Інструкція по ремонту мотоблокакаскад. Правила експлуатації мотоблока

23

Несправності мотоблока можна поділити на дві категорії: неполадки з мотором і проблеми з усіма іншими механізмами і вузлами. Якщо у вашому арсеналі є подібне обладнання, то в процесі експлуатації з найбільшою ймовірністю ви можете зіткнутися з проблемами двигуна.

Неполадки мотора

Інструкція по ремонту мотоблока «каскад», представлена в статті, дозволить вам зрозуміти, які несправності могли статися з двигуном, а також як їх усунути. Мотор може перестати запускатися, якщо його не вдається привести в дію, то на проблеми може вказувати мимовільна зупинка, відсутність набору потужності і перебої.

Якщо в пристрої встановлений бензиновий двигун, то в процесі пошуку несправностей необхідно перевірити, чи є паливо в баку, який стан повітряної заслінки карбюратора, як проводиться включення запалювання, а також надходить паливо в карбюратор. Для перевірки останньої умови необхідно заповнити поплавкову камеру, задіявши відповідну кнопку. При цьому паливо повинно виливатися з отвору в кришці поплавковою камери. Якщо бензин біжить тонким струменем або його і зовсім не помітно, це може вказувати на забруднення паливного фільтра або засміченість повітряного клапана. Інструкція по ремонту мотоблока» каскад » в цьому випадку передбачає прочищення клапана або фільтра.

Неполадки з надходженням палива в карбюратор

Про те, що паливо надходить в циліндр мотора, може свідчити стан свічки. Її рекомендується перевірити, викрутивши з кришки циліндра, завчасно від’єднавши провід. Якщо свічка суха, то це говорить про те, що паливна суміш не потрапляє в циліндр. Якщо ж вам вдалося встановити, що паливо надходить в карбюратор, то можливою причиною відмови двигуна від запуску може виступити забруднення сітки фільтра карбюратора.

Іноді до несправності призводить забивання жиклерів. При дотриманні описаних умов інструкція по ремонту мотоблока» каскад » передбачає необхідність знімання карбюратора, розбирання та прочищення елемента. Ці роботи можна зробити, не відвідуючи сервісної майстерні.

Перевірка стану свічки

Інструкція по ремонту мотоблока» каскад», яка вами повинна бути вивчена перед проведенням робіт, дозволить вам зрозуміти, як провести огляд стану свічки. Якщо вона мокра, то бензин надходить в циліндр. Відмова від запуску може стати підсумком надлишку паливної суміші. Якщо поверхня свічки надмірно покрита бензином, необхідно просушити циліндри, прокачати двигун стартером, залишивши свічку в вивернутому стані. Перед цим майстер повинен перекрити подачу палива. Свічка може виявитися забруднена нагаром, при цьому її очищають за допомогою дрібної шкірки і бензину. Важливо проаналізувати, яку величину має зазор між електродами. Якщо потрібно, то його потрібно зробити регулювання, дотримуючись вимог, представленим виробником в інструкції. Розмір зазору повинен скласти 0, 8 міліметра.

Неполадки з системою запалювання

Запалювання мотоблока» каскад » теж може вийти з ладу. Якщо це сталося, необхідно перевірити стан свічки, очистіть її і відрегулювати зазор. Паралельно з цим необхідно проаналізувати, чи є пошкодження в електричному ланцюзі. Майстер повинен перевірити, який зазор зберігається між муздрамтеатром і котушкою. У різних моделей згаданого виробника рекомендації з проведення даних робіт вказані в інструкції.

Проблеми з карбюратором

Карбюратор мотоблока» каскад » може виявитися забруднений, в деяких випадках може бути неправильно проведена його регулювання. Якщо це сталося, то даний вузол знімається і прочищається, проводиться його регулювання, що повинно бути передбачено інструкцією.

Може виникнути й інша проблема, яка виражена в тому, що повітря в карбюратор надходить в недостатньому обсязі. Це може статися через забруднення повітряного фільтра, в кінцевому підсумку паливна суміш виходить перезбагаченої. В процесі експлуатації ви повинні проводити періодичну очистку повітряного фільтра, щоб виключити описану неприємності. Однак якщо використання обладнання проводиться при надмірно запорошених умовах, то може знадобитися і більш часта очищення.

Ви повинні проаналізувати, в якому стані знаходиться повітряний фільтр. Залежно від матеріалу в основі, потрібно позбавити елемент від бруду одним з відповідних способів. Якщо карбюратор мотоблока» каскад » став отримувати повітря в недостатній кількості, то може знадобитися очищення паперового фільтра, що проводиться легким постукуванням або продуванням. При наявності поролонового фільтра можна промити його, а після добре просушити. Продувається пилососом. У даних елементів є свій термін експлуатації, як тільки він буде вироблений, вузол необхідно поміняти.

Регулювання мотоблока

Регулювання мотоблока» каскад » спочатку проводиться в умовах заводу. Але якщо перед вами постала необхідність регулювання карбюратора, то робити це потрібно за технологією, яка передбачає на першому етапі загортання двох гвинтів до упору, при цьому докладати великих зусиль не потрібно. Далі гвинти відвертаються на 1,4 обороту, двигун при цьому необхідно запустити і прогріти. Важіль газу встановлюється в положення, яке відповідає мінімально можливим оборотам. Майстер повинен встановити стійкі обороти холостого ходу. Останню операцію необхідно повторювати до тих пір, поки вами не буде досягнута безперебійна робота двигуна на холостому ходу.

Мотоблок «каскад», інструкція з експлуатації якого дозволить вам виключити необхідність проведення передчасного ремонту, може передбачати коригування роботи двигуна. При цьому відповідні гвинти відвертаються або загортаються до отримання стійкої роботи.

Правила експлуатації

Мотоблок «каскад», інструкція з експлуатації якого дозволить вам використовувати обладнання з максимальною ефективністю, повинен періодично піддаватися технічному обслуговуванню, це стосується чищення, заправки та мийки. При проведенні даних маніпуляцій двигун необхідно зупинити. Всі регулювальні роботи повинні здійснюватися при зупиненому моторі, ця вимога не стосується регулювання карбюратора. Експлуатація мотоблока повинна проводитися з захисними кожухами.

Технічні характеристики

Характеристика мотоблока «каскад» дозволить вам зробити правильний вибір. Це пристрій являє собою універсальний механічний засіб, який стане ефективним помічником при виконанні робіт на присадибній ділянці. Якщо мова йде про невеликі площі, то можна віддати перевагу легкі або середні мотоблоки, вага яких не перевищує 120 кілограм. Якщо ж перед вами стоїть завдання обробки землі площею від гектара, то знадобиться промисловий важкий механізм.

Пристрій має дві задні або передні передачі, а швидкість становить 8,3 і 3,7 кілометра на годину. Якщо ви хочете вибрати модель для вирішення завдань на території власної ділянки, то можна придбати модель, маса якої становить 103 кілограми. У такого мотоблоком досить обмежені розміри: 83x48x74 сантиметри.

Мотоблоки на сьогоднішній день, мабуть, одна з найпопулярніших сільськогосподарських технік, яка знайшла своє застосування і в фермерстві, і на дачних ділянках. Дані агрегати без особливої складності якісно оброблять будь-який грунт за досить короткий час. Всі знають, що будь-якій техніці властиво виходити з ладу. Це стосується і мотоблоків. Зараз ми розберемо кілька випадків поломок мотоблока каскад і дамо коротку інструкцію для їх усунення.

налаштування ручного стартера своїми руками для мотоблока каскад

Незважаючи на те, що ручний стартер вельми незручний в експлуатації, все ж виробники часто випускають мотоблоки з таким механізмом. Його конструкція вважається набагато простіше, ніж у електростартера, та й лагодити його в домашніх умовах можна без особливих зусиль. Часті поломки ручного стартера:

  • несправність кільцевої пружини. У цьому випадку найчастіше зустрічається проблема, коли розгинається один з кінцевих вусиків кріплення. В цьому випадку потрібно просто розігріти метал і загнути його. Якщо ж пружина лопнула повністю, тоді замінюємо її новою.
  • зносився шнур або трос – міняємо його новим.
  • вийшли з ладу язички.
  • зірваний зачіп в центрі котушки.

Також не варто виключати варіант, коли може просто вийти з ладу будь-яка інша деталь. Перше, що ми робимо-це розбираємо конструкцію стартера, лише в такому випадку ми зможемо побачитиСправжню причину поломки. Як це зробити:

  1. було б непогано мати при собі схему стартера. У ній ви зможете знайти всі подробиці по кріпленню деталей.
  2. знімаємо блок стартера.
  3. відкручуємо шайбу в центрі барабана.
  4. далі вилучаємо всі інші деталі, ретельно перевіряючи їх на поломки.

Якщо зламаний зачіп всередині котушки, потрібно взяти лист металу товщиною в 1 мм і вирізати альтернативу з вусиком для зацепа пружини таким чином, щоб даний гурток міг втопитися навколо отвору в центрі котушки. Як тільки даний «протез» увійде всередину, вусик відстовбурчиться, і буде служити зачепом для пружини. Далі ми змотуємо щільно пружину, встановлюємо і фіксуємо її в корпусі. Після потрібно встановити котушку і всі наступні деталі в потрібній послідовності. У всіх місцях тертя змащуємо солідолом.

регулювання запалювання і її реабілітація на мотоблоці каскад

Найчастіше в системі запалювання з ладу виходять свічки, тому намагайтеся, щоб така деталь у вас завжди була в запасі. Пам’ятайте, що для кожного мотора є свої певні свічки. Наприклад, для дм-1, дм-1д підійдуть а-11-1, а-11-0, а-17в, сі-12рт. Всі вони мають різьблення довжиною в 12 мм.що стосується імпортних свічок, то гідно себе показали в8ас представлені відомою компанією bosch.

як перевірити справність запалювання і свічок?

  1. вивертаємо свічку.
  2. насухо протираємо всі електроди.
  3. якщо на електродах присутній нагар, тоді потрібно за допомогою жорсткої металевої щітки очистити його.
  4. після чистки виставляємо зазор між електродами.
  5. на свічку накидаємо косинець високовольтного проводу.
  6. до голівки циліндра притискаємо корпус свічки.
  7. провертаємо свічку таким чином, щоб електроди дивилися в сторону від отвору.
  8. прокручуємо колінчастий вал рази так 3-4.
  9. якщо все добре-ви побачите іскру біло-синього кольору. Якщо щось не так, то іскра матиме біло-жовтий колір.
  10. якщо все таки іскра жовтого відтінку, то ретельно перевіряємо статор і магнітний черевик маховика. Після встановлюємо між ними зазор в 0,1-0, 15 мм

Варто відзначити ще такі поломки мотоблока каскад, як:

    • виліт другої або першої передачі.
    • несправності мотора.
    • поломка карбюратора та інше.

модернізація мотоблока

Багато господарів вирішують ще модернізувати свій агрегат і конструюють до нього адаптер або інше навісне обладнання. Адаптер-це свого роду тачка на колесах з сидінням для водія. Варто відзначити, що швидкість такого модернізованого агрегату мало чим відрізняється від попередньої старої версії. Так що можна не боятися втрати швидкості і часу на обробку ділянки таким доопрацюванням, і сміливо конструювати даний агрегат

Слідуючи цим інструкціям, ви легко зможете відновити роботу мотоблока каскад. Якщо ви сумніваєтеся в своїх технічних уміннях, знаннях і навичках, тоді краще звернутися до фахівця. Він проведе якісну діагностику і швидко дозволить всі неполадки.

Мотоблок нева мб-1 в агрегаті з причіпними і навісними знаряддями використовується для виконання оранки, культивації, розпушування, міжрядної обробки грунту, косіння трави, снігоприбиральних робіт з очищення, робіт з планування площинних територій, перекачування непитьєвої води і транспортування вантажів.

Виробник мотоблоків нева-завод червоний жовтень, місто санкт-петербург. Це спеціалізоване підприємство з випуску мото-сільгосптехніки. Перший мотоблок марки нева був випущений в 1984 році.

Посилений редуктор мотоблока з розвиненим внутрішнім ребром має обтічну агротехнічну форму корпусу, що зменшує опір, що чиниться грунтом при обробці.

Для зручності управління в мотоблоці мб1/мб1 преміум використовується двостороннє роз’єднання піввісь (коліс) дозволяє поперемінно відключати ліву чи праву піввісь вихідного валу.

У модифікації мб1-фс/мб1-фс преміум наявність електростартера і генератора на двигуні дозволяє полегшити його запуск, а також дає можливість використання фари в нічний час.

Мотоблок мб1 / мб1 преміум розроблений відповідно до діючих норм безпеки. Забороняється змінювати характеристики вашого мотоблока.

Мотоблок в агрегаті з причіпними і навісними знаряддями використовується для виконання оранки, культивації, розпушування, міжрядної обробки грунту, косіння трави, снігоприбиральних робіт з очищення, робіт з планування площинних територій, перекачування непитьєвої води і транспортування вантажів.

Мотоблок нева мб-1 з редуктором multi agro

Мотоблок мб-1 призначений для роботи на присадибних ділянках з легкими грунтами в садах і городах індивідуального користування на сінокосах, розташованих на дрібноконтурних лісових і болотистих ділянках в приміській зоні.

Нева мб-1 має невеликі габарити і простий в експлуатації. Потужний і економічний чотиритактний двигун дозволяє використовувати мотоблок на різних сільськогосподарських роботах. У комплекті з навісними знаряддями він може орати, рихлити грунт, боронувати, робити і прочищати борозни, підгортати і викопувати коренеплоди, косити траву, обприскувати рослини і проводити полив, перевозити вантажі і прибирати сніг.

Робота на мотоблоці не вимагає спеціальної підготовки, але слід мати на увазі, що при роботі з кожним навісним знаряддям потрібні певні навички.

На заводі-нзготовителе мотоблок комплектується культиватором, який призначений для розпушування і перевертання грунту. При використанні інших навісних знарядь для мотоблока необхідно керуватися додатковими вказівками, викладеними в керівництві по експлуатації на кожне навісне знаряддя.

Офіційний сайт виробника мотоблоків нева мб-1 — www.motoblok.ru

Мотоблок нева мб-1 інструкція з експлуатації 2015 рік скачати

Мотоблок нева мб-1 інструкція з експлуатації 1986 рік скачати (інструкція для старого мотоблока)

Мотоблок нева мб — 1 технічні характеристики

тип мотоблока (гост 28523-90) середній габаритні розміри: довжина * ширина * висота, мм не більше мб1: 1600x660x1300
Мб1 преміум: 1600x660x1300
Мб1-фс: 1650x660x1300
Мб1-фс преміум: 1650x660x1300 маса, суха, кг, не більше мб1: 75
Мб1 преміум: 75
Мб1-фс: 85
Мб1-фс преміум: 85 тягове зусилля на транспортних колесах з вантажем 20 кг., кгс, не менше 140 кут поперечної статичної стійкості, градусів, не менше 15 межі температури навколишнього повітря, з від мінус 25 до плюс 35 поступальна швидкість (друге значення при перестановці ременя) пересування на пневматичних колесах, при оборотах двигуна 2500 об / хв (макс, крутний момент двигуна), км / год мб1 / мб1-фс:
Перша передача 2,1/2,6;
Друга передача 7,4 / 9,2;
Задній хід 1,8/2,3;
Мб1 преміум / мб 1-фс преміум:
Перша передача 1,9/2,4;
Друга передача 3,7 / 4,6;
Третя передача 6,6 / 8,3;
Задній хід 1,6 / 2,0; поступальна швидкість (друге значення при перестановці ременя) пересування на пневматичних колесах, при оборотах двигуна 3600 об/хв (макс. Потужність двигуна), км / год мб1 / мб1-фс:
Перша передача 3,0/3,8;
Друга передача 10,6/13,3;
Задній хід 2,6/3,3;
Мб1 премиуммб1.фс преміум:
Перша передача 2,7/3,4;
Друга передача 5,4 / 6,7;
Третя передача 10,0/12,6;
Задній хід 2,3 / 2,9; вал відбору потужності (bqm) (гост28524-90) шків бічний під клиноременную передачу, розташований перпендикулярно до поздовжньої осі симетрії мб. Частота обертання дорівнює частоті обертання колінчастого вала двигуна. ходова система одновісна, колісна формула — 2×2 дорожній просвіт, мм 120 муфта зчеплення постійно вимкнена, механізм включення-натяжний ролик для клинового ременя редуктор механічний, шестерно-ланцюговий з двостороннім расцепителем півосей число передач мб1/мб1-фс ((2+1) *2):
Чотири передачі-переднього ходу;
Дві передача-заднього ходу.
Мб1 преміуммб1-фс преміум ((3+1)*2):
Шість передач-переднього ходу;
Дві передачі-заднього ходу. шина пневматична — 4,00*8; 16×6,50-8 колія змінна, регульована ступінчасто ширина колії, мм нормальна 320 з подовжувачами 570 діаметр фрез-культиваторів, мм 360 ширина захвату, м 6 фрез 1,2
4 фрези 0,86 глибина обробки грунту, см до 20 рульовий пристрій штанговий, з можливістю проміжних установок керма у вертикальній і горизонтальній площинах фара протитуманна мб1/мб1 преміум: — мб1-фс/мб1-фс преміум: 202а, 3743 лампа мб1 / мб1 преміум: — мб 1-фс / мб1-фс преміум:
Нз 12v 55w акумулятор мб1 / мб1 преміум:-мб1-фомб1-фс преміум: dt 1218 автопредохранитель мб1 / мб1 преміум: — мб1-фс/мб1-фс преміум: f133 10а двигун мб1 / мб1 преміум: 4-х тактний, карбюраторний, бензиновий, одноциліндровий з примусовим повітряним охолодженням
Мб1-фс/мб1-фс преміум: 4-х тактний,Карбюраторний, бензиновий, одноциліндровий з примусовим повітряним охолодженням, електростартером і генератором тип палива чистий бензин аі — 92, аі — 95 масло в двигун марки палива, моторного масла і заправок — згідно керівництву на двигун редуктор (вживані масла і температура експлуатації) масло трансмісійне sae85w-90 api gl-5 (допускається застосовувати масло тм-5 (від -25 до +35) гост 17479.2-85). Обсяг заправки л., 1,5. ремінь а53 тиск повітря в пневматичних шинах: 4,00-8 — 1,5 +0,2 кгс / см 2
16×6, 50-8 — 2 -0,2 кгс/см 2

Деякі технічні характеристики для мотоблока мб-1 старого зразка

Ремінь для мотоблока нева мб — 1 старого зразка (ремінь переднього і заднього ходу)

Модифікації мотоблоків нева мб-1 в залежності від встановленого двигуна

Модифікація мб

Марка і тип двигуна

I/c 6,5 фірми briggs&stratton (4-х тактний, одноциліндровий з повітряним охолодженням, з ручним стартером)

I/c 6,0 compact фірми briggs&stratton (4-х тактний, одноциліндровий з повітряним охолодженням, з ручним стартером)

Мб1-б6.0-фс

1/з 6,0 compact фірми briggs&stratton (4-х тактний, одноциліндровий з повітряним охолодженням, з ручним стартером)

Мб1-с7.0 преміум

Ех21 фірми subaru (4-х тактний, одноциліндровий з повітряним охолодженням, з ручним стартером)

M51-c6,opro преміум

Ех17 фірми subaru (4-х тактний, одноциліндровий з повітряним охолодженням, з ручним стартером)

Мб1-б6.0-фс преміум

I/c 6,0 фірми briggs&stratton (4-х тактний, одноциліндровий з повітряним охолодженням, електростартером і генератором)

Редуктор мотоблока нева мб-1

Редуктор — механічний, шестерно-ланцюговий, маслонаповнений в алюмінієвому корпусі. Мастило деталей редуктора забезпечується розбризкуванням масла. Вали шестерень обертаються в кулькових підшипниках.

Для модифікацій мб1/мб1-фс:

Редуктор забезпечує мотоблоку дві передачі вперед і одну назад. При перестановці приводного ременя в струмках на провідному і відомому шківах забезпечується другий діапазон значень швидкостей обертання вихідних півосей редуктора. Таким чином, є можливість забезпечувати чотири передачі вперед і дві назад.

Для модифікацій мб1 преміум/мб1-фс преміум (редуктор multi agro) :

Редуктор забезпечує мотоблоку три передачі вперед і одну назад. При перестановці приводного ременя в струмках на провідному і відомому шківах забезпечується другий діапазон значень швидкостей обертання вихідних півосей редуктора. Таким чином, є можливість забезпечувати шість передач вперед і дві назад.

Редукторна частина мотоблока «нева» мб1-б мультиагро відрізняється від інших виробів даного модельного ряду. У цій моделі встановлений редуктор мультиагро, розроблений фахівцями компанії-виробника. Завдяки новому редуктору мотоблок «нева» мб1-б мульти агро придбав додаткові функціональні властивості.

Серед переваг редуктора мультиагро можна відзначити збільшену кількість передач . У мотоблоці «нева» мб1-б мультиагро передбачені 3 передачі переднього і 1 передача заднього ходу. Переставивши ж ремінь на двухручьевом шківі можна отримати ще один набір передач, також мають функціональне призначення. Таким чином, для кожної агротехнічної та господарської операції можна підібрати відповідну швидкість, тим самим підвищивши продуктивність виконуваної роботи.

Крім цього редуктор мультиагро характеризується збільшеним передавальним відношенням, що покращує тягово-зчіпні якості мотоблока.

Механізм зчеплення-складається з клинового ременя, натяжного ролика з важелем, кручений пружини повернення, троса і важеля управління, розташованого на кермі. При натисканні на важіль ролик переміщаючись створює необхідний натяг приводного ременя, і обертання від двигуна передається на ведений шків редуктора.

Обкатка мотоблока нева мб-1

Тривала і надійна робота мотоблока забезпечується при правильній експлуатації, своєчасному проведенні технічного обслуговування і правильної його експлуатації в початковий період.

Перші 20 годин роботи мотоблока є періодом приробітку деталей двигуна і трансмісії. Перевантаження мотоблока в цей період неприпустима.

Режим обкатки двигуна слід виконувати в суворій відповідності з вимогами керівництва по експлуатації двигуна.

Культивацію грунту в період обкатки проводите 4-ма фрезами за кілька заходів і на глибину не більше 10 см за один прохід.

Не перевантажуйте мотоблок при роботі на важких і кам’янистих грунтах при роботі з фрезами-культиваторами.

Використовуючи мотоблок з транспортним візком для перевезення вантажів, не перевантажуйте її. Маса вантажу, що перевозиться не повинна перевищувати 200 кг.

В період обкатки заміну масла в двигуні робите відповідно до керівництва по експлуатації двигуна, перевіряйте і підтягуйте різьбові з’єднання.

Після напрацювання 20 годин перевірте і при необхідності відрегулюйте натяг приводного ременя.

Регулювання натягу приводного ременя проводиться регулювальним болтом в корпусі рукоятки зчеплення. При вивертанні регулювального болта відбувається натяг ременя. Після закінчення регулювання, необхідно законтрить регулювальний болт, для цього утримуючи його в налаштованому положенні, притягнути гайку 1 до корпусу рукоятки (рис.8) (дивись інструкцію з експлуатації)

Увага! пам’ятайте, що при недостатній або неякісної обкатці двигуна і трансмісії значно скорочується загальний термін служби мотоблока.

Технічне обслуговування мотоблока нева мб-1

Для підтримки мотоблока в технічно справному стані протягом усього часу експлуатації і його зберігання виконуйте нижчеперелічені роботи.

Технічне обслуговування двигуна виробляєте в суворій відповідності з керівництвом по експлуатації двигуна.

Щоденне обслуговування (крім двигуна).

Щодня перед початком роботи перевіряти:

Надійність кріплення деталей і вузлів мотоблока, при необхідності провести затяжку різьбових з’єднань (див. Розділ 4);

Стан зовнішньої ізоляції високовольтного і низьковольтного проводу;

Стан і натяг приводного ременя, розшарування ременя не допускається;

Відсутність течі палива і масла. У разі витоків усунути причину їх утворення і долити масло або паливо до необхідного рівня;

Стан навісного або причіпного обладнання, при необхідності провести затяжку різьбових з’єднань.

Кожен раз після закінчення роботи очистити мотоблок від пилу, бруду і насухо протерти.

Обслуговування після кожних 25 годин експлуатації (крім двигуна).

Виконати роботи, передбачені передексплуатаційним обслуговуванням.

1. Зробити мастило троса газу (троса управління дросельною заслінкою карбюратора двигуна), для цього:

Зняти ручку газу (ручку управління дросельною заслінкою карбюратора) з рукоятки керма і, утримуючи її у вертикальному положенні закапати під оболонку троса 5… 10 крапель будь-якого моторного масла;

Зробити кілька зворотно-поступальних переміщень ручкою газу.

2. Змастити трос зчеплення (див.розділ 9 п. 4).

3. Змастити трос розчеплення коліс, для чого нанесіть кілька крапель будь-якого моторного масла в зазор між тросом і оболонкою з боку рукоятки (див.14).

Обслуговування редуктора після кожних 100 годин експлуатації (крім двигуна).

1. Провести заміну масла в редукторі. Цю операцію краще виконувати відразу після роботи мотоблока, коли масло легше зливається.

Встановити мотоблок у вертикальне положення;

Підставити під редуктор ємність не менше 2 літрів;

Вивернути пробку-сапун, очистити її від забруднень;

Вивернути гвинт зливу масла, злити масло з редуктора;

Після зливу масла ввернути гвинт зливу масла з прокладкою, затягнути гвинт. Масло утилізувати в пункт прийому відпрацьованих масел.

Залити свіже трансмісійне масло 1,5 літра, відповідної марки і температури експлуатації, через отвір під пробку-сапун.

Ввернути пробку-сапун.

2. Очистити від забруднень вісь важеля натягу приводного ременя і втулку.

3. Змастити моторним маслом вісь важеля натягу приводного ременя і втулки.

4. Перевірити працездатність механізму зчеплення, відрегулювати натяг приводного ременя.

Технічне обслуговування двигуна.

Роботи проводите згідно керівництва по експлуатації двигуна (глава «технічне обслуговування»).

При переході до осінньо-зимовоїЕксплуатації (температура зовнішнього повітря нижче +4°c).

У переході до весняно-літньої експлуатації (температура від + 4°с до +35°с) замінити зимові масла на літні (див.розділ «перед початком роботи» by by by).

Глюки мотоблока нева мс-1

несправність, зовнішній прояв ймовірна причина методи усунення при працюючому двигуні і включеної передачі редуктора півосі не обертаються або обертаються повільно. обрив приводного ременя. замінити ремінь< недостатній натяг ременя. 4) поломка пружини натягу. замінити пружину

Розшарування приводного ременя.

Замінить ремінь

Наявність сторонніх твердих модуля, або рослинних залишків у валах.

видалити рослинні залишки або сторонні предмети відсутня стопор на вихідному валу&лт;

Встановити стопор

періодичне торкання ножів з редуктора або пневмоколес для захисні крила деформація ножів в ударах, а тверді включення c в грунті на< замінити комплект ножів на фрезі повністю деформація крил виправити крила не горить фара

Перегоріла лампочка

замінити лампочку перегорів запобіжник замінити запобіжник розрядився акумулятор обрив проводу з’єднати провід не крутиться стартер розрядився акумулятор зарядити акумулятор (рекомендоване зарядне уст во: вже сонар 201п) обрив проводу з’єднати провід текти масло після болтовим з’єднанням корпуса редуктора і фланців ослаблення окремих затяжку болтів перевірити і затягнути болтові з’єднання в редукторі за манжет валів редуктора кількість ущільнювальних манжет замінити манжети засмічення суфлирующего отвори з пробці-сапуне прочистити отвір обсяг залитого масла перевищує норму забезпечити необхідний обсяг

Навісне обладнання в ms-1

Навісне обладнання, мотоблоки нева в мс-1 представлено широкою лінійкою чжао червоний жовтень, і інші найменування виробників.

Мотоблок нева мб-1 відео

Огляд мотоблоків нева