Куди написати скаргу на відсутність опалення? як написати скаргу в жкг на опалення: зразок і приклад складання претензії кому скаржитися на відсутність тепла.

6

За вікном вже давно мінусова температура, а батареї у вашій квартирі досі холодні? так, керуюча компанія вміє підносити сюрпризи. А може справа не в їх безвідповідальності, а в банальній поломці? читайте в статті, чому батареї можуть не нагріватися, а також про те, куди скаржитися, якщо вам банально не включили опалення.

Питання про початок опалювального сезону регулюється постановою уряду рф № 354 від 06.05.2011 року «про надання комунальних послуг власникам і користувачам приміщень у багатоквартирних будинках».

Період опалювального сезону встановлюється індивідуально для кожного регіону. Це залежить від рівня температури за вікном. При якій температурі включають опалення в квартирах? подати тепло в житлові будинки зобов’язані, якщо на вулиці протягом п’яти днів поспіль спостерігається температура повітря нижче 8°c.

Шановні читачі! ми розповідаємо про стандартні методи вирішення юридичних проблем, але ваш випадок може бути особливим. Ми допоможемо знайти рішення саме вашої проблеми безкоштовно-просто зателефонуйте до нашого юристконсульту за телефонами:

Це швидко і безкоштовно ! ви також можете швидко отримати відповідь через форму консультанта на сайті.

Коли приблизна дата початку опалювального сезону позаду, а батареї в квартирі холодні, на те може бути кілька причин.

  1. проблема з опаленням є тільки у вашій квартирі. З’ясуйте у сусідів, чи працює опалення у них. Якщо підтвердиться, що поломка сталася у вас, викликайте фахівця для проведення діагностики та ремонту.
  2. сталася непередбачена аварійна ситуація, яка відстрочила підключення вашого будинку до подачі тепла. В цьому випадку опалення не буде у всього будинку або навіть району.
  3. комунальна служба або керуюча компанія затягує з початком опалювального сезону.

Про вирішення останньої проблеми і піде мова далі.

куди скаржитися, якщо опалення не включають?

Згідно з правилами надання комунальних послуг, можливі перерви в подачі опалення, коли сезон вже почався. Періоди, на які допустимі перебої, чітко регламентовані:

  • не більше 24 годин на місяць;
  • якщо температура повітря в квартирі вище 12°c-максимум 16 годин поспіль;
  • якщо температура в квартирі 10-12°c – максимум 8 годин поспіль;
  • якщо температура в квартирі 8-10°c – максимум 4 години поспіль.

Якщо вищевказані норми не дотримані, обсяг оплати за опалення знижується за кожну зайву годину на 0,15 %.

При відсутності тепла, в першу чергу, слід з’ясувати причини. Для цього зателефонуйте в диспетчерську службу і залиште заявку про відсутність опалення з проханням вжити відповідних заходів. Фахівці зобов’язані встановити причину і повідомити вам про неї протягом одного-двох днів.

Якщо проблеми пов’язані з технічною поломкою, на місце повинен виїхати фахівець. Підтвердженням вашого звернення послужить відповідний акт, що складається в двох примірниках. Один-вам, другий залишається у фахівця. В цьому випадку всі проблеми з опаленням вирішуються в короткі терміни.

Також ви маєте право звернутися до:

  • керуючу компанію;
  • житлову інспекцію;
  • товариство вашого житлового будинку, якщо воно є.

Якщо після вжитих вами заходів опалення так і не включили, ви зможете поскаржитися у вищестоящі організації. Серед них:

  • росспоживнагляд;
  • прокуратура;
  • муніципалітет;
  • судові органи влади.

Не в інтересах комунальних служб передача питання для вирішення у вищі інстанції. Тому, перш ніж написати скаргу, повідомте їм про свій намір. Цілком ймовірно, що проблеми з опаленням вирішуватися дуже швидко.

Куди написати скаргу на відсутність опалення? як написати скаргу в жкг на опалення: зразок і приклад складання претензії кому скаржитися на відсутність тепла.

не включили опалення: скарга і наступні дії

Якщо складання скарги неминуче, вона пишеться наступним чином:

  1. справа вгорі вказуються ваші особисті дані і найменування організації, в яку направляється претензія. Слід залишити свій контактний телефон, щоб з вами могли оперативно зв’язатися для врегулювання питання.
  2. у претензії необхідно викласти ситуацію максимально докладно. Пропишіть які заходи ви вжили до подачі скарги, куди зверталися, з ким зв’язувалися. Прикладіть копії підтверджуючих документів, якщо вони є.
  3. потім, викладіть всі висунуті вимоги і попросіть вжити заходів в ситуації, що склалася. Можете пригрозити зверненням до судових органів.
  4. поставте особистий підпис і поточну дату.

Встановленого зразка скарг не передбачено. Якщо вам важко в складанні документа, можна звернутися до юриста з житлових питань.

Скарга може бути передана уповноваженій особі особисто в руки. В цьому випадку вам необхідно отримати у нього папір, що підтверджує факт отримання претензії. Також ви можете направити скаргу рекомендованим листом або в електронному вигляді на офіційному сайті організації.

Після вирішення проблеми з опаленням обов’язково складіть заяву, що направляється в керуючу компанію, з проханням провести перерахунок за той час, коли ви фактично не користувалися комунальними послугами. За власною ініціативою перераховувати суму платежу комунальники не будуть, вона повинна виходити від вас.

Тепер ви знаєте, як і куди скаржитися, якщо не включили опалення, коли сезон вже почався. При виникненні труднощів зверніться до юриста за консультацією і допомогою у вирішенні питання.

Що робити і куди звертатися жителям московського регіону в 2016 році, якщо вдома погано топлять і батареї холодні, читайте в матеріалі ріамо.

Норми температури в квартирі

Перебої з подачею тепла, особливо на початку опалювального сезону, не рідкість. Тому потрібно подбати про те, щоб в квартирі було тепло, поки не настали морози. Що робити і куди звертатися жителям московського регіону в 2016 році, якщо вдома погано топлять і батареї холодні, читайте в матеріалі ріамо.

Фото: flickr.com, by geoffrey gallaway

Опалення в житлові будинки та соціальні об’єкти подається тоді, коли протягом п’яти днів середньодобова температура повітря не піднімається вище плюс 8 градусів. У 2016 році опалювальний сезон в москві і московській області почався достроково, з середини вересня, на даний момент тепло подано в 100% соціальних об’єктів і більшість житлових будинків. При цьому жителі ряду районів скаржаться на перебої з подачею тепла.

По госту, температура повітря в кутовій кімнаті не повинна бути нижче +20 градусів, в житловій кімнаті і на кухні — +18, a у ванній — +25. Якщо у вас в квартирі значно холодніше, не поспішайте купувати обігрівач, a якомога швидше зверніться в керуючу компанію, житлову інспекцію свого регіону або розмістіть скаргу на порталі «наше місто» (москва) або «добродел» (підмосков’ї).

Тепло / батареї опалення

У москві і московській області вночі пройшли перші заморозки. Похолодання і похолодання і наближаються морози-привід терміново задуматися про температуру в квартирі. Які обов’язки комунальників з опалення у вашої квартири і куди дзвонити, якщо батареї у вас холодні?

Холодно в квартирі: гости і нормативи

По санітарним нормам, температура в квартирі повинна бути від 18 до 25 градусів. Так, за гостом р 51617-2000 (нормативи температури в приміщеннях), в житлових кімнатах повинно бути близько 18-20 градусів тепла, у ванній, душовій або вбиральні — до 25 градусів. У кутових приміщеннях квартир температура повітря повинна бути вище ще на 2 градуси.

Хто відповідає за те, щоб в квартирах не було холодно?

Опалення-це комунальна послуга, і за підтримку в житловому приміщенні певної температури повітря ви платите гроші. У разі, коли ця послуга виявляється неякісно, ви, як споживач, маєте право не платити за послуги з опалення взагалі.

Якщо у вашій квартирі холодно — необхідно терміново написати скаргу в вашу керуючу компанію. До вас направлять комісію, яка виявить причини низької температури в квартирі. Комунальники зобов’язані все виправити в середньому в термін від 1 до 7 днів.

Куди скаржитися в москві, якщо в квартирі холодно?

Якщо скарга в керуючу компанію не принесла результату, ви можете звернутися на одну з працюючих « гарячих ліній».

З 8 жовтня почала роботу «гаряча лінія» громадської палати росії. Поскаржитися на погане опалення або погану подачу тепла в квартири можна за телефоном 8-800-700-8-800 з будь-якого регіону країни. Скарги приймаються з 9.00 до 19.00.

» інфраструктура знаходиться в жахливому стані: котельні сьогодні вироблені на 80%, прорив труб відбувається постійно. Комунальні служби за літо неВстигають привести в порядок все це. Підготовка до опалювального сезону перетворюється на битву. Контролювати ситуацію намагаються і профільні держоргани, громадські організації. Громадська палата теж не може залишитися осторонь», — розповіла голова комісії вп рф з місцевого самоврядування та житлово-комунальної політики світлана разворотньова.

Холодно в квартирі? телефонуйте на»гарячу лінію»!

Якщо у вас виникли проблеми з опаленням, в москві ви можете зателефонувати на « гарячу лінію» з питань роботи опалення інспекції житлового нагляду вашого округу.

  • центральний— 8 (495 ) 360-20-53
  • північний— 8 (499 ) 158-13-34
  • північно-східний— 8 (495 ) 656-68-17
  • східний— 8 (499 ) 268-38-36
  • південно-східний— 8 (499 ) 784-92-13
  • південний— 8 (499 ) 619-63-05
  • південно-західний— 8 (495 ) 310-51-27
  • західний— 8 (495 ) 416-60-21
  • північно-західний— 8 (499 ) 192-98-17
  • зеленоградський — 8 (499 ) 732-35-33
  • троїцький і новомосковський — 8 (495 ) 715-78-81

Також у разі виникнення проблем з опаленням можна звернутися на «гарячу лінію» мосжилинспекции з екстрених питань роботи центрального опалення, протікання покрівлі і тривалих перебоїв в роботі систем гарячого і холодного водопостачання (цілодобово):

  • 8 (495 ) 681-77-80
  • 8 (495 ) 681-21-45
  • 8 (495 ) 681-20-54

Також ви можете поскаржитися в департамент паливно-енергетичного господарства москви, на сайті якого працює електронна приймальня. Ви можете цілодобово заповнити спеціальну форму, а про долю своєї скарги дізнатися за телефоном канцелярії- (495) 694-00-70 в будні з 8.00 до 17.00.

На інтернет-порталі московського уряду « наше місто москва» (gorod .mos.ru) ви можете залишити скаргу в розділі «багатоквартирні будинки».

Скарги приймає і московська об’єднана енергетична компанія (моек). На «гарячу лінію» (за телефоном — (495 ) 662-50-50) необхідно повідомляти аварії, виділення пари та інші неполадки в системі тепло — і водопостачання. Крім того, оператори « гарячої лінії» моек дадуть відповідь також на питання, пов’язані з труднощами розрахунків за опалення і гарячу воду.

Під час початку опалювального сезону у людей, які живуть в багатоквартирних будинках, з’являються нові клопоти, пов’язані із з’ясуваннями освіти низької температури в квартирах.

Деякі мешканці почали звикати до періодичних збоїв, під час подачі тепла і намагаються обігріти своє житло різними обігрівачами або іншими методами.

Але таке обладнання не може забезпечувати зручну для проживання температуру у всьому будинку, через що виникає необхідність у з’ясуванні причини виникнення неполадок в роботі опалювальної системи.

Але куди можуть звертатися мешканці в таких випадках, якщо опалення відсутнє, а у дворі мінусова температура?

Чому немає опалення? знайдіть причину.

Куди написати скаргу на відсутність опалення? як написати скаргу в жкг на опалення: зразок і приклад складання претензії кому скаржитися на відсутність тепла.

Коли стає дійсно холодно

При виникненні проблем пов’язаних з холодом в квартирі, можна поспілкуватися з сусідами по майданчику, щоб з’ясувати, як їх справи з опаленням.

У тому випадку, коли квартири сусідів забезпечені теплом, значить, неполадки носять індивідуальний характер і актуальні лише для даної житлоплощі.

В такому випадку необхідно зробити звернення в дез, який обслуговує даний будинок, або в тсж, в разі якщо людина перебуває в товаристві власників житла, в керуючу компанію, пред’являючи прохання, про направлення спеціального техніка в дану квартиру.

Спеціальний технік зобов’язаний відразу, після прибуття, оглянути комунікації і з’ясувати причини, через які відсутнє тепло, і вживе деяких заходів щодо її усунення.

Виходячи законів про усунення неполадок комунальної організації, яка надає послуги опалення житлових будівель, дають не більше тижня. Неважкий ремонт внутрішньобудинкової системи опалення необхідно провести протягом декількох днів.

Якщо холод поширюється так само на мешканців всього під’їзду, то причини даної ситуації будуть більш масштабними. Існує ймовірність, що на тепломережах трапилася якась велика аварія, і щоб її усунути, комунальники відключили опалення.

Під час такого розвитку подій, також необхідно дізнатися, куди звертатися, у випадках неполадки з опаленням? при даному випадку можна звернутися в керуючу компанію або в житлову інспекцію. Найчастіше в опалювальний сезон такі організації відкривають «гарячу лінію», щоб приймати дзвінки громадян.

Коли доводиться писати скаргу

Куди написати скаргу на відсутність опалення? як написати скаргу в жкг на опалення: зразок і приклад складання претензії кому скаржитися на відсутність тепла.

Зразок скарги

При нагоді ігнорування таких дзвінків і вираження небажання знайти рішення проблеми якісного опалення квартири, треба звернутися в перерахованим структурам в письмовому вигляді.

І необхідно заяву складається в двох примірниках, на одному з примірників зобов’язані поставити відмітку, куди входять номер і дата прийому документа для розгляду.

Завдяки закону, письмову заяву не можна проігнорувати, на основі чого повинні направити фахівця, для проведення виміри температури в кожній кімнаті.

Так само необхідно, щоб вимірювальний прилад знаходився на рівні 1,5 м від підлоги і в метрі від зовнішньої стіни. Підсумки перевірки служать основою для складання акта, що відображає результати проведених вимірів. Один з примірників даного цього документа необхідно забрати господареві квартири.

Виходячи з діючих санітарно-епідеміологічних правил, в приміщеннях житлових будівель необхідно витримувати наступні норми температури.

Якою має бути температура в квартирі в різні пори року

Куди написати скаргу на відсутність опалення? як написати скаргу в жкг на опалення: зразок і приклад складання претензії кому скаржитися на відсутність тепла.це нормативні показники температури в квартирі, якщо вони не відповідають дійсності — ви можете сміливо подавати скаргу.

У випадках, коли представник житлової організації не з’явився, треба скласти акт самостійно, запросивши інших мешканців, щоб засвідчити. В акті неодмінно потрібно вказати, про неявку запрошеного співробітника житлової організації при обстеженні квартири.

Не знаючи, куди звернеться для вирішення проблем пов’язаних з опаленням, необхідно, звертатися і писати скарги в наступні органи:

В органи місцевого самоврядування. на даний момент стало можливим зробити за допомогою електронної пошти. Адресу можна з легкістю дізнатися на офіційному сайті адміністрації міста або іншого населеного пункту, в якому ви перебуваєте.

В росспоживнагляд. у скарзі необхідно вказати назву та адресу даної керуючої компанії. Взимку фахівці певного державного органу вирішують проблеми пов’язані з опаленням.

І виходячи з підсумків перевірки, яку провели експерти росспоживнагляду, керівнику керуючої компанії видадуть припис для усунення неполадок пов’язаних з температурним режимом в житловому будинку. У приписі завжди вказують термін виконання, за порушення яких передбачається штрафна санкція.

В прокуратуру. письмову скаргу з вимогою порушення справи проти директора керуючої компанії за ст.7.23 коап рф.

За традицією, повинен існувати стенд з інформацією для громадян,які звертаються в житлову інспекцію.

У росії до порядку в сфері жкг ще дуже далеко, через що кожен житель зобов’язаний знати, куди звертатися з приводу проблем з опаленням, при його відсутності або слабкому функціонуванні. Активність боротьби мешканців швидше модернізує роботу житлово-комунального господарства.