Трафаретна аерографія. Трафарети з транспортом

59

Цілі, які ставлять при ремонті в квартирі — оновити інтер’єр і досягти індивідуальності. Кожен прагне не тільки освіжити внутрішню обстановку, але і зробити її цікавою і не схожою на попередню. Звичайно, послуги професійного дизайнера допомогли б вирішити всі поставлені завдання, але ж іноді хочеться все оформити самому. Для багатьох творчих рішень необхідно мати певні навички, особливо якщо це стосується декору стін, оскільки звичайні шпалери не завжди саме те, що потрібно і потрібно шукати нестандартний підхід. Відмінним творчим рішенням для декору стін стане застосування самоклеючих трафаретів. За допомогою даного пристосування, ви самі без сторонньої допомоги, зможете створити все що побажаєте.

Вибір для чоловічого інтер’єру

Існує велика різноманітність у виборі зображень, але для чоловічого інтер’єру, як правило, вибирають трафарет з транспортом. Це найчастіше:

  • автомобілі
  • мотоцикли
  • кораблі
  • поїзди
  • літаки та ін.

Рішення купити трафарети з транспортом дозволить зробити обстановку в приміщенні свіжою і мужньою. Наш інтернет-магазин пропонує великий вибір цієї категорії трафаретів. Особливо популярним в сучасному дизайні став трафарет, який використовується особливо часто в дитячих спальнях для хлопчиків. Радимо вам так само подивитися на, які теж знайшли величезну популярність серед дизайнерів.

Недороге рішення з приголомшливим результатом

Зверніть увагу на те, що ціна на трафарети в рази нижче, ніж оплата послуг професійного дизайнера, який зможе вам намалювати те ж саме, але вручну. Тому ви можете заощадити без втрати якості, просто завдавши малюнок самостійно за допомогою трафарету. Оцінивши запропоновані трафарети на нашому сайті, ви зможете замовити їх з доставкою будь-яким зручним для вас способом.

Красивий декоративний малюнок на стіні здатний перетворити ваше житло. Для його нанесення не потрібно мати спеціальні навички, а результат виконаної роботи надовго стане прикрасою вашого будинку. Використовуючи трафарет з транспортом, завжди точно знаєш, який малюнок вийти. Можна не побоюватися викривлень і нерівностей, які точно з’явитися, якщо робити малюнок вручну, не маючи при цьому належного досвіду. Трафарет надійно клеїтися до стіни, що ще більше полегшує роботу з ним.

Аерографія-прекрасний метод виділитися з потоку автомобілів, продемонструвати свій бездоганний смак і почуття стилю. Розмір малюнка і його тематика будуть залежати виключно від фантазії автовласника і суми, яку він може заплатити за подібну послугу.

Нанести навіть простий малюнок на кузов досить складно, особливо це стосується новачків, які хочуть виконати всі малярні роботи своїми руками . Тому при нанесенні аерографії фахівці рекомендують використовувати спеціальні трафарети на автомобіль. Вони допоможуть зберегти пропорції малюнка, а їх підготовка не відніме багато часу.

Аерографією називають вид художнього розпису, яка може бути виконана на різних поверхнях, в тому числі і на кузові транспортного засобу. Замовник може вибрати малюнок з уже готового каталогу, або ж придумати ескіз самостійно і майстер перенесе його на трафарет для аерографії.

Досвідчені художники практично не використовують в роботі трафарети, оскільки у них вже набита рука і так набагато простіше домогтися чітких меж малюнка. Але фахівця, який цінує свій час, вони допоможуть в найкоротші терміни нанести кілька ідентичних елементів малюнка. Плюси аерографії на авто:

  1. транспортний засіб стає унікальним.
  2. невеликі дефекти кузова можна приховати за допомогою малюнка.
  3. настільки яскравий автомобіль буде захищений від угону, оскільки авто з аерографією сильно помітно.

Трафарети для аерографії можна виготовити своїми руками, але перед цим потрібно уважно ознайомитися з їх різновидами:

  • опорний трафарет. Його основна функція-просте перенесення малюнка на поверхню кузова. При цьому необхідно обов’язково зберегти існуючі пропорції, тому він виконаний з паперу.
  • лекало. Зазвичай зроблений з міцного пластику, оскільки користуються ним регулярно. Найчастіше з їх допомогою майстер швидко промальовує силуети або однотипні зображення.
  • локальний. Може бути виготовлений зі спеціальної самоклеючої плівки або з паперу. Такі трафарети для автомобілів служать для перенесення деяких частин візерунка або для того, щоб отримати бажаний колірний ефект.

Як створити трафарет своїми руками

Якщо з’явилося бажання прикрасити автомобіль аерографією, але поки немає можливості звернутися до послуг професіоналів, можна виконати роботи самому з використанням лекала.

Трафарети для аерографії своїми руками найпростіше вирізати з паперу, але можна скористатися для цього і самоклеющейся плівкою або звичайною клейонкою. Матеріал можна використовувати будь – який, головне, щоб він відповідав основному критерію-був гнучким.

Обов’язково щільно приклеювати трафарет до поверхні і додатково закріплювати його малярським скотчем. Інакше є ризик потрапляння фарби під лекало, внаслідок цього весь малюнок буде зіпсований і його доведеться переробляти.

Трафарети для авто можна робити з пластика, він більш довговічний і використовувати лекало можна буде кілька разів. Малюнок переноситься на трафарет з дотриманням всіх пропорцій самостійно, а можна використовувати для перенесення і друку різні комп’ютерні графічні редактори.

Щоб контур малюнка вийшов ідеально рівним, різати його потрібно не канцелярським ножем, а плотером. Як варіант – малюнок для трафарету можна завантажити з тематичного сайту в інтернеті. Зробити це можна абсолютно безкоштовно, але потрібно розуміти, що малюнок не буде оригінальним.

Такий спосіб підходить для тих, хто не володіє практичними навичками виконання аерографії, але хоче потренуватися нанести нескладний малюнок на кузов. Найкраще для роботи підходить трафаретна плівка для аерографії, яку можна придбати в спеціалізованому магазині.

Виготовлення трафарету не відніме багато часу і сил, при цьому головне дотримуватися таких правил:

  • трафарет повинен бути побудований таким чином, щоб на його чорних частинах не було вкраплень інших відтінків.
  • всі його частини бажано закріпити таким чином, щоб в процесі роботи вони не пошкодилися. Майстри рекомендують використовувати для підкладки щільний папір чи картон і вже до нього кріпити трафарет.
  • рекомендується користуватися гострим канцелярським ножем при вирізанні або ж спеціальним плотером. Це дасть можливість промальовувати малюнок з найдрібнішими деталями.

Трафаретна аерографія. Трафарети з транспортом

Трафарети для авто

Вони бувають декількох видів залежно від того, чи можливе повторне використання:

  1. одноразові. Можуть бути виконані з картону, товстого паперу або самоклеючої плівки. Дуже зручні, якщо необхідно виконати індивідуальне замовлення, їх можна зафіксувати на будь-якій поверхні і немає ризику, що фарба потрапить під нього. Використовувати малярський скотч для додаткового кріплення не потрібно. Крім того їх дуже зручно знімати з поверхні – потрібно всього лише потягнути за вільний край.
  2. багаторазові трафарети. Їх використовують при нанесенні простих і багатошарових малюнків і зазвичай виготовляють з полівінілхлориду. Надати йому ідеальну форму можна просто нарізавши пластик за допомогою плоттера.

Такий тип закріплюється на оброблюваної поверхні аерозольним клеєм , а щоб трафарет в процесі роботи не відклеївся, додатково можна зафіксувати його скотчем. Тематика малюнків на них найрізноманітніша, особливою популярністю користуються прикольні трафарети для авто.

В роботі такі трафарети зручні, але мають деякі недоліки:

  • вони недостатньо гнучкі.
  • навіть при надійному закріпленні є ризик протікання фарби під трафарет.
  • використовувати їх можна тільки на ідеально рівній поверхні.

Після виготовлення трафарету залишається тільки нанести малюнок на кузов залізного коня. Потрібно пам’ятати про важливість підготовчих робіт, нанесення малюнка на неправильно або недостатньо підготовлену поверхню загрожує дефектами. У деяких випадках малюнок треба буде наносити заново, попередньо повністю знявши з поверхні кузова старе покриття.

Багато хто вже встигли по достоїнству оцінити всі плюси крейдяних аерозольних фарб. Для тих, хто ще не знає, що це таке розповімо в двох словах. Крейдяні аерозольні фарби це новий, яскравий і екологічно чистий продукт . Вони зроблені на основі крейди і секретного інгредієнта і тому дуже легко і швидко змиваються звичайною водою з будь-якихПідлоги слід застосовувати збірні стяжки з гіпсоволокнистих, деревно-стружкових і цементно-стружкових листів або фанери.
8.12. Легкий бетон стяжок, виконуваних для забезпечення нормованого теплозасвоєння підлоги, повинен бути класу не нижче в5, а поризований цементно-піщаний розчин міцністю на стиск — не менше 5 мпа.
8.13. Відхилення поверхні стяжки від горизонтальної площини (просвіти між контрольною двометровою рейкою і перевіряється поверхнею) не повинні перевищувати для покриттів з штучних матеріалів по прошарку, мм:
З цементно-піщаного розчину, ксилоліту,
Поливинилацетатцементно-тирсового складу,
А також для укладання обклеювальної гідроізоляції. . . . . . . . . . 4
На основі синтетичних смол і клейових
Композицій на основі цементу, а також з
Лінолеуму, паркету, ламінованого паркету,
Рулонних матеріалів на основі синтетичних
Волокон і полімерних наливних покриттів. . . . . . . . . . . . . 2
8.14. У приміщеннях, при експлуатації яких можливі перепади температури повітря (позитивна і негативна), в цементно-піщаної або бетонної стяжки необхідно передбачати деформаційні шви, які повинні збігатися з осями колон, швами плит перекриттів, деформаційними швами в підстилаючому шарі. Деформаційні шви повинні бути розшиті полімерної еластичною композицією.
8.15. У стяжках підлог, що обігріваються необхідно передбачати деформаційні шви, нарізаються в поздовжньому і поперечному напрямках. Шви прорізаються на всю товщину стяжки і розшиваються полімерної еластичною композицією. Крок деформаційних швів повинен бути не більше 6 м.

9. Підстильний шар

9.1. Нежорсткі підстилаючі шари (з асфальтобетону; кам’яних матеріалів підібраного складу, шлакових матеріалів, з щебеневих і гравійних матеріалів, в тому числі оброблених органічними в’яжучими; грунтів і місцевих матеріалів, оброблених неорганічними або органічними в’яжучими) можуть застосовуватися за умови обов’язкового їх механічного ущільнення.
9.2. Жорсткий підстильний шар (бетонний, армобетонний, залізобетонний, сталефібробетонний (сфб) і сталефіброжелезобетонний (сфжб)) повинен виконуватися з бетону класу не нижче в22,5.
Якщо за розрахунком напруга розтягування в підстилаючому шарі з бетону класу в22, 5 нижче розрахункового,допускається застосовувати бетон класу не нижче в7, 5 з виконанням перед нанесенням покриття підлоги вирівнює стяжки, не нижче в 12,5 — при нанесень всіх видів покриттів, крім полімерних мастичних наливних безпосередньо по бетонній основі, і не нижче в15 — при нанесень полімерних мастичних наливних безпосередньо по бетонній основі.
9.3. У підлогах, які в процесі експлуатації можуть піддаватися впливам агресивних рідин, речовин тваринного походження і органічних розчинників будь-якої інтенсивності або води, нейтральних розчинів, масел і емульсій з них середньої і великої інтенсивності, повинен передбачатися жорсткий підстильний шар.
9.4. Товщина підстилаючого шару встановлюється розрахунком на міцність від діючих навантажень і повинна бути не менше, мм:
Піщаний. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 60
Шлакового, гравійного і щебеневого. . . . . . . . . . . . . 80
Бетонного в житлових і громадських будівлях. . . . . . . . . . . 80
Бетонного у виробничих приміщеннях. . . . . . . . . . . 100
9.5. При використанні бетонного підстилаючого шару в якості покриття або підстави під покриття без вирівнює стяжки його товщина в порівнянні з розрахунковою повинна бути збільшена на 20 — 30 мм.
9.6. Підстильний шар з асфальтобетону слід виконувати в два шари товщиною по 40 мм кожен — нижній з грубозернистого асфальтобетону (біндера) і верхній — з литого асфальтобетону.
9.7. Відхилення (просвіти між контрольною, двометровою рейкою і перевіряється поверхнею підстилаючого шару) не повинні перевищувати у шарів, мм:
Піщаних, гравійних, шлакових, щебеневих. . . . . . . . . . . 15
Бетонних під бетонні покриття, покриття по прошарку
З цементно-піщаного розчину і під вирівнюють стяжки. . . 10
Бетонних під покриття на прошарку з гарячої
Бітумної мастики і при укладанні обклеювальної гідроізоляції. . . . 5
Бетонних під покриття з плитки по прошарку
На основі синтетичних смол і з клейової композиції
На основі цементу, під покриття з лінолеуму,
Паркету, ламінату, рулонних матеріалів на основі
Синтетичних волокон, а також під полімерні
Наливні покриття. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2
9.8. При застосуванні жорсткого підстилаючого шару для запобігання деформації підлоги при можливій осаді будівлі повинна бути передбачена його відсічення від колон і стін через прокладки з рулонних гідроізоляційних матеріалів.
9.9. У жорстких підстилаючих шарах повинні бути передбачені температурно-усадочні шви, розташовані у взаємно перпендикулярних напрямках. Розміри ділянок, обмежених осями деформаційних швів, повинні встановлюватися в залежності від температурно-вологісного режиму експлуатації підлог, з урахуванням технології виробництва будівельних робіт і прийнятих конструктивних рішень.
Відстань між деформаційними швами не повинна перевищувати 30-кратної товщини плити підстилаючого шару, а глибина деформаційного шва повинна бути не менше 40 мм і не менше 1/3 товщини підстилаючого шару. Збільшення відстані між деформаційними швами слід обґрунтовувати розрахунком на температурні впливи з урахуванням конструктивних особливостей підстилаючого шару.
Максимальне відношення довжини ділянок, обмежених осями деформаційних швів, до їх ширині не повинно перевищувати 1,5.
Після завершення процесу усадки деформаційні шви повинні бути закладені шпаклювальної композицією на основі портландцементу марки не нижче м400.
9.10. У приміщеннях, при експлуатації яких можливі перепади температури повітря (позитивна і негативна), деформаційні шви повинні бути розшиті полімерною еластичною композицією. Для захисту деформаційних швів можуть бути застосовані еластичні ізоляційні стрічки.
9.11. На відкритих майданчиках з водопроникними покриттями підлог деформаційні шви повинні використовуватися в якості дерен системи водовідведення. Їх розшивання повинна бути здійснена полімерної еластичною композицією пористої структури.
9.12. Деформаційні шви будівлі, повинні бути повторені в бетонному підстилаючому шарі і виконуватися на всю його товщину.
9.13. У приміщеннях з нормованою температурою внутрішнього повітря при розташуванні низу бетонного підстави вище відмостки будівлі або нижче неї не більше ніж на 0,5 м, під бетонною основою уздовж зовнішніх стін, що відокремлюють опалювальні приміщення від неопалюваних, слід укладати по грунту шар шириною 0,8 м з неорганічного вологостійкого утеплювача товщиною, яка визначається з умови забезпечення термічного опору шару утеплювача не менше термічного опору зовнішньої стіни.

Основна нормативна документація, що включає в себе вимоги з облаштування різних категорій підлог-це сп і снип. Саме цими актами необхідно керуватися як при створенні підлоги в новому будинку, так і під час капітального ремонту статевих покриттів.

конструкція підлоги

Трафаретна аерографія. Трафарети з транспортом

Влаштування підлоги в житловому приміщенні

Конструктивно підлога складається з наступних елементів:

  • чорнову підлогу.
  • чистовий.
  • різні прошарки у вигляді тепло -, гідро -, паро-і звукоізоляції.

Підставою може служити як міжповерхове перекриття, так і грунт або бетон. основне навантаження, яке припадає на підлоги, сприймає саме підставу, тому воно повинно бути досить міцним, щоб витримати експлуатаційні умови .

Властивості підлог

Чистові підлоги облаштовують з різних матеріалів, багато в чому визначають властивості конструкції:

  • штучний і натуральний камінь.
  • бетон.
  • керамічна плитка.
  • асфальт.
  • лінолеум.
  • пробка.
  • дошка для підлоги.
  • паркет.
  • ламінат.
  • ковролін і т. Д.

Снип і сп визначають найважливіші експлуатаційні властивості покриттів:

  • опір механічному стирання під навантаженням на підлоги.
  • теплоусвоение. Цей показник визначає ту кількість тепла, яке підлогове покриття буде віднімати у людини. Незначним теплозасвоєнням відрізняються деревина, пробка, ламінат, лінолеум і ковролін, тому підлоги з них здаються теплими. Кам’яні або бетонні підлоги холодні, так як ці матеріали віднімають значну кількість тепла.
  • жорсткість. Цей показник визначає схильність покриття до деформацій під навантаженням.
  • пружність. Властивість, що визначає здатність покриття приймати початкову форму після деформування. До пружним покриттям можна віднести деревину, лінолеум, ковролін і пробку. Вони створюють відчуття м’якості, при цьому на поверхні практично не залишаєтьсяДеформацій, наприклад, від важких меблів або каблуків.

основні вимоги

Снип і сп визначають не тільки будівельні норми, яких необхідно дотримуватися при облаштуванні, а й експлуатаційні параметри, яким повинні відповідати підлоги.

Основними вимогами, що пред’являються абсолютно до всіх полам, є:

  • гладка нековзна поверхня.
  • простота очищення підлогового покриття.
  • висока міцність.
  • достатній опір стирання, вигоряння і механічного впливу.
  • відповідність загальному стилю інтер’єру приміщення.
  • у приміщеннях з високою вологістю підлога повинна бути вологонепроникною.
  • достатня ступінь звукопоглинання, відповідна нормам рівня шуму для різних типів приміщень.

нормативна документація

Трафаретна аерографія. Трафарети з транспортом

Ізоляція підлоги зі стяжкою

Після вступу в силу федерального закону №384-фз «технічний регламент про безпеку будівель і споруд» був розроблений звід правил сп 29.13330.2011. Стать. Цей документ-актуалізована редакція раніше діяли снип 2.03.13-88.

Сп 29.13330.2011 регламентує правила проектування та облаштування підлог будівель і споруд будь-якого типу. Актуалізована редакція снип 2.03.13-88 також визначає перелік іншої нормативної документації, що регламентує облаштування підлог в різних приміщеннях:

  • житлові та громадські будівлі-сп 54.13330, сп 55.13330, снип 31-06.
  • пожежо — та вибухонебезпечні виробничі приміщення-вимоги пожежної безпеки від 22.06.2008.
  • для приміщень з нормованим теплоусвоением підлогових покриттів-сп 50.13330.
  • підлоги по перекриттях-сп 51.13330.
  • підлоги сільськогосподарських комплексів-снип 2.10.03.
  • підлоги, що піддаються в ході експлуатації впливу хімічно агресивних речовин-снип 2.03.11.
  • підлоги в спортивних комплексах-снип 31-05.
  • підлоги на складах-сп 56.13330.

Крім того, актуалізована редакція будівельних норм наказує використовувати при проектуванні підлог вимоги до конкретного типу будівель. Приймання підлог здійснюється у відповідність з нормами снип 3.04.01.

Сп 29.13330.2011 (актуалізована редакція снип 2.03.13-88) визначає правильно облаштовані підлоги як покриття, що забезпечує наступні параметри:

  • надійність.
  • оптимальні витрати будматеріалів на облаштування підлоги.
  • максимальні міцнісні і деформаційні властивості.
  • екологічну та гігієнічну безпеку.
  • безпека при пересуванні людей та / або техніки.
  • пожежну безпеку.
  • вибухобезпечність.

Трафаретна аерографія. Трафарети з транспортом

Технологія пристрою сухих підлог

При проектуванні та облаштуванні обов’язково повинні враховуватися ті впливи, які сприймає підлогу в процесі експлуатації . Сюди відноситься механічна і вологісна навантаження. Також підлоги повинні відповідати ряду спеціальних вимог:

  • відсутність іскроутворення в результаті механічного впливу.
  • зносостійкість.
  • звуко-, тепло -, волого-і пароізоляція.
  • відсутність пилоутворення тощо.

Підлоги обов’язково повинні мати несучу здатність, відповідну навантажень, інакше покриття стає » хитким» і, як наслідок, перестає відповідати вимогам безпеки. У місцях виникнення зосередженого навантаження не повинен утворюватися прогин покриття більше 2 мм. У приміщеннях з істотною вологісного навантаженням передбачається ухил покриття.

Вимоги до підлогового покриття

  • підлогове покриття у відповідність зі сп 29.13330.2011 (актуалізована редакція снип 2.03.13-88) вибирається виходячи з навантаження і її інтенсивності. При облаштуванні покриття під ним необхідно залишити повітряний простір, яке не повинно мати повідомлення з вентканалами. У приміщеннях великої площі цей простір розділяється на відсіки. Покриття повинно володіти антистатичними властивостями. Такий опір здатне забезпечити комфортне перебування людини в приміщенні і необхідний захист використовуваного електрообладнання і техніки від виникаючих розрядів.
  • поверхня покриття повинна бути рівною з перепадами 2-6 мм в залежності від обраного матеріалу. При використанні паркету, лінолеуму і ламінату не допускається утворення уступів між сусідніми елементами.
  • при облаштуванні підлог в приміщеннях з перепадами температур обов’язково залишаються деформаційні зазори, що дозволяють компенсувати розширення/стиснення матеріалу. Для розшивки швів використовуються еластичні матеріали. Деформаційні шви всіх шарів підлоги повинні знаходитися один над одним.

Гідроізоляція

Трафаретна аерографія. Трафарети з транспортом

Підлоги на балконі в дерев’яному будинку

Облаштування гідроізоляції потрібно не для всіх підлог. Обов’язковою вона є тільки в приміщеннях з середньою і високою вологісним навантаженням-сп 29.13330.2011 (актуалізована редакція снип 2.03.13-88).

Вид гідроізоляційних матеріалів вибирається в залежності від ступеня рідинного впливу, а також типу рідини. Це може бути вода, масла або хімічно агресивні речовини.

Гідробар’єр може бути споруджений з наступних матеріалів:

  • бітумні наплавляються рулонні матеріали.
  • самоклеючі рулонні вироби на бітумній основі.
  • рулонні матеріали з полімерною основою.
  • бітумні мастики.
  • бітумно-полімерні мастики.
  • наливна гідроізоляція.
  • поліетиленові мембрани.
  • проникаюча гідроізоляція і т. П.

Вибір гідроізолюючих матеріалів здійснюється у відповідність з рекомендаціями снип і сп і виходячи з експлуатаційних умов. Актуалізована редакція будівельних норм дає докладні рекомендації щодо гідроізолюючих матеріалів, придатних для експлуатації в різних умовах.

Вимоги до облаштування стяжки

Трафаретна аерографія. Трафарети з транспортом

Цементно-піщана стяжка підлог

У відповідність з сп 29.13330.2011 (актуалізована редакція снип 2.03.13-88) стяжка обов’язково облаштовується в наступних випадках:

  • необхідність вирівнювання підлог.
  • прихований монтаж трубопроводів.
  • забезпечення рівномірного розподілу навантажень по тепло — і шумоізолюючих шарах.
  • створення підлоги, що відповідає нормам теплоусвоєння.
  • створення ухилу підлоги.

Стяжка виконується з бетону або цементно-піщаної суміші. Марка бетону визначається виходячи з конструкції підлог і підстави, на якому виконується стяжка. У приміщеннях з перепадами температур, а також при облаштуванні систем «тепла підлога» в стягуванні передбачаються деформаційні шви, розшивання яких виконується еластичними полімерами.

Вимоги до грунтової основи

При облаштуванні підлог по грунтовій основі потрібно ретельно ущільнити грунт. Не можна використовувати рослинні і слабкі грунти, так як вони не здатні забезпечити необхідні показники міцності підлоги. При зведенні будинку на ділянці, вистеленому такими грунтами, їх необхідно замінювати на малосжімаемие матеріали. При використанні привізних грунтів виконується їх пошарова укладання.

Покриття

Трафаретна аерографія. Трафарети з транспортом

Як зробити наливна підлога

Основним критерієм при виборі покриття є тип приміщення і навантаження на підлогу. Додаток д сп 29.13330.2011 (актуалізована редакція снип 2.03.13-88) рекомендує наступні види підлогових покриттів:

  • для житлових приміщень-лінолеум, паркет, дошка для підлоги, ламінат.
  • для громадських приміщень із середнім навантаженням-наливні, бетонні підлоги, керамограніт, натуральний і штучний камінь.
  • медичні установи-лінолеум, паркет, дошка для підлоги, ламінат.
  • дитячі установи-лінолеум.
  • навчальні заклади, спортивні та актові зали-ламінат, дошка для підлоги, паркет, лінолеум.
  • неопалювані приміщення-керамограніт, керамічна плитка.

Повний перелік рекомендованих підлогових покриттів можна знайти в сп 29.13330.2011 (актуалізована редакція снип 2.03.13-88). Лінолеум і ламінат допустимо використовувати тільки для обробки приміщень, інтенсивність руху в яких невелика. При значному навантаженні слід керуватися іншими рекомендаціями. Так, наприклад, покриття для підлог виробничих приміщень вибирається у відповідність з додатком в сп 29.13330.2011 (актуалізована редакція снип 2.03.13-88), що носить обов’язковий, а не рекомендаційний характер.

У цьому додатку вибір покриттів здійснюється за різними критеріями: