Автосигналізації scher khan logicar 3.

21

Шерхан логікар 3 — це нова модель автосигналізації, установка якої вимагає мінімальних втручань в бортову мережу, завдяки наявності вбудованого саn-модуля. у scher-khan logicar 2 дана функція не реалізована, в іншому характеристики і можливості охоронних комплексів ідентичні.

[ приховати ]

технічні характеристики

Докладний огляд основних технічних параметрів автомобільної «сигналки» sherhan:

  • тривалість звукового сигналу на сирену або рульовий гудок становить 30 секунд;
  • спрацьовування тривожних імпульсів можливо із застосуванням зовнішніх світлових приладів авто;
  • для управління застосовується комунікатор, передача даних проводиться по частотному радіоканалу 433,92 мгц;
  • напруга в бортовій мережі при появі стрибків має скласти в діапазоні від 9 до 18 вольт;
  • управління системою може здійснюватися в автоматичному режимі, а також за допомогою спеціальної ;
  • величина струму, який споживає сигналізація при включенні режиму охорони, становить від 15 до 35 ма;
  • ресурс експлуатації елементів живлення в основному брелоку-близько чотирьох місяців, в додатковому-до трьох років;
  • діапазон температур для виконання всіх функцій сигналізації становить від -40 до +85 градусів;
  • маса мікропроцесорного модуля — 230 грам;
  • в основному комунікаторі (пульті, пейджері) використовуються елементи живлення, розраховані на 1,5 вольт, в додатковому — батарейки на 6 в.

Комплектація

Комплект поставки сигналізацій шерхан логікар 3 і 2:

  1. сервісне керівництво по монтажу та налаштування. У технічний мануал входять рекомендації, що дозволяють встановлювати і підключати протиугінну систему.
  2. мікропроцесорний блок, обладнаний вбудованим реле.
  3. основний брелок з дисплеєм.
  4. запасний пейджер без екрану.
  5. комплект роз’ємів для підключення блокування двигуна, силових виходів та інших елементів системи.
  6. трансивер з вбудованим антенним адаптером. Оснащується колодкою і проводом для підключення.
  7. датчик температури двигуна. Обладнується кабелем і роз’ємом, за допомогою якого він буде підключатися до бортової мережі.
  8. кнопка для входу в сервісний і аварійний режим використання. Клавіша оснащується світлодіодним елементом, а також проводом для підключення.
  9. шок-сенсор або датчик удару з кабелем для під’єднання.
  10. з’єднувальний дріт для підключення до цифрового інтерфейсу автомобіля.
  11. кінцевий перемикач для установки на капот або двері багажного відділення. Оснащується сигнальним кабелем.
  12. блокуючий комутатор системи запалювання. Обладнується проводом для підключення.
  13. однотональна сирена.
  14. набір наклейок і двосторонній скотч.
  15. пам’ятка користувача і схема підключення.

Додатково в комплект поставки сигналізації шерхан логікар 3 і 2 можуть входити:

  • запасні пейджери з екраном і без нього;
  • програматор, призначений для зміни робочих параметрів за допомогою підключення блоку управління до комп’ютера через usb-вихід;
  • пристрій обходу блокіратора двигуна.

Оскільки в комплект поставки шерхан логикар моделей 3 і 2 входить один кінцевий перемикач, інші пристрої для дверей купуються окремо.

Комплектація автомобільної сигналізації logicar 3

основні можливості, переваги та недоліки

Опис особливостей і можливостей протиугінної системи шерхан логікар 3:

  1. захист сигналів, що передаються від сканування і перехоплення. Для цього розробником шерхан реалізована динамічна технологій шифрування імпульсів.
  2. звукове та візуальне підтвердження виконуваних команд. При необхідності користувач може провести відключення попереджувальних сигналів брелока, в результаті чого працювати буде тільки вібросигнал. Всі дані про стан протиугінної системи відображаються на дисплеї комунікатора у вигляді індикаторів.
  3. можливість запуску двигуна транспортного засобу автоматично, без присутності користувача в салоні авто. Силовий агрегат може стартувати за показаннями температури, через тимчасові проміжки або по будильнику.
  4. контроль напруги в бортовій мережі. Якщо робоча величина складе менше 12 вольт, користувач буде попереджений про це за допомогою відправки повідомлення.
  5. можливість використання всіх функцій протиугінного комплексу на транспортних засобах, оснащених системою безключового доступу.
  6. для обміну даними між елементами сигналізації застосовуються шини can і k-line. Це забезпечує можливість більш швидкої передачі інформації і відгуку системи.
  7. можливість використання slave-режиму. Управління охоронним комплексом буде здійснюватися за допомогою ключа від штатного центрального замка авто.
  8. наявність режиму захисту транспортного засобу при заведеному двигуні.
  9. можливість використання персонального пароля, за допомогою якого система буде включатися і вимикатися в аварійному режимі. Застосування коду актуально в разі втрати або поломки пейджера.
  10. беззвучна охорона автомобіля. При її активації сирена не подає тривожні сигнали, працюють тільки зовнішні освітлювальні пристрої.
  11. можливість управління центральним замком машини від системи запалювання. Пристрій буде замикатися при включенні і відмикатися при відключенні.
  12. автопостановка на охорону при випадковому відключенні режиму захисту.

Переваги сигналізації згідно відгуками користувачів:

  1. великий радіус дії двостороннього зв’язку. Заявлений виробником діапазон дії пейджера становить до 500 метрів в режимі передачі команд і до 1500 м при отриманні повідомлень.
  2. великий функціонал протиугінного комплексу.
  3. наявність захисту від автоматичного запуску двигуна при включеній передачі, якщо автомобіль оснащений ручною трансмісією.
  4. підсвічування екрану, що спрощує використання і настройку сигналізації в темний час доби.

Мінуси шерхан логикар 3 і 2:

  • можливість помилкових спрацьовувань;
  • недостатньо докладно прописана інструкція;
  • зниження радіусу дії при наявності радіочастотних перешкод;
  • мимовільна блокування окремих ланцюгів під час літньої спеки;
  • можливість перехопити кодграббер кодований сигнал;
  • зменшення радіусу дії коннектора з плином часу.

як встановити сигналізацію?

Відповідно до керівництва по установці, монтаж системи проводиться на транспортному засобі з відключеним акумулятором. Попередньо користувач повинен деактивувати запалювання, а також все електрообладнання в авто.

схеми підключення

Щоб уникнути некоректної роботи охоронного комплексу і штатної електрики автомобіля, при монтажі автосигналізації слід використовувати принципову схему підключення.

фотогалерея: схема підключення шерхан логикар 2

Позначення індикаторів на екрані брелока шерхан логикар 3

Опис індикаторів на екрані пульта:

  1. значок робота передавача, встановленого в комунікаторі.
  2. індикація сигналу двостороннього зв’язку.
  3. стан захисного режиму автомобіля. Цей значок також загоряється при сервісному обслуговуванні авто.
  4. режим пасивного включення охорони.
  5. табло з поточним часом. Тут також відображаються текстові дані та інформація про температуру двигуна, напрузі в бортовій мережі.
  6. активовано турбо-режим двигуна.
  7. значок включення функції управління центральним замком в автоматичному режимі.
  8. символ натиснутої педалі гальма.
  9. включена функція, що дозволяє запускати силовий агрегат машини за показаннями таймера.
  10. значок обліку температури при таймерних стартах мотора.
  11. символ обліку показань напруги в електромережі при таймерних автозапусках силового агрегату.
  12. індикатор заведеного двигуна машини.
  13. увімкнено будильник для віддаленого старту мотора.
  14. індикація заряду джерела живлення в пульті.
  15. значок відкритих дверей багажного відсіку.
  16. символ одного або декількох незачинених замків. Індикатор може з’являтися при виході з ладу кінцевих перемикачів або їх поганому контакті з електромережею.
  17. значок виконаного резервування пуску, а також тривоги, яка викликана активацією системи запалювання.
  18. символ активованої сигналізації, що спрацювала в результаті включення датчика удару.Контролюється сигналами тахометра, для їх налаштування виконуються наступні дії:

    1. функція охорони машини відключається. Заводиться силовий агрегат.
    2. кнопка налаштування затискається на 2 секунди, поки світлові прилади машини не моргнуть.
    3. клавіша відпускається і затискається ще раз на чотири секунди. При правильному налаштуванні аварійна сигналізація авто моргне один раз. В іншому випадку блимань буде три.

    Реалізація автоматичного старту мотора на транспортному засобі з ручною трансмісією можлива тільки після настройки опції резервування коробки.

    Для цього здійснюють такі дії:

    1. автомобіль зупиняється, педаль гальма вичавлюється. Селектор коробки передач переводиться в нейтральне положення. Піднімається важіль стоянкового гальма, а педаль відпускається.
    2. запалювання в авто відключається, ключ витягується із замка.
    3. протягом наступних двох хвилин користувач залишає салон авто і включає режим охорони (він повинен замкнути всі двері).
    4. після активації зажиті силовий агрегат повинен затихнути. Якщо включена опція» турботаймер», то двигун не зупиниться.

    Для настройки автозапуску по таймеру здійснюють такі дії:

    1. проводиться вхід в меню програмування системи. Виставляється необхідний час для пуску силового агрегату.
    2. для активації опції потрібно одночасно затиснути другу і четверту кнопки на комунікаторі.

    Якщо потрібно віддалений запуск двигуна по команді, то друга клавіша пейджера затискається на дві секунди. Після успішного старту на екрані брелока з’явиться відповідний індикатор, а також табло відліку часу до зупинки мотора.

    як відключити сигналізацію?

    В аварійному режимі відключення протиугінної системи шерхан логікар 3 без запрограмованого пароля проводиться так:

    1. ключем відкриваються одна або кілька дверей машини. Охоронний комплекс почне відтворювати тривожні сигнали.
    2. протягом чотирьох секунд ключ в замку провертається в положення»вкл». Прокручувати двигун стартером для запуску не потрібно.
    3. кнопка активації сервісного режиму обслуговування затискається на дві секунди. Якщо всі дії виконані вірно, сигнали тривоги відключаться.
    4. протягом 5 з клавіша натискається ще раз, тільки короткочасно, без затиснення. Сирена спрацює один раз, це призведе до відключення електроланцюгів запалювання і стартерного механізму. Вимкнеться охорона авто.

    При наявності персонального пароля виконується так:

    1. двері відкриваються, включається робота системи запалювання. Силовий агрегат заводити не треба.
    2. на дві секунди затискається кнопка входу в сервісний режим обслуговування. Це призведе до тимчасової деактивації тривоги.
    3. протягом 5 секунд клавіша натискається короткочасно один раз. Моргнуть світлові пристрої і світлодіодний індикатор стану.
    4. протягом наступних чотирьох секунд проводиться введення першого символу персонального пароля. Для вказівки коду використовується сервісна клавіша, але пауза між натисканнями повинна скласти не більше 1,5 секунд. Кількість «кліків» має відповідати першій цифрі коду, вона може бути в діапазоні від 1 до 4.
    5. на підтвердження успішного введення світлова сигналізація моргне разом з діодом. Потім лампочка перейде в режим частого миготіння.
    6. аналогічним чином проводиться введення залишилися знаків пароля. Якщо дії виконані вірно, то сирена спрацює двічі, блимне і світлова сигналізація. У разі, якщо один з пунктів проведений з помилками, включиться сигнал тривоги.

    можливі несправності та їх усунення

    Неполадки, які можуть статися в роботі сигналізації шерхан логікар 3, а також способи їх вирішення:

    1. при фізичному впливі по кузову сигналізація не видає попереджувальних або тривожних сигналів. Причина полягає в неякісному підключенні датчика удару або його некоректної налаштування. Для усунення проблеми слід збільшити параметр чутливості контролера і переконатися в його з’єднанні з електромережею. Якщо якість контакту погане, то роз’єм треба зачистити і перевірити цілісність електропроводки.
    2. відправка тривожних повідомлень на комунікатор без інформації про спрацювання зони охорони. Час, протягом якого працює сигнал тривоги, занадто короткий для визначення причини. Проблема може полягати в занадто високій чутливості контролера удару, робочий параметр слід знизити.
    3. відсутність реакції сигналізації на відправку команд з брелока. Причина проблеми може полягати в розряді джерела живлення, встановленого в пейджері. Іноді несправність криється у відсутності контакту на клемному затиску акумулятора. Для усунення причини слід перевірити затяжку клем, а також провести заміну батарейок в пейджері. Якщо причина полягає в розсинхронізації комунікатора і блоку управління, то пристрій потрібно заново прописати в пам’ять модуля. Проблема може полягати в наявності перешкод, тоді для відключення охорони треба скористатися аварійною деактивацією або піднести пульт ближче до трансивера.
    4. довільна деактивація режиму захисту автомобіля. Або кнопка відключення натискається в кишені користувача, або включена опція «вільні руки».
    5. відсутність попереджувальних сигналів при активації і відключенні сигналізації. Причина проблеми може полягати в неправильному приєднанні або виході з ладу сигнального реле. Останнє знаходиться в мікропроцесорному модулі. Треба перевірити роботу деталі і зробити її заміну при необхідності.
    6. виконання опцій не відображається на дисплеї комунікатора. При натисканні на елементи управління моргає індикатор зв’язку пейджера з трансивером. Причина проблеми зазвичай полягає у виході з ладу кварцового елемента, встановленого на передавачі брелока. Буде потрібно ремонт пристрою або його заміна. При такій проблемі рекомендується перевірити роботу сигналізації за допомогою додаткового пейджера.

    Автосигналізація є універсальною охоронною системою, яка має безліч функцій. Завдяки універсальним функціям обладнання до нього може приєднуватися різноманітне автообладнання.

    Сигналізацією здійснюється підтримка різноманітних цифрових шин, що дозволяє її застосування в автомобілях різних марок.

    Увага! знайдено абсолютно простий спосіб скоротити витрату палива! не вірите? автомеханік з 15-річним стажем теж не вірив, поки не спробував. А тепер він економить на бензині 35 000 рублів на рік!

    Приємним моментом для установників стане наявність роз’єму mini-usb на платі can-модуля. Використовуючи цей роз’єм і спеціальне програмне забезпечення (opwin), стає можливим зміна прошивки can-модуля, зміна налаштувань програмованих функцій системи, а так само візуальний контроль сигналів (статусів) які система отримує по аналогових ланцюгах і can-шині.

    Зміна прошивки can-модуля і зміна налаштувань програмованих функцій в системах scher-khan logicar 3 і можна виконати без підключення зовнішнього живлення до блоку сигналізації.

    особливості пристрою

    Пристосування має вбудоване силове реле блокування, що надає масу зручностей під час його застосування. Спеціальною системою пристрою проводиться окреме управління такими системами автомобіля, як двері і багажник. Оснащення сигналізації спеціальним діалоговим кодом призводить до усунення можливості його розкриття грабіжниками. Дане автообладнання характеризується:

    • багатофункціональністю;
    • зносостійкістю;
    • хорошою працездатністю.

    автосигналізація характеризується наявністю різних мелодій оповіщень, що вибрати автовласникові найбільш підходящу з них. Пристрій характеризується низьким рівнем шумопродуктивності, що гарантує максимально високий ступінь комфорту в період її застосування. Контроль зав напругою бортової мережі забезпечується універсальною системою.

    Якщо виникне необхідність, то може здійснювати застосування однопровідного реле блокування. Пристроєм проводиться ведення тривожних подій. Якщо воно не може їх передати безпосередньо на брелок, тоді проводиться їх запис в базовий блок. Більш точну інформацію містить інструкція з експлуатації.

    Якщо виникає загроза для автомобіля, то на брелок можуть приходити, як голосові, так і звукові оповіщення. Пристрій scher khan logicar 3 характеризується наявністю вбудованої пам’яті.

    Це дозволяє автовласникові дізнаватися про попередні спрацьовування. Управляти автообладнанням на відстані можна за допомогою брелока, який характеризується наявністюКонтролюється сигналами тахометра, для їх налаштування виконуються наступні дії:

    1. функція охорони машини відключається. Заводиться силовий агрегат.
    2. кнопка налаштування затискається на 2 секунди, поки світлові прилади машини не моргнуть.
    3. клавіша відпускається і затискається ще раз на чотири секунди. При правильному налаштуванні аварійна сигналізація авто моргне один раз. В іншому випадку блимань буде три.

    Реалізація автоматичного старту мотора на транспортному засобі з ручною трансмісією можлива тільки після настройки опції резервування коробки.

    Для цього здійснюють такі дії:

    1. автомобіль зупиняється, педаль гальма вичавлюється. Селектор коробки передач переводиться в нейтральне положення. Піднімається важіль стоянкового гальма, а педаль відпускається.
    2. запалювання в авто відключається, ключ витягується із замка.
    3. протягом наступних двох хвилин користувач залишає салон авто і включає режим охорони (він повинен замкнути всі двері).
    4. після активації зажиті силовий агрегат повинен затихнути. Якщо включена опція» турботаймер», то двигун не зупиниться.

    Для настройки автозапуску по таймеру здійснюють такі дії:

    1. проводиться вхід в меню програмування системи. Виставляється необхідний час для пуску силового агрегату.
    2. для активації опції потрібно одночасно затиснути другу і четверту кнопки на комунікаторі.

    Якщо потрібно віддалений запуск двигуна по команді, то друга клавіша пейджера затискається на дві секунди. Після успішного старту на екрані брелока з’явиться відповідний індикатор, а також табло відліку часу до зупинки мотора.

    як відключити сигналізацію?

    В аварійному режимі відключення протиугінної системи шерхан логікар 3 без запрограмованого пароля проводиться так:

    1. ключем відкриваються одна або кілька дверей машини. Охоронний комплекс почне відтворювати тривожні сигнали.
    2. протягом чотирьох секунд ключ в замку провертається в положення»вкл». Прокручувати двигун стартером для запуску не потрібно.
    3. кнопка активації сервісного режиму обслуговування затискається на дві секунди. Якщо всі дії виконані вірно, сигнали тривоги відключаться.
    4. протягом 5 з клавіша натискається ще раз, тільки короткочасно, без затиснення. Сирена спрацює один раз, це призведе до відключення електроланцюгів запалювання і стартерного механізму. Вимкнеться охорона авто.

    При наявності персонального пароля виконується так:

    1. двері відкриваються, включається робота системи запалювання. Силовий агрегат заводити не треба.
    2. на дві секунди затискається кнопка входу в сервісний режим обслуговування. Це призведе до тимчасової деактивації тривоги.
    3. протягом 5 секунд клавіша натискається короткочасно один раз. Моргнуть світлові пристрої і світлодіодний індикатор стану.
    4. протягом наступних чотирьох секунд проводиться введення першого символу персонального пароля. Для вказівки коду використовується сервісна клавіша, але пауза між натисканнями повинна скласти не більше 1,5 секунд. Кількість «кліків» має відповідати першій цифрі коду, вона може бути в діапазоні від 1 до 4.
    5. на підтвердження успішного введення світлова сигналізація моргне разом з діодом. Потім лампочка перейде в режим частого миготіння.
    6. аналогічним чином проводиться введення залишилися знаків пароля. Якщо дії виконані вірно, то сирена спрацює двічі, блимне і світлова сигналізація. У разі, якщо один з пунктів проведений з помилками, включиться сигнал тривоги.

    можливі несправності та їх усунення

    Неполадки, які можуть статися в роботі сигналізації шерхан логікар 3, а також способи їх вирішення:

    1. при фізичному впливі по кузову сигналізація не видає попереджувальних або тривожних сигналів. Причина полягає в неякісному підключенні датчика удару або його некоректної налаштування. Для усунення проблеми слід збільшити параметр чутливості контролера і переконатися в його з’єднанні з електромережею. Якщо якість контакту погане, то роз’єм треба зачистити і перевірити цілісність електропроводки.
    2. відправка тривожних повідомлень на комунікатор без інформації про спрацювання зони охорони. Час, протягом якого працює сигнал тривоги, занадто короткий для визначення причини. Проблема може полягати в занадто високій чутливості контролера удару, робочий параметр слід знизити.
    3. відсутність реакції сигналізації на відправку команд з брелока. Причина проблеми може полягати в розряді джерела живлення, встановленого в пейджері. Іноді несправність криється у відсутності контакту на клемному затиску акумулятора. Для усунення причини слід перевірити затяжку клем, а також провести заміну батарейок в пейджері. Якщо причина полягає в розсинхронізації комунікатора і блоку управління, то пристрій потрібно заново прописати в пам’ять модуля. Проблема може полягати в наявності перешкод, тоді для відключення охорони треба скористатися аварійною деактивацією або піднести пульт ближче до трансивера.
    4. довільна деактивація режиму захисту автомобіля. Або кнопка відключення натискається в кишені користувача, або включена опція «вільні руки».
    5. відсутність попереджувальних сигналів при активації і відключенні сигналізації. Причина проблеми може полягати в неправильному приєднанні або виході з ладу сигнального реле. Останнє знаходиться в мікропроцесорному модулі. Треба перевірити роботу деталі і зробити її заміну при необхідності.
    6. виконання опцій не відображається на дисплеї комунікатора. При натисканні на елементи управління моргає індикатор зв’язку пейджера з трансивером. Причина проблеми зазвичай полягає у виході з ладу кварцового елемента, встановленого на передавачі брелока. Буде потрібно ремонт пристрою або його заміна. При такій проблемі рекомендується перевірити роботу сигналізації за допомогою додаткового пейджера.

    Автосигналізація є універсальною охоронною системою, яка має безліч функцій. Завдяки універсальним функціям обладнання до нього може приєднуватися різноманітне автообладнання.

    Сигналізацією здійснюється підтримка різноманітних цифрових шин, що дозволяє її застосування в автомобілях різних марок.

    Увага! знайдено абсолютно простий спосіб скоротити витрату палива! не вірите? автомеханік з 15-річним стажем теж не вірив, поки не спробував. А тепер він економить на бензині 35 000 рублів на рік!

    Приємним моментом для установників стане наявність роз’єму mini-usb на платі can-модуля. Використовуючи цей роз’єм і спеціальне програмне забезпечення (opwin), стає можливим зміна прошивки can-модуля, зміна налаштувань програмованих функцій системи, а так само візуальний контроль сигналів (статусів) які система отримує по аналогових ланцюгах і can-шині.

    Зміна прошивки can-модуля і зміна налаштувань програмованих функцій в системах scher-khan logicar 3 і можна виконати без підключення зовнішнього живлення до блоку сигналізації.

    особливості пристрою

    Пристосування має вбудоване силове реле блокування, що надає масу зручностей під час його застосування. Спеціальною системою пристрою проводиться окреме управління такими системами автомобіля, як двері і багажник. Оснащення сигналізації спеціальним діалоговим кодом призводить до усунення можливості його розкриття грабіжниками. Дане автообладнання характеризується:

    • багатофункціональністю;
    • зносостійкістю;
    • хорошою працездатністю.

    Автосигналізації scher khan logicar 3.автосигналізація характеризується наявністю різних мелодій оповіщень, що вибрати автовласникові найбільш підходящу з них. Пристрій характеризується низьким рівнем шумопродуктивності, що гарантує максимально високий ступінь комфорту в період її застосування. Контроль зав напругою бортової мережі забезпечується універсальною системою.

    Якщо виникне необхідність, то може здійснювати застосування однопровідного реле блокування. Пристроєм проводиться ведення тривожних подій. Якщо воно не може їх передати безпосередньо на брелок, тоді проводиться їх запис в базовий блок. Більш точну інформацію містить інструкція з експлуатації.

    Якщо виникає загроза для автомобіля, то на брелок можуть приходити, як голосові, так і звукові оповіщення. Пристрій scher khan logicar 3 характеризується наявністю вбудованої пам’яті.

    Це дозволяє автовласникові дізнаватися про попередні спрацьовування. Управляти автообладнанням на відстані можна за допомогою брелока, який характеризується наявністюScher-khan logicar 3
    3024 кб інструкція по установці scher-khan logicar 3
    4923 кб 1 охоронні системи «шерхан » можуть встановлюватися на сучасні автомобілі, укомплектовані бензиновими і дизельними двигунами. Охоронний комплекс шерхан логікар 3 і 2 пропонувався для установки офіційними дилерами ряду марок. На сьогоднішній день сигналізація застаріла, але продовжує випускатися і встановлюватися на різні транспортні засоби.

    [ приховати ]

    особливості та характеристики

    Охоронні системи логікар 3 відрізняються від моделі 2 наявністю здатності працювати по can шині. в іншому функції систем ідентичні.

    Автосигналізація забезпечує інформування власника про події кількома способами:

    1. безперервною роботою сирени. При цьому один цикл роботи становить 30 секунд.
    2. візуальним попередженням аварійною сигналізацією або габаритними вогнями. Один цикл роботи триває 30 секунд, частота миготіння 1 раз в секунду.
    3. подача тривожного сигналу на комунікатор. Стійкий зв’язок забезпечується по радіоканалу на відстані до 1500 м.такий результат досяжний при відсутності перешкод на відкритій місцевості. У міській забудові дальність дії знижується до 200-300 м.

    Управління автосигналізацією виконується за допомогою:

    1. брелоків, що використовують радіосигнал в частотному діапазоні 433,92 мгц. Пристрої укомплектовані приймальним пристроєм з потужністю менше 10 мвт.
    2. перемикача сервісного режиму.

    Сигналізація в роботі використовує дані, одержувані від сенсорів і кінцевих перемикачів в замках. Для передачі даних може використовуватися цифрова can-шина.

    Особливістю системи є продумана система захисту електричних ланцюгів від перевантажень, яка забезпечується:

    • запобіжниками, розташованими в джгутах проводки;
    • плавкими вставками в монтажних блоках;
    • транзисторами, розташованими всередині блоку;
    • діодами, що запобігають пошкодження ланцюгів при помилковому підключенні (переполюсовке);
    • варисторами, що забезпечують захист від стрибків напруги і перешкод.

    Компоненти системи sherhan дозволяють вести експлуатацію при наступних умовах:

    • постійна напруга живлення в межах від 9 до 18в;
    • температура навколишнього середовища в діапазоні від мінус 40ºс до плюс 85ºс.

    Основний блок системи, в порівнянні з ранніми моделями шерхан, відрізняється зменшеними габаритами (до 126*95*31 мм) і вагою (до 230 г). За рахунок цього спростилося розміщення блоку у важкодоступних місцях автомобіля, а також знизилося енергоспоживання.

    В робочому режимі сигналізація споживає струм в межах 0,15-0,35 ма. Мале енергоспоживання дозволяє зберігати заряд штатного акумулятора автомобіля і забезпечити довготривалу роботу сигналізації в режимі очікування.

    У пультах управління застосовуються два типи батарейок:

    1. комунікатор комплектується батарейкою формату ааа з напругою 1,5 в.усереднений термін служби батареї становить 3-4 місяці. Ресурс залежить від інтенсивності використання пульта, якості виготовлення елемента живлення, умов роботи. Можливе використання акумуляторних батарей, які забезпечують збільшений термін роботи.
    2. додатковий пульт укомплектований парою елементом формату cr2016. Батареї з’єднані послідовно, забезпечуючи робочу напругу 6в. Середній ресурс батарей становить 3 роки.

    Сигналка використовує в роботі методи захисту:

    1. циклічний звуковий і світловий сигнал, час роботи якого обмежена 30 секундами і не регулюється. Сигнал включається при спрацьовуванні кінцевих вимикачів, розміщених в замках дверей, під кришками багажника або капота, при несанкціонованому включенні запалювання або натисканні на педаль гальма. Можливо паралельне підключення кінцевика лючка бензобака і кришки багажника.
    2. попереджувальний звуковий сигнал, час роботи обмежений 10 секундами, налаштування неможливе. Сигнал включається за даними від сенсора удару або додаткового пристрою. Датчики можуть відключатися перед включенням охоронного режиму або в процесі роботи.
    3. передача команд по радіоканалу управління ведеться в кодованому режимі. Для шифрування використовується динамічний код.

    Комплектація

    Охоронний комплекс поставляється в картонній упаковці. Компоненти сигналізації розташовані в пенопластовой захисній оболонці, що оберігає від пошкоджень при ударах.

    Комплект поставки

    Стандартний набір поставки складається з наступних частин:

    • головного процесорного модуля з вбудованими реле;
    • комунікативного брелока з 2-стороннім режимом роботи;
    • додаткового брелока;
    • 2-контактного роз’єму системи блокування двигуна;
    • 10-контактного джгута силової проводки, укомплектованого трьома плавкими вставками;
    • 6-контактного додаткового силового джгута, оснащеного двома запобіжниками;
    • джгута проводки з 16-контактною колодкою, призначеного для підключення споживачів з малими робочими струмами;
    • блоку антени, оснащеного джгутом проводів з 6-піновою колодкою;
    • температурного сенсора (з передвстановленою проводкою і 2-контактною колодкою);
    • кнопкового перемикача сервісного режиму, встановленого спільно з діодом стану і оснащеного проводом з 3-піновою колодкою;
    • джгута проводки для підключення додаткового пристрою автозапуску;
    • шок-сенсора з вбудованою проводкою і колодкою на 4 піна;
    • проводки для установки додаткового сенсора;
    • з’єднувального кабелю для підключення шини can або k-line;
    • кінцевика кришки капота або багажника, укомплектований сигнальним проводом;
    • комутатора блокування запалювання з колодкою для підключення;
    • однотональной неавтономної сирени;
    • комплекту етикеток (двосторонній скотч, інформаційні);
    • технічної документації (включає в себе керівництва по експлуатації та установці, принципову схему установки, таблиці настройки, пам’ятку по користуванню).

    За бажанням користувача стандартний комплект поставки системи scher khan logicar 3 може доповнюватися додатковими елементами.

    До переліку додаткових елементів системи шерхан логікар входять:

    • додаткові брелоки (комунікатори з дисплеєм і додаткові без дисплея);
    • програматор, застосовуваний для налаштування параметрів системи через підключення до комп’ютера або ноутбука;
    • обхідники іммобілайзера моделей bp-2 і 3 (відрізняються функціональністю).

    Купуючи додаткові пульти управління, власник повинен пам’ятати, що пам’ять блоку управління розрахована на три брелока.

    основні можливості

    Згідно мануалу охоронний комплекс логікар надає власнику наступні функції:

    • захист від перехоплення сигналів, заснований на кодуванні сигналу;
    • візуальне і звукове підтвердження отримання і виконання команд;
    • інформування власника за допомогою вібровиклику на комунікаторі;
    • автоматичний запуск двигунів автомобілів по будильнику, таймеру або в примусовому режимі;
    • автозапуск по сигналам від додаткового сенсора температури з контролем по напрузі на клемах батареї;
    • можливість роботи автозапуску на автомобілях, укомплектованих системою безключового доступу;
    • використання цифрової шини can або k-line для обміну інформацією;
    • підтримка режиму slave (управління сигналізацією від штатного ключа автомобіля);
    • можливість відключення системи кодом (без пульта управління);
    • підтримка режиму охорони при включеному силовому агрегаті;
    • можливість роботи охоронного комплексу без подачі тривожних сигналів і з інформуванням власника через пульт керування;
    • керування роботою системи блокування дверних замків (по сигналу від замка запалювання);
    • автоматичне включення охорони при помилковому натисненні на кнопку брелока.

    Плюси і мінуси

    За відгуками власників авто, обладнаних системами шерхан логикар 2 і 3, можна виділити позитивні сторони:

    • дальність дії радіоканалу зв’язку;
    • функкциональность;
    • захист від автоматичного пуску при включеній передачі (на механічній коробці).

    До мінусів відносять:

    • помилкові спрацьовування;
    • зниження радіусу дії брелоків з плином часу;
    • недостатній захист від радіочастотних перешкод;
    • випадки мимовільного блокування окремих ланцюгів при високій температурі повітря;
    • кодований сигнал перехоплюється кодграббером;
    • відкрите розміщення кнопки аварійного відключення і налаштування;
    • необхідність установки додаткових пристроїв для роботи автоматичного запуску.

    Перехоплення коду сигналізації scher-khan 5 продемонстровано у відеоролику, знятому каналом «scherkhan5».

    правила установки

    При установці потрібно дотримуватися умов і запобіжних заходів:

    1. проаналізувати інструкції та схеми монтажу, що додаються до системи.
    2. окремі з’єднувальні дроти необхідно збирати в пучки і ізолювати за допомогою стрічки або гофрованих гнучких рукавів. Для збільшення ступеня захисту рекомендується застосування проводів з діаметром і кольором ізоляції, відповідним штатним проводам.
    3. проведення проводки виконується відповідно до маршрутів прокладки штатних джгутів.
    4. при використанні підключення шини can блок програмується на необхідну кодування.
    5. прокладка проводів між рухомими елементами виконується через штатні гофровані рукава або через окремі захисні трубки.
    6. дроти не повинні перетискатися обшивками салону.
    7. неприпустимо перегинати дроти через гострі кромки кузовних панелей.
    8. місця прокладки проводки через моторний щит виконуються через штатні отвори для проводки або через додаткові. Вони захищені прохідною втулкою з гуми або пластику.
    9. не рекомендується подовжувати дроти штатних джгутів. Якщо без подовження розмістити елементи неможливо, то повинні використовуватися подовжувальні дроти аналогічного або більшого перетину. Штатні джгути мають мідні жили, подовжувач повинен мати жили з аналогічного матеріалу.
    10. місця з’єднання проводів скручуються, пропаюються олов’яно-свинцевим припоєм і захищаються ізоляційною стрічкою або термоусадочною трубкою.
    11. компоненти сигналки не повинні заливатися водою або технологічними рідинами. Центральний блок має негерметичну конструкцію, тому забороняється розташування в моторному відсіку.
    12. для запобігання скупчування конденсату роз’єми на блоках розташовувати вниз. Джгути проводів перед роз’ємами повинні мати провис, який дозволить стікати конденсату.
    13. блоки не повинні розташовуватися в місцях, схильних до нагрівання-близько випускного колектора, радіаторів, кліматичної установки.
    14. вузли сигналки не повинні перешкоджати руху важелів або тяг.
    15. вільних хід штока додаткових кінцевиків повинен становити 5 мм. Такий параметр забезпечить правильну роботу пристроїв при парковці автомобіля на нерівній поверхні, що викликає деформацію кузова.
    16. шок сенсор забезпечує точність роботи тільки при жорсткій установці на металеві панелі автомобіля. Установка сенсора на пластикових елементах призводить до помилкових спрацьовувань через температурні деформації поверхні. Сенсор повинен знаходиться в легкодоступному місці, оскільки на ньому встановлений регулятор чутливості.
    17. штатна або додаткова сирена встановлюється рупором вниз. Доступ до сирени повинен бути тільки при відкритті капота.
    18. монтаж проводиться при температурі не нижче плюс 10ºс. Точки приклеювання елементів на двосторонній скотч повинні попередньо знежирюватися.
    19. підключати джгути рекомендується після установки компонентів сигналізації на заплановані місця.

    Порушення умов монтажу стає причиною некоректної роботи охоронного комплексу і штатної електрики автомобіля.

    Як встановити?

    Покроковий алгоритм установки:

    1. змонтувати основний блок всередині панелі приладів. Блок кріпиться до пластикового корпусу панелі або металевого силового каркасу. Для фіксації застосовується двосторонній скотч або пластикові стяжки. Штатних точок кріплення саморізами на блоці немає. Блок рекомендується розташовувати на відстані від штатних електронних блоків автомобіля, які можуть випромінювати радіоперешкоди.
    2. встановити антену. Місцем розташування зазвичай є вітрове скло автомобіля. Елементи антени повинні проходити на відстані не менше 5 см від металевих частин кузова. Блок антени розташовується вертикально, тим самим забезпечуючи максимальну дальність зв’язку. Прокладка проводу виконується під обшивкою стелі і по передніх стійок з умовою дотримання запобіжних заходів. Виробник допускає розміщення антени приховано, під пластиковими панелями. У цьому випадку можливе зниження рівня сигналу і скорочення радіусу дії. Не допускається установка вузла під металевими панелями, які будуть екранувати сигнал.
    3. наклеїти на лобове скло діод індикації стану і прокласти сигнальний провід. Діод може розташовуватися в отворі, виконаному на пластикових елементах панелі приладів або обшивках передніх стійок. Допускається фіксація діода в отворі клеєм або герметиком.
    4. встановити на моторному щиті з боку двигуна сирену. Прокласти сигнальні дроти від роз’єму сирени до основного блоку. При установці не штатної сирени слід керуватися інструкцією по підключенню.
    5. сучасні автомобілі можуть комплектуватися сигнальними кінцевиками в замках багажника і капота. При відсутності таких пристроїв застосовуються окремо стоять кінцеві перемикачі механічного типу. Монтаж виконується в отвір, виконаний на кузові або на окремий кронштейн, прикріплений до кузова. Шток кінцевика не повинен перешкоджати навантаженню вантажів в багажник або технічного обслуговування вузлів і агрегатів.
    6. розмістити в салоні сенсор удару. Для монтажу можуть застосовуватися штатні саморізи, пластикові стяжки або двосторонній скотч.
    7. встановити додатковий сенсор, який використовується для контролю обсягу салону.
    8. перевірити прокладку проводів до основного блоку і підключити їх відповідно до монтажної схеми.

    інструкція з експлуатації

    Перед початком роботи потрібно включити комунікативний брелок:

    1. відсунути фіксатор кришки, розташованої на задній частині корпусу.
    2. натиснути на кришку і висунути по напрямних убік.
    3. зняти захисну плівку з контактів. Плівка може бути відсутнім при поставці з заводу.
    4. вставити на місце елемент живлення. При установці потрібно дотримуватися полярність.
    5. засунути кришку на місце і застебнути фіксатор.

    позначення кнопок і символів на брелоку

    На корпусі комунікатора встановлені 4 кнопки, розташовані на торці.

    Розташування кнопок іконки на дисплеї

    При роботі застосовуються коротке (кор.) натискання на 0,5 сек і тривале (длит.) вплив на 2 сек.

    Призначення кнопок описано в таблиці.

    кнопка тип натискання призначення к-i кор.

    • включення системи;
    • відключення тривоги;
    • примусове блокування системи запалювання або стартера;
    • закриття замків в русі;
    • пошук авто на парковці.

    к-i триває. Режими паніки і антіограбленія к-ii кор.

    • вимкнення системи;
    • відключення режиму тривоги;
    • відключення блокування системи запалювання або стартера;
    • відкриття замків в русі.

    к-ii триває.

    • дистанційний пуск і зупинка двигуна;
    • режим «піт-стоп».

    к-iii кор. Включення підсвічування екрану к-iii триває.

    • відкриття замка багажника;
    • управління додатковим каналом 6

    к-iv кор. Тест стану к-iv триває. Управління додатковим каналом 1 к-i+k-ii кор. Управління роботою сирени к-i + k-ii триває. Управління функцією режиму контролю другого автомобіля к-i + k-iii кор. Дистанційне керування сервісним режимом к-i+k-iii триває. Налаштування функцій брелока к-i + k-iv кор. Управління режимами роботи шок сенсора і додаткового сенсора к-i+k-iv триває. Вхід в перше меню програмування к-ii + k-iii кор. Управління додатковим каналом 2 к-ii+k-iv кор. Управління таймером автозапуску к-ii + k-iv триває. Вхід в друге меню програмування к-iii + k-iv кор. Управління блокуванням кнопок к-iii + k-iv триває.

    • вхід в третє меню програмування;
    • налаштування аварійного коду.

    Дисплей кольоровий, має можливість відображення наступних піктограм:

    1. сигнал роботи приймального пристрою. У режимі очікування вказує на наявність зв’язку між брелоком і антенним модулем.
    2. рівень зворотного сигналу.
    3. увімкнення та вимкнення режиму охорони.
    4. пасивне включення режиму охорони.
    5. цифрове поле, що застосовується для виведення часу, будильника, показань сенсора температури і різної сервісної інформації.
    6. турботаймер.
    7. управління роботою блокування замків дверей від замкаЗапалювання.
    8. натискання на педаль гальма (за сигналом від перемикача вогнів гальмування).
    9. автозапуск по таймеру.
    10. автозапуск за даними від температурного сенсора.
    11. використання інформації про рівень напруги в бортовій мережі при автозапуску.
    12. працюючий мотор.
    13. будильник.
    14. іконка стану заряду батареї. Складається з трьох сегментів. Застосовується для індикації режиму збереження заряду батареї.
    15. індикація відкритого замка і кришки багажника.
    16. спрацював кінцевик однієї з дверей, двері відкриті.
    17. резервування запуску.
    18. спрацьовування тривоги за даними від шок сенсора.
    19. покажчик відкритого капота.
    20. запалюється при відключенні сирени.
    21. вказує на деактивацію шок сенсора.
    22. індикатор вібровиклику.
    23. увімкнено режим роботи з другим транспортним засобом.

    прив’язка брелків

    В системі логікар 3 використовується алгоритм занесення брелків в пам’ять без запиту цифрового коду:

    1. відключити охорону, повернути ключ в замку запалювання і натиснути на настроювальну клавішу на 2 секунди.
    2. дочекатися спалаху ламп «аварійки» і протягом п’яти секунд натиснути кнопку ще раз. Спрацює подвійний спалах «аварійки» і діод стане горіти постійно.
    3. натиснути на першому пульті клавішу к-i. Брелок запишеться в пам’ять, що підтверджується одноразової спалахом «аварійкою».
    4. аналогічно внести в пам’ять інші пульти. Після заповнення пам’яті» аварійка » спрацює два рази і відбудеться автоматичний вихід з режиму програмування.

    При використанні цифрової шини can потрібно вибрати тип кодування сигналу. Для цього на блоці розташований контактний модуль, закритий зсувним кожухом. У модулі розміщені три перемички, що з’єднують піни попарно. Зняття перемичок дозволяє робити вибір типу шини за допомогою комп’ютера. Підключення виконується шнуром, що встановлюється в роз’єм miniusb, встановлений поруч з контактним модулем.

    програмування функцій

    Опис програмованих налаштувань основного меню №1:

    • відкриття замка багажника без відключення охорони (режим 1-1);
    • можливість управління замками дверей від замка запалювання (режим 1-2);
    • налаштування поєднання кнопок k-i і k-ii (режим 1-3);
    • автоматичне включення охорони (режим 1-4);
    • автоматичне включення режиму охорони при випадкових натисканнях (режим 1-5);
    • включення підсвічування навколо автомобіля за допомогою штатних світлових приладів (режим 1-6);
    • налаштування часу роботи двигуна в режимі автозапуску (режим 1-7);
    • необхідність введення цифрового коду при аварійному відключенні (режим 1-8);
    • відключення охорони в два етапи (режим 1-9);
    • налаштування частоти повторів автозапуску (режим 1-10);
    • обмеження числа повторних запусків (режим 1-11);
    • налаштування резервування автоматичного пуску і активізація турботаймера (режим 1-12);
    • вибір способу завершення режиму резервування (режим 1-13);
    • перевірка параметрів напруги в бортовій мережі (використовується для запуску двигуна і зарядки батареї (режим 1-14);
    • запуск мотора за даними від сенсора температури (режим 1-15);
    • спрацювання зовнішньої світлової сигналізації при попереджувальному спрацювання та автозапуску (режим 1-16);
    • активація режиму slave режим 1-17).

    Робота з охоронним комплексом починається програмування функцій, яке виконується за допомогою пульта управління:

    1. відключити режим охорони і, не включаючи запалювання, одночасно натиснути на дві секунди кнопки к-i і k-iv або к-ii і k-iv або к-iii і k-iv. Кожна комбінація дозволяє входить в окреме меню налаштувань. Успішність входу в меню підтверджується одиночним коротким звуковим і світловим сигналами.
    2. вибрати натисканням на k-iv номер функції, що входить в меню. Число натискань відповідає номеру функції. При кожному короткому натисканні на k-iv буде подаватися сигнал сиреною і»аварійкою».
    3. почекати 3-5 секунд для читання системою номера і стану функції. Підтвердженням номера будуть короткі звукові сигнали сиреною. Число сигналів відповідає номеру функції.
    4. за допомогою кнопок вибрати потрібне значення. Базове значення виставляється коротким впливом на k-i. Інші три кнопки використовуються для вибору додаткових значень відповідно до настроювальними таблицями. Залежно від номера кнопки походить звукове і світлове підтвердження. Число сигналів дорівнює номеру кнопки. При помилці в програмуванні послідовність повторюється з самого початку.
    5. після закінчення налаштування почекати 4 секунди для виходу системи з режиму. Підтвердженням є тривалий сигнал сиреною.

    При помилковому налаштуванні є можливість повернення налаштувань меню №1 до заводських параметрів:

    1. при вимкненому запалюванні одночасно натиснути к-i і k-iv і увійти в режим настройки.
    2. тричі коротко натиснути на к-iii. Кожне натискання супроводжується звуком і спалахом «аварійки».
    3. почекати близько 5 секунд для скидання налаштувань, який підтверджується потрійний спалахом і трьома сигналами.

    Параметри меню № 2 і 3 налаштовуються при установці системи. Самостійна зміна налаштувань не рекомендується, оскільки може стати причиною некоректної роботи охоронного комплексу.

    В системах логикар 2 і 3 реалізована функція «піт стоп», що дозволяє активувати охорону автомобіля з включеним мотором, але без ключа в замку запалювання. Функція активується через меню налаштувань.

    Для включення режиму необхідно:

    1. після зупинки авто перевести селектор коробки в нейтраль (для механіки) або в режим «р» (для автомата). Підняти важіль стоянкового гальма і відпустити педаль.
    2. натиснути на 2 секунди к-ii для включення режиму. Відразу після цього активується режим підтримки запалювання, після чого брелок подасть два сигнали зумером. З цього моменту запускається таймер роботи режиму.
    3. вимкнути запалювання і вийняти ключ. Мотор продовжить працювати відповідно до закладеної програми.
    4. вийти з автомобіля і включити режим охорони. Мотор продовжить працювати, але ланцюг пуску стартера буде заблокована.

    У режимі slave режим може бути недоступний для управління штатним ключем (в залежності від моделі автомобіля).

    налаштування автозапуску

    Якщо передбачається застосування автозапуску для прогріву силового агрегату, то потрібно внести ряд коригувань при установці і програмуванні системи.

    При установці основного блоку потрібно вибрати тип трансмісії. Під зсувним кожухом на блоці є спеціальний роз’єм, замкнутий петлею проводу. Петля повинна використовуватися для механічної коробки. При установці системи на автомобілі з автоматичною коробкою петля розмикається.

    Заборонено перерізати петлю при можливості запуску автомобіля з включеною швидкістю. Порушення правила може призвести до аварії та пошкодження транспортного засобу.

    При роботі двигуна блок системи повинен отримувати інформацію про обертання колінчастого вала. Для цього використовується сигнал від датчика числа обертів.

    Для програмування сигналу від тахометра необхідно:

    1. відключити режим охорони і запустити мотор.
    2. натиснути клавішу налаштування на дві секунди і утримати до спрацьовування «аварійки».
    3. відпустити кнопку.
    4. повторно натиснути і утримати клавішу чотири секунди. Успішність процесу навчання підтверджується одиночної спалахом ламп» аварійки», супроводжуваної коротким звуковим сигналом. При помилку програмування сирена і «аварійка» спрацюють три рази.

    Для роботи автозапуску на авто з механічною коробкою потрібно проводити резервування функції:

    1. після зупинки встановити важіль коробки в нейтраль, включити ручне гальмо і відпустити педаль робочого гальма.
    2. вимкнути запалювання і вийняти ключ із замка. Можлива настройка режиму, в якому потрібно натискання два рази на k-ii, і тільки потім ключ повертається і виймається. Третій варіант настройки дозволяє включати підтримку запалювання після підняття важеля гальма, за даними від кінцевика.
    3. у всіх варіантах у власника є 2 хвилини до включення режиму охорони. За цей час він повинен відкрити двері, покинути салон і закрити двері.
    4. після закриття останніх дверей мотор зупиниться. Виняток становлять системи з включеною послугою»турботаймера». У цьому варіанті двигун зупиниться після відпрацювання запрограмованого циклу.

    Система логікар 3 підтримує автозапуск по таймеру, можливі чотири варіанти повтору:

    • кожні добу;
    • через 8 годин;
    • кожні 4 години;
    • з інтервалом 2 години.

    Установка 24-годинного циклуКоли власник знаходиться від нього на значній відстані, рівень заряду батарейки брелка (якщо вона буде сідати, брелок буде постійно подавати сигнали), рівень заряду акумулятора. Крім цього він має функцію будильника, підсвічування, показує температуру в салоні машини.

  19. можливість керування автомобілем . Відразу потрібно сказати, що в комплект даної охоронної системи йдуть два брелка. Тому вся інформація про автомобіль і його системах відразу надходить на два брелка, якщо вони включені. Процес постановки і зняття з сигналізації відбувається двома кнопками під номерами 3 і 4. Також керівництво користувача детально вказує як за допомогою кнопок брелка (їх 4 штуки) здійснювати програмування тих чи інших функцій (автозапуск, охолодження турбіни, регулювання температури салону).
  20. подвійний сигнал тривоги . Брелок автомобіля подає звуковий, а також вібраційний сигнал, якщо з автомобілем, у відсутності господаря будуть відбуватися незрозумілі речі (злом, розбиття стекол, спроба завести). Також звуковий і вібраційний сигнал брелок подасть, якщо система виявить будь-яку несправність в блоці або брелоку охоронної системи, або в роботі самого автомобіля. Звуковий і вібросигнал буде дублюватися виведенням проблеми на рідкокристалічний екран із загорянням певної іконки.

Важливо запам’ятати, що перед початком користування даною охоронною системою автолюбитель зобов’язаний уважно ознайомиться з інструкцією, і вивчити позначення всіх іконок, щоб вчасно зреагувати на подаються сигнали.

Функції блоку

Автосигналізації scher khan logicar 3.

Блок моделі magicar 3 має такі функції:

  • можливість контролю силового агрегату , про деякі можливості було зазначено вище, додаткові дозволяють встановити автозапуск в певний час на автоматичних і механічних коробках передач, автоматичне глушіння, а також прогрівання мотора, контроль за інтенсивністю роботи двигуна по тахометру;
  • контроль за салоном , функції відкриття дверей за допомогою ключа, час виключення і включення світла в салоні, контроль за склопідйомниками, замками багажника і капота;
  • контроль безпеки , тобто можна виставити функцію з сигналізуванням світловими сигналами, або без них (прихована охорона), пін код для зняття з охорони при поломці або втраті брелка, двухшаговое відключення охоронної системи (за допомогою пін коду і роботи зі спеціальною кнопкою);
  • функція діагностики , за допомогою спеціального програмного забезпечення, автолюбитель може продіагностувати роботу охоронної системи і деяких функцій автомобіля через комп’ютер і usb шнур.

Головною перевагою блоку є можливість його програмування під різні додаткові функції, і завантаження додаткового програмного забезпечення.

Автосигналізація шерхан логікар 3 добре зарекомендувала себе на ринку охоронних систем, тому користується значним попитом у автолюбителів.