Розкрій фанери для човна своїми руками. Саморобні човни для риболовлі з різних матеріалів

92

Покупка дерев’яного човна досить витратний процес, що вимагає чималих вкладень. А ось її виготовлення відкриває перед творцем різноманітність варіантів, форм і стильових рішень, в якому буде виконана човен, крім цього, йому вдасться трохи заощадити. Дерев’яний човен виготовлена своїми руками стане відмінним доповненням риболовлі, полювання і просто відпочинку на воді. Про те як побудувати дерев’яний човен розглянемо далі.

Основні різновиди човнів

Виділяють кілька видів матеріалів, придатних для спорудження човна. Серед них:

  • тканина на основі гуми;
  • пластикові компоненти;

  • сталь;
  • дерево;
  • фанера.

Надувні човни ще називають тканинними. Для їх виготовлення використовується гума або полімерні склади. Вони нестійкі і погано тримаються на воді. Легко тріскаються, нестійкі перед холодом і морозом. Вимагають постійної латки і дуже небезпечні тим, що пошкоджуються в самий невідповідний момент. Перевагами такого роду човнів виступає легкість транспортування, компактність і зручність в зберіганні.

Човни з пластика перш за все відрізняються привабливим зовнішнім виглядом, їх випускають в найрізноманітнішій колірній гамі. Крім цього, якщо правильно використовувати пластикові човни вони прослужать їх власнику не один десяток років.

Дерев’яні човни з дощок відрізняються меншою довговічністю, в порівнянні з пластиковими. Крім цього, вони вимагають постійного догляду у вигляді нанесення вологовідштовхувальних розчинів. Деякі власники дерев’яних човнів перед початком їх використання намочують пристрій у воді, щоб воно тримало форму.

Дерев’яні човни фото:

Розкрій фанери для човна своїми руками. Саморобні човни для риболовлі з різних матеріалів

Човни на основі фанери найоптимальніший варіант серед дерев’яних човнів. Фанера володіє вологостійкістю, стійкістю перед великими навантаженнями, міцністю і міцністю. Єдиним недоліком фанери є труднощі в її згинанні, тому такі човни не мають плавних ліній, а характеризуються наявністю гострих кутів.

Для виготовлення металевих човнів використовується дюраллюміній, який має властивості міцності і стійкості перед зносом. Можливий варіант використання нержавіючої сталі для виготовлення човна, але в такому випадку, її транспортування стає неможливою через величезну тяжкості ваги.

Саморобні дерев’яні човни: особливості виготовлення

Для малювання креслень дерев’яних човнів існують спеціальні онлайн програми, що допомагають розрахувати габарити окремої деталі. За допомогою 3d конструктора кожна деталь човна видно з усіх ракурсів.

Пропонуємо ознайомитися з варіантом обладнання човна наступних розмірів:

  • нижня довжина носа і корми становить 200 і 850 см, верхня довжина — 500 і 1120 мм, висота — 150, 185 мм;
  • розміри підсилюють ребер: 1-е — висота низу, верх і довжина — 830 мм, 510 мм, 295 мм;
  • борт необхідно вирізати під кутом, для його розрахунку краще скористатися калькулятором.

Порада: перед початком виготовлення човна, вивчіть додаткову літературу, пов’язану з кількістю основних деталей човна і їх назвами.

Дана човен виготовляється з фанери, при покупці якої обов’язково зверніть увагу на вологостійкість. Така фанера прослужить в кілька разів довше і не зажадає додаткових витрат на її ремонт і обслуговування.

Для виготовлення дна використовуйте фанеру товщиною від 1,2 см, а для бортів та інших частин — 0,8 або 1 см.

Після покупки фанери приступите до виготовлення деталей човна. Для цього потрібно підготувати спеціальні викрійки. Їх роблять на великих аркушах паперу, наприклад, на шпалерах. Форма викрійки в точності повторює форму деталі.

Для випилювання деталей скористайтеся електричним лобзиком. Так як розміри фанери не дозволяють спорудити дно човна повністю, потрібно вдатися до його склеювання з декількох частин. Для цього використовуйте клей едп або будь-який інший клейовий розчин, який стійкий перед вологою. Процедура склеювання проводиться за допомогою накладок, у вигляді фанерних смуг, довжиною від 10 см.

Для склеювання внутрішніх ребер жорсткості використовуються березові бруси. Вони розташовуються всередині човна і мають певний кут нахилу.у деяких варіантах споруди дерев’яного човна використовуються суцільні сідельні балки, для склеювання яких з’єднуються дві бічні деталі з плоскою лавою. Така конструкція дозволяє значно знизити внутрішнє наповнення човна, а також збільшує властивість плавучості, навіть в тому випадку, якщо човен перевернеться.

Розкрій фанери для човна своїми руками. Саморобні човни для риболовлі з різних матеріалів

Для новачків в будівництві човнів головною проблемою виступає з’єднання декількох деталей між собою, особливо якщо воно відбувається під різними кутовими нахилами. Найпростішим способом є так званий метод «зшивання і склеювання». В такому випадку, деталі з’єднуються між собою за допомогою дроту, виконаної зі сталі або міцної капронової нитки. Перед цим, в крайках деталей просвердлюються спеціальні отвори, їх діаметр не повинен перевищувати чотирьох міліметрів, а розташування від краю човна не більше п’яти міліметрів. Коли корпус з’єднаний за допомогою ниток приходить черга проведення наступного процесу, який включає проклеювання всіх стиків за допомогою склотканини. Вона фіксується на поверхні завдяки просоченню за допомогою вологостійкого клею або епоксидної смоли. Рекомендується здійснювати проклеювання як всередині човна, так і в зовнішній її частині.

Починайте збирати корпус човна з бічних ділянок, які включають бортик, ніс і корму. Спочатку свердлять отвори, в співвідношенні з зазначеними значеннями, стежте за рівністю кроку свердління. Проведіть стягування цих деталей за допомогою нитки або дроту. Слідкуйте за взаємним розташуванням деталей і рівністю всіх кутових з’єднань. Саморізи допоможуть закріпити ребра жорсткості, а склотканина забезпечує їх додаткове кріплення. Слідкуйте за тим, щоб під склотканиною не утворювалися бульбашки повітря, при їх наявності, подбайте про видалення.

Таким же способом до корпусу приєднується дно. По верхній частині бортів необхідно приклеїти брус причального призначення. Його основною функцією є захист човна від механічних пошкоджень в процесі її швартування біля причалу або берега.

В якості обов’язкового елемента човна виступає кіль. Він відповідає за безпечні входження судна в повороти і за стійкість її бічних частин. Його фіксація відбувається по центральній частині дна, і встановлюється по центральній його лінії.

Для виготовлення центрального кіля використовуйте не одну, а набір з декількох рейок. При додатковому вклеюванні деталей в носову або задню частину човна збільшується її міцність і стійкість.

Рекомендуємо подбати про посилення транця — задньої частини корми. Після закріплення основних деталей човна рекомендується зробити її розтин спеціальними просоченнями. Після їх висихання приступайте до випробування судна. Транспортуйте човен до річки або водойми і опустіть її на воду, якщо течі відсутні, вона готова до експлуатації. Також рекомендується проконтролювати кількість вантажу, яке вона здатна перевезти. Коли всі неполадки виправлені пофарбуйте човен за допомогою масляних фарб. Проводити фарбування потрібно декількома шарами.

Розкрій фанери для човна своїми руками. Саморобні човни для риболовлі з різних матеріалів

Дерев’яний човен своїми руками: інструкція з виготовлення

За допомогою звичайної фанери і вмілих рук вийде спорудити хорошу човен. Середня вартість такого човна становить близько 20-30 $, що значно нижче покупки альтернативних човнів з гуми або дерева.

Щоб виготовити човен такого типу буде потрібно наявність:

  • декількох листів фанери;
  • поліуретанового клею;
  • цвяхів;
  • фарби на латексній основі;
  • силіконового герметика;
  • шприца, що допомагає закрити шви;
  • наждачного паперу;
  • лобзика;
  • паракорда;
  • затиску;
  • шуруповерта;
  • рулетки;
  • дрилі;
  • кистей для нанесення фарби.

Після підготовки всіх необхідних інструментів слід процес підготовки окремих деталей. Для цього фанерний лист необхідно розділити на три ділянки, які будуть виступати у вигляді дна і основних частин. Перша ділянка — 460х610 мм, другий — 310х610 мм, третій 610х1680 мм.

Дві боковинки виконуються в розмірі 310х2440 мм. В якості підпірок використовуйте бруски невеликого розміру 25х50х2400 мм. Необхідна кількість підпірок — 3 шт. Щоб виготовити носову частину рекомендується використання бруска розміром 25х76х2400 мм. Щоб спорудити корпус потрібне застосування двох брусків 25х50х2400 мм.вони розрізаються на кілька частин і скріплюються за допомогою паракорда.

Розкрій фанери для човна своїми руками. Саморобні човни для риболовлі з різних матеріалів

Коли всі деталі випиляні приступайте до самостійної збірці дерев’яного човна. Щоб здійснити даний процес необхідна наявність цвяхів і штифтів. Інструкція по збірці дерев’яного човна своїми руками:

  • установка дна і прикріплення до нього лівого боку;
  • фіксація корми на лівій стороні і з’єднання з дном;
  • прикріплення правого боку до дна і кормі;
  • фіксація носової ділянки.

Перед фіксацією човна за допомогою цвяхів, спочатку зберіть її за допомогою клею. Коду зовнішній вигляд човна задовольнить її виробника зафіксуйте стики цвяхами.

Далі слід етап фарбування і полірування готового виробу. Після збору човна почніть її полірування від дрібних шорсткостей і нерівностей. Для цього буде потрібно наждачний папір або наявність шліфувальної машинки. За допомогою силіконового герметика необхідно закрити всі утворилися в процесі складання щілини. Залиште човен на відкритому просторі до її повного висихання. Через добу почніть фарбування човна. Перший шар нанесіть на зовнішню поверхню, а другий на внутрішню. Після висихання фарби потрібно нанести ще один шар всередині човна.

Тепер слід перевірити пристрій на запливі. При наявності дрібних недоліків потрібно їх усунути.

Розкрій фанери для човна своїми руками. Саморобні човни для риболовлі з різних матеріалів

Дерев’яний човен плоскодонка: основні етапи виготовлення

Перед вивченням інструкції з виготовлення дерев’яних човнів плоскодонок, ознайомимося з їх перевагами:

  • мінімальні витрати на спорудження;
  • легкість ваги, яка значно спрощує її транспортування;
  • компактність — легкість поміститься в гараж на зиму, і навіть в багажник автомобіля при перевезенні;
  • не вимагає особливої обробки і догляду;
  • легко виготовляється своїми руками.

При виборі довжини човни слід врахувати кількість людей і вантажу, які будуть на ній розташовуватися, інтервал між оптимальними значеннями довжини плоскодонки становить від 1,8 до 3,8 м. При цьому ширина такої човни буває від 1 до 1,5 м. Середнє значення висоти бортів становить півметра. Вага човна залежить від її розмірів і становить близько 70 кг. Човен вільно поміщає від одного до чотирьох людей.

Можливий варіант додаткової установки мотора або вітрила, які здатні спростити управління човном. Про те як зробити дерев’яний човен розглянемо далі.

Розкрій фанери для човна своїми руками. Саморобні човни для риболовлі з різних матеріалів

1. Перший етап роботи над човном — вибір матеріалу для її спорудження.

Для побудови плоскодонки необхідна наявність фанери двох типів:

  • фанера з підвищеними характеристиками вологостійкості, товщина такого матеріалу досягає позначки в два сантиметри, такий тип фанери грунтується на використанні клейової основи, врахуйте, що в її складі присутні шкідливі речовини, тому не рекомендується її застосовувати в житлових приміщеннях, в якості альтернативи рекомендуємо придбати фанеру багатошарового ламінованого типу, вона є більш безпечною для здоров’я;
  • фанера авіаційного п’ятишарового типу-має невелику вагу, але відрізняється високою міцністю, з неї виготовляють сидіння і транец.

Існує певні правила роботи з матеріалом, який лежить в основі побудови плоскодонки, а саме:

  • щоб нарізати матеріал на деталі використовуйте дискову плиту;
  • якщо товщина фанери не перевищує одного сантиметра для її нарізки досить канцелярського ножа;

Розкрій фанери для човна своїми руками. Саморобні човни для риболовлі з різних матеріалів

  • при товщині від двох до шести сантиметрів найоптимальніший варіант використання електролобзика;
  • не рекомендується нарізати фанеру поперек волокон, так як існує ризик утворення тріщин, при необхідності в такому типі різання проведіть послаблюють смуги н верхньому шарі шпону;
  • при облаштуванні популярних типів дерев’яних човнів деталі з’єднуються між собою за допомогою дроту, саморізів або епоксидної смоли, при фіксації за допомогою саморізів не можна забивати їх на поверхню фанери, так як через це відбувається її пошкодження, рекомендується спочатку просвердлити отвір відповідного діаметру, а потім встановлювати саморіз;
  • при необхідності в облаштуванні човна з наявністю вигнутих форм, потрібно намочити фанеру, вигнути її в потрібне положення і зафіксувати дочекавшись її повного висихання, тривалість процедури — близько 15 годин;
  • у процесі склеювання деталей зверніть увагу на упаковку від клею, на ній вказані загальні рекомендації по його висиханню і правила роботи, які включають зачистку, знежирення і обробку поверхні клеєм;
  • зверніть увагу на розташування волокон на поверхні двох деталей фанери, при їх паралельному розташуванні надійність кріплення збільшується в кілька разів;
  • при розшаруванні фанери в процесі виконання робіт рекомендується зробити її склеювання, для цього, між розшарувалися шарами розташовують паперовий лист, просочений клеєм, така фанера не підійде для спорудження човна, так як вона є бракованою.

Розкрій фанери для човна своїми руками. Саморобні човни для риболовлі з різних матеріалів

2. Наступний етап передбачає вибір оптимального інструменту для проведення робіт. Розпиляти матеріал допоможе електрична пила або лобзик. За допомогою електрорубанка вийде зробити необхідний кут задирки. Дозволено використання будь-яких як електричних, так і механічних інструментів для здійснення шліфування. За допомогою шуруповерта встановлюють саморізи і роблять під них отвори.

3. Найоптимальніше місце роботи над човном підлогу, так як великі деталі не помістяться на столі. Встановіть фанерний лист на поверхню підлоги і перенесіть деталі на його поверхню, застосовуючи косинець.

Порада: щоб значно заощадити матеріал, слід зробити попередній ескіз човна на папері. Фахівці рекомендують, при можливості, побудувати точну копію човна з картону, щоб мати уявлення про її первісному вигляді.

Варіантів виконання човна буде два. Перший передбачає установку вертикальних бортів, які мають прямі лінії. Другий-класичний варіант-це установка бортів, трохи звуженого характеру. Для їх виготовлення буде потрібно твір задирки. Щоб це зробити рекомендується застосувати електричний рубанок. Пройдіться з ним по поверхні деталей один раз. Далі повторіть процедуру за допомогою будь-якого шліфувального інструменту. При наявності в долоні штангоутів або інших перемичок, що збільшують жорсткість, на цьому етапі проводиться їх вирізання.

Порада: щоб полегшити процедуру складання використовуйте пластмасові хомути, що застосовуються з кабелями. Вони стають практично непомітними після остаточної обробки човна епоксидною смолою.

Коли каркас зібраний, приступайте до під’єднання днища. Його фіксація здійснюється хомутами або тієї ж металевим дротом. Врахуйте, що дно необхідно якісно герметизувати, для цього його заливають смолою. Якщо використовувати обклеювання склотканиною, то течі уникнути не вдасться.

Коли всі стики висохнути приступайте до наступної обробки. Вона включає ошкуріваніе швів. Далі відбувається обклеювання стиків склотканиною, промазаної епоксидною смолою. Зовнішня частина проклеюється двічі, а внутрішня — один раз.

Розкрій фанери для човна своїми руками. Саморобні човни для риболовлі з різних матеріалів

4. Установка додаткових компонентів.

При необхідності в установці вітрила, судно потрібно додатково зміцнити, підвищимо тим самим його стійкість. Зробити це краще за допомогою шверта. Для його виготовлення потрібно фанера товщиною 0,6 см.крім цього, з даної фанери вирізається кермо. Кількість швертів залежить від розміру човна. Найоптимальніший варіант установку двох швертів по крайніх частинах судна. Кермо кріпиться до човна декількома петлями, бажано незнімного характеру.

Дерев’яний човен-задоволення не з дешевих. Але якщо ви готові потрудитися, зможете створити власний річковий транспорт своїми руками, заощадивши пристойну суму.

підготуйте схему або креслення із зазначенням розмірів. Можливо, в пошуковику вашого браузера за запитом «схема човна з дерева» серед запропонованих варіантів ви знайдете відповідний, інакше вам доведеться або комбінувати знайдені варіанти, або розраховувати самостійно, або звертатися за допомогою до фахівця. За кресленням вже наочно визначте кількість необхідних матеріалів. для бортів виберіть якісні соснові або ялинові дошки-широкі і довгі, без сучків і тріщин. До будівництва човна ці дошки повинні рік відлежатися на рівній сухій поверхні під гнітом. Безпосередньо перед роботою ретельно огляньте кожну дошку на наявність дефектів. Приступайте до створення носової частини човна:

  1. відміряйте потрібну довжину дошки, з носової сторони відпиляєте край під кутом 45°, прострогать. З запилених країв зніміть фаску так, щоб при притисненні зазору між цими дошками не було. Покрийте ці кінці захисним антисептиком.
  2. виготовте основу» носа » човна –Скріплюються заклепками, які герметично замазують фарбою. Також монтаж дюраля може проводитися за допомогою прогумованої еластичної тканини .

    Планшир і сидіння виготовляються з будь-якої підручної деревини і монтуються оцинкованими цвяхами. У фіналі готову човен грунтують і фарбують.

    Використовуючи звичайну фанеру можна зробити міцну і добре плаваючу човен. Причому все це можна зробити своїми руками і практично без сторонньої допомоги. В середньому на закупівлю матеріалів для цього винаходу у нас піде близько 2 – 3 тисяч рублів, що в порівнянні з хорошою гумовим човном (в середньому ціна коливається від 8000 до 12000 рублів) є досить прийнятним варіантом.

    Етап 1: необхідні матеріали і потрібний інструмент для човна:
    — лист фанери
    — клей, на основі поліуретану по типу gorilla;
    — цвях
    — латексна фарба
    — силіконовий герметик
    — шприц для закладення швів
    — папір наждачний
    — лобзик
    — паракорд
    — шуруповерт
    — затиск
    — вимірювальна рулетка
    — дриль
    — кисть

    Етап 2: підготовка деталей
    Лист фанери ділимо на 3 частини, які будуть виступати нам основними частинами для дна човна: 46 см х 61 см, 31 см х 61 см і 61 см х 168 см.

    Розміри двох бічних сторін складають — 31 см х 244 см.

    Для підпірок цілком підійдуть невеликі бруски 2,5 см х 5 см х 240 см. Таких підпірок необхідно три штуки.

    Для виготовлення носової частини і корми нам підійде брусок 2.5 см х 7.6 см х 240 см.

    Для корпусу підійдуть два бруска 2.5 см х 5 см х 240 см. Їх необхідно розрізати на кілька частин, а потім скріпити паракордом.

    Етап 3: збірка.
    Починаємо збирати всі основні частини човна, для цього використовуємо цвяхи або ж штифти.

    Порядок складання, наступний:
    1. Кріпимо ліву сторону човна на дно.
    2. Потім корму-так само на дно і лівій стороні човна.
    3. Праву сторону кріпимо до дна і кормі.
    4. А носову частину кріпимо до дна і 2-м її сторонам.

    Перед тим як скріплювати частини цвяхами, попередньо використовуємо клей.

    Етап 4: фарбування поверхні і полірування.
    Після того як зібрали човен воєдино, починаємо гарненько її чистити від скалок і нерівностей, використовуючи наждачний папір (краще підійде 0 або 1). Потім починаємо закладати всі щілини із зовнішнього боку, які утворилися під час складання, силіконовим герметиком. І залишаємо її на відкритому повітрі на один день, так вона швидше висохне.

    Фарбувати човен потрібно в три шари: 1 — зовні і 2-всередині. Перед тим як наносити новий шар слід почекати деякий час.

    Етап 5: перший заплив.
    Ну ось і настала пора перевірити наш «непотоплюваний баркас». Якщо у вас щось вийшло не так зі складанням, то раджу подивитися відеоролик американського радіоведучого дерека дідріксена, в ньому він створює і відчуває такий же варіант човна.

    Етап 6: мотор.
    Якщо ж у вас є відповідний човновий мотор, ви можете трохи вдосконалити вийшов човен.

    Всім вдалого плавання!

    Придбання нового човна вимагає великих фінансових витрат. Для тих, хто не хоче вкладати велику суму грошей в покупку даного агрегату, є інший варіант — зробити човен самостійно. Плавальний засіб, виготовлене своїми руками, добре доповнить процес рибної ловлі.

    Різновиди човнів

    Існують наступні типи плавальних засобів:

    • гумові;
    • пластикові;
    • сталеві;
    • дерев’яні;
    • з фанери.

    Надувні човни. Для того щоб виготовити таку човен потрібна гума або полімер. Мінус даних пристроїв в тому, що вони:

    1. не балансують на водній поверхні.
    2. не морозостійкі.
    3. легко пошкоджуються, тому тріщини доведеться постійно латати.

    Переваги:

    • зручне перенесення;
    • компактність;
    • зручне зберігання.

    Пластикові човни. при правильній експлуатації цей різновид плавальних засобів прослужить більше десяти років. Човни бувають різних кольорів, з привабливим зовнішнім виглядом.

    Розкрій фанери для човна своїми руками. Саморобні човни для риболовлі з різних матеріалівдерев’яні човни. дані човни менш довговічні, якщо порівнювати їх з пластиковими пристроями. За дерев’яним матеріалом потрібно:

    • постійно стежити;
    • покривати вологовідштовхувальними розчинами.

    Багато рибалок перед використанням такого човна намочують її у воді для кращого балансу.

    Розкрій фанери для човна своїми руками. Саморобні човни для риболовлі з різних матеріалівчовни з фанери. цей різновид відноситься до дерев’яних човнів і на даний момент часу є найпопулярнішою серед населення.

    Переваги:

    1. фанера добре відштовхує вологу.
    2. може витримати великі навантаження.
    3. дуже міцний матеріал виготовлення.

    Мінусом фанери є утрудненість у вигині.

    Металеві човни. для того щоб зробити дану човен потрібно використовувати дюралюміній. Цей матеріал досить міцний і стійкий до механічних пошкоджень. При використанні нержавіючої сталі човен буде дуже важкою і транспортувати її стане практично неможливо.

    Виготовляємо дерев’яний човен

    За допомогою дерев’яних матеріалів і знання нюансів виготовлення плавального пристрою, можна отримати хороший результат. Розглянемо весь процес виробництва такого пристрою по порядку.

    Необхідні інструменти і матеріали

    Щоб виготовити човен своїми руками, потрібно придбати:

    • дошки;
    • поліуретановий клей;
    • цвяхи;
    • фарби на латексній основі;
    • силіконовий герметик;
    • шприц для закладення швів;
    • наждачний папір;
    • лобзик;
    • паракорд;
    • затиск;
    • шуруповерт;
    • рулетка;
    • дриль;
    • кисті для нанесення фарби.

    Після того як всі інструменти будуть куплені, слід підготувати деякі матеріали. Дошка розділяється на частини, внаслідок чого для майбутнього дна і основи корпусу підійдуть:

    Як зловити більше риби?

    Я вже досить давно займаюся активною риболовлею і знайшов багато способів як поліпшити клювання. І ось найефективніші:

    1. активатор клювання . Привертає рибу в холодній і теплій воді за допомогою феромонів, що входять до складу і стимулює її апетит. Шкода, що росприроднагляд хоче ввести заборону на його продаж.
    2. більш чутливі снасті. огляди та інструкції по іншим типам снастей ви можете знайти на сторінках мого сайту.
    3. приманки з використанням феромонів.

    Решта секрети успішної риболовлі ви можете отримати безкоштовно, читаючи інші наші статті на сайті.

    1. одна ділянка розміром 460х610 мм;
    2. друга ділянка — 310х610 мм;
    3. третя ділянка 610х1680 мм.

    Бічні частини виготовляються з частин 310х2440 мм.для підпірок слід брати бруски малого розміру 25х50х2400 мм, всього буде потрібно три підпори. Для створення носової частини радять застосовувати брус, розмір якого 25х76х2400 мм.

    Для виготовлення корпусу човна потрібно брати два бруска розміром 25х50х2400 мм. Скріплювати їх можна за допомогою паракорда, попередньо розрізавши на кілька ділянок.

    Виготовлення деталей

    Розкрій фанери для човна своїми руками. Саморобні човни для риболовлі з різних матеріалівдля того щоб виготовити деталі слід дотримуватися певних правил:

    1. щоб відпиляти дошки на частини використовуйте дискову плиту.
    2. при товщині дерева менше 1см нарізати його можна канцелярським ножем.
    3. якщо товщина дошки від 2-6 см, то найбільш вірним буде рішення використання електролобзика.
    4. щоб уникнути появи тріщин на матеріалі, його потрібно нарізати поперек і проводити послаблюють смуги на верхньому шарі шпону.

    Скріплювати дерев’яні деталі можна за допомогою:

    • дроту;
    • саморізів.

    Якщо дошка фіксується саморізами, не можна забивати їх в матеріал, це може спричинити за собою пошкодження конструкції.

    Необхідно для початку зробити отвір за допомогою дрилі потрібного розміру і потім встановити саморіз. При склеюванні частин звертайте увагу на опис використання клейової основи, який термін висихання і правила роботи:

    • зачистка;
    • знежирення;
    • обробка поверхні.

    Варто не забувати про розташування волокон на двох деталях дерева. Якщо їх розмістити паралельно, міцність виробу збільшиться в кілька разів. Не слід застосовувати пошкоджені частини, вони браковані і не підійдуть для спорудження човна.

    Збірка човна

    Розкрій фанери для човна своїми руками. Саморобні човни для риболовлі з різних матеріалівпісля підготовки необхідних деталей можна починати збірку дерев’яного човна своїми руками. Для цього дії будуть потрібні:

    • цвяхи;
    • штифти.

    Щоб зібрати дерев’яний човен самому необхідно:

    1. встановити дно і закріпити ліву сторону.
    2. зафіксувати корму з лівого боку на дно.
    3. встановити праву сторону на дно і кормі.
    4. зафіксувати носову ділянку.

    Щоб зафіксувати човенЦвяхами необхідно зібрати її за допомогою клейової основи. При задоволенні зовнішнім виглядом, слід зафіксувати стики цвяхами.

    Після того як каркас човна буде зроблений, слід пофарбувати його і відполірувати. Готовий виріб потрібно починати полірувати з менших шорсткостей і нерівних ділянок. Для цього процесу потрібна:

    • наждачний папір;
    • шліфувальна машинка.

    За допомогою силіконового герметика слід закрити всі щілини, що з’явилися при складанні. Для того щоб забезпечити човні рівномірне і повне висихання слід залишити її на відкритому повітрі. Після 24 годин потрібно почати фарбувати засіб:

    1. перший шар потрібно наносити зовні.
    2. другий-всередині.

    Після того як фарба висохне, слід пофарбувати ще раз внутрішню сторону човна.

    Перевірка човна

    Перед тим як запливати на човні на далеку відстань необхідно перевірити якість її збірки. Для цього потрібно на малій глибині протестувати човен на наявність невеликих недоліків. При їх виявленні рекомендується негайно провести роботу над помилками, щоб не бояться за подальші можливі пошкодження.

    Виготовлення дерев’яного човна є нескладним процесом. А пристрій, зроблений своїми руками, буде не менш привабливим і обійдеться значно дешевше покупного.