Чим мити індукційну варильну панель. Чим почистити керамічну плиту від жиру і нагару

19

Кілька практичних порад, представлених нижче, допоможуть вам швидко і ефективно очистити будь-яку варильну панель і навіть… Провести заходи профілактики від стійких забруднень.

Догляд за склокерамічною та індукційною варильною панеллю

Якщо на кухні у вас індукційна або склокерамічна варильна панель , то для очищення від забруднень слід нанести на неї рідину, призначену для миття кухонних поверхонь, і, незабаром після цього, добре протерти вбирає тканиною. Будьте обережні, щоб не пошкодити поверхню скла, а значить, відкладіть в сторону абразивні предмети (наприклад, металевий мочалку для видалення забруднень, спокуса використовувати яку завжди дуже великий).

щоб позбутися від в’їдаються плям після їжі, можна використовувати засоби, спеціально призначені для цієї операції, щоб не пошкодити поверхню. Шукайте в магазині спреї та гелі жироудалители для плит і духовок , результат їх роботи значно перевершує домашні засоби. Швидко забути про стійкі і в’їдаються плямах допоможе «шуманит». Рясно розпорошите його на забруднену ділянку, трохи почекайте і протріть варильну панель губкою або тканиною. Мінус подібних засобів в неприємному запаху, тому, якщо ви одночасно обробляєте і варильну панель, і листи духовки, то ватно-марлева пов’язка може виявитися непоганою ідеєю. І переконайтеся, що засіб з розпилювача не потрапляє на продукти і чистий посуд. Одягніть гумові рукавички!

Чим мити індукційну варильну панель. Чим почистити керамічну плиту від жиру і нагарувикористовуйте тільки делікатні тканини (найкраще з мікрофібри) для осушення плити. Плити зі склокераміки дуже легко подряпати, тому по її поверхні навіть не варто пересувати посуд. Уважно стежте за тим, щоб діаметр каструль і сковорідок відповідав діаметру використовуваної конфорки. І щоб посуд для приготування їжі в принципі підходила для індукційних або склокерамічних плит.

Догляд за газовою плитою (варильні панелі з нержавійки)

Чистка плити, що працює на газу, може бути вкрай стомлюючої. Пов’язано це з необхідністю очищення чавунних решіток і пальників. Не здавайтеся! ось наші ефективні способи привести газову варильну панель в ідеальний стан:

Чим мити індукційну варильну панель. Чим почистити керамічну плиту від жиру і нагару1. перед початком роботи вимкніть плиту і переконайтеся, що вона холодна.

3. занурте решітки в миску, наповнену водою з рідиною для миття посуду на кілька хвилин. Потім, потріть їх акуратно за допомогою губки, змоченою в засобі для чищення. Проводити всю цю процедуру найзручніше у ванній (особливо якщо решітка для плити загальна для всіх конфорок). Якщо експериментуєте, то почніть з тестування нового миючого засобу на невеликій поверхні решітки.

4. пальники покладіть в миску з оцтом або лимонною кислотою і залиште приблизно на 30-60 хвилин. Потім використовуйте тканину або губку, щоб очистити і висушити пальники. Ви також можете використовувати алюмінієву фольгу, щоб видалити стійкі плями.

5. перш, ніж ви почнете чистити варильну поверхню, видаліть з неї всі шматочки їжі. Нанесіть на неї засіб для чищення і залиште на деякий час, щоб пом’якшити важкі залишки їжі.

Якщо ви дуже багато готуєте вдома, активно користуючись газовою плитою, то ви можете підглянути спосіб профілактики забруднень плит у ресторанів … Знявши решітки і пальники, на чисту варильну панель викладають листи фольги, акуратно підвертають їх і закріплюють гратами і пальниками. У міру забруднення ви просто видаляєте стару фольгу і кріпите на плиту нову, економлячи час і сили на очищення варильної поверхні.

Особливо стійкі забруднення можна видалити за допомогою спеціального скребка для плит. Переконайтеся, однак, що цей спосіб не є шкідливим для вашої варильної панелі, виконавши тест на невеликій, маловидимої поверхні. Якщо навіть це не допоможе, нанесіть на поверхню густу пасту, приготовлену домашнім способом з води і харчової соди, і залиште на 20-30 хвилин. Протестуйте засіб на невеликій ділянці, щоб переконатися, що це безпечно для варильної поверхні. Майте на увазі, що і тут краще не економити, а до застосування порошків випробувати рідкий жироудалитель. Руйнівний ефект абразивних чистячих засобів може стати помітний не відразу, і тоді мікротріщини ви виявите тільки після багаторазового застосування.

Мають елегантний дизайн і прекрасно доповнюють сучасні кухонні інтер’єри. Догляд за даною технікою не відрізняється складністю, але необхідно знати про деякі нюанси, щоб не пошкодити склокерамічну поверхню при чищенні.

Перш ніж дізнатися, як чистити, варто звернути увагу на кілька рекомендацій:

  1. починати очищення плити можна тільки тоді, коли поверхня повністю охолоне, інакше на склокераміці можуть залишитися сліди від мильного розчину.
  2. перед початком приготування їжі необхідно повністю очистити скляну панель від нагару і жирних слідів, в іншому випадку забруднення ще сильніше прикиплять до поверхні, і позбутися від них надалі буде складніше.
  3. якщо при приготуванні на плиту потрапили цукор, варення, шматочок поліетилену і т.п., треба тут же відключити прилад і видалити забруднення м’якою ганчіркою. Робиться це, щоб уникнути пошкоджень поверхні при спробі відчистити запечену масу.
  4. для догляду годяться тільки м’які ганчірочки і губки. Металеві скребки і губки з жорсткою поверхнею можуть залишити на плиті подряпини.

Металева губка-ворог склокераміки

щоденне чищення

  • м’яка губка і м’яка ганчірочка;
  • бавовняні серветки або паперові рушники;
  • спеціальний силіконовий скребок для індукційних плит.

Чим мити індукційну варильну панель. Чим почистити керамічну плиту від жиру і нагару

Для склокераміки використовуйте тільки губки з м’якою поверхнею

В якості миючого можна користуватися засобом для посуду або спеціальним складом для догляду за варильними панелями зі склокераміки.

Щоб почистити плиту, треба зробити наступне:

  1. дочекатися охолодження поверхні, намочити губку в мильному розчині і протерти склокерамічну поверхню.
  2. ретельно змити мило з плити і протерти її насухо м’якою ганчіркою.
  3. останній штрих-полірування паперовими рушниками або х / б тканиною.

&1&

Для догляду за індукційною плитою підійде серветка з мікрофібри

&1&

Для ідеального блиску відполіруйте скляну панель бавовняною серветкою

Якщо не нехтувати цією щоденною процедурою, плита буде завжди сяяти чистотою.

генеральна чистка

Не у всіх виходить доглядати за плитою щодня, в результаті поверхня вимагає очищення більш серйозними методами. Щоб позбутися від пригорілих частинок їжі, їх треба спочатку відмочити. Для цього змочіть м’які ганчірочки в розчині миючого засобу і покладіть їх на всі проблемні місця. Після декількох хвилин забруднення розм’якшиться, і ви без праці зчистити його скребком (тримати скребок треба під кутом 45 градусів до поверхні). В кінці виконайте другий і третій кроки з попереднього розділу.

&1&

Скребок для індукційних плит оснащений змінною насадкою

Якщо після таких маніпуляцій на скляній панелі залишилися білі плями, видаліть їх за допомогою столового оцту. Намочіть в ньому м’яку ганчірочку, відіжміть її і пройдіться по побілілим ділянкам.

У ситуації, коли запечений нагар ніяк не хоче відчищатися, іноді так і хочеться застосувати агресивне засіб для чищення для сантехніки або кахлю. Цього робити ні в якому разі не можна! вплив їдких хімічних речовин може привести до безповоротної псування поверхні плити. Для видалення «впертих» забруднень повторно покладіть на них серветку з миючим розчином, але потримайте її трохи довше, а потім повторіть обробку скребком.

&1&

Використання абразивних засобів може привести до такого результату

як почистити індукційну плиту народними способами

Якщо під рукою не виявилося спеціального миючого складу, то впоратися з нагаром допоможуть народні методи. Одне з найпростіших засобів – харчова сода, яка відмінно справляється навіть зі стійкими забрудненнями. Використовувати її можна так:

  1. змішайте порошок соди з водою до отримання пастоподібної маси.
  2. нанесіть на забруднені місця і почекайте близько 5 хвилин.
  3. акуратно починайте прибирати пасту з допомогу вологої м’якої тканини.
  4. якщо ви бачите, що відчистилося не все, то налийте на содову масу трохи оцту, – це допоможе прибрати стійкий нагар.
  5. протріть плиту кілька разів чистою ганчіркою, періодично промиваючи її водою і віджимаючи.

&1&

Сода-екологічно чистий миючий засіб

нашатирний спирт

Роботи

Пристрій щебеневої подушки

Установка стійок

Пристрій фундаментів

Монтаж поздовжніх ригелів

Монтаж профнастилу

Навантаження і розвантаження матеріалів, а також риття виїмок здійснювати вручну через неможливість під’їзду до майданчика будівельної техніки.

Монтажні роботи з будівництва об’єкта вести в суворій відповідності з проектом виконання робіт розробленої спеціалізованою організацією.

Демонтажні роботи виконувати ломами, відбійними молотками, а також із застосуванням ручного електричного інвентарю (турбінок, перфораторів та ін.). Навантаження будівельного сміття виконати вручну на автотранспорт і відвозкою на полігон побутових відходів на відстань 5 км.

Будівництво вести відповідно до сп 12-136-2002 «безпека праці в будівництві». Монтаж і переміщення конструкцій проводити під керівництвом особи, відповідальної за безпечне проведення робіт кранами.

7. Пристрій виїмок і монолітних фундаментів під стійки огорожі та освітлювальні стовпи

7.1 організація і технологія виконання робіт

7.1.1 визначення обсягу робіт

Загальна протяжність огорожі становить 1110м, стійки розташовані через кожні 3м, отже кількість стійок одно:

Nст =lогр/3=1110/3=370(шт.), де lогр-довжина огорожі (1)

Так як об’єкт перебувати в недоступному для будівельної техніки місці, всі земляні роботи і роботи виконуються вручну. Розміри виїмок прийняті 500х500 мм, отже обсяг однієї виїмки під стійку дорівнює:

Vв1= axbxh;, (2)

Де а, b, h-довжина, ширина глибина виїмки під стійку

0,5х0,5х1,4=0, 35м3

Обсяг всіх виїмок під стійки:

Vв=vв1 * nст; (3)

Vв=0,35х370=129, 5м3

Обсяг однієї виїмки під освітлювальний стовп:

Vосв1=axbxh (4)

Vосв1=1,08x1x0,7=0,756 м3

Де а,b, h-довжина, ширина глибина виїмки під освітлювальний стовп.

Обсяг всіх виїмок під стовпи освітлення:

Vосв= vосв1хnосв (5)

Vосв 0,756х14=10,58м3; де nосв — кількість стовпів

Висота щебеневої основи һщ дорівнює 200мм, отже його об’єм дорівнює:

Vщ1= һщ(a*b*ncт+a*b*nосв) (6)

Vщ1=0,2*(0,5 *0,5 *370+1,08*14)=21,52м3

7.2 вказівки із виробництва робіт

Перед виконанням робіт по розробці ґрунту повинні бути закінчені підготовчі роботи, які включають в себе зрізання рослинного шару і очищення майданчика від сміття, пнів, чагарників.

Заповнення бетонною сумішшю слід починати після очищення дна, перевірки фактичної глибини виїмки і розташування її в плані.

Бетонна суміш марки б 12,5 проводитися на місці за допомогою бетонозмішувача delta бс2-160 t об’ємом 160л.

Потім її транспортують на місце бетонування в будівельній тачці.

Перед бетонуванням у виїмці влаштовують щебеневу основу висотою 200мм, потім його ретельно трамбують.

Бетонування здійснюють методом вільного скидання бетонної суміші з будівельної тачки. Для ущільнення бетонна суміш повинна бути ретельно ущільнена глибинним вібратором. До остаточного набору міцності бетону, який триває близько 28 діб, фундамент необхідно ізолювати від атмосферних опадів.

Потреба в матеріально-технічних ресурсах. Характеристики основних застосовуваних матеріалів і виробів

Таблиця 1

7.4 відомість потреби в машинах, механізмах, інструменті, пристосуваннях

Таблиця 2

Найменування

Тип, марка, завод-виробник

Призначення

Основні технічні характеристики

Кількість на ланку (бригаду) шт.

Перфоратор

Bosch pbh 2500 re

Розробка грунту

Живлення: 220 в;

Споживана потужність: 600 вт;

Вихідна потужність: 300;

Обороти: 0—2000 об/хв;

Удари: 0— 5000 уд/хв;

Удар: 1,9 дж;

Діаметр свердління (бетон) (макс.): 22 мм;

Діаметр свердління (дерево) (макс.): 30 мм;

Діаметр свердління (сталь) (макс.): 13 мм;

Електронний реверс;

Обмежувач глибини свердління;

Вага: 2,2 кг.

Бетонозмішувач

Delta бс2-160 t

Виготовлення бетонної суміші

Електроживлення: 220 вт

Споживана потужність: 650 вт

Струм повного завантаження: 3,6 а

Отвір барабана: 390 мм

Швидкість обертання барабана: 28-30 об/хв

Клас захисту від ураження електричним струмом: ii клас

Габарити коробки: 760 х 680 х 460 мм

Тачка будівельна

Зубр 39911

Переміщення бетонної суміші

Лопата розчинна

Очищення виїмки, укладання бетонної суміші

Вібратор глибинний

Червоний маяк епк-1300045-0261

Ущільнення бетонної суміші

7.5 контроль якості та приймання робіт

7.5.1 контроль якості пристрою виїмок

Для забезпечення високої якості будівельної продукції всі роботи необхідно контролювати і відповідно до вимог нормативних документів.

Контроль якості та приймання робіт при виробництві земляних робіт і влаштуванні фундаментів повинні здійснюватися відповідно до — снип 3.02.01-87. «земляні споруди, основи і фундаменти.»

Основні вимоги вказані в таблицях:

Таблиця 3

Технічні вимоги

Граничні відхилення розмірів, мм, і ухилів

Контроль (метод і обсяг)

1 відхилення відміток при чорновій розробці планувальних виїмок

Вимірювальний, точки вимірювань встановлюються випадковим чином; число вимірювань на прийняту ділянку має бути не менше:

А) недобори

При гідравлічному приводі +100

Б) перебори

2 відхилення відміток дна виїмок в місцях влаштування фундаментів і укладання конструкцій при остаточній розробці або після доопрацювання недоборів і заповнення переборів

3 вид і характеристики розкритого грунту природних підстав під фундаменти і земляні споруди

Вимірювальний, при числі вимірювань на здається ділянку не менше 20 в найбільш високих місцях, встановлених візуальним оглядом

4 відхилення ухилу спланованої поверхні від проектного

5 відхилення відміток спланованої поверхні від проектних в нескельними грунтах

Вимірювальний, по кутах і центру котловану, на перетинах осей будівлі, в місцях зміни відміток, поворотів і примикань траншей, розташування колодязів, але не рідше ніж через 50 м і не менше 10 вимірювань приймається ділянка

Повинні відповідати проекту. Не допускається розмив, розм’якшення, розпушення або промерзання верхнього шару грунту товщиною більше 30 мм

Технічний огляд всій поверхні основи

Не повинні перевищувати ±0,001

Візуальний (спостереження за стоком атмосферних опадів) або вимірювальний, по сітці 50ч50 м

Не повинні перевищувати ±50

Вимірювальний, по сітці 50ч50 м

7.5.2 контроль якості пристрою фундаментів

Таблиця 3

Найменування технологічних процесів, підлягають контролю

Предмет контролю

Спосіб контролю та інструмент

Час проведення контролю

Відповідальний за контроль

Технічні характеристики оцінки якості

Укладання бетонної суміші

Товщина шарів бетонної суміші

Візуально

В процесі роботи

Товщина шару повинна бути не більше 1,25 довжини робочої частини вібратора

Ущільнення бетонної суміші, догляд за бетоном

Візуально

В процесі роботи

Крок перестановки вібратора не повинен бути більше 1,5 радіусу дії вібратора, глибина занурення повинна бути трохи більше товщини покладеного шару бетону. Сприятливі температурно-вологісні умови для твердіння бетону повинна забезпечуватися захист його від впливу вітру, прямих сонячних променів і систематичним зволоженням

Рухливість бетонної суміші

Конус лад — цндл-прес (псу-500)

До бетонування

Будівельна лабораторія

Рухливість бетонної суміші повинна бути 1 — 3 см опади конуса по снип 3.03.01-87

7.6 охорона праці

До роботи з електроінструментом допускаються особи старше 18 років, які пройшли вступний інструктаж і медичний огляд.

Використання перфоратора дозволяється після огляду стану інструменту.

Перед експлуатацією необхідно надіти захисні засоби (гумові рукавички захисні окуляри), підготувати ізоляційні килимки

В процесі експлуатації забороняється триматися за електричний шнур, знімати стружу з обертових деталей.

Використання перфоратора на драбині (приставнийСходах) допускається на висоті не більше 2,5 метра.

У процесі використання необхідно стежити за положенням електричних шнурів для виключення можливості розриву проводу.

Не допускається використання перфоратора інструменту поблизу джерел тепла або відкритого вогню.

8. Монтаж стійок огорожі

8.1 вказівка по виробництву робіт

Стійка огорожі являє собою квадратну трубу розміром 100х100мм, товщиною t=8мм, довжиною l=3800мм.

Стійки встановлюються в заздалегідь влаштовану виїмку глибиною 1400мм з щебеневим підставою висотою 200мм.

Вертикальність стійки контролюється схилом і будівельним рівнем.

8.2 потреба в матеріально-технічних ресурсах. Характеристики основних застосовуваних матеріалів і виробів

8.3 відомість потреби в машинах, механізмах, інструменті, пристосуваннях

Таблиця 4

9. Потреба будівництва в кадрах, енергетичних ресурсах, основних будівельних машинах і транспортних засобах, тимчасових будівлях і спорудах

9.1 потреба в кадрах

Прийнята спеціалізована бригада згідно з довідником «проектування організації промислового будівництва» київ, «будевельник», 1984 р. —12 чол.

Згідно таблиці 46 «розрахункових нормативів для складання пос» цнииомтп кількість робітників становить 84,5% від загальної кількості працюючих; ітп — 11 %; службовців, моп та охорони — 4,5%,

У найбільш численну зміну число робітників становить 70% від усієї кількості робітників; ітп, службовців, моп і охорони — 80% від загальної кількості ітп, службовців, моп і охорони. При розрахунку кількості працюючих на будівельному майданчику в найбільш численну зміну прийнято, що лінійний персонал ітп, службовців і моп становить 50% від їх загальної кількості.

Розрахунки зведені в таблицю:

Таблиця 5

10. Забезпечення якості будівельно-монтажних робіт, а також обладнання, що поставляється, конструкцій і матеріалів

При виконанні будівельно-монтажних робіт повинен бути організований ефективний контроль якості виконуваних робіт, спрямований на забезпечення відповідності якості виконуваних робіт на існуючому об’єкті вимогам діючих нормативних документів і проектної документації.

Контроль якості будівництва повинен виконуватися відповідно до вимог:

Снип 12-01-2004 » організація будівництва»;

Снип 3.01.04-87 «приймання в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів. Основні положення»;

Контроль здійснюється спеціальними службами будівельної організації, замовника і проектної організації відповідно до наявних правил та інструкцій.

Виробничий контроль, що виконується в процесі будівництва повинен включати вхідний контроль поставляються конструкцій, виробів, матеріалів і обладнання, поопераційний контроль технологічних процесів і приймальний контроль закінчених будівельно-монтажних робіт.

При монтажі сталевих конструкцій інструментальний контроль виконувати згідно розділу 4 снип 3.03.01-87 «несучі та огороджувальні конструкції».

При монолітному бетонуванні строго дотримуватися вимог табл. 2 снип 3.03.01-87 «несучі та огороджувальні конструкції».

Контроль якості бетону виконувати відповідно до вимог табл. 3 снип 3.03.01-87.

11. Контроль за якістю споруд

Виробництво робіт, інструментальний і поопераційний контроль за якістю споруд слід здійснювати згідно снип частина 3 «організація, виробництво і приймання робіт» за видами робіт:

Снип 3.02.01-87 «земляні споруди, підстави і фундаменти»;

Снип 3.03.01-87 «несучі та огороджувальні конструкції»;

-снип 3.04.03-85 «захист будівельних конструкцій і споруд від корозії»;

Снип 3.05.06-85″ електротехнічні пристрої»;

— снип 111-10-75 частина iii правила виробництва і приймання робіт. Глава 10 «благоустрій території»;

— положення про забезпечення безпеки експлуатації технічних споруд і пристроїв залізниць при будівництві, реконструкції та ремонті об’єктів інфраструктури ват «ржд» №вм-1253;

— та інших за видами робіт.

Контроль якості будівельно-монтажних робіт здійснюється з метою забезпечення їх повної відповідності кресленням затвердженого проекту, проекту виконання робіт, дотримання будівельних норм і правил, стандартів і технічних умов.

Виробничий контроль якості будівельно-монтажних робіт повинен включати вхідний контроль документації, конструкцій, виробів, матеріалів і обладнання; операційний контроль окремих будівельних процесів і приймальний контроль будівельно-монтажних робіт.

При вхідному контролі робочої документації перевірку проводять працівники виробничо-технічного відділу будівельної організації.

Операційний контроль якості повинен здійснюватися в ході виконання будівельних процесів і забезпечувати своєчасне виявлення дефектів і вжиття заходів щодо їх усунення. При операційному контролі слід перевіряти відповідність виконуваних робіт робочим кресленням, ппр, снип і стандартам.

При приймальному контролі необхідно проводити перевірку якості cmp, a також прийнятих конструкцій.

При приймальному контролі повинна бути представлена документація:

— виконавчі креслення з внесеними відступами або змінами та документи про їх погодження з проектними організаціями та замовником;

— заводські технічні паспорти, сертифікати, акти приймання заводської інспекції на залізобетонні конструкції;

— сертифікати або паспорти, що засвідчують якість матеріалів, що застосовуються при виробництві смр.

Приховані роботи підлягають огляду зі складанням актів. До приймання прихованих робіт забороняється проводити наступні роботи.

12. Заходи щодо забезпечення безпечного руху в період будівництва

12.1 безпека руху поїздів

Зведення будівля фундамент огорожа

1) на кожен вид ремонтних робіт, завчасно, розробляється технологія виконання робіт в «вікно». Технологія узгоджується з начальниками (заступниками або головними інженерами) лінійних підприємств шч, пч, еч, дс, затверджується заступником головного інженера дороги. Затверджена технологія надається в оперативно-розпорядчий відділ і розглядається за день до вікна заступником начальника дороги по руху.

2) заявка на» вікно «подається в оперативно розпорядчий відділ і після розгляду час початку і закінчення» вікна » затверджується начальником дороги (першим заступником).

3) перед початком «вікна» господарський поїзд прибуває на станцію по якій планується виконання робіт.

4) за добу до вікна через диспетчера пч видається попередження на весь фронт робіт (підготовчі, основні, прикінцеві) згідно з інструкцією від 29 грудня 2012 р. № 2790р.

5) виробництво робіт в «вікно» починається тільки по прибуттю представників пч, еч, шч, дс, днч.

6) на час виконання робіт, що викликають перерву руху, а також для виробництва яких в графіку руху передбачені «вікна», дистанція сигналізації та зв’язку за заявкою дистанції колії спільно з керівником робіт зобов’язані встановити постійний зв’язок (телефонний або по радіо) з поїзним диспетчером.

7) при роботі підрядної організації, на весь період ремонту експлуатуюча організація прикріплює до підрядної організації свого працівника за кваліфікацією не нижче майстра для контролю за якістю робіт і дотриманням вимог з безпеки руху поїздів; даний фахівець визначає безпечний стан інженерних комунікацій і передає встановленим порядком поїзному диспетчеру заявку-дозвіл на відкриття перегону, а також видачу і скасування попереджень про обмеження швидкостей руху поїздів за місцем робіт.

8). При настанні терміну початку робіт із закриттям перегону поїзний диспетчер встановлює його вільність або вільність відповідної колії на двох і багатоколійних ділянках, після чого дає черговим по станціях, що обмежують перегін, і керівнику робіт наказ про закриття перегону або колії. У виняткових випадках при відсутності на місці робіт телефонного або радіозв’язку з поїзним диспетчером наказ про відбувся фактичному закритті перегону або колії передається керівнику робіт черговим найближчої станції (по телефону або через навмисного, відрядженого з місця робіт).

9). Забороняється приступати до робіт до отримання керівником робіт наказу поїзного диспетчера (письмового, по телефону або радіозв’язку), і до огородження місцяРобіт сигналами зупинки відповідно до вимог глави 4 інструкції по сигналізації на залізницях рф, а на електрифікованих ділянках наказу енергодиспетчера про зняття напруги в контактній мережі і подальшої установки заземлюючих штанг.

10). Якщо роботи проводяться на перегоні, обладнаному автоблокуванням, то за погодженням з поїзним диспетчером дозволяється відправляти робочі поїзди, машини і агрегати до місця виконання робіт за сигналами автоблокування, не чекаючи закриття перегону. Машиністу кожного поїзда видається попередження про зупинку на перегоні в місці, зазначеному в заявці керівника робіт. Дозвіл на бланку білого кольору з червоною смугою по діагоналі при відправленні таких поїздів на перегін, що підлягає закриттю, вручається керівнику робіт або уповноваженому ним працівнику, який передає його машиністу локомотива або самохідної колійної машини після зупинки поїзда на перегоні в обумовленому місці і отримання наказу поїзного диспетчера про закриття перегону. Перегін або відповідний шлях перегону закривається для виконання робіт наказом поїзного диспетчера після звільнення від поїздів, відправлених на цей перегін попереду робочих поїздів, машин і агрегатів.

11). До часу закінчення встановленої перерви в русі поїздів для виконання робіт останні повинні бути повністю закінчені, шлях, споруди та пристрої приведені в стан, що забезпечує безпечний рух поїздів, сигнали зупинки зняті із залишенням, якщо необхідно, сигналів зменшення швидкості і відповідних сигнальних знаків.

12). Після закінчення роботи поїздів, машин і агрегатів керівник робіт зобов’язаний особисто або через підлеглих працівників оглянути шлях та інші ремонтовані пристрої на всьому протязі ділянки роботи, забезпечити негайне усунення виявлених недоліків, що перешкоджають нормальному руху, а також перевірити, чи не порушують встановлених габаритів знаходяться на ділянці матеріали і механізми.

13). Відкриття перегону (колії) проводиться наказом поїзного диспетчера тільки після отримання повідомлення (письмового, по телефону або радіозв’язку) від начальника дистанції колії чи уповноваженого ним працівника (за посадою не нижче шляхового майстра) про закінчення колійних робіт або робіт на штучних спорудах, про відсутність на перегоні робочих поїздів, машин і агрегатів або про їх відправленні по правильній колії двоколійного перегону, а також про відсутність інших перешкод для безпечного руху поїздів незалежно від того, яка організація виконувала роботи.

14). Зазначене повідомлення передається поїзному диспетчеру безпосередньо або через чергового по найближчій станції. Отриманий
По телефону або радіозв’язку повідомлення поїзний диспетчер записує в
Журнал диспетчерських розпоряджень.

15). Порядок огородження місць виконання робіт на перегоні та в межах станції здійснюється згідно з інструкцією від 29 грудня 2012 р. № 2790р.

12.2 роботи вироблені на колії і поблизу ж/д

Будівельно-монтажні роботи в умовах експлуатації залізниць повинні проводити з дотриманням умов, що забезпечують безпеку руху поїздів і повну безпеку працюючих біля залізничної колії людей, а також як правило, не порушувати графіка руху поїздів. При виробництві будівельно-монтажних робіт обов’язково дотримання наступних вимог інструкцій і правил:

— «правила технічної експлуатації залізниць рф» від 04.06.2012 р. Наказ № 162;

— «інструкція з сигналізації на залізничному транспорті рф» від 04.06.2012 р. Наказ №162;

— «інструкція з руху поїздів і маневровій роботі на залізничному транспорті рф» від 04.06.2012 р. Наказ №162;

-«інструкція з забезпечення безпеки руху поїздів при виробництві колійних робіт» від 29 грудня 2012 р. № 2790р;

— «правила з техніки безпеки і виробничої санітарії при виконанні робіт в подорожньому господарстві»;

— пот ро-32-цп-652-99 «правила з охорони праці при утриманні та ремонті залізничної колії і споруд»;

— правилами електробезпеки для працівників ват» ржд «при обслуговуванні електрифікованих залізничних колій, затвердженими ват» ржд » 03.07.2008 n 12176.

— снип 12-03-2001 » безпека праці в будівництві. Частина 1. Загальні вимоги»;

-снип 12-04-2002 » безпека праці в будівництві. Частина 2. Будівельне виробництво»;

-«інструкція з забезпечення безпеки руху поїздів при виконанні робіт з утримання і ремонту пристроїв сцб»;

— «інструкція з техніки безпеки і виробничої санітарії для електромеханіків і електромонтерів сигналізації та зв’язку залізничного транспорту»;

— «правила будови і безпечної експлуатації вантажопідіймальних кранів»;

— «інструкція з безпечного ведення робіт для машиністів (кранівників) стрілових самохідних (залізничних, автомобільних, гусеничних, пневмоколесні)».

— «положення про забезпечення безпечної експлуатації технічних споруд і пристроїв залізниць при будівництві, реконструкції та (або) ремонті об’єктів інфраструктури ват «ржд» — n395р».

Керівникам робіт, перед початком робіт на коліях або в безпосередній близькості від них (на відстані 4,0 м від осі крайніх колій або на сусідніх коліях з нормальним междупутьем), узгодити з відповідними службами двост ж. Д.місце і час виконання робіт, засоби оповіщення про підхід поїздів в порядку, встановленому нормативною документацією (див. Початок п. 8.2. Даного ппр)

Відповідальні представники причетних служб відділень двост ж. Д., призначені начальником залізниці, для здійснення системи контролю якості, мають право вилучати наряди-допуски і видавати приписи про припинення подальшого виконання робіт підрядним організаціям, провідних роботи з відступами від проектних рішень, загрозливих безпеці людей і руху поїздів, які не отримали в установленому порядку дозволу, акта — допуску і наряду — допуску, затвердженими головним інженером відділення залізниці.

Перед виконанням робіт на об’єкті скласти, узгодити з відповідними інстанціями та затвердити місцеву інструкцію з техніки безпеки. В інструкції уточнити, стосовно до місцевих умов, загальні положення, привести конкретні правила поведінки працюючих, правила роботи з ручним інструментом і механізмами, дати вказівки по огорожі місць сигналами і розстановці сигналістів, конкретизувати порядок проходу по шляхах. Затверджує місцеву інструкцію начальник будівельної організації. Працівникам зайнятим на роботах, вироблених на шляхах або в безпосередній близькості від них, завчасно пройти навчання та інструктаж (по охороні праці, техніці безпеки, виробничої санітарії і трудового законодавства), вивчити «правила технічної експлуатації залізниць рф» від 04.06.2012 р. Наказ № 162; «інструкція по сигналізації на залізничному транспорті рф» від 04.06.2012 р. Наказ №162; «інструкція з руху поїздів і маневровій роботі на залізницях рф» від 04.06.2012 р. Наказ №162; «інструкція із забезпечення безпеки руху поїздів при виробництві колійних робіт» від 29 грудня 2012 р. № 2790р та посадові інструкції.

Огорожу місць сигналами і місце розташування сигналістів виробляти, відповідно до вимог «інструкції по сигналізації на залізничному транспорті рф» від 04.06.2012 р наказ №162; «інструкції щодо забезпечення безпеки руху поїздів при виробництві колійних робіт» від 29 грудня 2012 р № 2790р. Установку і зняття переносних сигналів виробляти спеціально виділеними сигналістами за вказівкою керівника робіт. Зняття сигналів проводити тільки після виконання всього обсягу робіт, при якому забезпечується безпечний пропуск поїздів за місцем робіт з встановленими швидкостями, при цьому повинні бути перевірені стан шляху і дотримання габариту.

При виконанні робіт на шляху або в безпосередній близькості від шляху із застосуванням електричних або пневматичних інструментів і механізмів, що видають шум і погіршують видимість і чутність сигналів, необхідно до початку робіт подати заявку на видачу попереджень на поїзд про особливу пильність і про подачу оповісних сигналів при наближенні до місця виконання робіт. У місця виконання робіт виставити сигналістів, які повинні стояти можливо ближче до працюючих, але так щоб завчасно бачити підхід поїздів до місця робіт. У разі необхідності виставити кілька сигналістів, дублюючих сигнал про наближення поїзда і влаштувати автоматичну оповісну сигналізацію з подачею гучного звукового сигналу для оповіщенняРобітників про наближення поїзда, який не заглушається шумом працюючих механізмів.

На ділянці виконання робіт керівнику робіт вказати кожному працівнику куди він повинен складувати інструменти, матеріали, грунт і куди йти зі шляху при наближенні поїзда. Під час виконання робіт він повинен стежити за тим, щоб інструменти не заважали пересуванню робітників, будівельні матеріали були акуратно складені поза межами залізничного габариту і не заважали працюючим швидко зійти в сторону при наближенні поїзда.

При роботі на колії, в період пропуску поїздів по сусідньому шляху, роботи припинити і забезпечити габарит для безпечного пропуску поїзда.

При виконанні робіт в безпосередній близькості від шляху із застосуванням електричних або пневматичних інструментів і механізмів, що видають шум і погіршують видимість і чутність сигналів, необхідно до початку робіт подати заявку на видачу попереджень на поїзд про особливу пильність і про подачу оповісних сигналів при наближенні до місця виконання робіт. У місця виконання робіт виставити сигналістів, які повинні стояти можливо ближче до працюючих, але так щоб завчасно бачити підхід поїздів до місця робіт. У разі необхідності виставити кілька сигналістів, дублюючих сигнал про наближення поїзда.

На ділянці виконання робіт керівнику робіт вказати кожному працівнику, куди він повинен складувати інструменти, матеріали, грунт і куди йти зі шляху при наближенні поїзда. Під час виконання робіт він повинен стежити за тим, щоб інструменти не заважали пересуванню робітників, будівельні матеріали були акуратно складені поза межами залізничного габариту і не заважали працюючим швидко зійти в сторону при наближенні поїзда.

Дії керівника робіт у разі виникнення раптово виниклої перешкоди:

При виявленні на ділянці виконання робіт раптово виниклої перешкоди (порушення габариту наближення будівель машинами і механізмами, сповзанні укосів насипу та інші подібні порушення) загрозливого безпеки руху поїздів, яке неможливо ліквідувати своїми силами і без загрози руху рухомого складу майстер повинен виконати наступні заходи:

При відсутності на місці необхідних переносних сигналів повинен негайно встановити на місці перешкоди сигнал зупинки

(вдень — червоний прапор, вночі — ліхтар з червоним вогнем).

При присутності на місці робіт сигналістів експлуатуючої організації:

– необхідно відправити в одну сторону сигналіста, а в протилежну сторону робітника, які пройшовши від місця перешкоди відстань не менше 1200 м повинні укласти петарди і залишитися там, подаючи сигнали зупинки (вдень — прапором або рукою, вночі вогнем ліхтаря круговими рухами), а самому залишатися на місці перешкоди.

– якщо під час прямування до місця укладання петард, буде почутий або помічений наближається поїзд, то необхідно бігти назустріч поїзда, подаючи сигнал зупинки будь — яким способом, (вдень-прапором або рукою, вночі вогнем ліхтаря круговими рухами), і укласти петарди в тому місці, де встигне.

За відсутності сигналістів:

– необхідно відправити в обидві сторони робітників, які пройшовши від місця перешкоди відстань не менше 1200 м повинні стояти і подавати сигнали зупинки (вдень — прапором або рукою, вночі вогнем ліхтаря круговими рухами), а самому залишатися на місці перешкоди.

– якщо під час наближення до місця подачі сигналу, буде почутий або помічений наближається поїзд, то необхідно бігти назустріч поїзда, подаючи сигнал зупинки будь — яким способом, (вдень-прапором або рукою, вночі вогнем ліхтаря круговими рухами).

– при одночасному наближенні поїздів з обох сторін при перешкоді для руху на обох шляхах двоколійної ділянки необхідно бігти назустріч тому поїзду, який раніше підійде до місця перешкоди.

Якщо поблизу знаходиться працівник залізниці, який має при собі петарди і ручні сигнали, то виявив перешкоду працівник або керівник робіт, на місці перешкоди встановлює сигнал зупинки, після чого з прибулим працівником захищають перешкоду з обох сторін петардами на відстані б і залишаються у петард в очікуванні поїзда.

— якщо поблизу знаходиться другий працівник залізниці або особа, яка не працює на транспорті, то необхідно послати його за найближчим бригадиром колії або дорожнім майстром.

— при наявності на перегоні засобів зв’язку (телефон, радіо) слід по можливості використовувати їх для повідомлення про те, що трапилося черговому по станції, поїзному диспетчеру, дорожньому майстру або бригадиру шляху.

Зупинивши поїзд, що наближається, необхідно попередити про перешкоду машиніста. Місце перешкоди має бути оглянуто спільно з машиністом (за відсутності бригадира колії питання про можливість пропуску поїзда вирішується машиністом).

— при перешкоді на одному шляху дво-або багатоколійного ділянки необхідно зупинити поїзд, наступний по сусідньому шляху, і заявити машиністу про наявність перешкоди із зазначенням кілометра і шляху.

Машиніст цього поїзда повинен зупинити зустрічний поїзд і попередити про наявність перешкоди для руху. Цей же машиніст зобов’язаний повідомити чергового по найближчій станції або поїзного диспетчера про наявність (із зазначенням кілометра і шляху) лопнула рейки або іншої перешкоди для руху. При наявності поїзного радіозв’язку повідомлення про виявлення перешкоди машиніст повинен передати по радіо черговому по найближчій станції або поїзному диспетчеру і машиністу поїзда, наступного по суміжній колії.

– вказівка з безпеки праці

– при виробництві бмр поблизу залізничних колій і проходу до місця проведення робіт і по території станції.

— для проходу працівників по території станції слід користуватися встановленими маршрутами або широкими междупутьямі, пасажирськими або вантажними платформами, пішохідними настилами (мостами) або йти по узбіччю земляного полотна. При цьому треба уважно стежити за пересуваннями рухомого складу на коліях, проявляти обережність при подоланні перешкод в районі стрілочних переводів, граничних стовпчиків, стелажів і ремонтних установок вагонного господарства, канав, лотків, водопоглинаючих колодязів та інших пристроїв і споруд станційного господарства. Переходити шляху треба під прямим кутом, попередньо переконавшись, що ніякого руху по шляху немає. Особливу обережність треба проявляти при виході на колії через рухомого складу (поїзда), що стоїть, біля стрілочних постів (районів), пасажирських або вантажних платформ та інших споруд і пристроїв, що погіршують видимість сусідніх з ними шляхів.

– забороняється переходити або перебігати через шлях перед наближає поїздом (маневровим складом), пролазити під стоять вагонами, переходити по автозчіпних пристроїв, а також між вагонами, що стоять ближче 10 метрів один від одного.

– при необхідності перейти шлях, зайнятий рухомим складом, у всіх випадках слід користуватися перехідними майданчиками або обійти вагони, що стоять на шляху, не ближче 5 метрів від крайнього вагона.

– при переході через шлях не можна ставати ногою на рейки, ставити ногу між рамною рейкою і дотепником стрілочного переводу або в жолоби в корені дотепника і хрестовини.

– до початку роботи робітник повинен з’явитися у встановлений час до місця збору. Перед початком роботи необхідно отримати інструктаж керівника робіт про маршрут прямування до місця робіт і назад, правила безпечного виконання робіт, схід зі шляху у встановлені місця, перевірити наявність і справність інструменту і пристосувань. Робота несправним інструментом забороняється.

– перед початком роботи робітники повинні надіти спецодяг, спецвзуття, сигнальний жилет жовтого кольору, з нанесеним трафаретом на спину, що вказує приналежність до організації і привести їх в порядок (згідно наказу зат «су-38» № 35 від 06.06.13 р.):

– застебнути на гудзики обшлага рукавів;

– заправити вільні кінці одягу так, щоб вони не звисали.

– спецодяг і спецвзуття робітник не повинен знімати протягом усього робочого часу.

– робітники, які отримують запобіжні пристосування та інші засоби індивідуального захисту (респіратори, протигази, захисні окуляри) повинні бути проінструктовані за правилами користування і найпростішим способам перевірки справності цих пристосувань, а також практично навчені способам їх застосування.

— про всі виявлені несправності інструменту, запобіжних пристосувань, засобів індивідуального захисту та інші недоліки робочий повинен повідомити майстру.

– прохід від місця збору до місця робіт і назад повинен здійснюватися в стороні від шляху або по узбіччю земляного полотна під наглядом керівника робітАбо спеціально виділеної особи.

– прохід до місця робіт і назад в межах залізничної станції, і.ін. Територій, де проходять під’їзні шляхи, повинен здійснюватися за маршрутами службового проходу, зазначеним в інструкції з охорони праці та з дотриманням вимог, викладених у ній.

— якщо неможливо пройти в стороні від шляху або по узбіччю, допускається прохід по шляху з дотриманням особливої обережності. Йти слід по одному один за одним або по двоє в ряд, не допускаючи відставання. Одночасно необхідно стежити за рухом поїздів і виконувати вказівки керівника, що йде ззаду, і спеціально виділеного і проінструктованого робітника, що йде попереду групи. Той і інший огороджують групу сигналами зупинки (вдень-розгорнутим червоним прапором, вночі-ліхтарем з червоним вогнем). В умовах поганої видимості (в крутих кривих, глибоких виїмках, в лісистій або забудованій місцевості, а також в темний час, в туман, хуртовина), крім того, групу захищають два виділених сигналіста, один з яких слід попереду, а інший ззаду групи на відстані зорового зв’язку, але так, щоб побачити наближається поїзд не ближче 500 м від йде групи.

– сигналісти повинні йти з розгорнутими червоними прапорами, а вночі-з ліхтарями з червоним вогнем і захищати йде групу монтерів шляху до тих пір, поки вони не зійдуть зі шляху. При наближенні поїзда сигналіст зобов’язаний подавати сигнали групі до тих пір, поки вона не зійде зі шляху; якщо група своєчасно не зійшла зі шляху, сигналіст повинен зійти зі шляху за 400 м від наближається поїзда і подавати поїзду сигнал зупинки. У випадках, якщо сигналіст не видно керівнику робіт на відстані більше 500 м, повинні виділятися проміжні сигналісти.

– сигналістами призначаються робітники за кваліфікацією не нижче третього розряду, які витримали встановлені випробування і мають посвідчення сигналіста.

– на двоколійній ділянці необхідно йти назустріч правильному руху поїздів, пам’ятаючи про можливість прямування поїздів і по неправильному напрямку. На багатоколійних ділянках і перегонах, обладнаних двостороннім автоблокуванням, напрямок руху поїздів слід визначати за показаннями світлофорів.

— переходити колії слід під прямим кутом, попередньо переконавшись у відсутності рухомого складу, що наближається (локомотива, вагонів, дрезин та інших транспортних засобів).

– забороняється переходити і перебігати шлях перед наближається складом або локомотивом.

– для переходу через шлях, зайнятий вагонами, слід користуватися перехідними майданчиками. Обходити вагони, що стоять на шляху, дозволяється не ближче 5 м від крайнього вагона. Не можна пролазити під вагонами, протягувати під ними інструмент, прилади і матеріали, переходити по автозчіпних пристроїв і між вагонами, що стоять на відстані менше 10 м один від одного.

– при виході на шлях через стрілочних постів, платформ, колійних та інших споруд, що погіршують видимість шляху, необхідно попередньо переконатися у відсутності рухомого складу, подивившись уздовж шляху наліво і направо. При переході через шлях перед складом необхідно пам’ятати про можливе приведення складу в рух, а також про рух поїздів по сусідньому шляху.

– при переході через шлях не можна наступати на рейки, ставати між рамною рейкою і дотепником стрілки або між рухомим сердечником і вусовиком.

— приступати до робіт дозволяється тільки за вказівкою керівника робіт після огородження в установленому порядку місця їх виробництва.

– робота поблизу залізничних колій повинна проводитися групою, що складається не менше, ніж з двох і не більше, ніж з шести робітників, один з яких веде спостереження за рухом поїздів і не бере участі в роботі.

– на роздільних пунктах, де немає постійної маневрової роботи, дозволяється виконувати роботи робітникові. При роботі в одну особу необхідно бути особливо пильним, безперервно стежити за підходом поїздів, розташовуватися обличчям у бік очікуваного поїзда правильного напрямку, не послаблюючи уваги до руху поїздів протилежного напрямку.

– при наближенні поїзда на ділянці, де дозволено рух зі швидкістю не більше 140 км/год, необхідно зійти зі шляху на найближче узбіччя земляного полотна на відстань не менше 2 м від крайньої рейки, коли поїзд знаходиться на відстані не менше 500 м. При проході поїзда по сусідньому шляху необхідно також зійти на найближче узбіччя земляного полотна на зазначені в цьому підпункті відстані.

— при виконанні робіт на закритому для руху поїздів перегоні в «вікно» або при огородженні місця робіт сигналами зупинки під час проходу поїзда по сусідньому шляху роботи припиняються. Робітники повинні піти з междупутья; сходити зі шляху, на якому проводяться роботи, не потрібно.

— після проходу поїзда перед виходом на шлях необхідно переконатися в тому, що ні з одного, ні з іншого боку не йде поїзд, локомотив або інша рухома одиниця.

– роботи на гіркових, підгіркових і сортувальних шляхах, а також на стрілочних переводах цих шляхів повинні виконуватися тільки під час перерв в маневровій роботі після узгодження з черговим по станції або гірці.

— при роботі в обмежених місцях, де по обидва боки шляху розташовані високі платформи, будівлі, паркани, круті укоси виїмок, а також на мостах, в тунелях і снігових траншеях, робітники повинні бути уважні до сигналів, що подаються сигналістами, і знати, куди потрібно йти зі шляху при наближенні поїзда. Якщо високі платформи, будівлі, паркани, круті укоси виїмок, стінки снігових траншей протяжністю понад 100 м не дозволяють розміститися збоку від шляху, то до робіт можна приступати тільки після огорожі місця робіт сигналами зупинки.

— в умовах поганої видимості і якщо виконувана робота не вимагає огородження сигналами зупинки, монтери шляху повинні стежити за сигналами автоматичної оповісної сигналізації і діями сигналістів.

– забороняється сідати на рейки, кінці шпал, баластну призму, всередині рейкової колії і на междупутье, а також на стелажі покілометрового запасу рейок.

— при підході колійних машин необхідно відійти в сторону від шляху на наступні відстані від крайньої рейки:

– при роботі шляхоукладача ( крім обслуговуючої його бригади), електробалластера, снігоприбиральної машини, рейкошліфувального поїзда та інших машин важкого типу — на 5 м; при роботі колійного струга — на 10 м;

– при роботі машин, обладнаних щебнеочисними пристроями, двоколійних і роторних снігоочисників — на 5 м в сторону, протилежну викиду снігу, льоду або засмічувачів; при роботі одноколійних снігоочисників-на 25 м.

– під час виконання робіт необхідно постійно стежити за тим, щоб інструмент не заважав пересуванню і не знаходився під ногами.

– на час перерви в роботі необхідно сходити зі шляху на узбіччя в бік від крайньої рейки на відстані

– щоб уникнути ураження блискавкою не можна ховатися під деревами, притулятися до них, а також підходити до громовідводів або високим поодиноким предметів (стовпах, деревах) на відстань менше 10 м. Небезпечно перебувати під час грози на піднесених місцях, відкритих рівнинах. Рекомендується ховатися в закритих приміщеннях, а при віддаленості від них-в невеликих поглибленнях на схилах пагорбів або укосах насипів або виїмок.

– при грозі не можна тримати при собі або нести інструмент та інші металеві предмети.

При роботі на електрифікованому ділянці робочим необхідно дотримуватися особливої обережності і не наближатися як самим, так і застосовуваним інструментом до знаходяться під напругою і не огородженим проводам або частинам контактної мережі і повітряних лініях ближче 2 м.

— при обриві проводів контактної мережі або проводів ліній електропередачі не можна підходити до них на відстань ближче 8 метрів, а також торкатися чим небудь те не було до рейок.

– забороняється доторкатися до кабелю, виявленого при виконанні робіт під

– баластним шаром або в грунті. Робота в цьому випадку повинна бути припинена, і

– робочий зобов’язаний сповістити про це керівника робіт.

Рис. 12.1-шляхові сигнальні знаки.

Огорожа місць перешкод для руху поїздів і виконання робіт на станціях

– будь-яка перешкода для руху по станційних коліях і стрілочних переводах має бути огороджена сигналами зупинки незалежно від того, очікується поїзд (маневровий склад) чи ні.

– при огородженні на станційному шляху місця перешкоди або виконання робіт сигналами зупинки всі провідні до цього місця стрілки встановлюються в таке положення, щоб на нього не міг виїхати рухомий склад, і замикаються або зашиваються. На місці перешкоди або виконання робіт на осі шляху встановлюється переносний червоний сигнал (рис 14.1).

— якщо будь-які з цих стрілок спрямованіГостряками в бік місця перешкоди або виконання робіт і не дають можливості ізолювати шлях, таке місце з обох сторін огороджується переносними червоними сигналами, що встановлюються на залізничних коліях загального користування відстані 50 м від меж місця перешкоди або виконання робіт (рис.14.2).

— у тому випадку, коли дотепники стрілок на залізничних коліях загального користування розташовані ближче ніж на 50 м від місця перешкоди або виконання робіт, між дотепниками кожної такої стрілки встановлюється переносний червоний сигнал (рис.12.3).

— при огородженні переносними червоними сигналами місця перешкоди або виконання робіт на стрілочному перекладі сигнали встановлюються:

– з боку хрестовини-проти граничного стовпчика на осі кожного зі сходяться шляхів;

– з протилежного боку — на шляхах загального користування відстані 50 м від дотепника стрілки (рис.14.4).

– якщо поблизу від стрілочного переводу, що підлягає огородженню, розташована інша стрілка, яку можна поставити в таке положення, що на стрілочний перевід, де є перешкода, не може виїхати рухомий склад, то стрілка в такому положенні замикається або зашивається. В цьому випадку переносний червоний сигнал з боку такої ізолюючої стрілки не ставиться (рис.14.5).

– коли стрілку в зазначене положення поставити не можна, на залізничних коліях загального користування відстані 50 м від місця перешкоди або виконання робіт в напрямку до цієї стрілки встановлюється переносний червоний сигнал (див.8.4).

– якщо місце перешкоди або виконання робіт знаходиться на вхідній стрілці, то з боку перегону воно захищається закритим вхідним сигналом, а з боку станції-переносними червоними сигналами, що встановлюються на осі кожного з шляхів, що сходяться проти граничного стовпчика (рис.14.6).

Подібні документи

    Розробка технологічної послідовності установки опалубки і подача бетонної суміші для зведення перекриття. Пристрій і розбирання підвісної опалубки перекриттів. Здійснення контролю за якістю будівель і споруд. Заходи з охорони праці.

    Курсова робота , доданий 23.06.2009

    Класифікація опускних колодязів. Цикли виконання робіт по їх влаштуванню. Кесони для будівництва глибоких фундаментів і заглиблених будівель. Склад робіт нульового циклу. Сутність технології» стіна в грунті » при зведенні монолітних конструкцій.

    Реферат , доданий 19.10.2014

    Конструктивні рішення будівлі, що зводиться. Земляні роботи, влаштування фундаментів. Монтаж колон, підкранових балок, плит покриття, стінових панелей. Пристрій бетонних підлог. Розробка технологічної схеми монтажу. Вибір основних машин і механізмів.

    Курсова робота, доданий 09.01.2012

    Суть комплексної механізації та автоматизації будівництва. Коротка архітектурно-конструктивна характеристика об’єкта. Підрахунок обсягів робіт, технологія виконання монтажних робіт. Технологічна карта на монтаж збірних залізобетонних конструкцій.

    Курсова робота, доданий 30.04.2013

    Характеристика способів зведення підземних споруд в залежності від гідрологічних умов і глибини закладення: відкритого, відпускного і «стіна в грунті». Розгляд завдання ефективного теплозбереження при будівництві та реконструкції будівель.

    Реферат , добавлен 27.04.2010

    Визначення обсягів земляних робіт. Вибір способу виконання робіт і засобів комплексної механізації. Калькуляція трудових витрат. Пристрій опалубки і армування фундаментів. Організація і технологія будівельного процесу. Графік виконання робіт.

    Курсова робота, доданий 01.08.2012

    Структуровані системи моніторингу та управління інженерними системами будівель і споруд. Джерела даних і контроль стану конструкцій. Алгоритми, що застосовуються при моніторингу будівельних конструкцій. Датчики, що застосовуються в системах моніторингу.

    Курсова робота , доданий 25.10.2015

    Визначення загального стану будівельних конструкцій будівель і споруд. Візуально-інструментальне обстеження, інженерно-геологічні вишукування. Визначення фізико-хімічних характеристик матеріалів конструкцій. Діагностики несучих конструкцій.

    Курсова робота, доданий 08.02.2011

    Характеристика основних етапів робіт з обстеження конструкцій, будівель і споруд. Складання інженерно-технічного звіту. Використовувані прилади при обстеженні. Обстеження залізобетонних плит і ригелів. Формування ціни в тов «реконструкція».

    Звіт з практики , доданий 19.10.2011

    Частковий або повний ремонт дерев’яних конструкцій. Методика обстеження дерев’яних частин будівель і споруд. Фіксація пошкоджень дерев’яних частин будівель і споруд. Захист дерев’яних конструкцій від загоряння. Використання кріпильних виробів.

огороджувальні конструкції-це будівельні конструкції, службовці для обмеження обсягу будівлі, споруди і поділу його на окремі приміщення. Призначення огороджувальних конструкцій-захист внутрішнього приміщення від негативних природних і техногенних факторів: пилу, перепади температур, вітру, вологи, зовнішніх, внутрішніх шумів і т.д. Виходячи з призначення огороджувальні конструкції діляться на зовнішні (зовнішні) і внутрішні. Огороджувальні конструкції не є несучими, тому при будівництві разом з ними, використовується несучий каркас з бетону або метаталлоконструкцій.
Як правило, огороджувальні конструкції діляться за способом виготовлення на збірні і монолітні. До монолітних відносяться бетонні, цегляні та залізобетонні. Так само огороджувальні конструкції ділять на одношарові і багатошарові. Одношарові складаються з одного матеріалу, наприклад бетон або цегла, багатошарові можуть складатися, наприклад, із зовнішньої обшивки, утеплювача і внутрішньої обшивки — гіпсокартону.
У сучасних російських умовах найбільш ефективні огороджувальні конструкції зі сталевого каркаса (лстк).
Огороджувальна конструкція на основі сталевого каркаса за своїми споживчими властивостями залишає далеко позаду інші види, в тому числі і монолітні — цегла і бетон.

При будівництві висотних будівель закладається монолітний або збірний залізобетонний каркас, а лстк служать зовнішніми і внутрішніми огороджувальними конструкціями.

Переваги використання огороджувальних конструкцій лстк в порівнянні з іншими наступні:
1. Швидкість монтажу: значне збільшення темпів будівництва об’єкта.
2. Всесезонність монтажу: відсутність мокрих процесів дозволяє вести монтаж протягом усього року без подорожчання вартості будівництва в зимовий період.
3. Мінімальне використання вантажопідйомної техніки: баштовий кран використовується тільки для підйому пакетів заготовок на поверхи. Збірка лстк здійснюється на поверхах на місці установки.
4. Мінімальні трудовитрати при монтажі.
5. Пожежостійкість: використовуються тільки надійні, легкі, міцні, вогнестійкі матеріали.
6. Екологічність: всі матеріали, використовувані при такому будівництві, є екологічно чистими.
7. Точка роси винесена за межі стіни за рахунок застосування термопрофілю і різних варіантів обробки фасадів. Це виключає появу цвілі на стінах і промерзання в зимовий період.
8. Варіативність обробки: фасади будівлі облицьовуються будь-якими матеріалами за вибором замовника; внутрішня поверхня стін готова до чистової обробки.
9. Економічність технології: теплотехнічні характеристики лстк дозволяють економити до 70% витрат на обігрів, тому що стіна шириною 200 мм з утеплювачем «ековата» має коефіцієнт опору λ=0,04 вт/м. К.
Зменшення ваги стін в середньому в 11 разів і, отже, зменшення навантаження на фундамент.
Збільшення внутрішніх площ будівлі за рахунок товщини стін, що дорівнює 200 мм, при збереженні тих же теплотехнічних характеристик (в середньому на 22 м2 на кожні 1000 м2).
10. Надійність технології: за показниками ефективного теплосопротивления, опорів паропроницания і повітропроникності будівлі, побудовані із застосуванням лстк в якості огороджувальних конструкцій, повністю задовольняють вимогам снип ii-03-79*.

Застосування лстк в якості огороджувальних конструкцій дозволяє побудувати теплий і надійний будинок будь-якої поверховості, в якому вам буде комфортно перебувати.

Сучасні норми проектування теплозахисту будівель (снип 23-02-2003, сп 23-101-2004, а також численні територіальні норми) значно посилили вимоги до теплотехнічних параметрів огороджувальних конструкцій багатоповерхових будівель. З введенням нових норм теплозахисту стали неекономічними і практично відійшли в минуле одношарові зовнішні стіни з цегли або керамзитобетону. ЗгідноКожен може дивитися, але не кожен вміє бачити.»андре кертеш

річард аведон (richard avedon)

Важко знайти знаменитість, яка не позувала річарду аведону . серед його моделей бітлз, мерилін монро, настасья кінскі, одрі хепберн і багато інших зірок. Дуже часто аведону вдається відобразити знаменитість в незвичайному для неї вигляді або настрої, тим самим відкриваючи її з іншого боку і змушуючи по іншому поглянути на життя людини. Стиль аведона легко впізнати по чорно-білому кольору, сліпуче білому фону, великим портретам. У портретах йому вдається перетворювати людей в»символи самих себе».

&1&пітер ліндберг ( peter lindbergh) — один з найбільш шанованих і копіюваних фотографів. Його можна назвати «поетом гламуру». Починаючи з 1978, коли журнал «stern magazine» опублікував його перші фотографії моди, жодне міжнародне видання про моду не обходиться без його фотографій. Перша книга ліндберга,«ten women», чорно-біле портфоліо десяти кращих моделей того часу, була видана в 1996 році і продана тиражем більше 100000 примірників. Друга,» peter lindbergh: images of women», зібрання робіт фотографа з середини 80-их до середини 90-их, вийшла в 1997 році.

&1&

Чехія здавна була країною містики і магії, будинком алхіміків, художників, вони плели чари, були творцями фантастичних світів уяви. Всесвітньо відомий чеський фотограф ян саудек (jan saudek) не виняток. Протягом чотирьох десятиліть саудек (saudek) створив паралельний всесвіт — чарівний театр мрії.

p. S. Тільки зараз звернула увагу, що переважна частина найвідоміших фотографів-це євреї 🙂

Фотографія-надзвичайно багатолике мистецтво. Притягують увагу публіки і чудові пейзажі, і фотопортрети, і рекламні знімки. Тому вибирати кращих майстрів — справа непроста.

В наш топ-10 увійшли кращі фотографи сучасності в самих різних жанрах. З роботи відомі по всьому світу і практично визнані класикою фотомистецтва.

&1&дитячою фотозйомкою ганні геддес займається вже 30 років. У всьому світі відомі книги, листівки та календарі з фотографіями малюків в самих різних образах. У знімках геддес черпають натхнення багато фотографів, які починають працювати з дітьми. Секрет успіху ганні простий, вона впевнена, що діти – єдина справжня радість в житті.

9. Пол хансен-найкращий фоторепортер

&1&хансен-один з найбільш іменитих фоторепортерів світу. Сім разів він ставав кращим фотографом у швеції, двічі-лауреатом престижного фотоконкурсу poyi (»міжнародна фотографія року»). А в 2013 році пол став переможцем конкурсу world press photo з фотографією, зробленою на похоронах двох маленьких дітей, убитих в палестині.

8. Террі річардсон-найкращий рекламний фотограф

&1&фотографії річардсона часом дуже незвичайні, але завжди притягують погляд і запам’ятовуються надовго. Серед клієнтів террі такі імениті бренди, як gucci, sisley, levi’s, eres, miu miu, chloe, apc, nike, carolina herrera, kenneth cole і багато інших. Знімки річардсона регулярно публікують vogue, i-d, gq, harper’s bazaar, dazed and confused, w і purple.

7. Денис реггі-кращий весільний фотограф

&1&реггі став революціонером в індустрії весільного фото. Адже саме він придумав робити знімки в манері репортажу. Роботи дениса прикрашають не тільки сімейні фотоальбоми, а й сторінки таких видань, як w, elle, vogue, town and country, glamour і harper’s bazaar

6. Патрік демаршельє-найкращий fashion-фотограф

&1&за свою багаторічну кар’єру демаршельє попрацював з такими виданнями, як vogue, elle, marie claire і harper’s bazaar. У нього замовляли свої рекламні кампанії dior, tag heuer, chanel, louis vuitton, celine, yves saint laurent, calvin klein, lacoste і ralph lauren.

5. Юрій артюхін-найкращий фотограф диких тварин

&1&науковий співробітник лабораторії орнітології тихоокеанського інституту географії ран-пристрасний шанувальник птахів. Саме фотографії пернатих неодноразово удостоювалися престижних премій і нагород на різних конкурсах в росії і за кордоном.

4. Хельмут ньютон-кращий фотограф в жанрі ню

&1&фотографії ньютона в жанрі «ню» відомі на весь світ. За внесок у мистецтво фотографії ньютон був удостоєний ордена » за заслуги перед фрн», французького «ордена мистецтв і літератури», монакського «ордена мистецтв, літератури і науки».

3. Девід дубіле-найкращий підводний фотограф

&1&під поверхнею води дубіле працює вже п’ять десятиліть. Його роботи нерідко публікує national geographic. Девід-володар безлічі престижних нагород в області фотомистецтва. Він знімає підводний світ і в екваторіальних водах, і під льодами біля північного і південного полюсів.

2. Стів мак-каррі-найвідоміший фотограф national geographic

&1&популярність стіву принесла фотографія «афганської дівчинки», яку national geographic помістив на обкладинку в 1985 році. Знімок незабаром був визнаний найвідомішою фотографією в історії журналу. Крім знаменитого знімка, на рахунку мак-каррі безліч прекрасних робіт в жанрі фоторепортажу

1. Рон галелла-найвідоміший папараці

&1&гарелла-піонер індустрії папараці. Серед зірок, що стали «жертвами» рона-джулія робертс, мадонна, аль пачіно, вуді аллен, софі лорен. Марлон брандо зламав гареллі щелепу і вибив п’ять зубів, а жаклін кеннеді подала на фотографа в суд, який заборонив рону наближатися до джекі ближче, ніж на 20 метрів.

Зображення може говорити на всіх мовах. І їх мову розуміють не тільки фотографи, а й любителі фотографій, просто вдячні глядачі. Фотографія стала свідком еволюції камер — від традиційної камери-обскури до сучасної цифрової. Всі вони використовувалися для отримання чудового зображення. Коли думаєш про деяких з найвідоміших фотографів з минулих років і теперішнього часу, розумієш, що фотографія – це мистецтво, а не просте «заморожування» моменту.

Коли вільям генрі фокс тальбот винайшов негатив / позитив фотографічного процесу, ймовірно, він не уявляв собі, наскільки популярним буде його винахід. Сьогодні, фотографії, а відповідно і спеціалізація фотографів, розділені на різні категорії, які варіюються від моди, дикої природи, інтер’єрів, портретів, подорожей, їжі до … Список можна продовжувати нескінченно. Давайте поглянемо на окремих, найвідоміших фотографів в найбільш популярних категоріях фотографії. В також подивимося приклади їх робіт.

Мода

Ірвінг пенн (irving penn)
Цей американський фотограф відомий своїми шикарними і елегантними кадрами, особливо відносяться до тимчасового періоду після другої світової війни. З 1938 року він співпрацює з журналом «vogue» і активно використовує техніку білого і сірого фонів. Саме використання цієї техніки робить його найбільшим фотографом того часу. Мистецтво фотографії пенна було завжди на крок попереду свого часу. Серія знімків в стилі ню наробила багато шуму.

Теренс донован(terence donovan)
Цей британський фотограф був відомий своїми фотографіями відображають світ моди в 60-х роках. Його невтомна жага пригод знайшла відображення у творчості і для отримання красивих зображень моделі виконували досить сміливі трюки. Близько 3000 рекламних зображень, ця людина була вхожа в будинки найбагатших жителів лондона і був популярним фотографом у знаменитостей.

Річард аведон (richard avedon)
Саме він відійшов від традиційного розуміння моделей. Народився в нью-йорку і створив свою студію в 1946 році. Річард аведон продемонстрував моделі в природному світлі, і чимало його робіт було опубліковано на сторінках журналів «vogue» і «life». Як фотограф він отримав чимало нагород свого часу і зображення створені ним впізнавали по всьому світу.

Природа і дика природа

Ансель адамс (ansel adams)
Народився в місті сан-франциско. Вніс величезний внесок у розвиток чорно-білої фотографії. Його цікавили питання, пов’язані з природою. Ансель адамс-автор кількох епічних фотографічних фресок. Отримав три стипендії гуггенхайма.

Франс лантинг (frans lanting)
Народився франс в роттердамі. Його роботи можна було побачити на сторінках таких журналів, як «national geographic», « life», «outdoor photographer». Франс багато подорожував і в його фотографіях явно виражена любов до флори і фауни тропічних лісів.

Гален роуелл (galen rowell)
Протягом багатьох років гален передавав відносини людини і пустелі. Його фотографії як ніщо інше передавали захоплюючу і магнетичну красу цих спекотних місць. Лауреат премії 1984 року. Співпрацював з багатьма відомими виданнями того часу. Роботи роуелла відрізнялися глибиною і охопленням всього нового у відображеній темі.

Фотожурналістика

Анрі картьє-брессон (henri cartierЗаповнює тріщини, що утворилися, і запобігає корозії сталі. Наплавлення розплавленого цинку виробляють не пізніше ніж через 3 дні після зварювальних робіт.

Герметизація стиків стінових панелей полягає в укладанні встик пористих прокладок (пороізол, герніт і ін.) і подальшої зачеканки швів ущільнюючої мастикою (тіоколовой, поліізобутіленовой і ін.) із зовнішнього боку будівлі за допомогою спеціальних шприців.

Замонолічування проводиться бетонної або розчинної сумішшю рухливістю 10…12см. Суміш укладається встик під тиском за допомогою спеціального обладнання (пневмонагнітачі, цемент-гармати та ін.) або вільно (вручну). В останньому випадку суміш ущільнюють глибинними вібраторами зі спеціальними наконечниками або штикуванням.

Стик колони з фундаментом при тимчасовому кріпленні колон кондукторами або розтяжками замонолічується за один прийом, а при тимчасовому кріпленні клинами – за два прийоми: до нижнього рівня клинів, а після досягнення бетоном 25% міцності клини виймають і стик домонолічівают.

Стик колон з підкрановими балками замонолічується з установкою опалубки, а при розрізної схемою роботи балок виконується відкритим.

Стики плит покриттів і стінових панелей заповнюються розчином. Відповідно до проекту в швах покриття може встановлюватися арматура. Для запобігання витікання розчину влаштовується підвісна опалубка