Огляд автомобільної сигналізації сталкер ms600 (stalker ms600). Досвід володіння сигналізаціями сталкер (stalker) сталкер 600 установка

63

В першу чергу хотілося б звернути увагу на унікальну для автосигналізацій (за словами виробника) систему діалогового обміну сигналами між брелоком і основним блоком, яку називають «діалоговий код». За задумом інженерів, діалоговий код побудований таким чином, що повністю виключає перехоплення, підміну або спотворення посилок в радіоефірі, що унеможливлює використання код-граберів (приладів для інтелектуального злому/обходу систем захисту автомобіля), і дійсно, на момент написання статті, сигналізація продається вже кілька років, а інформацію про існування код-граббера для неї в інтернеті знайти не вдалося. Другою відмінною особливістю даної охоронної системи, я б назвав роботу на частоті 433мгц, що забезпечує неймовірну дальність роботи брелока (1200м. В режимі брелок-блок, і 3000м. У зворотному режимі), а так само колосальну стійкість до перешкод, ну вірніше не сама частота дає стійка до перешкод, а скоріше мала кількість інших приладів, що працюють на цій частоті. З основними плюсами закінчили, перейдемо до функціоналу.

Віддалений/дистанційний старт двигуна

Для тих, хто не в курсі, скажу, дистанційний старт двигуна — функція, що дозволяє віддалено (з брелока) запустити двигун автомобіля. Функція вкрай корисна як для снд, так і для жарких країн або країн з переважаючою холодною погодою. Взимку можна прогріти двигун і салон, а влітку охолодити сидіння, не забувши попередньо залишити включеним кондиціонер. У сталкер 600lan3 можливість віддаленого запуску реалізована відмінно, брелока сигналізує вдалося / не вдалося запустити. Є можливість налаштувати 15-ти і 20-ти хвилинний прогрів, а так само автозапуск по таймеру або мінімальній температурі, що особливо зручно для автомобілів з дизельними двигунами в холодну пору року. Хочу відзначити, що для реалізації даної функції вам буде потрібно окремо докупити блок автозапуску ms-a4 або ms-a5, а так само модуль обходу штатного іммобілайзера, якщо, цим самим іммобілайзером обладнаний ваш автомобіль з заводу. Дізнатися чи обладнано саме ваше авто вбудованим транспондером легко, слід обгорнути рукоятку ключа запалювання металевою фольгою, після чого спробувати завести авто, якщо спроба не вдасться — значить в ключі таки присутній чіп, і модуль обходячи доведеться докупити. Окремо хочу відзначити, що дистанційний запуск сталкера зможе працювати як з ручною коробкою передач, так і з автоматичною.

Датчик початку руху

У цій моделі сигналізації сталкер, виробник додав, начебто і не значну, але дуже зручну функцію — замикання дверей по початку руху, що було неможливо в минулих моделях з причини відсутності датчика початку руху в основному блоці охоронної системи. Раніше ви могли запрограмувати автосигналізацію замикати двері або по таймеру, або по закриттю всіх дверей, що було чревате неприємною ситуацією, коли ключ в замку запалювання, брелок на ключі, двері замкнені, а ви перебуваєте поза салоном автомобіля.

Мітка-транспондер/іммобілайзер

Сталкер 600lan3 обладнаний системою, що перешкоджає угону авто, методом викидання водія з салону. Завдяки радіомітці, автомобіль сам зупиниться через запрограмований час, якщо не виявить в салоні авто цю саму мітку. Природно, все це буде працювати правильно, якщо мітку ви будете носити з собою окремо від ключа запалювання і брелоки. Хочеться відзначити, що обмін даними між міткою і основним блоком не діалоговий, тобто потенційно схильний до інтелектуального злому. Опитування мітки можна запрограмувати за такими подіями:

  • початок руху
  • з затримкою після початку руху
  • по замиканню останніх дверей

Так само є можливість зовсім відключити опитування мітки, якщо дана функція вам не потрібна.

Мовний інтерфейс

Як і в минулій моделі, в 600lan3 присутній мовний інтерфейс, який сповіщає водія про тривоги, часу останнього прогріву двигуна, а так само полегшує програмування системи. Ще мовний інтерфейс сповістить вас, в разі додавання нового брелока в систему, що убезпечить від «поганих» сто. Говорити з вами сигналізація буде російською мовою.

Lan-шина

Шину lan складно віднести до функцій, скоріше до особливостей, але не зупиниться на ній я не можу. Завдяки lan шині, сталкер 600lan3 стала ідеальним рішенням для авторської установки сигналізацій. Шина являє собою по суті провід, по якому передається цифровий сигнал, і до цього проводу ви можете послідовно підключити додаткове обладнання. Те, що сигнал по шині передається цифровий, а не аналоговий, виключає можливість простого підключення/підміни інших пристроїв зловмисниками. Так само за заявою magic systems, сигнал цей шифрується і шифрування відбувається на основі pin-коду сигналізації.

Кнопка програмування (valet)

Кнопкою програмування, думаю, здивувати складно, так як навіть найдешевші китайські охоронні системи нею забезпечені. У сталкері ця кнопка відрізняється хіба що наявністю двох положень, що в деяких випадках робить введення команд/пін коду більш зручним. До речі, якщо вже зайшла мова про кнопку, хочу окремо відзначити, що в разі, якщо ви забули/втратили/поламали брелоку або мітку, відключити охорону ви все одно зможете, ввівши персональний pin-код, що може стати рятівним, при далеких поїздках.

Недоліки сталкер 600lan3

Без ложки дьогтю в цей раз не обійшлося, і здебільшого з цієї ложки стала брелока. Якість пластика, що використовується в брелоку вкрай низька, як і якість збірки. Уран пульт на асфальт, вам швидше за все доведеться збирати його по частинах, хоча пульти китайських сигналізацій виконані куди більш якісніше. І все це при тому, що за заміну цієї самої брелоки, офіційний дилер візьме з вас $100. Трохи виправити ситуацію покликаний спеціальний шкіряний чохол, який обійдеться вам в районі $7. Чохол виконаний з чорної шкіри, і сидить цілком пристойно.

Ось мабуть і все, що хотілося вкласти в огляд такого формату. Хочеться вірити, що стаття вам допомогла, і найголовніше, що тепер ви зможете більш об’єктивно відцінити недешеву охоронну систему сталкер 600lan3.

Як правильно обробити оселедець без кісток

Огляд автомобільної сигналізації сталкер ms600 (stalker ms600). Досвід володіння сигналізаціями сталкер (stalker) сталкер 600 установка

Електронні сигарети вренди чи ні?

Огляд автомобільної сигналізації сталкер ms600 (stalker ms600). Досвід володіння сигналізаціями сталкер (stalker) сталкер 600 установка

Харчування в піст, які страви можна їсти

Огляд автомобільної сигналізації сталкер ms600 (stalker ms600). Досвід володіння сигналізаціями сталкер (stalker) сталкер 600 установка

Як і яку вибрати ванну: акрилову чи чавунну

Огляд автомобільної сигналізації сталкер ms600 (stalker ms600). Досвід володіння сигналізаціями сталкер (stalker) сталкер 600 установка

Як вибрати кухонний міксер

  • частота радіоканалу управління 433,92 мгц
  • динамічний діалоговий код
  • радіус дії брелока при подачі команд управління до 600 м
  • радіус дії брелока при прийомі сигналів стану до 1200 м
  • напруга живлення основного блоку постійно 9-15 в
  • напруга живлення основного блоку протягом однієї години 18
  • струм споживання основного блоку в режимі охорона 30 ма
  • струм споживання системи двостороннього зв’язку 12 ма
  • напруга автономного джерела живлення 9 в
  • напруга живлення брелока 12 в
  • напруга живлення брелока-пейджера з ркі-дисплеєм 1,5 (елемент ааа)
  • напруга живлення блоку приймача, постійно 9-15 в
  • напруга живлення блоку приймача протягом однієї години 18 в
  • температурний діапазон основного блоку -40..+ 85 c
  • температурний діапазон брелока -5..+ 40 c
  • температурний діапазон приймача -40..+ 85 c
  • температурний діапазон брелока-пейджера з ркі-дисплеєм -5..+40 c
  • температурний діапазон протирозбійної картки + 1..+ 40 c
  • періодичність контролю радіоканалу 80-90 с
  • вихід звукового сигналу 1,5 а
  • вихід блокування двигуна 5 а
  • 6 додаткових каналів
  • струм навантаження виходів додаткових каналів 0,15 а
  • настройка чутливості датчика удару
  • оперативна зміна рівня чутливості в режимі охорона
  • оперативна зміна рівня чутливості в інтелектуальному режимі охорони
  • самоконтроль при постановці на охорону
  • тривалість сигналу в режимі тривога 25-30 с

Споживчий аналіз

При створенні автосигналізації magic systems ms сталкер-600 light розробники, компанія magic systems , поставили перед собою непросте завдання: зібрати доступний за ціною продукт зі збереженням всіх протиугінних властивостей елітних систем.

Наше «особисте» знайомство з цим комплексом почалося кілька місяців тому, коли для розкриття всього потенціалу супутникового охоронного комплексу car-online ми замінили охоронну систему редакційного автомобіля на magic systems ms сталкер-600 light. ВТе, як вони взаємодіють, можна прочитати в попередньому номері журналу (споживач. Автосправа. 2007. № 12. С. 38-39). Мета цієї статті-розкрити можливості не пейджера, а самої сигналізації, чим ми і займемося.

Приступимо

Почнемо з головного. Автосигналізація magic systems ms сталкер — 600 light — одна з небагатьох цифрових охоронних систем, представлених на російському ринку. Що криється
За цими словами?

По-перше, автосигналізація magic systems ms сталкер — 600 light має можливість працювати з цифровими реле блокування. Цифрове реле блокування нічим не відрізняється від стандартного, але має свій унікальний код. Його перемикання відбувається тільки після отримання спеціального зашифрованого сигналу. Причому можлива кількість встановлених реле не обмежена.

По-друге, автосигналізація magic systems ms сталкер-600 light має цифрову шину підключення периферійних пристроїв. Під периферійними пристроями маються на увазі перш за все пристрої комфорту та оповіщення — це різні пейджери, модулі управління і т.д. (всього 10 пристроїв різного типу). Все це дає великий простір для побудови охоронного комплексу під власника.

Особливості радіоканалу

Наступна важлива особливість автосигналізації magic systems ms сталкер-600 light — це брелок-пейджер. Ні, ви не подумайте, сьогодні брелоком-пейджером з рк-дисплеєм нікого не здивуєш. Все найцікавіше криється всередині і неозброєним поглядом не видно.

В основному брелоку-пейджері використовується унікальний діалоговий режим розпізнавання власника. Що це означає? у стандартних системах, якщо центральний блок сигналізації отримав зашифрований сигнал з кодом брелока «свій», то він «визнає» його і виконує отримані команди. Цей алгоритм залишає лазівки для інтелектуального злому за допомогою кодграберів. У діалоговому режимі все трохи інакше. Центральний блок, отримавши сигнал від брелока і бачачи, що він «свій», до кінця «не вірить» в це і «задає» брелоку додаткове питання, і вже після правильної відповіді на нього визнає його «своїм». Необхідно відзначити, що кодування радіообміну ведеться в унікальній системі шифрування. Плюс до всього використовуються високошвидкісні трансивери, що зменшують час передачі сигналів.

Друга особливість-використання спеціального вузькосмугового тракту, відбудованого від центральної дозволеної частоти, що підвищує дальність і перешкодозахищеність радіообміну. Жителі великих міст росії, в яких з’явилися гіпермаркети з їх гігантськими парковками, вже встигли помітити, що на цих божевільних стоянках, щоб відкрити автомобіль з брелока сигналізації, потрібно підійти до машини практично впритул.

Це відбувається через те, що десятки, а то й сотні автовласників практично одночасно натискають на кнопки своїх брелоків, тим самим посилаючи в ефір вати сигналів на одній частоті, які забивають один одного. І неможливо змусити їх це робити по черзі. Деякі виробники охоронних комплексів, знаючи подібну особливість, завищують потужність своїх передавачів, незважаючи на заборони россвязьнадзора, ще більш погіршуючи цю ситуацію.

Розробники компанії magic systems знайшли інше, більш елегантне рішення. Вони в дозволеній смузі частот відступили трохи в сторону від центральної частоти, яка найбільш зашумлена, створивши унікальні, вузькосмугові приймачі і передавачі. Тим самим вони домоглися збереження дальності роботи радіоканалу при дозволеній потужності. З досвіду свого спілкування різними системами я як користувач можу високо оцінити ефективність даного рішення. Стабільність роботи радіоканалу можна визнати високою, а її дальність — цілком прийнятною. Навіть у разі забитого радіоефіру дальність результативної передачі досягає сотні метрів, а роботи пейджера — кілька сотень метрів.

Ще одна особливість системи може комусь здатися малозначною, але тільки не мені. Я якось добре скупався (не подумайте чого поганого, все було в тверезому вигляді!) разом з одягом, документами, ключами від машини і т. Д. Вся електронна апаратура, якою сучасна людина носить з собою чимало, відмовилася після цього працювати, в тому числі і брелок від сигналізації. Як ви розумієте, після цього довелося розкривати авто ключем, користуватися кнопкою valet і потім ще тиждень їздити без сигналки, поки не купив і не прописав новий брелок.

Це була преамбула, щоб звернути вашу увагу на невелику, але важливу деталь. У сигналізації «сталкер-600 light» кнопка valet як така відсутня, замість неї використовується двокнопковий кодонабіратель, за допомогою якого можна не просто вимкнути систему, а повноцінно користуватися всіма можливими режимами. Так, ще пін-код в системі тризначний!

Окремо хочеться відзначити наявність автономного живлення системи, яке дозволить попередити водія при відключенні основного і зрадити тривогу на пейджер.

Інтеграція в авто

Тепер кілька слів про інтеграцію системи в автомобіль. Для цього в блоці передбачені всі необхідні входи і виходи. Перераховувати їх не будемо: працювати з ними — доля професійних установників. Хочеться тільки відзначити, що для управління додатковими пристроями в активі системи є п’ять вільно перепрограмованих каналів.

Раз вже ми заговорили про канали, то варто сказати пару слів про функції автоматичного і дистанційного запуску. Її можна реалізувати двома способами. Один з них — за рахунок власних каналів управління, при цьому доведеться на це витратити 3 з 5 каналів. В такому випадку на сервісні функції залишиться всього два канали-особливо не розгуляєшся, але якщо постаратися підключити всі сервісні блоки по цифровій шині, то цілком достатньо. Якщо ж користувачеві потрібна більша кількість каналів, то можна встановити блок автоматичного або дистанційного запуску ms-a2. Він аналоговий, так що один додатковий канал все ж займеться.

Все, про що ми говорили вище, притаманне всім останнім моделям сімейства «сталкер». Чим же відрізняється версія light?

Почнемо зі слів розробників про свою систему: «сталкер-600 light» — це полегшена версія «сталкер-600nb», визнаного лідера серед двосторонніх автосигналізацій в захисті автомобілів від викрадення. «сталкер — 600 light» розрахований на масового споживача, але при цьому зберігає кращі риси топової версії».

Так що ж такого «полегшили» розробники, а що залишили? перш за все це ціна: система подешевшала на цілих 3 тисячі рублів (версія light коштує 7400 руб.проти 10 500 руб., які просять за повну). Функції у обох систем практично ідентичні, тільки у версії light в комплектацію не включений транспондерний іммобілайзер, але при бажанні його можна поставити і окремо.

Про свою систему magic systems ms сталкер-600 ligh

Для кожної сигналізації слід підбирати найбільш оптимальний набір компонентів, що забезпечують високі захисні властивості комплексу, а також необхідний для користувача рівень комфорту. По-цьому ми почнемо опис системи саме з вибору і підбору компонентів.

Спочатку займемося захистом від угону

Для цього ставимо блокування двигуна на основі цифрового реле magic systems ms-rl в підкапотному просторі. Це реле управляється цифровим сигналом і має свій власний унікальний код, який віддається в зашифрованому вигляді. Кількість встановлених реле лімітовано тільки фантазією установників. Бажано не обмежуватися одним реле, а поставити ще одну блокування в іншій зоні автомобіля (наприклад, перервавши ланцюг бензонасоса). У нашому випадку це також зроблено, але цей ланцюг управляється не через сигналізацію, а через gsm/gps-пейджер magic systems ms-pgsm2 . Потрібно відзначити, що magic systems ms-rl призначені для роботи з охоронним комплексом сімейства «сталкер».

Тепер потрібно ускладнити доступ зловмисника до блокування — для цього ставимо додатковий замок капота. Наш вибір в цьому випадку досить традиційний-це електромеханічний блокіратор defen time . Як правило, управління ним заводиться через додатковий канал, але оскільки ми використовуємо цифрову сигналізацію, то є можливість «заощадити» канал. Замість нього ми використовуємо модуль управління замка капота magic systems ms-rl2. Це цифрове реле зі спеціальними функціями, при його використанні замок капота відкривається при знятті з охорони і закривається при постановці. Якщо ж виникають позаштатні ситуації, то він блокується.

Оповіщення власника

Для оповіщення власника про те, що відбувається з автомобілем, в автосигналізації magic systems ms сталкер-600 light передбачений брелок-пейджер. Дальність і якість його роботи можна визнати високими, але щоб ще посилити систему, ми додали gsm/gps-пейджер magic systems ms-pgsm2 . Тепер сигнали тривоги приходять як на пейджер, так і на стільниковий телефон. Плюс за допомогою magic systemsMs-pgsm2 ми активізувалися в системі car-online (про її роботу ми детально розповідали в попередніх номерах журналу).

Сервісні функції

З сервісних функцій в нашій системі реалізовані доводчик стекол і відкриття багажника з брелока.

Склад охоронного комплексу

Magic systems ms сталкер-600 light — двостороння асигналізація з брелком-пейджером, з можливістю автоматичного і дистанційного запуску

Magic systems ms-rl — цифрове реле

Magic systems ms-rl2 — модуль управління замком капота

Magic systems ms-m2 — модуль управління склопідйомниками

Magic systems ms-nc485tcm — фотореєстратори (2 шт.)

Мікрохвильовий датчик об’єму

Результати експлуатації magic systems ms сталкер-600 light

Почнемо з плюсів. Система працює стійко і без збоїв. Було помічено тільки одне помилкове спрацьовування системи за всі три місяці експлуатації, але причину його знайти не вдалося (і більше це не повторювалося).

Користуватися брелоком зручно. Функції перебираються по круговому меню, підсвічуються піктограмами і після декількох прокручувань знаходяться досить просто. Найбільш загальновживані (дистанційний запуск двигуна, відкриття багажника) стоять першими. Дисплей контрастний як при денному світлі, так і вночі. Звук біпера не дратівливий, а підтвердження вібрацією дуже зручно. Про енергоспоживання брелока судити ще рано, хоча минуло три місяці, а батарейок він поки не вимагає. Робота радіоканалу заслуговує високої оцінки. Зв’язок стійка, а дальність передачі і прийому цілком достатня, навіть в зашумлених місцях.

Тепер про мінуси. Як би не була хороша система, а недоліки все-таки є. Перше, з чим ми зіткнулися, — випадкове натискання основних кнопок в кишені, яке призводило до спрацьовування режиму «паніка». Від цього практично вдалося позбутися після того, як на брелок був надітий захисний чохол. Сам чохол зроблений з прозорого пластика і зовсім не заважає користуватися кнопками, але під нього забивається пил і дрібний бруд, і після тижня експлуатації вигляд у брелока ставати непривабливий.

Було помічено два недоліки в роботі системи. Перший стосується режиму оповіщення про несправну зоні. Наприклад, якщо ви поставите на охорону автомобіль з відкритими дверима, то на пейджері пролунає попереджувальний сигнал і загориться іконка відкритих дверей. Якщо ж подібне станеться з багажником, то в цьому випадку система дає збій. Центральний блок сигналізації визначає, що є несправна зона, але сигнал про це на пейджер не передається. І якщо водій відійшов від машини і не почув попереджувальних звуків сирени, то він буде впевнений, що система встала на охорону штатно. Найгірше в цій ситуації, що при такій постановці на охорону не спрацьовує блокування капота.

Ще один невеликий баг пов’язаний з оповіщенням про спрацьовування датчика удару. Якщо викликати спрацьовування його попереджувальної зони, то сигнал про це штатно приходить на пейджер, але якщо після цього завдати сильного удару (наприклад, розбити скло), то система цей вплив пропустить і водієві про це не повідомить ні на один з пейджерів.

Резюме

На сьогоднішній день magic systems ms сталкер-600 light — одна з кращих двосторонніх автосигналізацій на російському ринку. Володіє доступною ціною, при цьому в неї закладено стільки можливостей, що вона дозволяє створити на своїй платформі охоронний комплекс елітного класу. Виявлені невеликі недоліки не применшують високої якості системи, оскільки в ній використовується безліч унікальних розробок, які не мають аналогів у конкурентів.

Олексій петров

В сигналізації сталкер 600 використовується вузькосмуговий завадостійкий радіоконтакт, що гарантує, що сигнал буде забезпечений максимальною перешкодозахищеністю в умовах міської місцевості. Наявність же твердотільних реле з безшумним перемиканням в робочий період дозволяють найнадійнішим чином приховувати основний блок охоронної системи від злочинців.

[ сховати ]

технічна характеристика

Огляд технічних характеристик протиугінного комплексу сталкер 600:

  • передача даних здійснюється по радіоканалу, частота якого становить 433,92 мгц;
  • дальність дії комунікатора при передачі команд — не більше 1,2 км;
  • діапазон часу дії в тривожному режимі становить 25-30 секунд;
  • в режимі отримання повідомлень радіус роботи може скласти до 3 тисяч метрів за умови відсутності перешкод;
  • для живлення охоронної системи потрібна напруга в діапазоні 9-15 вольт;
  • параметр струму для живлення мікропроцесорного модуля в режимі захисту становить не більше 3 ма, сирени — 1,5 а;
  • температурний рівень для роботи автосигналізації від -90 до +85 градусів;
  • максимально допустима напруга живлення становить 18 вольт за умови, що тривалість його впливу не більш 1 години.

Незважаючи на заявлену універсальність сигналок сталкер лайт, лан та інших моделей, їх застосування можливе не на всіх типах транспортних засобів. Встановлювати і проводити підключення охоронних комплексів старлайн можна тільки на авто з 12-вольтної бортовою мережею. використання в машинах з напругою 9 і 24 в даних автосигналізацій не допускається.

Відповідно до інструкції користування брелоком сигналізації сталкер 600, подача тривожних сигналів може здійснюватися в декількох варіаціях:

  • світлові імпульси від аварійної сигналізації або габаритної оптики авто;
  • звукові сигнали сирени, допускається використання як автономних, так і неавтономних пристроїв;
  • автоматичні оповіщення комунікатора зі зворотним зв’язком.

Канал «9stalk» коротко розповів про технічні особливості та можливості протиугінних систем сталкер 600.

Комплектації

Опис елементів, що входять в комплектацію поставки сталкер 600:

  1. керівництво по монтажу та налаштування системи. Технічна документація дозволить автовласникові правильно користуватися і програмувати основні функції охоронного комплексу.
  2. мікропроцесорний пристрій з цифровим інтерфейсом ms-lan. Це дозволяє власнику сигналізації управляти дверними замками транспортного засобу, використовуючи шість каналів зв’язку.
  3. модуль приймача з вбудованою антеною.
  4. основний комунікатор для управління. Пристрій обладнується 5 клавішами і кольоровим рк-екраном.
  5. додатковий пульт. Оснащується індикаторним світлодіодом, але дисплея в ньому не передбачено. Відповідно, цей брелок не має двостороннього зв’язку.
  6. кнопковий перемикач для введення пароля. Може використовуватися для налаштування і аварійного .
  7. спеціальний мовний блок. Він застосовується в якості помічника при зміні робочих параметрів.
  8. комплект проводів і роз’ємів для підключення сигналізації.
  9. набір запобіжних пристроїв ножового типу для захисту електроланцюгів.
  10. світловий індикатор стану системи, оснащений кабелем.
  11. два кінцевих перемикача для установки на капот, а також двері багажного відсіку.
  12. дві антирозбійні карти-мітки. Робота цих пристроїв заснована на принципі індикаторів. Картка визначається блоком управління як ключ, що призводить до деактивації блокування двигуна. Якщо мітка відсутня в радіусі дії приймача, то запуск мотора буде неможливий.

В комплект поставки сигналізації сталкер 600 не входять кінцеві перемикачі для дверей, їх потрібно докупити окремо.

Комплект поставки сигналізації сталкер 600

Можливості

Список основних особливостей сигналізації сталкер 600:

  1. наявність безшумного і звукового режиму використання. У першому випадку сигнали тривоги будуть відправлятися тільки на брелок користувача, сирена працювати не буде. Також у автовласника є можливість безшумного включення захисту (при постановці авто на охорону сирена не спрацьовує).
  2. можливість зміни рівня чутливості датчика удару дистанційно, із застосуванням комунікатора.
  3. відключення режиму охорони з пріоритетним відмиканням дверей водія.
  4. незвичний алгоритм включення режиму охорони — для захисту користувачеві потрібно спочатку зайти в меню, а потім активувати роботу опції.
  5. функція двостороннього зв’язку, що дозволяє стежити за станом транспортного засобу, грунтуючись на показаннях комунікатора.
  6. інтелектуальний алгоритм контролю стану автомобіля. Завдяки цьому система може самостійно відключити неробочі охоронні зони, що визначаються методом самодіагностики, і попередити про це власника машини.
  7. наявність системи захисту від помилкових спрацьовувань, завдяки яким ймовірність їхПояви зводиться до мінімуму.
  8. наявність режиму «пляж». Його активація дозволить виконати затримку при передачі тривожних імпульсів.
  9. режим «грибник». При його включенні автомобіль буде подавати тільки звукові сигнали. Використання цієї функції актуально на великих парковках для пошуку транспортного засобу.
  10. інтелектуальна блокування двигуна.
  11. можливість управління додатковим обладнанням автомобіля з використанням каналів зв’язку. Можна налаштувати автоматично: підняття склопідйомників, люка, складання бічних дзеркал при включенні охорони. Для реалізації цієї опції всі перераховані пристрої повинні бути оснащені електроприводами.
  12. роздільне управління дверима багажного відсіку.
  13. збереження інформації про спрацювання системи в енергонезалежній пам’яті. Якщо відбудеться відключення сигналізації, дані про це залишаться. Всього пам’ять протиугінного комплексу дозволяє зберегти 35 повідомлень.
  14. можливість реалізації опції автозапуску двигуна. Використання цієї функції можливо при установці додаткових модулів ms — а3 або а4.
  15. зміна персональних налаштувань для чотирьох автовласників. Актуально, якщо транспортним засобом користуються різні люди.
  16. можливість додаткового підключення модулів gsm. Використання маячків дозволить розширити функціонал і забезпечити роботу пошуку і відстеження координат транспортного засобу.
  17. блок управління сигналізацією підтримує установки цифрових іммобілайзерів. Йдеться про блокатори двигунів rl100, rl200 і rl300. Другий має можливість додаткового управління замком капота, а третій оснащується контролером руху.

переваги та недоліки

Переваги сигналізації сталкер 600:

  • надійність захисту транспортного засобу від угону;
  • наявність докладного сервісного керівництва в комплектації, що дозволяє самостійно зробити підключення системи;
  • використання зрозумілих піктограм на дисплеї комунікатора;
  • наявність енергозберігаючого режиму пульта, що дозволяє запобігти швидкий розряд джерела живлення в ньому.

Недоліки, характерні для цієї моделі:

  • перші моделі сталкер 600 оснащені пультами, виконаними з глянцевої пластмаси — вони менш міцні і швидко виходять з ладу;
  • несправність корпусу брелка може привести до короткого замикання батарейки;
  • у перших версіях сталкер 600 немає можливості автозапуску двигуна відповідно до рівня температури — тільки по таймеру і команді;
  • важкий пульт.

Тест діагностики дальності дії комунікатора сигналізації сталкер 600 представлений у відеоролику від каналу «sibalarm».

особливості установки

Монтаж сигналізації сталкер 600 повинен здійснюватися тільки на автомобілі з відключеним живленням акумулятора.

Алгоритм дій по установці виглядає так:

  1. при відключеному запалюванні і електрообладнанні проводиться установка блоку управління. Його монтаж виконується приховано, в місці, не схильному до вологи, високих температур і інших зовнішніх впливів. Фіксація модуля здійснюється на рівній поверхні із застосуванням саморізів або двостороннього скотча. Блок слід розмістити колодкою вниз, щоб не допустити потрапляння вологи всередину по проводах.
  2. сирена ставиться під капотом машини. Поруч з пристроєм не повинно бути головки блоку циліндрів, впускного колектора, а також рухомих вузлів. Прилад розміщується рупором вниз, щоб не допустити скупчення вологи в ньому. Провід виводяться в салон автомобіля. З’єднання в моторному відсіку не допускаються, оскільки контакти можуть окислюватися.
  3. датчик удару і додаткові контролери встановлюються в салоні машини. Для їх фіксації використовується рівна металева поверхня. Провід прокладаються до блоку управління під облицюванням.
  4. модуль приймача розміщується на лобовому або задньому склі, як можна вище. Це дозволить забезпечити максимальну якість при прийомі і передачі сигналів. Поверхня повинна бути попередньо зачищена і знежирена. Поруч з модулем приймача наявність металевих предметів і електронних приладів не допускається.
  5. на капот і багажник встановлюються кінцеві перемикачі. Їх монтаж виконується на рівній металевій поверхні, подалі від водостоків. Якщо придбані вимикачі для дверей, то їх теж треба встановити. У будь-якому випадку, при закритих капоті і багажнику пристроїв не повинно бути видно.

схема підключення

Карти під’єднань сигналізації сталкер 600 представлені у фотогалереї:

Основний брелок сталкер 600

Опис елементів на дисплеї комунікатора:

  1. активація режиму захисту автомобіля.
  2. індикатор входу в аварійний режим використання, а також відкритого доступу до меню налаштувань.
  3. значок зниженого рівня чутливості шок-датчика.
  4. символ появи імпульсів про спрацьовування пам’яті, якщо автомобіль поставлений на захист.
  5. робота будильника.
  6. зовнішня охорона транспортного засобу з використанням мікрохвильового контролера.
  7. внутрішній захист автомобіля із застосуванням датчиків.
  8. індикатор резервування опції автозапуску двигуна.
  9. визначення поточного часу. Це ж поле використовується для вказівки часу подій.
  10. індикація розряду джерела живлення в пульті.
  11. значок відключення біппера в комунікаторі.
  12. зворотній зв’язок.
  13. імпульс від кінцевого перемикача в замку дверей багажного відсіку.
  14. індикація відкритого дверного замка, одного або декількох.
  15. символ заведеного мотора.
  16. індикатор, що дозволяє реалізацію опції дистанційного старту двигуна.
  17. значок налаштування опцій.
  18. символ відключення охорони.
  19. включена опція «грибник».
  20. активована функція «пляж».

Опис кнопок пульта:

  • к01-застосовується для активації меню програмування, а також включення захисту;
  • к02-використовується для виключення охорони і виходу з меню;
  • к03 і к04-переміщення курсору по пунктах вгору і вниз;
  • к05 — клавіша скасування змін, вихід з меню налаштувань.

Індикація

Визначення стану сигналізації за показаннями на дисплеї:

  • 1 — тривалість тривожних сигналів;
  • 2 — індикатор оповіщення про тривогу;
  • 3 — спрацювала зовнішня зона контролера;
  • 4 — контролер чутливості зафіксував сильний удар;
  • 5 — оповіщення про слабкий фізичний вплив на кузов;
  • 6 — активована зона системи запалювання;
  • 7 — увімкнено режим захисту транспортного засобу;
  • 8 — клавіші відключення сигналів тривоги сирени;
  • 9 — спрацювала внутрішня зона мікрохвильового контролера (датчик міг зафіксувати рухи в салоні машини);
  • 10 — індикатор контролера нахилу;
  • 11 — позначення зони дверних замків;
  • 12 — індикація спрацювали кінцевих перемикачів капота або багажного відсіку;
  • 13 — клавіша с для скидання тривоги;
  • 14 — звук комунікатора вимкнений.

Індикація стану сигналізації

Прив’язка пульта

Новий брелок повинен прописуватися так:

  1. проводиться введення пароля для сервісного обслуговування авто. Якщо пін-код не був змінений і використовується штатний, то його вказувати не потрібно.
  2. виконується вхід в меню налаштування і програмування.
  3. натискається кнопка активації режиму захисту і утримується протягом двох секунд. Після «кліка» по першій клавіші світлодіодний індикатор повинен спрацювати довгою спалахом. Це говорить про успішну прив’язці пристрою.
  4. аналогічним чином проводиться прописування інших комунікаторів в пам’ять блоку управління. Мікропроцесорний модуль в цілому дозволяє прив’язати до п’яти пультів. При спробі програмування шостого пристрою з пам’яті блоку управління віддалиться інформація про перший записаному комунікаторі.

програмування брелока

Прописати нові функції можна відповідно до параметрів, зазначених у таблиці:

назва опції значення в меню 1. Скидання параметрів до заводських значень 1.5 — меню відключення налаштувань 2.1. Автозапуск мотора при значенні 2.1.1 опція відключена. Якщо курсор виставляється в пункт 2.1.2, то завести двигун можна по команді з пульта. У всіх інших значеннях встановлюється періодичність старту по таймеру від 1 до 24 ч.2.2. Віддалений пуск мотора по команді функція відключена або включена 2.3. Зміна чутливості контролера удару в значеннях від 2.3.1 до 2.3.8 користувачЗдійснює вибір рівня. У найпершому положенні датчик повністю відключений. 2.4. Опція автоповернення в режим захисту відключена або включена 2.5. Автопостановка на охорону опис:

  • 2.5.1 — опція відключена;
  • 2.5.2 — режим захисту активований без замикання дверних замків і попереджувальних сигналів сирени;
  • 2.5.3 — функція включена, двері не закриваються, але сирена спрацьовує;
  • 2.5.4 — замкові вироби замикаються при активації охорони, попереджувальних сигналів немає;
  • 2.5.5 — повноцінна охорона, сирена спрацьовує і двері закриваються.

2.6. Інтелектуальний режим захисту опція відключена або активована 2.7. Увімкнення функції охорони при втраті сигналу через шину bslan функція заборонена або дозволена 3.1-3.4 команди для налаштування перелік команд, які можна запрограмувати:

  1. функція не налаштована.
  2. режим «паніка».
  3. пошук транспортного засобу на парковці.
  4. включення захисту з відключеним контролером чутливості.
  5. відкриття багажного відсіку в режимі захисту і при його відключенні.
  6. функція безшумної охорони.
  7. опція «пастка для злочинців». При активації тривоги сирена і світлові прилади не працюють.
  8. управління одним з додаткових каналів.
  9. режим «грибник» без світлових імпульсів.
  10. аналогічна функція з роботою фар.
  11. опція «вільні руки».
  12. «пляжний» режим.

4.1. Інтелектуальна охорона 4.1.1. Відключення сирени при спрацьовуванні зовнішньої зони контролера чутливості активована або відключена 4.1.2. Вимкнення поворотних вогнів при активації зовнішньої зони датчика удару вимкнена або включена 4.1.4. Зниження рівня чутливості контролера після п’ятого спрацьовування аналогічно 4.1.5. Відправлення повідомлення на пульт про включення зовнішньої зони датчика удару аналогічно 5.1. Блокування двигуна авто 5.1.1. Спосіб блокування силового агрегату

  • 5.1.1. Перемикання при активації і відключенні охорони;
  • 5.1.2. Включення при деактивованої захисту, при активації і виключенні системи запалювання.

5.1.2. Затримка lan-реле за часом

  • 5.1.2.1. Відключена;
  • 5.1.2.2. Блокування включена з затримкою 2 с;
  • 5.1.2.3. Активована з запізненням 5 с;
  • 5.1.2.4. Включена з затримкою 20 с;
  • 5.1.2.5. Активована з запізненням 60 с.

налаштування автозапуску

Перед реалізацією настройки автозапуску потрібно виконати наступні дії:

  1. на першому етапі слід повернути тумблер в активоване положення. Сигналізація оснащується кнопковим перемикачем, його розташування потрібно уточнити у установника, якщо монтаж проводився не самостійно. Важіль треба перевести у верхнє положення.
  2. на транспортних засобах з механічною коробкою передач селектор виставляється в нейтральний режим. Якщо автомобіль обладнаний «автоматом«, то потрібно включити»паркінг». Необхідно підняти важіль ручного гальма і підставити під колеса упори, якщо він слабкий і не дозволяє зафіксувати авто на місці.
  3. двигун весь цей час повинен бути заведений. Тепер ключ в замку прокручується, щоб відключити запалювання, після чого витягується з замку. Якщо автомобіль обладнаний автоматичною трансмісією, то мотор зупиниться сам, якщо механічної — то продовжить працювати. Сигналізація відправить звукове повідомлення на пульт, щоб попередити автовласника про готовність до автозапуску.
  4. протягом однієї хвилини водій повинен покинути салон авто і замкнути всі дверні замки. Також включається режим охорони. Якщо авто оснащений механічною коробкою передач, то після цих дій двигун зупиниться.

Користувач nikola vogel розповів про особливості автозапуску двигуна з використанням сигналізацій сталкер 600.

По температурі

Налаштування опції «по температурі» виглядає так:

  1. користувач заходить в меню програмування опцій, використовуючи першу кнопку. Якщо її значення спочатку було зміни, то застосовується відповідна клавіша.
  2. виконується вхід в настройку режимів автозапуску — підміню 5.2.
  3. проводиться вибір параметрів температурного контролера. Це можливо тільки за умови, що в автомобілі встановлений відповідний датчик. Потрібно зайти в підміню 5.2.8.
  4. здійснюється вибір функції, при її положенні в 5.2.8.1 опція відключена. Температурний поріг -10 градусів встановлюється шляхом переміщення курсору в підміню 5.2.8.2. Якщо потрібно знизити параметр до -15, виставляється функція 5.2.8.3 і т. Д.
  5. вибір опції підтверджується, з меню програмування можна вийти.

За часом

Налаштування за часом здійснюється таким чином:

  1. користувач заходить в меню програмування брелока.
  2. здійснюється вибір функції автозапуску двигуна. Курсор потрібно перевести в положення функції 2.1.
  3. виконується зміна параметрів часу. Опцій 2.1.3 дозволить запускати силовий агрегат щогодини, 2.1.4 — кожні 2 години, 2.1.5-кожні 3 години і т.д.
  4. проводиться вибір зазначених параметрів. З меню програмування можна вийти.

Якщо підготовка двигуна до автозапуску була виконана успішно, то силовий агрегат запуститься при зазначених умовах.

аварійне управління

Активація режиму охорони при втраті або поломці комунікатора проводиться так:

  1. двічі натискається клавіша i на кодовому вимикачі.
  2. один раз короткочасно» клікається » кнопка ii.
  3. водій залишає салон транспортного засобу. Всі дверні замки, капот і багажник замикаються.
  4. через 15 секунд сигналізація виконати автоматичну діагностику стану охоронних зон. Відбудеться активація режиму захисту.

Для виключення охорони без пульта виконуються наступні дії:

  1. двері авто відкриваються ключем. Сигналізація включиться, почне працювати сирена.
  2. ключ вставляється в замок, проводиться активація запалювання. Тривожні сигнали тимчасово відключаться.
  3. проводиться введення пароля з використанням кодового перемикача.
  4. якщо код успішно прийнятий блоком управління, сигналізація відключиться і розблокує всі замки. Світлодіодна лампочка перестане мерехтіти.

завантажити інструкції сигналізацій сталкер 600 у форматі pdf

Завантажити сервісні керівництва по застосуванню і монтажу можна за посиланнями:

чому брелок не бачить машину

Причини, за якими комунікатор не може синхронізуватися з блоком управління сигналізацією:

  1. розряд батарейки в пульті. Якщо джерело живлення «сідає», це може відбитися на зв’язку пульта. Спочатку сигнал буде погіршуватися, а потім зовсім зникне. Для усунення проблеми батарейку треба поміняти. Проводиться зняття задньої кришки комунікатора, у вільний відсік вставляється акумулятор з урахуванням полярності.
  2. неправильна установка антенного модуля. Якщо пристрій розташований в близькості з металевими деталями або електронними приладами, якість зв’язку буде поганим. Потрібно перевстановити блок приймача в інше місце.
  3. вихід з ладу антени або пошкодження її проводу. При поломці пристрою вирішити проблему можна тільки шляхом її заміни. Визначити пошкоджену електроланцюг можна візуальною діагностикою, якщо це не допомогло — мультиметром. При порушенні ізоляції кабелю якість сигналу також знизиться. Поганий провід підлягає заміні.
  4. автомобіль знаходиться в зоні перешкод. Таке часто відбувається у великих містах, поруч з трансформаторними підстанціями, а також виробничими підприємствами. Автовласникові потрібно або дочекатися, поки перешкоди самі зникнуть, або переставити транспортний засіб в інше місце.
  5. поломка комунікатора. Якщо є підозри на вихід з ладу брелока, потрібно спробувати управляти сигналізацією запасним пультом. Для визначення причини поломки потрібно детальна діагностика. Можна самостійно розкрутити корпус пристрою і перевірити цілісність його схеми. Користувач може своїми руками перепаяти вийшли з ладу або зношені контакти на кнопках, але зміна прошивки слід довірити фахівцям.
  6. несправності в роботі блоку управління. Зв’язок може пропасти в результаті впливу вологи на мікропроцесорний модуль. Для усунення проблеми пристрій можна розібрати і просушити в сухому місці, але не поруч з пічкою, під ультрафіолетовими променями або побутовим феном. Можливо, на колодці модуля відбулося окислення контактів, тоді роз’єм необхідно буде зачистити. Усунути програмну проблему дозволить перепрошивка пристрою, але довірити цю процедуру краще фахівцям.
  7. погані погодні умови. Іноді сигнал від комунікатора » втрачається»При сильному вітрі, в грозу і дощ. Потрібно максимально близько піднести брелок до автомобіля для управління сигналізацією.

Скільки коштує

Купити сигналізації сталкер можна за такими цінами:

Відео

Канал «breach car» у своєму відеоролику представив результати тестування дальності брелока сигналізації сталкер 600.

вся правда про сигналізації stalker або як я здуру купив їх 2 шт.
У моїй водійській практиці було багато машин і було багато сигналізацій — від aps 2500 і власне до stalker (inspector, sherchan v, tomahavk 9010, starline b10). Суть не в цьому. Третя за рахунком сигналізація була sherchan v, дуже сподобалася по дальності і безглючності, відчуття комфорту чи що. Довелося пожити на далекому сході (жив не тужив, поки наше улюблене держава не підняло мита), в той час пригнав форестера з японії і постало питання вибору сигналізації – звичайно ж sherchan подумав я)) але не тут то було. Немає такого там – один голимый китай, довелося поставити китайську starline b10. Ох і намучився я з нею за 2 роки, батарейку періодично доводилося виймати і вставляти, а найголовніше в холоди при-20с брелок відмовлявся бачити машину! вирішив нарешті поміняти на щось сучасне і безглючне. Стояв перед вибором sherchan або stalker. В інтернеті багато позитивного написано на користь другого, підкупило участь російської сторони. Купив 2 сигналізації сталкер — 600light і сталкер-600 lan3 new. Може саме тому спонукало мене написати настільки невтішну статтю (коли сигналізація тільки у тебе одного – це одне, але коли одні і ті ж симптоми спостерігаєш часто на двох сигналізаціях це система).
І так почнемо:
Сталкер — 600 lan3 був встановлений на lc prado в останньому кузові (машина брата), сталкер-600light на мій форестер. Сигналізації були куплені в новосибірську. До самої сигналізації претензій немає, дійсно добре бере по дальності (роботу в морози зможу відчути тільки наступної зими). Вся проблема в брелоках! корпус весь тріскається, відламуються шматочки пластмаси і це не дивлячись на те, що брелоки знаходяться в чохлах. Також брелоки зависають, допомагає тільки виймання і вставлення батарейки, тобто все те ж саме як і на дешевій китайській starline b10. І це при вартості-то сталкера! брат каже, що це все його теж сильно напружує. Ось сиджу і думаю, а може варто було купити sherchan 10?
Задав питання виробнику сталкера (через їх офіційний сайт), але вони навіть не удостоїли мене своєю увагою. Раз не вважають за потрібне працювати з клієнтом, значить є що приховувати. Прикро звичайно.
Коли, перед покупкою, шукав інформацію, то нічого пов’язаного з проблемами роботи сталкера не знаходив, тому і був зроблений вибір у бік цієї сигналізації. Вже після установки, на якомусь форумі між іншим прослизнула інформація, що це хвороба сталкера – кришиться брелок і відлітає антена (що лікується пайкою).
Ця стаття носить чисто інформаційний характер, де я хотів відкрити очі людині який стоїть перед вибором сигналізації. Хотілося б дізнатися думку власників sherchan останніх версій.
Також хочу відзначити, що в сталкер-600 lan3 є запасний брелок з жк, так на фото це саме другий. Тобто за час користування 1 місяця таким чином «попсувалося» 3 брелка. Як говоритися-думайте самі, вирішуйте самі))

Кому цікаво фото 2х брелків