Сценарій дня народження подорож з клоуном. Святковий сценарій клоун пончик в гостях у іменинника

8

Людиновська наталія дмитрівна
Мкдоу «дитячий садок № 10» м карабаша,

Челябінська область, м карабаш
Вихователь

Сценарій свята «маленькі клоуни»

Завантажити (з фото)

Середня група. » б »

Вихователь: людиновська наталія дмитрівна.

Під музику заходять в зал,встають в коло.

Ведучий: дорогі хлопці, сьогодні ми запросили вас для того,щоб повеселиться, пограти, потанцювати! ось дивіться, вчора я отримала цю телеграму:

«кирюша і петрушка

В гості в садок до вас прийдуть,

Жарти, ігри примовки

Вам в подарунок принесуть.»

Під музику з’являється клоун петрушка(дорослий в костюмі)верхи на мечі.

Петрушка: топ, топ, топоток,

Їжу, їжу, шлях далекий.

Ні кроком, ні пішки,

На конячці верхи. (злазить) здрастуйте,дітлахи,

Дівчата і хлопчаки!

Я, поспішав,я поспішав,

Трохи з коня я не звалився.

На берізку налетів,

Носом два кущі зачепив,

А потім п’ять разів впав.

Нарешті до вас потрапив.

А мій братик кирюшка ще до вас не приїжджав?(відповіді дітей) про добре, значить я перший!піду його зустрічати!

Йде. З’являється клоун кирюша, теж на мечі.

Кирюша.

Через пень через пеньок

Скаче козлик — сірий бік,

Пыг -скок,пыг -скок,

Скаче козлик-сірий пліч!

Я на козлику сиджу,

На всі боки дивуюся,

Їду задом наперед

Дивується народ!

Стій, козлик, стій! ну ось, доїхали! привіт, дітлахи, дівчата і хлопчаки! ось я приїхав і зовсім не запізнився!

Звуть мене кирюша,

Є у мене брат петрушка.

Він, напевно, проспав

І ще не приїжджав.

Піду його шукати! петрушка! ау,ау, ау

Входить петрушка. Петрушка: кирюшка, де ти? ау, ау.!

Кирюшка. А ось і я!(обіймаються)

Петрушка і кирюшка (разом).ну, здрастуйте, дітлахи, дівчата і хлопчаки! ви отримали нашу телеграму?

Ведучий. Отримали, отримали!

Петрушка. Тоді слухайте уважно, у нас є пропозиція.ви хочете побувати в цирку?(відповіді дітей)тоді ми з вами зараз вирушимо на виставу «маленькі клоуни»!

Кирюшка. Ну, клоунів-то великих я бачу, а де ж маленькі?

Петрушка. Зараз не поспішай, допоможи мені краще он той мішок донести! кирюша і петрушка несуть мішок під музику. По дорозі спотикаються,падають один на одного, обурено кричать і жартома б’ються.нарешті відкривають мішок, дістають з нього клоунські ковпачки і надягають на дітей, потім розфарбовують кожній дитині ніс і щоки помадою по типу клоунського гриму.

Петрушка. Ну, милі клоунята, зараз ми такий цирк влаштуємо, просто ахнете.!

Кирюша. Першим номером нашої програми будуть жонглери! ви хочете бути жонглерами?(відповіді дітей) тоді почнемо гру.

Проводиться гра «злови м’яч капелюхом». клоуни стають на не великій відстані навпроти дітей.за командою діти кидають маленькі м’ячі, а клоуни повинні зловити їх двома капелюхами, які тримають в руках.

Петрушка. А зараз ще гра.

Веселилася дітвора!

А називається вона «підкажи слівце».

Сірий вовк в густому лісі

Зустрів руду …(лисицю).

Цілий день співає щиглик в клітці на узліссі.

Третій рік йому пішов,

Він боїться ….(кішка).

У мене пропав носок,

Потягнув його …..(цуценя).михайло грав у футбол і забив у ворота….(гол).

Кирюшка. молодці ви, клоуняткі,

Відгадайте всі загадки!

А тепер в оркестр грати!

Всіх ми будимо розважати!

Клоуни роздають шумові музичні інструменти. Оркестр.

Кирюшка. наступним номером нашої програми буде виступ канатоходців.потрібно пройти по канату над великою калюжею.

гра «канатохідці».

Петрушка.

Дорогі клоунята, стаєте в коло скоріше!

Ми станцюємо танець дружно і порадуємо гостей!

танець»п’яточок носочок».

Кирюшка. Наступний номер нашої програми-кінний! хлопці, ви бачили в цирку коней? а як на них майстерно скачуть наїзники?(відповіді дітей) ми з вами проведемо змагання, а конячками нам послужать м’ячі.

гра » лехіе наїзники»

Петрушка. а фокуси ви любите?(відповіді дітей)

Тоді дивіться! перед вами коробок,

Я кладу в нього хустку!

Показує дітям відкриту коробочку, у якій подвійне дно, кладе в неї хустку.

Закриваю раз, два, три! стукну паличкою дивись.!

Стукає по коробочці » чарівною паличкою»

. відкриваю коробок…..

Дивно.

Але куди зник хустку? дивимося ми зараз у ані.є хустка в її кишені.?

Дівчинка дивиться в кишеню і не знаходить хустки.

Ах, стривай, він у тані за спиною!. Дістає хустку такого ж розміру і забарвлення через пояса дівчинки,куди він був повішений заздалегідь,показує його дітям.

Петрушка. А зараз-цвях програми!

Кирюшка, діти, дивіться,який у мене парасольку красивий.цей парасолька не простий, він чарівний!

Петрушка. так-так, тільки вам потрібно буде сильно заплющиться-і станеться диво! раз, два, три! очі заплющ і замри! петрушка рскривает парасольку і виявляється підвішені до його спиць зсередини солодкі призи(цукерки) клоуни роздають їх дітям.

Кирюшка. Хлопці, сьогодні ми побували з вами в цирку,ви були дуже хорошими клоунятами! вам сподобалося уявлення? (відповіді дітей)

Петрушка. Ну, тоді ми до вас ще прийдемо! чекайте!

Клоуни прощаються і йдуть.

Коли наближається дитячий день народження, перед батьками постає питання, як його відсвяткувати? найпростіший варіант для батьків-запросити маленьких гостей в дитячий розважальний центр або кафе з дитячим меню. Найвигідніший варіант-запросити дітей додому і організувати свято самостійно. Якщо батькам з якої-небудь причини не хочеться самим розважати малюків або не вистачає часу на підготовку, то можуть допомогти професіонали розважальної справи — дитячі аніматори . Благо агентств з цієї послуги зараз предостатньо, та й програму можна вибрати на будь-який смак.

Для проведення свята знадобиться:

  • дорослий костюм клоуна (можна імпровізований, головне, щоб був ніс і перуку);
  • клоунські носи для дітей (за кількістю запрошених гостей), можна ще якісь атрибути, наприклад, перуки, обідки з кісками, краватки тощо;
  • ватман і засоби малювання;
  • добірка веселої музики;
  • повітряні кулі;
  • дрібні сувенірчики для призів;
  • смачне частування і веселий настрій.

Сценарій розваги.

Найкраще, щоб діти поїли за святковим столом перед початком розважальної програми. Та й у вас буде час переодягнутися і підготуватися до проведення конкурсів.

Під веселу музику з’являється клоун зі зв’язкою повітряних куль (куль має бути за кількістю дітей, плюс 1 для клоуна).

Клоун: привіт! друзі! як вас радий бачити я! що ж у вас за свято?

(діти відповідають)

Клоун: (перепитує) – день варення? (ні). День печива? (ні). День муки? (ні). А – а-а, день навчання? (ні). Зрозумів, зрозумів! день народження!!! (да).

Клоун: як вас багато! давайте познайомимося! я знаю одну веселу гру, називається»ласкаві імена». Вставайте в коло. Ми один одному будемо кидати кульку, і називати своє ім’я. Той, хто зловить кульку, повинен назвати це ім’я ласкаво. Потім кинути кульку наступного і назвати своє ім’я. Давайте я почну. Мене звуть кнопка (кидає кульку одному з дітей). Дитина:» кнопочка » і т.д. Поки кожен з дітей не назве своє ім’я.

Клоун: ось ми і познайомилися! тепер, я пропоную вам вступити в корпорацію клоунів і веселитися до упаду! хочете? (діти відповідають)

Клоун: тоді потрібно пройти спеціальний обряд посвяти в клоуни. Зараз перевіримо, які ви уважні діти. (клоун проводить гру «уважні слухачі»). Всі гості стоять в колі. Клоун встає в центр кола. Ведучий (клоун) дає команди, а сам виконує їх з точністю навпаки. Діти повинні уважно слухати клоуна і виконувати тільки те, що він говорить, а не робить. Наприклад, клоун каже « «сіли», а сам піднімається на носочки, діти повинні при цьому сісти навпочіпки; «руки вгору», а сам опускає вниз і т. Д.

Клоун: молодці! впоралися із завданням! тепер, я можу всіх вас прийняти в веселуни-бешкетники. (роздає клоунські носи та інші атрибути). Ми зараз вирушимо у веселу клоунську країну, яка називається «сміхландія», а полетимо ми туди на повітряних кульках. Всі діти беруть по повітряній кульці і бігають по кімнаті під веселу музику.

Клоун: а тепер, давайте пограємо з вашими повітрянимиКулька. (гра «утримай кулю в повітрі»). Давайте подивимося, чия кулька довше зависне в повітрі і не впаде на підлогу. Щоб він не впав, треба дути на кулю знизу, ось так. (клоун демонструє, як утримати кульку) а тепер ви спробуйте! (проводиться гра.дитина,чия куля найдовше знаходився в повітрі, отримує приз від клоуна).

Клоун: які ви всі спритні! а тепер ми перевіримо, які ви серйозні. Це випробування на серйозність. Називається гра»комашечка». Зараз ми за допомогою лічилки виберемо, хто буде першою комашечкою. (вибирати). Тепер, всі стоять по колу, а комашечка встає на карачки і, повзаючи в колі, примовляє:

Я бу-бу-бу-бу-бу-комашечка!

Тара-тара-таракашечка!

Я червона, я синя!

Я найкрасивіша!

Хто перший засміється, повторює всі ті ж дії і слова. Таким чином, повзають дві комашечки. Хто засміється наступним, теж все повторює. Їх стає троє. І так триває до тих пір, поки не залишиться один грає або зовсім жодного. Останній залишився гравець заробляє приз.

Клоун: ви дуже веселі хлопці! а нагадайте-но мені, з якого приводу сьогодні свято?! (уродини). А що роблять на всіх днях народження? (танцювати). Я теж пропоную вам виконати мій улюблений танець — «лавата». Діти танцюють разом з клоуном, повторюючи рухи відповідно до тексту пісні.

Клоун: здорово ми потанцювали! а тепер я пропоную намалювати портрет нашого іменинника! але малювати ми будемо не зовсім зазвичай! у мене тут є підказки, в яких зазначено, яку частину тіла намалює кожен з вас. Витягніть собі по картинці. (діти витягують з клоунського ковпака по картинці, на кожній з них намальовані частини тіла, яку буде малювати та чи інша дитина. На ватмані гості по черзі малюють портрет іменинника відповідно до картками-підказками. Після того, як портрет буде готовий, можна приклеїти дитячі різнокольорові долоньки з іменами гостей, приготовані заздалегідь.

Клоун: молодці! дуже гарний портрет у вас вийшов! а тепер перевіримо, які ви кмітливі. Пограємо в гру » вгадай, хто я?». У мене тут є картинки, тільки я вам їх не покажу. Ви самі спробуєте здогадатися, що там зображено. Бачите, картинки не прості, вони з отворами для голови. Просовуєте голову в отвір і спробуйте здогадатися, ким ви є на цій картинці. Можна задавати питання, відповісти на які можна тільки «так» або «ні». (грають в гру).

Якщо діти не втомилися, можна показати їм два-чотири дитячих фокуси, до яких необхідно підготуватися заздалегідь.

Клоун: у кого сьогодні день народження? (діти називають). Тоді швидко заспівуй іменинний коровай! (грають в гру»коровай»).

Клоун: а чого ж не вистачає на нашому дні народження? звичайно жеторта!!!

Клоун виносить торт зі свічками. Можна придбати самозаймисті свічки для більшого веселощів.

Клоун: прошу всіх до столу!

Поки діти будуть пити чай можна пограти ще в одну гру.

Клоун: поки насолоджуєтеся тортом, давайте складемо привітання від нас усіх. Тільки, ось невдача, слова в привітанні все переплуталися і тут виявилося те, чого бажати нашому імениннику зовсім не потрібно. Допоможете мені розібратися? я буду читати привітання, якщо побажання підходить, ви кричите – «так», а якщо не підходить, то кричіть «ні». Готові? почали!

З днем муки вітаємо! (ні)

З днем народження вітаємо! (так)

Щастя, радості бажаємо!(так)

Вирости(ім’я іменинника) побільше, (так)

Неодмінно стати товстіший, (немає)

І красивою(им), і смішливою(им), (так)

І крикливою(им), і забіякуватою (им).(ні)

Доброю (им) бути і турботу дарувати, (так)

Злюкою бути-всіх до сліз доводити!(ні)

Щоб матуся любила,(так)

Ремінцем щоб частіше била,(немає)

Шоколадками годувала.(так)

А бабуся ватрушками,

Так смачними плюшками!(да).

Закінчити свято можна веселою дискотекою і зрізанням призів з мотузочки.

Встигніть скористатися знижками до 60% на курси «інфоурок»

Ігрова програма для дітей старшого дошкільного віку «зустріч з клоуном»

Мета проведення ігрової програми – підвищення інтересу до фізичної культури і здорового способу життя дітей.

1. Прищеплювати інтерес до активного способу життя всім учасникам освітнього процесу.

2. Формувати вольові якості: цілеспрямованість, витримку, силу, спритність.

3. Виховувати почуття товариства, сміливість, спритність, уважність, фантазію.

Реквізит для ігор: фонограма музичних ігор і веселої музики для конкурсу, м’яч, повітряні кулі, листи а-4, олівці (фломастери),

Під веселу музику діти входять в зал. На сцену виходить клоун.

Клоун: здрасьте, а ось і я! привіт! салют! давайте знайомитися. Мене звуть олівець. Запам’ятали? а як звуть вас? скажіть хором!

Клоун (відповіді дітей) все зрозуміло! всіх хлопчаків сьогодні звуть бу-бу-бу. А дівчат «сю-сю-сю»!

Клоун: як настрій? не чую! (діти відповідають)

Клоун: які ви сьогодні всі красиві і ошатні. Я хочу з вами подружитися. Запрошую разом на танець, а називається він»дружба «(танець » дружба«)

Клоун: настрій у вас просто супер! вищий клас! значить, можна починати нашу програму . Ну що, будемо грати, співати, танцювати? (звучить весела музика)

Клоун: ах, як хочеться пограти! а вам подобаються ігри? зараз дізнаємося! прошу тих, хто любить ігри і жарти, говорити голосно –я!

Хто любить мультики?

Хто любить засмагати?

Хто любить кричати?

Купатися в брудній калюжі?

Хто не миє вуха?

Клоун. а скажіть-но, хлопці, ви вранці робите зарядку? я

Теж роблю, тільки не просту а веселу зарядку. Хочете і вас навчу?

Клоун. гей, дівчата, руки ширше,

Сядемо на підлогу, як в квартирі.(навпочіпки)

А тепер всі дружно встали,

Руки до поясу прибрали.

Крок всім вправо, крок всім вліво,

Всі ви немов королеви!

Клоун . Гей, хлопці, ноги схрестимо,

І пострибаємо на місці,

А руками вгору і вниз,

Все поплескаємо на біс!

А потім чхніть дружно, а тепер сміятися потрібно!

Клоун . Тепер всі разом на плечі руки,

Щоб не було ні туги ні нудьги,

Ногу праву вперед, а потім навпаки.

Дружно на підлогу всі присіли,

Покрутилися, встали, сіли, ніби ми на каруселі!

Клоун. а зараз команду слухай:

Вхопити себе за вуха,

І ширше локотки,

І ось так все дружно разом ви пострибайте на місці!

Клоун . Ну, справжні мавпочки вийшли!

Клоун: оголошую музичну розминку.(музична розминка » у жирафа цятки скрізь..»)

Клоун: до речі, раз ми вирішили сьогодні веселитися, то будемо робити все навпаки . Гра» навпаки » клоун: не втомилися відповідати? дозволяємо помовчати. А ви, хлопці, слухняні? (клоун бере м’яч, звучить музика). Хлопці! запрошую вас на веселе свято м’ячів! з ними будемо грати. Проводиться гра. Діти передають один одному м’яч поки звучить музика. Хто залишився з м’ячем, вибуває.

Клоун бере повітряні кулі.

Клоун: а кулі у мене непрості. Це шарпросики. Шарпросики-ну, кульки з питаннями. Хто на питання відповідає, той куля отримує.

Ігрова програма для дітей старшого дошкільного віку зустріч з клоуном
Завантажити: ігрова програма для дітей старшого дошкільного віку&quot,зустріч з клоуном&quot,

Джерело: infourok.ru

ігрова програма «зустріч з клоунами»

Неллі кабанова
Ігрова програма» зустріч з клоунами «

Муніципальне дошкільний навчальний заклад» дитячий садок № 76 «ленінського району м саратова

Розважально – ігрова програма для дітей старших груп » зустріч з клоунами »

Підготувала і провела музичний керівник кабанова н. В.саратов 2012 рік

Під веселу музику діти входять в зал. На сцену виходять два клоуна .

Чупс: здрасьте, а ось і ми!

Чупа: давайте знайомитися. Нас звуть чупа і чупс. Запам’ятали? я-чупа.

Чупа: а як звуть вас? скажіть хором!

Чупс: своє ім’я назвіть-раз, два, три (відповіді дітей)

Чупа : все зрозуміло! всіх хлопчаків сьогодні звуть бу-бу-бу.

Чупа: як настрій? не чую! давайте так: я питаю вас, а ви у відповідь тупотить, ляскаєте, свистите. Зрозуміло? отже, приготувалися! почали!

Чупс: настрій у вас просто супер! вищий клас!

Чупа: значить, можна починати нашу програму .

Чупс: ну що, будемо грати, співати, танцювати? я вас запитую. Давайте заспіваємо.

Чупа: до речі, раз ми вирішили сьогодні веселитися, то будемо робити все навпаки.

Чупс: не втомилися відповідати?

Чупа: дозволяємо помовчати.

Чупс: а ви, хлопці, слухняні?

Другий клоун входить з м’ячем .

Чупа: хлопці! запрошуватиВас на веселе свято м’ячів! з ними будемо грати.

Проводиться гра. Діти передають один одному м’яч поки звучить музика. Хто залишився смячом, вибуває.

Чупс: а хтось знає вірші про кульки?

Діти розповідають вірші про кулі.

У іншого клоуна в руках кулі .

Чупа: а кулі у мене непрості. Це шарпросики.

Чупа: шарпросики-ну, кульки з питаннями. Хто на питання відповідає, той куля отримує.

1. Кульки якого кольору любив п’ятачок? (зелені)

сценарій розваги «до нас клоуни прийшли»

Сценарій літньої розваги спрямований на створення у дітей доброго, позитивного настрою від участі в іграх і забавах, сприяє створенню сприятливої, дружній і доброзичливій атмосфері в процесі спілкування.

Перегляд вмісту документа
«сценарій розваги» до нас клоуни прийшли»»

До нас в гості клоуни прийшли.
Мета: створити у дітей добрий, позитивний настрій від участі в іграх і забавах. Сприяти створенню сприятливої, дружньої і доброзичливої атмосфери в процесі спілкування.
Завдання :
— удосконалювати рухові вміння та навички, розвивати фізичні якості: силу, спритність, швидкість, координацію рухів.
— формувати вміння взаємодіяти в колективі.
— виховувати почуття взаємодопомоги, уваги один до одного.
Попередня робота: підготовка музичного супроводу, атрибутів і реквізиту для розваги, розучування слів пісень і небилиць з дітьми.
Обладнання та матеріали : костюми для клоунів, музичний центр, диски із записом рухомої дитячої музики, м’ячі, велика цукерка з цукерками для дітей, повітряні кулі.

Привіт, хлопці! хто з вас сидить-сумує. У кого кислий вигляд? наше розвага підніме настрій.
Запрошуємо всіх на веселу гімнастику (звучить весела мелодія).

Гра «весела гімнастика»

Діти один за одним рухаються по колу

Потім в колі виконують рухи згідно тексту пісні:

Руки на пояс поставте спочатку,
Вліво і вправо качайте плечима.
Ви дотягніться мізинцем до п’яти.
Якщо зуміли, все в повному порядку.
А наостанок повинні ви нявкнути,
Крякнути, проквакать, залаять і хрюкнути. Молодці!

А ви любите казки, мультфільми? я пропоную пограти у веселу гру.

Я буду називати називати казкових героїв, якщо це дрбрий герой ви плескаєте, а якщо злий – тупотить. І так починаємо. Я скакала-скакала і мальвіну зустріла (діти плескають), карабаса-барабаса, вовка, буратіно, попелюшку, бабу-ягу, кощія безсмертного, зайчика і т.д

Молодці. А зараз відгадайте загадку:

У цирку він смішніше всіх.
У нього-великий успіх.
Тільки згадати залишається,
Веселун той як зветься.
(клоун.)

Під музику з повітряними кулями вбігають два клоуна.

Привіт, веселуни і шалунішкі!

Ми прийшли в веселу годину-

Скоріше зустрічайте нас!

Діти плескають в долоні.

Разом: чупа-чупс!

Чупа: а як вас звати, скажіть, своє ім’я назвіть!

Гра «назви своє ім’я» (діти хором кричать)

Чупс

В кінці клоуни плачуть.

Клоуни: як нам сумно.

Ведучий: сто сталося?

Клоуни: ххахахахахаха, ми пожартували!

Привезли ми вам друзі, кулі –

Всі сюрпризами повні!

Чуп: червоний кульку ми візьмемо і сміятися все почнемо!

(звучить фонограма сміху, клоуни сміються. Запрошують до себе дітей посміятися)

Ведучий: чупа і чупс а давайте пограємо у веселу гру.

Гра «веселі загадки».

Я буду загадувати, а ви відгадувати, а хлопці вам допоможуть.

Вийшов зайчик погуляти,

Лап у зайця рівне…

(не п’ять, а чотири)

У іринки та оксанки

(не санки, а велосипеди)

На щеплення та уколи

Мами діток водять в…

(не в школи, а в поліклініку)

І примхлива, і вперта,

В дитячий сад не хоче…

(не мама, а дочка)

Попросила мама юлю

Їй чайку налити в…

(не каструлю, а в чашку)

На дорогах стало суші — у мене сухі …

День народження на носі — спекли ми…

(не ковбасу, а торт)

Вся хрипить, чхає лада:

(не шоколаду, а морозива)

На обід синочку вані

Мама варить суп в…

(не в склянці, а в каструлі)

Підібрати собі я зміг

Пару рукавиць для…

(не для ніг, а для рук)

У дворі тріщить мороз-шапку ти одягни на…

(не на ніс, а на голову)

Бачимо, ви – веселі хлопці:

Любите сміятися і грати.

Синій кульку ми візьмемо і танцювати зараз почнемо.

Танець-гра «у жирафа плями-плями»

Чупа :- жовта кулька ми візьмемо і грати ми почнемо.

Прошу тих, хто любить ігри і жарти, говорити голосно-я!

— хто любить мультики?

— а хто любить тістечко?

— а хто любить скарб?

— хто любить засмагати?

— хто любить кричати?

— купатися в брудній калюжі?

— хто не миє вуха?

Сценарій дня народження  подорож з клоуном. Святковий сценарій  клоун пончик в гостях у іменинника

сценарій розваги «веселі клоуни»

(розвага для дітей середнього та старшого дошкільного віку)

Мета: розвивати інтерес до театрально-ігрової діяльності.

1. Активувати діалогічну мову дітей, домагатися правильного і чіткого вимови звуків і складів.

2. Формувати вміння імітувати характерні дії персонажів, передаючи їх мімікою, позою, жестом, рухом, основні емоції і почуття.

3. Виховувати почуття товариства.

Діти входять в зал, сідають на місця, лунає стукіт у двері, з’являється клоун тик верхи на конячці.

Тип-іго-го! іго-го, їду, їду далеко!

Здається, приїхав я! привіт, мої друзі!

Здрастуйте, дітлахи, дівчата і хлопчаки!

Я поспішав, я поспішав, трохи з коня я не звалився!

А мій братик клоун так до вас не приїжджав? ось добре, значить, я перший! поїду його зустрічати!

Сідає на конячку, їде.

З’являється клоун топ. Скаче па конячці задом наперед.

Топ-їжу, їжу до вас, друзі, все зустрічайте мене!

Я на козлику сиджу, на всі боки дивлюся,

Їду задом наперед, дивується народ!

Тпрууууу! ну ось, хоч задом наперед, але доїхав!

Здрастуйте, дітлахи, дівчата і хлопчаки! я не запізнився?

Звуть мене клоун топ, є у мене брат клоун тип.

Він, напевно, проспав, і ще не приїжджав.

Піду його шукати! тип, ау!

Входить клоун тип.

Топ-тип, де ти? ау!

Тип-а ось і я! (обіймати).

Разом: привіт веселуни і шалунішкі!

Привіт дівчата і хлопчаки!

Ми прийшли в веселу годину-скоріше зустрічайте нас!

Діти плескають в долоні.

Тип:я тип!

Топ: я топ!

Разом: ми тип і топ! а вас як звуть?

Тип: скажіть своє ім’я!

Топ: а ну ще раз, та голосніше!

Гра «назви своє ім’я» (діти хором кричать)

Тип : все зрозуміло: всіх хлопчаків звуть «бу-бу-бу, а дівчат «сю–сю-сю»!

В зал входить кнопочка

Кнопочка: здрасьте, дітлахи, привіт тип, привіт топ! а мене звуть кнопочка. Ви мого друга клоуна гришу не бачили?

У залі з’являється клоун гриша, навантажений важкою сумкою і парасолькою.

Гриша: здрастуйте, а куди це я потрапив? що це ви тут робите? -( з ним всі вітаються).

Кнопочка: — а-а-а, ось він, з’явився, не запилився! гриша, ну де ж ти був?

Тип і топ: епідемія!

Гриша: так! ознаки хвороби-посмішки, сміх до упаду! — (змовницьки) — є смертельні випадки!

Кнопочка: що ж робити? а ми хотіли з хлопцями пограти, повеселитися?

Гриша: а ви хочете побувати в цирку? а ви, хлопці? тоді ми з вами прямо зараз вирушимо в цирк на виставу «клоуни і клоунята! «

Кнопочка: ну, клоунів-то я бачу, а де ж клоунята?

Гриша: зараз ми цю справу поправимо! — (відкриває свою сумку і показує ковпачки)

Всі клоуни надягають ковпачки дітям і мажуть кожній дитині ніс і щоки помадою.

Гриша: ну, милі мої клоунята, зараз ми тут такий цирк влаштуємо, просто ахнете!

Кнопочка : прошу тих, хто любить грати – плескати в долоні і говорити — » я! ».

(далі, клоуни перераховують по черзі, вигукуючи) — хто любить мультики? — жувальні гумки? — тістечко? — морозиво? — запотиличники? — кому подобатися літо? — хто любить засмагати? — купатися … В брудній калюжі? — співати? — танцювати?

Кнопочка: непогано починаємо! … Увага! наступним номером будуть жонглери! ви хочете бути жонглерами? тоді граємо!

Проводиться атракціон «» злови м’яч капелюхом »

Грають по дві людини 2-3 рази

Топ-а зараз для вас кумедна гра! а називається вона » підкажи слівце!»

Топ — сірий вовк в густому лісі зустрів руду…

Топ-у мене пропав носок, потягнув його…

Топ — цілий день співає пташка в клітці на віконці.

Вона пташка-невелика, іБоятися.

Топ-михайло грав у футбол і забив у ворота.

Гриша: ну що ж, а тепер запрошуємо на веселий танець!

Виконується загальний танець з клоунами: «бугі – вугі»

Кнопочка: а тепер хто кого пересмеет-діти або клоуни?

Гра » хто кого пересмеет?»(діти разом сміються)

Тип : ми мішки зараз візьмемо,

Стрибати в них скоріше почнемо.

Гра » біг в мішках «(мішки без дна)

Ведучий (тяпа):
Привіт всім, друзі!
Вас всіх вітаю сьогодні я!
Мене звуть клоун тяпа,
І я зовсім не розтягу.

А як звуть вас, мої милі, чарівні і забавні дітлахи? давайте познайомимося ближче: я кидаю кожному в руки м’ячик, а ви повинні зловити його, назвавши своє ім’я в ласкавій формі.

1. Гра » знайомство»
Ведучий (тяпа): з усіма познайомилися, але одного я не зрозумію, хто ж з вас є головним винуватцем сьогоднішнього торжества?
(діти відповідають)

Ведучий (тяпа) (звертається до іменинника) : скажи, будь ласка, а яку пісню ти вважаєш най-найулюбленішою?

(іменинник відповідає)

Ведучий( тяпа): ось і відмінно! а давайте почнемо наше свято з хороводу. Запрошую всіх гостей стати в коло і заспівати для нашого іменинника його улюблену пісню!

2. Святковий хоровод
(всі гості виконують пісню, яку назвав іменинник)

Ведучий (тяпа):
Настав день народження!
Сьогодні свято, частування
Є цукерки, є печиво!
Але не вистачає привітань.

І зараз ми це виправимо. Кожна людина (по колу) зараз побажає щось хороше нашому улюбленому імениннику в цей прекрасний день!

3. Привітання від друзів
Ведучий (тяпа): скажіть, хлопці, а ви любите подорожувати?

(діти відповідають)

Ведучий (тяпа): тоді пропоную всім відправитися в прекрасну казкову країну, де вас чекають веселі пригоди. А вирушимо ми туди на спеціальному транспорті-на повітряній кулі! (всі учасники свята отримують повітряні кулі). Хто першим надує кулю, той першим і потрапить в чарівну країну. Єдина умова: потрібно стежити за тим, щоб куля не лопнув. Отже, полетіли!

4. Конкурс з кулями: хто швидше надує його!
Ведучий( тяпа): ось ми і потрапили з вами на острів казкових пригод. Першим дістався…. (ім’я). Давайте йому дружно поплескаємо! прийшов час взяти участь в кумедних пригодах! скажіть, а ви вмієте малювати? а портрет іменинника нашого зумієте намалювати?

(діти відповідають)

Ведучий (тяпа): зараз ми це і перевіримо. Попрошу всіх гостей чудесного острова розділитися на 2 команди. Кожен гравець дістає з чарівного мішка напис, на якій написано, що повинен намалювати саме він: ніс, очі, рот, волосся і т. Д.
(ведучий показує підготовлений заздалегідь ватман і маркери.).

Ведучий( тяпа): у кожної команди однакові листочки. Але в якому порядку ви їх витягнете-залежить тільки від вас. Отже, юні художники, давайте скоріше малювати винуватця нашого торжества!

5. Командний конкурс «портрет іменинника»
Ведучий (тяпа): так, бачу, що у нас сьогодні зібралися справжні художники! але іменинник визначить, який же портрет виявився більш красивим і реалістичним!
А ми з вами, дорогі хлопці, продовжуємо грати. Нагадайте, будь ласка, клоуну: на чому ви добиралися в цю чарівну країну пригод? правильно, на повітряних кулях! якраз вони нам зараз і знадобляться! пропоную всім взяти участь у конкурсі «утримай м’ячик»

6. Конкурс » утримай повітряну кульку в повітрі»
Ведучий( тяпа): завдання кожного учасника — утримати якомога довше в повітрі кульку без допомоги рук. Можна допомагати носиками, лобиками, головою, але тільки не руками. Хто першим впустить кулю на підлогу, той виходить з гри. Переможе найспритніший і самий винахідливий! отже, всім бажаю удачі, особливо нашому імениннику!

Ведучий (тяпа): молодці! а зараз давайте подаруємо нашому імениннику виконання пісень зі словами»день народження». Кожен по черзі співає нашому винуватцю торжества куплет з будь-якої пісні про день народження.

7. Пісенне асорті .
Ведучий( тяпа): ну що ж, друзі, прийшла пора повертатися додому з цієї незвичайної країни пригод. Беріть свій повітряний транспорт (знайомі всім кульки), і по моїй команді лопайте його! цей салют з повітряних кульок присвячується нашому імениннику! зі святом тебе ще раз!

8. Салют з повітряних куль

Анастасія тимошенко

День народження

В зал вбігають 2 клоуна (тяпа і растяпа)

Клоуни : хлопці нас тут покликали до вас на свято. Ми так поспішали до вас дуууже боялися запізнитися. Ми встигли?

Тяпа: ой, поки до вас поспішали і забули на яке свято та ми прийшли до вас?

Діти : день народження .

Распяпа : а у кого у вас сьогодні день народження ?

Тяпа : виходь сюди до нас іменинник. Ось для тебе почесне місце

На найкрасивіший,» іменинний » стілець!

Растяпа: сьогодні день народження, а що потрібно робити на дні народження ?

Діти : потрібно веселитися , радіти, дарувати подарунки, співати пісні,

Тяпа : ура! день народження ! це моє найулюбленіше свято. Можна я перша привітаю артемія з днем народження !

Растяпа: тяпа, а ти нічого не забув?

Тяпа: я? ні!

Растяпа: ми з тобою так поспішали на день народження що і забули привітатися з хлопцями. А ой зовсім забули!

Тяпа: а-а, зараз, зараз! (підбігає до кожної дитини і вітається за руку)

Растяпа : тяпа, так ти будеш вітатися до самої ночі! привітайся відразу з усіма.

Тяпа : ой і правда мені і часу не вистачить поки я всіх оббігу. Привіт, добрі молодці! привіт, червоні дівиці! а зараз увага, увага! прошу тих, хто не любить жарти, закрити вушка і відкрити рот, тому що зараз на честь наших доріг іменинника ми влаштуємо самий

Справжній салют! раз, два, три!

(проколює повітряні кулі)

Растяпа : а скільки років виповнилося нашому імениннику?

Артемій : 4 роки!

Тяпа: ми 4 рази в долоньки грюкнемо!

Ми 4 рази ніжками тупнемо!

Прийми артемій, в подарунок ось цю медаль з цифрою «4» !

Будеш дивитися на неї і згадувати свій веселий день

Народження ! голосніше, музика, грай, спечемо ми коровай!

Хоровод «коровай»

Растяпа : я веселий клоун і люблю робити різні чудеса. Не вірите?

Закрийте очі і разом зі мною повторюйте чарівні слова :

«абра-кадабра-сім-сім-сім! (діти повторюють слова-клоун вручає

Іменинниці чарівну паличку)

Растяпа : це паличка-поздравлялочка! зараз ми з нею пограємо.

Гра » паличка-поздравлялочка»

(діти під музику передають її з рук в руки, той на кому музика

Закінчилася – танцює з іменниником)

Тяпа : а я веселий клоун тяпа дуже люблю веселиться і грати і хочу зараз з вами пограти в гру

Гра «веселі автомобілі » .

Растяпа : хлопці у мене є ще одна чудова гра для вас

Гра «збери кульки»

Тяпа : ну ось спасибі вам хлопці що запросили нас до себе на свято.

Растяпа: тяпа а нічого не забув?

Тяпа : немає нічого напевно, аааа забув попрощається з хлопцями.

Растяпа : тяпа а ти знаєш що на день народження прийнято дарувати подарунки ти прийшов на день народження і прощаєшся вже а подарунок та імениннику не подарував.

Тяпа : ось точно і зовсім забув, спасибі растяпа що хоч ти про це не забув дарують подарунок імениннику і прощаються.

Сценарій дня народження  подорож з клоуном. Святковий сценарій  клоун пончик в гостях у іменинника
Сценарій дня народження  подорож з клоуном. Святковий сценарій  клоун пончик в гостях у іменинника

Публікації по темі:

Розроблений для дітей 2 — 4 років сценарій підходить для проведення дня народження в колі сім’ї. Місце проведення-квартира. Кількість гостей.

«день народження клоуна ляпи». Розвага в другій молодшій групі мета: створення умов для емоційно благополучного клімату в групі, накопичення позитивних емоцій при взаємодії дітей і дорослих.

Хто найпозитивніший герой на багатьох дитячих святах? ну звичайно ж клоун! і якщо ви його не викликали,то скоріше за все самі побували.

Конспект сюжетно-рольової гри для дітей старшої групи «день народження клоуна бім-бома» сюжетно-рольові ігри дозволяють розвивати творчі здібності дітей, їх фантазію і артистизм, вчать вживатися в образ того чи іншого персонажа,.

Самоаналіз заняття «кулі для клоуна» аналіз заняття