Інструкція з експлуатації challenger ch-x2. Автосигналізація challenger x2 зі зворотним звязком і автозапуском стандартні функції системи

67

Для забезпечення найвищого рівня захисту вашого автомобіля дана багатофункціональна охоронна система має вбудований пасивний і активний іммобілайзери з можливістю управління протирозбійним транспондером (міткою, що купується окремо), функцію поетапного виключення режиму охорони, послідовного безпечного відкривання водійської, а потім пасажирських дверей автомобіля, багаторівневий ahj, а також функцію постановки на охорону навіть без ключа запалювання автомобіля. Управління і установка параметрів автоматичного запуску може здійснюватися дистанційно з брелка-передавача. Новий тип динамічного кодування, надійний зв’язок в радіусі до 2 км прямої видимості, п’ять сервісних каналів, інтерактивний lcd-пейджер, системи пасивного і активного захисту від викрадення і захоплення автомобіля, автоматичний запуск двигуна з вбудованими реле дозволяють реалізувати нестандартні можливості охорони, сервісу і комфорту. Завдяки системі дистанційного запуску двигуна забезпечено 100-відсоткове управління будь-якими силовими агрегатами автомобілів з ркпп, акпп, а також з турбованими двигунами в реальному часі, по циклічному таймеру і температурі. Управління автоматичним запуском двигуна може здійснюватися як з розривом ланцюга запалювання автомобіля, так і без розриву без використання додаткових компонентів. Глушіння двигуна і постановка на охорону здійснюється одним натисканням кнопки «охорона» брелка-передавача (функція опе touch) для автомобілів з ркпп, а також незалежно від типу трансмісії при автоматичній і ручній постановці на охорону. Забезпечує роботу системи у всіх режимах з віддаленим кодовим реле блокування r350.

Стандартні функції системи

  • динамічний код cfmii.
  • пасивна / активна постановка системи на охорону.
  • роздільне управління кнопками включення / вимикання охорони.
  • можливість зняття з охорони в два етапи(av-функція), а також, відключення протирозбійної картою ldt920 (s).
  • керування кодовим реле блокування r350 (додаткова опція).
  • функція автоматичного безпечного блокування дверей після натискання педалі «стоп», за сигналом зовнішнього датчика швидкості або датчика руху при включеному запалюванні.
  • функція безпечного послідовного відкривання водійських і пасажирських дверей автомобіля (функція додаткового каналу ch3).
  • система активного захисту від викрадення і захоплення автомобіля(робота з протирозбійною карткою ldt920 (s), опція в комплект не входить).
  • функція пасивного іммобілайзера з можливістю роботи з противоразбойной карткою ldt920(s) і зовнішнім датчиком переміщень.
  • програмований персональний код відключення і управління системою.
  • можливість ручної постановки системи в режим повної охорони в будь-який час за допомогою кнопки «valet», навіть при відсутності ключа запалювання.
  • дистанційне керування функцією паніка у всіх режимах.
  • охорона периметра, капота, багажника, після натискання педалі «стоп», по включенню запалювання, початку руху автомобіля (при використанні датчика швидкості автомобіля), зон попередження і основних зон (незалежно) двох датчиків (два роз’єми для підключення датчиків).
  • негайне включення тривожної сигналізації при відключенні / включенні живлення системи в режимі «охорона».
  • багатоканальна програмована функція «anti hi jack» з дистанційним включенням або автоматично активується при включенні запалювання або спрацьовуванні кінцевих вимикачів door(+), door(-), stop(+), початку руху автомобіля (sensor 2) при включеному запалюванні.
  • екстрений виклик кнопкою «call» з салону автомобіля.

Додаткові функції

  • два ланцюги додаткових блокувань (нз, нр) (потрібна установка додаткових реле).
  • вбудоване реле управління габаритними вогнями.
  • вбудований універсальний силовий вихід управління замками дверей.
  • два роз’єми для підключення дворівневих датчиків (удару, об’єму, переміщень).
  • годинник-будильник.
  • режим «save » — управління економією харчування брелока двостороннього зв’язку.
  • режим «set «- включення управління запуском двигуна в режимі реального часу сигналами «старт»або«старт»/ «стоп» осилаються брелоком двостороннього зв’язку.
  • три програмованих канали управління сервісними пристроями автомобіля (сервіс-імпульси, тригер-канали, таймер-канали, управління ввічливого підсвічування і т. Д.).
  • два дистанційно керованих канали сервісними пристроями з програмованою локігою.потужний вихід управління (25 а) відкриванням багажника з тимчасовим відключенням датчиків і каналу охорони багажника.
  • додатковий (програмований) канал управління зовнішнім пейджером, виконавчим пристроєм.
  • автоматичний адаптивний («розумний») турботаймер.
  • дистанційне керування функцією «турботаймер» з брелока-передавача (включення/вимикання, вибір часу роботи).

challenger x2-надійний захист вашого автомобіля!

Challenger x2-автосигналізація з функцією автозапуску двигуна, яка дозволяє забезпечити високий рівень захисту автомобіля . дана охоронна система оснащена безліччю функцій, серед яких-послідовне відмикання водійських і пасажирських дверей , багаторівневий anti-hi-jack, постановка автомобіля на охорону без ключа в замку запалювання і т. Д. Також система має вбудований іммобілайзер, який може управлятися за допомогою протирозбійного транспондера (мітка купується окремо). Установка параметрів і включення функції автоматичного запуску двигуна може здійснюватися дистанційно за допомогою брелка-передавача.

В автосигналізації застосований новий тип динамічного кодування, який забезпечує надійний захист від сканування і перехоплення коду. Також challenger x2 відрізняється збільшеним радіусом дії, який при ідеальних умовах досягає 2-х кілометрів . охоронна система може бути встановлена на автомобілі як з ручною, так і з автоматичною коробкою передач. Автоматичний запуск двигуна може здійснюватися по циклічному таймеру, а також температурі .

Автосигналізація оснащена брелоком з рк-дисплеєм, який виконаний в оригінальному дизайні і має ергономічний корпус. Додатковий брелок відрізняють невеликі габарити і зручне розташування кнопок управління.

стандартні функції системи

    Динамічний код

    Пасивна / активна постановка системи на охорону.

    Роздільне управління кнопками включення/вимикання охорони.

    Керування кодовим реле блокування r350 (додаткова опція).

    Функція автоматичного безпечного блокування дверей після натискання педалі «стоп», за сигналом зовнішнього датчика швидкості або датчика руху при включеному запалюванні.

    Функція безпечного послідовного відкривання водійських і пасажирських дверей автомобіля.

    Система активного захисту від викрадення і захоплення автомобіля (робота з протирозбійною карткою (опція)).

    Функція пасивного іммобілайзера з можливістю роботи з противоразбойной карткою ldt920(s) і зовнішнім датчиком переміщення.

    Програмований персональний код.

    Можливість ручної постановки системи в режим повної охорони в будь-який час за допомогою кнопки «valet», навіть при відсутності ключа запалювання.

    Дистанційне керування функцією «паніка» у всіх режимах.

    Охорона периметра, капота, багажника.

    Негайне включення тривожної сигналізації при відключенні / включенні живлення системи в режимі «охорона».

    Багатоканальна програмована функція «anti-hi-jack» з дистанційним і автоматичним включенням.

    Екстрений виклик кнопкою «call» з салону автомобіля.

додаткові функції

    Два ланцюги додаткових блокувань (нз, нр) (потрібна установка додаткових реле).

    Вбудоване реле управління габаритними вогнями.

    Вбудований універсальний силовий вихід управління замками дверей.

    Два роз’єми для підключення дворівневих датчиків (удару, об’єму, переміщень).

    Годинник, будильник.

    Режим «save», що дозволяє економити заряд батареї брелка-передавача.

    Три програмованих канали управління сервісними пристроями автомобіля.

    Два дистанційно керованих канали сервісними пристроями.

    Додатковий (програмований) канал управління зовнішнім пейджером,Виконавчим пристроєм.

    Автоматичний адаптивний («розумний») «турботаймер».

    Дистанційне керування функцією «турботаймер» з брелка-передавача (включення/вимикання, вибір часу роботи).

Challenger 2″ megatron »

Тримати темп

Стосовно до багатьох комплексним системам, використовуваним сучасними військовими, вельми велике значення має рівень «зниження кваліфікації». Він безпосередньо впливає на успіх або неуспіх ескадрону при підтримці своїх танків в справному стані, не в останню чергу тому, що механіки і слюсарі повинні знати що і де шукати для того, щоб підтримати боєготовність машин, а для кожної машини все кожен раз суто індивідуально. Періодичні виїзди і навчання також сприяють підвищенню рівня кваліфікації екіпажу при обслуговуванні і виявленні несправностей і як наслідок технічної готовності машини.

Прищеплення і розвиток навичок впливає як на безпеку, так і на рівні спільної бойової підготовки, які можуть бути досягнуті. Розуміння того, як працювати всередині або зовні броньованої машини, не тільки мінімізує ймовірність потрапляння в аварію або навіть в смертельно небезпечну ситуацію під час підготовки або бойових дій, але також означає, що на дорогі навчаннях (як тих, що проводяться в канаді) менше часу необхідно приділяти повторному вивченню основ і відповідно максимально використовувати переваги бойової підготовки високого рівня.

У цьому відношенні танковий ескадрон «c «став» щасливчиком», оскільки, починаючи з 2013 року, взяв участь у кількох навчаннях. Таким чином, його особовий склад зміг максимально підвищити рівень своєї бойової готовності для участі в найважливішій події – двосторонніх маневрах на британському полігоні в канаді batus, проведених у вересні-жовтні 2014 року і стали кульмінацією «навчального року». 12-а бригада також змогла показати хороші результати, оскільки приписані до неї два мотопіхотних батальйони, вже отримали бмп warrior і тому успішно пройшли свої індивідуальні смуги перешкод; навпаки, з’ясувалося, що деякі з екіпажів «умовного противника» сіли в ці машини вперше.

Перша перевірка готовності ескадрону до перекидання пройшла в жовтні-грудні 2014 року, коли він був розгорнутий на південному сході польщі в рамках навчань «black eagle» у складі провідної бойової бронетанкової групи labg чисельністю 1300 осіб, яка розгорнула 350 машин, у тому числі 100 броньованих. Про навчання було оголошено в липні 2014 року, що дало ескадрону більше часу на підготовку, ніж можна було очікувати. Велика частина танків була знята зі складів довготривалого зберігання в німецькому містечку мюнхенгладбах, де вони зберігалися для забезпечення 20-ої бригади. (залишилися танки були поставлені з наявності діючих танкових підрозділів і з великобританії були доставлені по морю і залізницею). Необхідно сказати, що в процесі підготовки до навчань виникали складнощі щодо забезпечення повної технічної готовності кожного танка у встановлені терміни.

Наступними важливим етапом процесу відпрацювання бойової готовності для 12-ої бригади стали тритижневі навчання «tractable», вперше проведені на полігоні солсбері плейн в березні 2015 року. Це був перший виїзд нової і розширеної провідної бронетанкової оперативної групи latf (lead armoured task force) цієї бригади, яка спільно з labg повинна бути готова до висунення в 30-денний термін після отримання наказу. Чисельність оперативної групи, в якій були об’єднані labg з розвідувальною бойовою групою, підрозділами бойового забезпечення (інженерні, ствольна і реактивна артилерія, ппо) і бойовою групою тилового забезпечення (медична служба, матеріально-технічне постачання) склала 1650 осіб і 570 транспортних засобів.

Ці вчення дали можливість деяким підрозділам latf отримати з довготривалого зберігання машини в ешчерчі (танковий полк krh використовував свої машини), і вони поряд з іншими броньованими машинами оперативної групи, включаючи кілька машин із забезпечуючих підрозділів, зазвичай базуються на півночі англії, були звезені залізницею і морю в солсбері плейн. Підрозділи оперативної групи отримали практичні навички навантаження на транспортні літаки і десантні судна, після чого було проведено моделювання виконання оборонних і наступальних завдань.

Хоча tractable 2015 являють собою більш великий захід в порівнянні з іншими навчаннями, що пройшли недавно, вони розглядалися всього лише як черговий етап процесу відновлення бойових можливостей рівня бригади. Говорячи про перспективи навчань tractable 2016 (які співпадуть з роком заступництва на бойове чергування 1-ої бригади), командир 3-ої (британської) дивізії генерал-майор джеймс коуен сказав, що «наступного року є надія розгорнути укомплектовану бригаду». Зрозуміло, що існує також намір провести до кінця десятиліття навчання з розгортання дивізії. Останніми подібними навчаннями британської армії з проектування сили стали «saif sareea ii», проведені в омані у вересні-жовтні 2001 року. Пізніше вони отримали високу оцінку, оскільки внесли істотний внесок у швидку організацію і успішне проведення операції «telic 1» в 2003 році.

Нові способи війни

У той час як підрозділи заново сформованих мотопіхотних бригад поспішають «заново оволодіти професійними навичками, які на самих нижніх тактичних ешелонах їх попередники часів холодної війни могли б назвати добре знайомими, ряд технічних та організаційних нововведень зробили істотний вплив на те, як взводу і ескадрони в танкових полицях могли б битися на сучасному гібридному полі бою. Тут, перш за все, варто відзначити зростаюче значення інтеграції повітряних і наземних платформ, можливостей штатних систем спостереження, розвідки збору інформації та цілевказівки, а також процесу оцифровування.

Потенційні переваги цих можливостей дуже чітко проявилися в іраку (особливо для британців), а також в «щільному» оперативному просторі афганістану. Штука в тому, що в сьогоднішній, все більш ускладнюється бойовій обстановці необхідно просувати вперед ці можливості, вони повинні вносити свій позитивний внесок у підтримку або розширення бойової потужності бронетанкового підрозділу без негативного впливу на його маневрені операції у високому темпі.

12-ая бригада першою перейшла в 2004-2005 роки на цифрові радіостанції bowman, хоча реально тільки в останні два роки її танковий полк почав повністю використовувати весь потенціал цих тактичних засобів зв’язку. Мережі bowman танкового полку krh (king»s royal hussars) в даний час працюють на новітній версії програмного забезпечення bcip (bowman combat information and platform) 5.5 і крім двох звичайних радіостанцій bowman vhf uk/vrc358/9 (із загальною пропускною здатністю 16 кбіт/с) командирські танки зараз обладнані радіостанцією з високою пропускною здатністю uk/vrc340 hcdr, хоча і за рахунок вилучення з боеукладки в кормовій ніші вежі чотирьох бронебійно-фугасних боєприпасів. В принципі, в танку challenger 2 можна розмістити четверту дуплексну радіостанцію, наприклад uk/vrc329 hf, хоча подібна імпровізація не поширена.

У мобільних додатках радіостанція з високою пропускною здатністю bowman hcdr, що працює в діапазоні увч (225-450 мгц), в даний час має загальну швидкість передачі даних близько 0,3 мбіт/с (користувачі хотіли б побільше) і практичну дальність дії між вузлами близько 5 км. Безперервна дальність розширена за рахунок об’єднання вузлів в мережу, кожен ескадрон має два командирських танки (це дозволяє розділити ескадрон на дві частини), що зв’язуються з виділеною мережею передачі даних, яка є для бойової групи єдиною мережею. Інші радіостанції hcdr, надані ескадрону, встановлюються на розвідувальних автомобілях panther, гусеничних розвідувальних машинах combat vehicle reconnaissance (tracked) (cvr[t]) або мобільних майстерень і автоматично об’єднуються в мережу, забезпечуючи необхідне з’єднання з віддаленими абонентами.

Один з офіцерів з танкового полку krh сказав, що «ми розвиваємося і досягаємо успіхів у бойовій групі, змушуючи цифровий комплект працювати». Системи bowman може бути поки не настільки інтуїтивні, як хотілося б солдатам, але в той же час «ми підвищуємо з ними свої можливості». Для того щоб уникнути погіршення навичок і професіоналізму, існує постійна потреба в «індивідуальній підготовці по системах bowman» в той час, коли особовий склад знаходиться в казармах. Але, в той же час, полк krh взяв участь у великій кількості військових навчань, що допомогло солдатам зберегти на необхідному рівні свої навички роботи із засобами

Как соединить голову ослика из пластиковых бутылок. Ослик из пластиковых бутылок: пошаговая инструкция

Пластилинография для младших школьников. Мастер-класс: ослик

Мастер-класс с пошаговым фото: ослик.

автор: ярослав геруцкий 10 лет, обучающийся «детской художественной школы имени а.а.большакова», псковская область, город великие луки.
Педагог: наталья александровна ермакова,преподаватель, муниципальное бюджетное образовательное учреждение дополнительного образования детей «детская художественная школа имени а.а.большакова», псковская область, город великие луки.
Описание: работу можно выполнить с детьми младшего школьного возраста. Материал может быть полезен педагогам дополнительного образования, родителям и всек кто увлекается творчеством.
Назначение: данная работа может использоваться для создания фото иллюстраций, как украшение интерьера или подарок.
Цель: создание сказочного персонажа ослика.
Задачи:
-совершенствовать навыки лепки пластилином, роспись по пластилину, комбинирование разных материалов в одной работе;
-развивать творческое мышление и фантазию детей;
-воспитывать аккуратность в работе;
-формировать правильное восприятие дружбы и значимости друзей для детей, воспитывать устойчивую потребность в общении со сказкой.
Здравствуйте, уважаемые гости! сегодня мы поговорим о сказочном мультипликационном герое, о милом и забавном ослике. В нашем простом обиходе слово «осел» ничего хорошего не сулит. В основном – это синоним недотепы, глупости и упрямства. Но одновременно с этим ослик представлен в сказках и любимых нами мультфильмах милым и добродушным, невероятно обаятельным существом. А нередко и весьма мудрым, просто «себе на уме». Вспомнить хотя бы философа и трагичного мечтателя иа-иа из «винни-пуха».
Он один из главных героев любимого многими зрителями мультфильма о жизни и чудесных приключениях плюшевого медвежонка винни-пуха. Иа не похож на других персонажей мультфильма. Он не любит веселиться. Ослик единственный из зверюшек, кто склонен к глубоким философским рассуждениям. Иа очень спокойный, тихий и задумчивый. Он очень любит своих друзей, в его грустных и задумчивых глазах отражается доброта и уважение к близким товарищам. К тому же ослик очень вежливый и хорошо воспитан, он не хочет приносить друзьям лишние хлопоты, потому и замыкается в себе. Умный иа находит выход из любой оплошности, ведь для него самое главное — это внимание и забота друзей.
Ослика иа в серии отечественных мультфильмов о винни-пухе озвучивал эраст гарин, выдающийся советский актер, режиссер. Народный артист ссср (1977), лауреат государственной премии ссср (1941).

В любимом с детства мультфильме «бременские музыканты» одним из главных героев тоже является осёл. В мультфильме он проявил себя как яркий и творческий рок-исполнитель. Его прототипом стал знаменитый певец и музыкант александр градский. Его гениальность как мэтра сцены выразилась в эпизоде с концертом при дворе короля. Там был продемонстрирован кавер(это перепевка песни, которую до этого исполнял кто-то другой)на колыбельную.
Веселый и жизнерадостный ослик-оптимист,он очень трудолюбив — запрягается в повозку и безропотно тащит на себе всю компанию!
Памятник «бременским музыкантам» стал символом города бремена. Скульптура изображает осла, пса, кота и петуха стоящими пирамидой друг на друге, как описывает их сказка, а создал ее скульптор герхард маркс.
Интересно, что на рыночной площади, где стоит знаменитая статуя, даже канализационные люки «говорят голосами» бременских музыкантов. Если бросить монетку в канализацию, то оттуда можно услышать голоса героев сказки братьев гримм.

Інструкція з експлуатації challenger ch-x2. Автосигналізація challenger x2 зі зворотним звязком і автозапуском стандартні функції системи

Среди персонажей всех мультфильмов о трех богатырях нельзя не заметить спокойного ослика моисея. Его хозяйкой является любава. Утонченная девушка назвала своего ослика именем пророка. Моисей дружит с конем алеши поповича, юлием. Моисей, как настоящий конь, сопровождает алеши поповича во всех его походах. Несмотря на небольшие размеры моисей умудрился победить в бою тугарина змея сокрушительным ударом тележкой и фактически сделал то, что не смог алёша. Разглагольствовать не любит и говорит всегда по делу, не всегда отвечает, но всегда выслушает мужа своей хозяйки, и если уж очень надо, поможет советом. А советы у рассудительного ослика моисея на редкость полезные и правильные. Ослик моисей добрый, благородный и смелый, умеющий дружить (весь в хозяйку), готовый прийти на помощь.
Также можно заявить что он летописец, так как в конце оказывается что именно он писал летопись в самом начале. Не сделал он это в начале из-за того что не смог написать слово «шелохнётся».
Озвучил ослика моисея, михаил геннадьевич черняк, российский актёр театра, кино и дубляжа, радио ведущий. С 2005 года — заслуженный артист российской федерации. Наиболее известен озвучиванием персонажей мультсериала «смешарики».

Інструкція з експлуатації challenger ch-x2. Автосигналізація challenger x2 зі зворотним звязком і автозапуском стандартні функції системи

Назойливый и болтливый осёл – ярчайший пример комического напарника; во всех четырех мультфильмах о шреке своей общей жизнерадостностью и оптимизмом осёл органично оттенял мрачноватого и сурового огра. Осёл находчив, предприимчив, сообразителен и умен. Этот ослик даже умеет разговаривать и еще как! его умозаключения приводят в шок всех персонажей мультика, а юмор и прыткость смешат нас, зрителей покоренных и очарованных этим ослом. Осел – изюминка сюжета и позитивный образ, полный жизненной энергии, оптимизма и вдохновения. Он не только верный друг, надежный помощник, но и добрая душа, опора в любой из ситуаций. Устоять перед симпатией этого осла просто невозможно, даже огромному дракону. Он центр сюжета и любимый персонаж всех зрителей без исключения. Без него у главного героя, скорее всего ничего бы не вышло, а нам было бы совсем скучно и сюжет потерял бы половину своей привлекательности.
Наверное, многие знают, что в оригинале осёл дублирован блестящим комиком и популярным американским актёром эдди мерфи. По-русски же осёл прекрасно говорит без акцента стараниями российского актёра вадима андреева.

Інструкція з експлуатації challenger ch-x2. Автосигналізація challenger x2 зі зворотним звязком і автозапуском стандартні функції системи

Мультфильмы – или, как их еще называют, анимационные фильмы – это род кинематографического искусства, на котором выросли мы все, а теперь растут наши дети.
О том, что за зверь такой — ослик, знают все дети с самого раннего детства. Давайте же вместе взглянем на ослика, только глазами взрослого человека. В 2009 г. В крымском селе залесное был открыт первый, как утверждают его создатели, музей осла. Он создан владельцами местной фермы «чудо-ослик».

По словам основателя фермы николая помогалова, экспозиция музея включает в себя более 100 экспонатов: телеги, упряжь, хомуты, сувениры и информационные материалы. Музей показывает роль ослов в отдельные периоды истории — например, в войнах. «во время крымской войны ослы подвозили ядра, маленькие пушки. Ослы участвовали и в партизанском движении, в великой отечественной войне», — рассказывает помогалов. Ослов использовали в качестве тягловой силы, и в качестве санитаров-носильщиков. Годом раньше в залесном установлен памятник ослу.
«чудо-ослик» — первая ослиная ферма в крыму. Сейчас там живут 56 длинноухих обитателей. Они катают туристов, участвуют в театрализованных представлениях, успели сняться в нескольких фильмах.

&1&

Для работы над персонажем нам потребуются инструменты и материалы:
— пластиковая бутылочка
— пластилин
— зубная паста
— гуашь
— картон белый
— карандаш простой, стека, кисти
— лак для волос
— баночка для воды, салфетки

&1&

Ход мастер-класса:

Начинаем работу с создания туловища ослика, он у нас будет лежать. Каркасом туловища послужит бутылочка, а все остальные части тела будут пластилиновые. Сначала лепим ноги, нужно скатать колбаски и закрепить их на бутылочке, хорошо примазать.

&1&

Затем задние ноги, одну ногу завернём под животик.

&1&

Теперь голова-из достаточно большого куска пластилина нужно сформировать голову с вытянутой мордочкой(соединённые вместе шар и овал), затем прилепить в бутылочке в области горлышка. Из отдельных частей вылепливаем уши и прилепливаем их у голове.

&1&

&1&

Поделка наша объёмная поэтому покажем её со всех сторон.

&1&

Завершающей деталью фигурки ослика будет хвост, затем всё изделие покроем зубной пастой. Слой пасты должен быть тонким, и перед работой гуашью высохнуть.

&1&

Работа высохла и нам можно работать красками. Процесс требует терпения так как поделку нужно покрасить всю, со всех сторон. Используем для росписи белую и чёрную гуашь, создаём различные серые оттенки сразу на поделке.

&1&

Сначала лучше покрасить нижнюю часть и подождать пока высохнет, а затем приступать к росписи других частей фигуры ослика.

&1&

Когда нанесён основной цвет поделки можно приступать к прорисовке отдельных деталей: копыта, хвост, ушки и глаза.

&1&

&1&

Когда фигурка ослика высохнет нужно покрыть её лаком.

&1&

&1&Розвідвідділу полягає в забезпеченні підрозділів своєчасними вибірками із загальної інформації, одержуваної від наявних в бойовій групі засобів istar, будь вони на землі, в повітрі або навіть в космосі.

Далі він продовжив розвивати тему розвідки, сказавши, що «ми враховуємо і творчо переробляємо досвід афганістану та іраку, наприклад, розширюючи набір доступних для бойової групи різних розвідувальних засобів, але при цьому не гребуємо досвіду бойових дій минулого століття. Ми працюємо над інтеграцією подібних засобів і над когнітивним навантаженням, яке вони надають на екіпажі машин».

Частина рішень полягає в безперервній тактичній підготовці командно-штабних підрозділів csttx (command staff tactical exercise), яка проводиться в центрі ведення наземних бойових дій. Самі курси підготовки csttx, розбиті на етап загальновійськової тактичної підготовки (cast) і етап командно-штабної підготовки (catt) і проведені в останні роки проведення операції «herrick» (2010-2014 роки), були спочатку організовані для надання допомоги штабам рівня рот і батальйонів, розгорнутим в афганістані, з метою інтеграції мережевих сенсорних систем і штатних систем озброєння зі стаціонарними блокпостами і передовими оперативними базами, а також найкращого використання розвідувальних засобів бригади. Малоймовірно, що бронетанковий ескадрон сьогодні матиме такий же рівень розвідки або набір розвідувальних засобів, особливо під час виконання маневрів, але поява перспективної машини scout, звичайно ж, розширить можливості бойової групи щодо збору інформації, розвідки і спостереження в порівнянні з тим, що може в даний час надати розвідувальна броньована машина scimitar.

Підготовка до навчань

Наслідком зміни тактичних прийомів ведення бойових дій бойової групи стало також створення в канаді центру бойової підготовки batus з полігоном площею 2960 км2, на якому в 1972 році були проведені загальновійськові навчання британської армії medicine man. У 2000-х роках центр batus міг приймати в рік до шести 30-денних ротацій бронетанкових і мотопіхотних підрозділів (включаючи 10-денні бойові стрільби і 12-денні двосторонні навчання), дві з яких могли бути рівня бригади (ct5) і чотири рівня бойової групи (ct4), хоча розклад (як завжди) залежало від стану справ в «реальному світі».

З 2010 року роль центру batus змінилася, там стали проводити загальну підготовку для розвідувальних, легких піхотних і мотопіхотних підрозділів, складових змішані бойові групи, які потім відправлялися на спеціальну бойову підготовку (пов’язану з миротворчою операцією в афганістані). Втім, batus як і раніше може готувати бойові групи для експедиційних операцій для інших театрів (а не тільки для афганістану). У 2013 була розпочата нова серія навчань під загальною назвою «prairie storm» (буря в степу). Вони спрямовані на підготовку до гібридних бойових дій мотопіхотних і бронетанкових бойових груп; передбачається всього чотири ротації на рік, але в той же час тривалість кожної ротації збільшилася до п’яти тижнів.

Що примітно, всі бойові групи, що прибувають на навчання «prairie storm», використовують броньовані і неброньовані машини з резерву центру batus. Також в центрі є парк броньованих машин з візуально зміненим зовнішнім виглядом, які задіюються в навчаннях на стороні умовного противника і на яких встановлені лазерні системи «обстрілу» цілей. (багаторічна успішна робота з обслуговування та експлуатації резервних машин в центрі batus послужила однією з причин прийняття британським міністерством оборони рішення про запуск програми управління парком сухопутних військ для інших, які перебувають на обліку транспортних засобів.)

В останні роки ще одним нововведенням в центрі batus стала узгоджена участь винищувачів і штурмових вертольотів (або імітують їх літальних апаратів) в серії навчань з реальною безпосередньою авіаційною підтримкою, а також впровадження лазерної системи, що імітує ведення вогню по цілях, що дозволило реалізувати участь компонентів наземної ппо (у вигляді мобільного зрк на базі автомобіля stormer) і систем ведення вогню непрямою наводкою. У зв’язку із закінченням операції «herrick» також з’явилася можливість відправити в британський центр в канаді вертольоти lynx ah.9a, обладнані оптико-електронними станціями mx-10 з каналами передачі відеозображення в реальному часі. Це дозволить проводити підготовку до гібридних бойових дій, невід’ємною частиною яких є підвищений рівень володіння обстановкою на великих площах або в міських районах. Ці вертольоти, в кінцевому рахунку, будуть зняті з озброєння і їх змінять вертольоти wildcat ah. 1, обладнані аналогічною оптико-електронною станцією, але у яких в даний час немає каналу передачі відеоданих наземним силам.

Перспективи танка

Сьогодні найбільш візуально помітним виразом вогневої могутності і захисту танка challenger 2 є його варіант tes (theatre entry standard), розроблений для пізніх етапів операції «telic» в іраку. У центрі розробки і випробувань систем озброєння atdu (armament trials and development unit) в бовінгтоні зберігаються еталонні моделі конфігурацій tes для всіх броньованих і неброньованих машин, експлуатованих в розвідувальних і танкових полицях британської армії.

Варіант challenger 2 tes становить невелику частину британського парку танків; до цього стандарту було модернізовано в цілому 27 машин. Розробка стандарту почалася у зв’язку з терміновими оперативними потребами, які стали наслідком досвіду, отриманого при проведенні миротворчих і міських операцій, а також бойової підготовки танкового ескадрону, розгорнутого в басрі в 2007-2009 роки. Відповідно до нового стандарту було встановлено додатковий всеракурсний захист від кумулятивних снарядів і саморобних вибухових пристроїв (сву), у тому числі фугасів спрямованої дії. Комплект пасивного бронювання доповнено обладнанням активного електронного глушіння та управління ознаками помітності (сигнатурами). З метою мінімального нагріву електронного обладнання на сонці і поліпшення умов роботи екіпажу на лобовий лист, верхні і бічні поверхні танка були встановлені панелі coolcam компанії saab barracuda.

До інших нововведень відносяться установка тепловізора на місце механіка-водія, камери заднього огляду і телефону для зв’язку з піхотою. Вогнева могутність також було підвищено за рахунок установки перед люком заряджаючого дистанційного керованого бойового модуля (дубм) enforcer виробництва компаній selex і rafael. До складу дубм входять денна камера і неохолоджуваний тепловізор, 7,62-мм кулемет з максимальним кутом вертикального наведення 60°; цей бойовий модуль особливо корисний під час безшумного спостереження і обстрілу високо розташованих цілей в забудованих районах. В результаті всіх цих нововведень маса танка challenger 2 tes збільшилася з 62,5 тонн до 74,84 тонн.

&1&

Було прийнято рішення не розгортати танки challenger 2 в афганістані, але, починаючи з 2007 року, поспішні і розвідувальні підрозділи британського контингенту часто зверталися за підтримкою танків коаліції, в тому числі танків leopard 2a5dk, що перебувають на озброєнні датської армії. Маючи власні засоби ідентифікації цілей, танки могли забезпечити протягом хвилин або навіть секунд підтримку вогнем прямою наводкою на дистанції до 6 км

В принципі танки у варіанті tes могли б бути в першу чергу запропоновані для провідної бронетанкової групи labg, хоча багато буде залежати від майбутніх бойових операцій. Але на сьогоднішній день військовослужбовці реформованої labg ніколи не проходили навчання на танках tes і якщо ці машини в терміновому порядку будуть туди направлені, то велика ймовірність того, що буде прийнято рішення зняти з них нові системи, з якими екіпажі практично не знайомі, зокрема глушники сву і дубм. На своєму нинішньому місці дубм закриває в поле зору командира сектор 30°, а це істотний недолік при веденні вогню з танкової гармати, а сам оператор дубм навряд чи зможе його пом’якшити, оскільки в подібних обставинах він буде злегка зайнятий, виконуючи свої прямі обов’язки заряджаючого.

Друга, можна сказати менш еталонна модель challenger 2 tes, нещодавно була зібрана в центрі atdu. Тут основний акцент був зроблений на комплекті пасивного бронювання, адаптованого до ймовірних загроз гібридних бойових дій. У них можна очікувати в порівнянні з номенклатурою озброєнь для миротворчих операцій використання більш широкого діапазону систем озброєння, включаючи засоби ураження, наприклад птур і танкові боєприпаси нового покоління.

Закриття програми продовження можливостей позбавило залишилися танки багатьох систем, якіДозволили б підняти на інший технологічний рівень машини нинішнього покоління. Корисно наприклад нагадати, що британські танки (на відміну від експортного варіанту challenger 2e або таких конкурентів, як танки третього покоління m1a2 abrams, leopard 2 і leclerc, що пропонувалися для конкурсу британської армії по заміні оригінального танка chieftain) досі не мають незалежного тепловізійного каналу командира. На танку challenger 2 встановлений панорамний приціл командира, який дозволяє працювати в пошуково-ударному режимі (швидкий обмін даними цілевказівки між командиром і навідником), але тільки в денних умовах, оскільки цей приціл ніколи не оснащувався нічним каналом. Таким чином, екіпаж не може задіяти пошуково-ударний режим вночі або в умовах поганої видимості за винятком цілей, що потрапили в обмежене поле зору тепловізійного блоку, встановленого на масці знаряддя, зображення з якого можуть бачити командир і оператор-навідник.

Деякі новіші танки, наприклад ізраїльські merkava 3 baz і merkava 4, японський type 90, мають систему автоматичного супроводу цілей, але знову ж таки це не про танк challenger 2. Його майбутні бойові товариші, scout і варіант warrior csp, матимуть таку систему; подібна система встановлена на одному з попередників scout-гусеничному бронетранспортері ulan. Ця машина вже більше десяти років перебуває на озброєнні австрійської армії, з самого початку наполягала (як і «прозорлива» ізраїльська армія) на інтеграції цієї системи, яка прискорює процес захоплення рухомих цілей, підвищує ймовірність ураження на великих дистанціях, економить боєприпаси і скорочує цикл бойової підготовки.

Танк challenger 2 ніколи не мав вбудованої інерціальної навігаційної системи і навіть приймача gps (до установки систем bowman), хоча вони встановлювалися на танк challenger 1 ще в 1991 році. Захищений gps-приймач для транспортних засобів vagr (vehicle applique gps receiver), встановлений в даний час, повинен фізично приєднуватися до укх-радіостанції bowman, але з ергономічних причин деякі досвідчені командири танків мабуть вирішили встановити свої власні приймачі.

Як пояснив один з них, крім свого використання при поспішанні з танка, його кишеньковий приймач garmin можна ременем прикріпити зовні перед оглядовими приладами. Таким чином, в положенні по-бойовому з першого погляду він може бачити координати через один з оглядових блоків, що дозволяє повідомляти свої координати при будь-якій можливості. Також зручно і те, що акумулятори aa для приймача garmin точно такі ж як для окулярів нічного бачення, що використовуються під час нічних маршів.

В передбаченні більш широкої участі в бойових діях в населених пунктах армії франції, німеччини та сша в останні роки перейшли на установку в своїх танках телефонів для зв’язку з піхотою. Починаючи з другої світової війни, всі британські танки стандартно мали такі телефони; не був винятком і танк challenger 2, поки його оригінальний аналоговий телефон не був знятий у зв’язку з несумісністю з цифровою системою внутрішнього зв’язку bowman. Тільки танки у варіанті tes отримали цифрові телефони для зв’язку з піхотою.

Як наслідок досвіду участі сша в операції «буря в пустелі» в 1991 році на танках abrams і бмп bradley американської армії стали стандартно встановлювати тепловізори водія, не тільки через його збільшеної дальності, але також у зв’язку з тим, що зображення з нього дозволяє водієві побачити на шляху танка як закопані, так закладені на поверхні міни. Для нічного водіння базові танки challenger 2 досі обладнані приладами спостереження з посиленням яскравості зображення.

Не кажучи вже про те, що на британських танках немає дистанційно керованих бойових модулів на відміну, наприклад від ізраїльських і американських машин. Немає навіть спрощеного варіанту, що встановлюється на танк в конфігурації tes, бронетранспортер bulldog (з 12,7-мм кулеметом) і машину зв’язку panther (з 7,62-мм кулеметом).

У британській армії дубм enforcer, як система встановлена в рамках невідкладних потреб, являє собою щось на зразок «лейкопластиру»-швидке і економічне рішення для установки на платформи коли немає ні часу, ні особливих вимог до установки належним чином. У випадку з варіантом challenger 2 tes з нього можна стріляти тільки при зупинці танка, оскільки ні озброєння, ні зображення з кольоровою і тепловізійної камерами не стабілізовані. Хоча модуль enforcer може управлятися дистанційно, на британському танку тільки заряджаючий може вести з нього вогонь дистанційно, а зображення з кольорової і тепловізійної камери модуля знову-таки може бачити тільки заряджаючий, оскільки установка модуля не передбачала інтеграцію з рештою електронікою машини (чия шина передачі даних 1553b не має можливості обробляти відео). Оскільки цей модуль не має далекоміра і не інтегрований з навігаційною системою машини, він не може використовуватися для визначення координат цілей (необхідних для передачі на інші платформи), як звикли надходити деякі оператори бойових модулів.

Car security systems

Важливо

Система має п’ять незалежних (два з них — дистанційно керовані)
Функціонально перепрограмованих каналів. Це п’ять фізичних провід
Ліній з програмованою логікою роботи, що забезпечують гнучку зміну
Ня функцій системи для управління вимиканням турбованих двигат
Лей (турботаймер), дистанційне відключення сирени системи в » нічному»
Режимі з каналом управління додатковим пейджером або пристроєм
Мобільного зв’язку, сервіс охорони автомобіля з запущеним двигуном без клю
Ча запалювання, управління додатковими пристроями за заданими вре
Менним інтервалів, управління запуском двигуна.

Інтерактивний пейджер забезпечує прийом сигналів підтвердження ви

Повнення команди системою. Протягом одного циклу охорони система забезпечен
Чує висновок інформації про кожного спрацював датчику на lcd дисплей
Брелока двостороннього зв’язку.

Для забезпечення найвищого рівня захисту вашого автомобіля дана

Охоронна система має програмовану функцію ручного відключення.
У деяких випадках, наприклад, коли брелок передавач дистанційного
Управління системою втрачено або не працює (або, можливо, ваш брелок
Передавач блокований потужним радіовипромінюванням пристрою типу » глушив
Ка»), вам може знадобитися вручну поставити або вручну зняти сіс
Тему з охорони. Прочитайте розділи » ручна постановка системи на охорону»
І » ручне відключення охоронної системи», в яких детально описані про
Цедури постановки і зняття системи з охорони в такій ситуації. Крім
Того, в цьому посібнику наведена таблиця, в одній із секцій якої ука
Зани використовувані функції системи, включаючи обраний метод відключення
Системи, і додаткове обладнання, встановлене в автомобілі. Хоча
За замовчуванням не запрограмована функція «секретний код» (для відключення
Ня системи необхідно ввести персональний код), для відключення системи
Може бути обраний і перемикач»valet». Подивіться, який метод був
Запрограмований для виключення вашої системи, і ознайомтеся з ним в соот
У відповідному розділі даного керівництва.

Якщо запрограмована функція f16 «секретний код», то запис кодів

Нових брелоків, зміна секретного коду, зміна статусу програми
Функції з f15 по f29, аварійне зняття системи з охорони, відключення
Ня системи при спрацьовуванні в режимах «anti hi jack» можливі тільки
Після введення секретного коду! зміна параметрів функцій з f1 по f14
Не вимагає введення секретного коду і доступно завжди.

Автомобільна охоронна система з двостороннім зв’язком, п’ятьма сервісними каналами,
Інтерактивним lcd пейджером, системами пасивного та активного захисту від викрадення
І захоплення автомобіля, автоматичним запуском двигуна з вбудованими реле.

Керівництво по установці і використанню