Давай влаштуємо дітям свято! щоб сильним, спритним бути. Ігри з мячем

92

Знайди собі пару

Матеріал . Прапорці (по числу учасників — по 2 прапорці кожного кольору, один прапорець повинен залишитися без пари).

Хід гри . У грі бере участь непарне число дітей. Кожна дитина отримує один прапорець. За сигналом вихователя (наприклад, удар в бубон) діти розбігаються по майданчику (кімнаті). За іншим сигналом (наприклад, два удари в бубон або слова «знайди пару») діти, які мають однакові прапорці, стають поруч.

Одна дитина залишається без пари. Звертаючись до нього, всі гравці говорять:

Ваня, ваня (маша, оля та ін.), не позіхай!

Швидко пару вибирай.

Потім по удару в бубон діти знову розбігаються по майданчику, і гра повторюється.

Вказівки до гри. під час бігу діти повинні тримати свої прапорці піднятими вгору.

Кольорові автомобілі

Матеріал . Прапорці 3 кольорів або кола, кільця (по числу учасників і ще по одному прапорцю кожного кольору).

Хід гри . Діти розміщуються уздовж стіни кімнати або по краю майданчика. Вони-автомобілі. Кожному з гравців дається прапорець будь-якого кольору (за бажанням) або кольорове коло, кільце. Вихователь стоїть обличчям до граючим в центрі кімнати (майданчики). Він тримає в руці прапорці тих же кольорів.

Вихователь піднімає прапорець якогось кольору. Всі діти, які мають прапорець цього кольору, починають бігати по майданчику (в будь-якому напрямку); на ходу вони гудуть, наслідуючи автомобілю. Коли вихователь опустить прапорець, діти зупиняються і повертаються на місце. Потім вихователь піднімає прапорець іншого кольору, і гра відновлюється.

Вказівки до гри. Вихователь може піднімати один, два або всі три прапорці разом, і тоді на майданчик виїжджають всі «автомобілі».

Якщо діти не бачать, що прапорець опущений, вихователь доповнює зоровий сигнал словесним «автомобілі (називає колір) зупинилися».

Вихователь може замінити колірний сигнал словесним (наприклад, «виїжджають сині автомобілі», «сині автомобілі повертаються додому»).

Трамвай

Матеріал . Шнур, 3 прапорця жовтого, червоного і зеленого кольору.

Хід гри . Діти стоять уздовж стіни кімнати або сторони майданчика в колоні парами, тримаючи один одного за руку. Вільними руками вони тримаються за шнур, кінці якого пов’язані (одна дитина тримається правою рукою, інший — лівою). Вихователь знаходиться в одному з кутів кімнати і тримає в руці три кольорових прапорця. Вихователь піднімає прапорець зеленого кольору, і діти біжать-трамвай рухається. Добігши до вихователя, діти дивляться, чи не змінився колір прапорця: якщо піднято зелений прапорець, рух трамвая триває; якщо з’явився жовтий або червоний прапорець, діти зупиняються і чекають, коли з’явиться зелений.

Якщо бажаючих грати багато, можна влаштувати зупинку, на якій сидять діти і чекають прибуття трамвая. Коли трамвай під’їжджає до зупинки, він уповільнює хід і зупиняється; одні пасажири виходять з трамвая, інші — входять. Вихователь піднімає зелений прапорець: «поїхали!»

Вказівка до гри. якщо дітям більш знайомий автобус або тролейбус, можна трамвай замінити іншим видом транспорту.

У ведмедя у бору…

Хід гри. на одному кінці майданчика проводиться риса. Це узлісся. За межею на відстані 2-3 кроків окреслюється місце для ведмедя. На протилежному кінці майданчика лінією позначається будинок дітей.

Вихователь призначає одного з грають ведмедем. Решта грають-діти, вони знаходяться вдома.

Вихователь каже:»ідіть гуляти». Діти прямують до узлісся, збираючи гриби, ягоди, роблячи відповідні рухи( нахил і випрямлення корпусу), і одночасно вимовляють хором вірші:

У ведмедя у бору

Гриби, ягоди беру,

А ведмідь сидить

І на нас гарчить.

Коли гравці вимовляють слово «гарчить«,» ведмідь» з гарчанням встає, а діти біжать додому. «ведмідь» намагається їх зловити (торкнутися). Спійманого «ведмідь» відводить до себе в будинок. Діти відновлюють збір грибів і ягід.

Правила гри. Бігти до закінчення тексту не дозволяється ні дітям, ні «ведмедю». Коли будуть спіймані 2-3 грають, вибирають нового ведмедя.

Вказівки до гри . Вихователю слід підкреслити, що діти не бояться ведмедя, що вони тікають, лише коли він кидається за ними. Ведмідь теж не відразу кидається ловити: він повинен спершу подивитися на них, побурчати. Ведмеді вибираються тільки з числа тих, хто жодного разу не порушив правила і кого не зловили.

Пробіги тихо

Хід гри. Діти діляться на групи по 5-6 чоловік. Вони стоять за межею на одному кінці майданчика. Вибирається ведучий, він сідає посередині майданчика і закриває очі. За сигналом вихователя одна група біжить повз ведучого на протилежний кінець майданчика до обумовленого місця (риси). Діти повинні бігти безшумно. Якщо ведучий почує шум кроків, він говорить» стій » і біжать зупиняються. Не відкриваючи очей, ведучий показує, звідки чує шум. Якщо він вказав правильно, діти відходять убік; якщо помилився, вони повертаються на свої місця і біжать знову. Так по черзі пробігають всі трупи дітей.

Виграє та група, яку не почув ведучий. При повторенні гри ведучий змінюється.

Вказівка до гри . Цю гру краще проводити в приміщенні, коли діти в тапочках або інший легкого взуття і їм зручніше бігти на носочках. Крім того, на ділянці безшумно бігти важко: шарудить пісок, листя і пр.

Конячки

Хід гри. діти стають парами: один — конячка, інший — візник. Для гри даються віжки або діти тримаються за поясок.

Поїхали, поїхали

З горіхами, з горіхами

До дідка по ріпку,

По хлопчині,

По солоденьку,

По горбатеньку.

Із закінченням тексту діти продовжують бігти в тому ж ритмі під примовляння вихователя «гоп, гоп…»або пріщелківая мовою до тих пір, поки вихователь не скаже «тпру-у». При повторенні гри діти міняються ролями.

Вказівки до гри. після того як всі освоїться з грою, вихователь пропонує під час бігу високо піднімати коліна.

Починати гру слід з однією парою, поступово збільшуючи число учасників до 3-4 пар.

Зайці і вовк

Хід гри . Одного з гравців вибирають вовком. Решта дітей зображують зайців.

На одній стороні майданчика «зайці» влаштовують собі будиночки (креслять кружечки). На початку гри «зайці «стоять у своїх будиночках;» вовк» — на іншому кінці майданчика (в яру).

Вихователь каже:

Зайчики скачуть,

Скок, скок, скок,

На зелений на лужок.

Травичку щипають, їдять,

Обережно слухають —

Чи не йде вовк.

«зайці» вистрибують з будиночків і розбігаються по майданчику. Вони то стрибають на двох ногах, то сідають, щипають травичку і озираються, чи не йде «вовк». Коли вихователь вимовляє останнє слово,» вовк «виходить з яру і біжить за» зайцями», намагаючись їх зловити (торкнутися). «зайці» тікають кожен в свій будиночок. Спійманих «зайців»» вовк » відводить в яр.

Як тільки «вовк» йде, вихователь повторює текст вірша і гра поновлюється. Після того як спіймані 2-3 «зайця», вибирається інший вовк.

Вказівка до гри . Треба стежити за тим, щоб діти не робили будиночки занадто близько один від іншого.

Перестрибнемо через струмочок

Хід гри . На майданчику малюється струмочок, з одного кінця вузький, а далі все ширше і ширше (від 10 до 40 см).

Групі дітей пропонується перестрибувати через струмочок спочатку там, де він вузький, потім там, де він ширше, і, нарешті, де найширший.

Вихователь відзначає тих, хто зумів перестрибнути струмочок в найширшому місці.

Огуречик, огуречик…

Хід гри. на одному кінці майданчика-ловишка (вихователь), на іншому — діти. Хлопці наближаються до ловишка стрибками на двох ногах. Педагог каже:

Огуречик, огуречик,

Не ходи на той конечик:

Там мишка живе,

Тобі хвостик відгризе.

При останніх словах діти тікають на свої місця, а вихователь їх наздоганяє.

Лисиця в курнику

Хід гри. на одній стороні майданчика окреслюється курник (розмір залежить від числа гравців). У курнику на сідалі (на лавках) сидять «кури». На протилежному боці майданчика обгороджена лисяча нора. Все інше місце-двір.

Один з гравців призначається лисицею. За сигналом вихователя «кури» зістрибують з сідала, ходять і бігають по двору, клюють зерна, ляскають крилами. За сигналом вихователя » лисиця!»»кури» тікають в курник і підіймаються на сідало, а «лисиця» намагається потягти «курку», що не встигла врятуватися, і веде її в свою нору. Решта «кури» знову зістрибують з сідала, і гра відновлюється.

Коли «лисиця» зловить 2-3 курей, на цю роль призначається інша дитина.

Мисливець і зайці

Хід гри. на одній стороні майданчика вихователь окреслює місце для» мисливця», на роль якого призначають одного з дітей. На іншій стороні позначаютьсяСтають її помічниками. Можна також вести рахунок спійманим «гусям», не затримуючи їх в будинку лисиці, а відразу відпускаючи на волю.

Рятуйся від вовка

Матеріал . Шведська стінка (парканчик).

Хід гри. діти прийшли в ліс за ягодами, ходять і збирають (час від часу присідають на картки, нахиляються). Раптом лунає виття «вовка «(вовком призначають будь-кого з дітей), показується» вовк«, діти швидко влазять на дерева (парканчик, шведська драбинка), рятуючись таким чином від»вовка». Коли «вовк» ховається, діти знову злазять і продовжують збирати ягоди. Гра повторюється кілька разів, потім за сигналом вихователя діти йдуть з лісу, вибирається новий вовк, і гра починається знову.

Правила гри. Влазити на парканчик на 4-5 сходинок, не вище, і тільки після того, як здасться «вовк». «вовк» не ловить, а тільки лякає дітей голосом, висовуючись зі свого лігва.

Вказівки до гри . Щоб діти не звалилися з драбинки, рятуючись від «вовка», не слід вводити ловлю. «вовка » потрібно посадити подалі від драбинки.

Якщо гра проводиться в лісі, діти ховаються від «вовка» за дерева.

Роль вовка можуть виконувати діти по черзі, а вихователь грає з іншими в збір ягід. Вона допомагає дітям при влізанні на драбинку.

Цю гру слід проводити тоді, коли діти вже вміють лазити, інакше хтось може впасти.

В якості відпочинку можна ввести привал в лісі, під час якого розповісти що-небудь близьке грі за змістом, заспівати пісню і т .п.

Варіант гри. Збираючи ягоди в лісі, діти співають:

Ходила младешенька по борочку,

Брала, брала ягідку-суничку.

Наколола ноженьку на билинку.

Болить, болить ніженька, та не боляче.

Після закінчення пісні з’являється «вовк», і діти біжать до драбинки, ніби рятуються від нього на деревах. Потім» вовк » ховається, діти знову збирають ягоди, і гра повторюється.

Догонялки

Хід гри. діти беруться за руки, йдуть рівною шеренгою до виховательки, яка сидить на деякій відстані від них на стільчику. Всі кажуть:

Ми, веселі хлопці,

Любимо бігати і грати.

Ну, спробуй нас наздогнати.

Ну, спробуй нас наздогнати.

Сказавши останні слова, всі біжать, а вихователь кого-небудь ловить. Спійманий сідає на стільчик, і гра повторюється.

Правила гри. бігти тільки після того, як буде сказано останнє слово. Йти рівною шеренгою, узгоджуючи свої кроки з кроками інших дітей. Не ловити того, хто піддається.

Вказівки до гри. гра дуже проста по рухам, але вимагає від дітей відомої витримки. Чим ближче відстань від дітей до того, хто наздоганяє, тим важче буває дітям утриматися, щоб не побігти завчасно. Це треба мати на увазі і починати з такої відстані, якого вистачить дітям, поки вони будуть говорити вірші. Поступово треба зменшувати відстань — з розрахунком, щоб останню фразу довелося сказати, стоячи на місці проти ловить. Якщо діти будуть зупинятися занадто далеко, можна намалювати лінію в 2-3 кроках від ловить — це буде кордоном, куди діти повинні дійти.

Надалі можна ходьбу замінити підскоками з ноги на ногу, але в такому випадку діти відпускають руки і пересуваються вільно. При цьому особливо важливо позначити лінію, де всі повинні зібратися, закінчуючи говорити текст. Коли ловишка ловить, діти вже не стрибають, а біжать.

Куточки

Хід гри . Гравці стають біля дерев або в позначених на землі гуртках. Один з гравців, що залишився в середині, підходить до кого-небудь з стоять в гуртках і каже: «мишка, мишка, продай мені свій куточок!»та відмовляється, тоді він йде з тими ж словами до іншого. В цей час інші діти міняються місцями, а знаходиться в середині намагається зайняти гурток одного з перебігають. Якщо це йому вдалося, що залишився без куточка стає на середину і гра триває в такому ж вигляді.

Якщо стоїть посередині довго не вдається захопити гурток, вихователь каже: «кішка йде!»всі одночасно перебігають з гуртка в гурток по колу вправо, а стоїть в середині намагається зайняти чиєсь місце.

Правила гри. перед тим як бігти, умовитися з тим, з ким хочеш помінятися місцями. Чи не затримуватися в своєму куточку, інакше підводиш товариша, який залишиться без місця.

Вказівки до гри. ця гра добре проходить на великій ділянці, де багато дерев, розташованих недалеко один від одного.

Спочатку слід куточки розташовувати ближче, тоді стоїть на середині легше зайняти чийсь куточок. Поступово відстань між куточками збільшується.

Перегонки

Матеріал . Прапорці (кольоровий шнур, кілочки).

Хід гри . Кожен вибирає собі пару, з ким побіжить наввипередки. Пари шикуються один за одним. Заздалегідь встановлюється, куди треба бігти, і це місце позначається прапорцями або кольоровим шнуром, протягнутим між двома кілочками. «раз, два, три!» — кажуть хором всі грають, і перша пара біжить, намагаючись скоріше добігти до кордону і повернутися назад. Повернувшись, діти стають позаду всіх, а біжить після сигналу наступна пара і т.д. Коли всі пари пробіжать по 2 рази, з грають формуються нові пари і гра починається спочатку.

Правила гри . Бігти тільки після сигналу. Добігати точно до кордону і тільки тоді повертатися назад.

Вказівки до гри . Відстань, на яке біжать діти, слід розрахувати по їх силам (приблизно 20-25 м).

Спочатку діти самі вибирають собі партнерів за бажанням, але при повторенні гри вихователь намагається вплинути на цей вибір, щоб сили у дітей в парі були приблизно рівні.

У цій грі у дітей є достатньо часу, щоб перепочити після бігу. Якщо грають багато, очікування черги може занадто затягнутися, і краще поставити дітей в дві колони, з тим щоб бігли відразу 2 пари. Можна час від часу випускати наввипередки всіх відразу — це вносить пожвавлення в гру.

Гра стане цікавіше, якщо дітям дати різні завдання, наприклад: пройти намічену відстань кроком або (при значному зменшенні відстані) дістатися до кордону підстрибом (з ноги на ногу). Якщо грають в приміщенні, можна дати завдання дістатися до зазначеного місця якомога тихіше, на носочках або на четвереньках, що особливо подобається дітям.

Зрозуміло, в одній і тій же грі неприпустимо так багато завдань. Їх слід групувати приблизно по два, не захоплюючись різноманітністю, щоб не втомити дітей.

Пиріжок

Хід гри . Гравці стають один за одним в один ряд; при цьому кожен охоплює попереду стоїть за тулуб. Перший в ряду (вихователь) називається булочником, всі наступні за ним складають піч, крім останнього: він іменується пиріжком. Один з дітей призначається покупцем.

Підходить «покупець» і запитує: «де мій пиріжок?» «булочник»відповідає: «він за грубкою лежить». «пиріжок» кричить: «і біжить, і біжить!» з цими словами «пиріжок «відривається від загального ланцюга, намагаючись встати перед» булочником «раніше, ніж» покупець» встигне його зловити. «булочник «теж не стоїть на місці — він намагається пересунутися назустріч»пиріжку».

Якщо «пиріжок» встигне встати попереду ланцюга, він стає булочником, «покупець» знову приходить купувати, а пиріжком буде той, хто опинився позаду ланцюга.

Якщо ж «пиріжок» буде спійманий, він стає покупцем, а останній — булочником. Таким чином, ролі постійно змінюються.

Правила гри . Затримувати будь — яким чином «покупця» не дозволяється. «пиріжок «не може тікати від» печі» далеко. Утворюють піч повинні міцно триматися один за одного і за «булочника».

Вказівки до гри. гра може проводитися тільки з невеликою групою дітей (8-12 чоловік). Якщо бажаючих грати багато, можна влаштувати дві «печі», виділити двох «покупців» і двох «булочників».

У більш старшому віці можна грати і з великою кількістю учасників. Роль булочника лише спочатку виповнюється вихователькою, потім її виконають успішно і самі діти. Вихователь може бути покупцем, доставляючи при цьому дітям задоволення своїми навмисними промахами, завдяки яким діти зможуть швидше проходити через найбільш цікаві для них ролі пиріжка і булочника.

Щоб діти могли перепочити від рухів, можна в середині гри оголосити, що піч «обрушилася», — всі біжать ховатися в різних місцях ділянки, а вихователь в ролі пічника йде шукати. Зібравши всіх і побудувавши знову один за одним « «пічник» оголошує, що піч виправлена, і гра починається спочатку.

У цю гру можна грати на повітрі в будь-який час року, за умови, що на вулиці не слизько, інакше дітям особливо важко буде утримувати ланцюг і бігати навколо неї.

Докати обруч до прапорця

Матеріал. великий прапорець, невеликі червоні прапорці (в 2-3 рази більше кількості учасників), обручі (за кількістю учасників)

Хід гри . Вихователь вибудовує дітей у намальованої на землі лінії і каже:

— подивимося, хто докотить свій обруч до цього прапорця і жодного разу не впустить його по дорозі.

Він стає збоку і, змахнувши 3 рази червоним прапорцем, дає сигнал до дії.

Підганяючи паличкою свій обруч, діти котять його до великого прапорця, який є кінцевою метою їх пробігу.

Хто докотить свій обруч до прапорця, жодного разу не впустивши його по дорозі, отримує червоний прапорець. Дочекавшись, коли всі зберуться, обручі котять таким же порядком до іншого місця, куди пересувається прапор, і т. Д.

Правила гри . Обруч підштовхувати обережно, не даючи йому впасти. Стежити за сигналом: якщо хто-небудь завчасно побіжить, треба переграти. Повторювати гру можна тільки тоді, коли всі учасники добраліь до прапорця.

Вказівки до гри. гру слід проводити тоді, коли діти вже досить награються обручами і трохи оволодіють потрібними рухами. Ця гра підвищить їх інтерес до обручів і дасть відомий поштовх до подальших самостійних ігор.

Починати треба з невеликої відстані, поступово його збільшуючи. Коли діти навчаться добре котити обручі, можна провести гру «хто швидше докотить свій обруч до прапорця». Тут можна давати дітям прапорці різного кольору: найперший отримує червоний прапорець, другий — зелений, третій — синій і т.д.

На межах майданчика слід поставити лавочки, щоб діти очікували один одного сидячи. Дітям зручніше стояти на деякій відстані один від іншого, коли вони починають гру, інакше під час руху вони будуть заважати один одному.

Зручніше розділити дітей на дві невеликі групи. Коли обручі котить перша група, інші дивляться і чекають. Після гри підраховуються прапорці, які отримала кожна група. При розподілі по групах важливо передбачити, щоб сили дітей були приблизно рівні і в одній, і в іншій групі.

Кулька

Матеріал. легка целулоїдова кулька (м’ячик).

У варіанті гри: целулоїдові кульки (м’ячики) в 2 рази менше кількості учасників.

Хід гри . Діти сидять в колі на килимі (діаметр кола приблизно 2 м) на деякій відстані один від одного і перекочують через коло целулоїдовий кульку або м’ячик. Стоїть на середині дитина намагається перехопити кульку. Якщо йому це вдається, той, хто невдало прокотив кульку, йде замість нього на середину.

Правила гри. Котити кульку тільки через коло. Називати ім’я дитини, якій посилаєш кульку.

Вказівки до гри. для гри потрібен легкий кульку або м’ячик, щоб не було боляче, якщо він випадково зачепить стоїть в колі дитини.

Варіант гри. можна сидіти не по колу, а один проти одного (на тій же відстані). Тоді кожна пара має свою кульку. У цю гру цікавіше грати, якщо грають трохи і недовго доводиться вичікувати, поки кулька потрапить в руки кожному.

Кульки і стовпчики

Матеріал. колоди (циліндри) з великого будівельного матеріалу; гімнастичні палиці (будівельний матеріал) для позначення лінії; 3-4 кульки.

Хід гри . На одній лінії ставлять кілька колод або циліндрів з великого будівельного матеріалу з проміжками приблизно 20-30 см.всі грають сидять на стільчиках. За вказівкою вихователя виходять по черзі 3-4 дитини і стають у позначеної лінії (лінію можна викласти з гімнастичних палиць або будівельного матеріалу). Сидять діти разом з вихователем плескають в долоні 3 рази. Останній бавовна-сигнал до прокатування кульок. При цьому ставляться такі завдання:

1) прокатати кульку через «ворота» (проміжок між циліндрами);

2) потрапити кулькою в циліндр або стовпчик — стукнути кулькою об стовпчик;

Правила гри . Котити кульку, стоячи біля позначеної межі. Чекати своєї черги. Виконувати конкретне завдання.

Вказівки до гри . Треба починати гру з невеликої відстані, поступово його збільшуючи. Завдання даються спочатку найпростіші, а потім ускладнюються. Не слід поспішати з новими завданнями, якщо діти ще не можуть у виконанні більш простих рухів. Гра проводиться в приміщенні або на терасі.

Прості кеглі

Матеріал . Кілька великих кеглів; дерев’яна куля.

Хід гри . Кілька великих кеглів складаються разом. Перед ними на відстані 3-4 кроків малюють лінію — звідси кожна дитина по черзі намагається потрапити своєю кулею в кеглі. Але важливо не тільки потрапити в кеглі, але і повалити їх все одним ударом кулі. Той, кому це вдається, наступного разу може котити кулю вже з другої лінії, а потім і з третьої — останньої. Той, хто з третьої лінії прокотить свою кульку так добре, що повалить всі кеглі, вважається виграв. Після виявлення переможця гру можна почати знову.

Правила гри . Катати кульку треба по черзі. Кожен котить кулю по одному разу і передає його наступному. Якщо кеглі не збиті, в наступну свою чергу треба повторити спробу з колишньої позиції.

Вказівки до гри . Кеглі потрібно поставити на рівне місце і впритул одну до іншої. Якщо дітям важко буде звалити всі кеглі відразу, можна для початку вважати вдалим той хід, при якому дитині вдалося повалити хоча б 1-2 кеглі. Із завданням впоратися легше, якщо дається більший і масивний дерев’яна куля.

Якщо грає більше десяти дітей, слід організувати дві гри паралельно, щоб не втомлювати дітей тривалим очікуванням.

Гра в м’яч

Матеріал . М’ячі (в 2 рази менше кількості учасників).

Хід гри . На землі малюють 6 ліній, паралельних одна іншій, на відстані приблизно 0,5 м. Між 2-й 3-й від кожного краю лініями поставити дітей в дві шеренги, один проти одного.

Кожна пара гравців отримує по одному м’ячику. «раз, два, три!» — каже вихователь, це сигнал, що пора почати перекидання м’ячів один одному. Кожна пара гравців повинна три рази поспіль перекинути один одному м’яч (туди і назад). Якщо при цьому м’ячик жодного разу не впав, один з партнерів переходить за наступну лінію (робить крок назад) і відстань між дітьми збільшується. Якщо хто-небудь з пари впустив м’ячик, підрахунок перекидань треба почати знову.

Після кожної з трьох вдалих перекидань м’яча то один, то інший грає відходить назад на одну лінію до тих пір, поки обидва не стануть у останньої лінії. Потім гра починається спочатку, причому діти можуть помінятися парами.

Правила гри. якщо м’ячик впав, треба почати рахунок спочатку. Зрушуватися з намальованої кордону не можна. Першим переходить на наступну лінію той, хто почав гру, тобто хто першим кидає м’ячик.

Вказівки до гри. гру потрібно показати дітям, погравши з ким-небудь з дітей як з партнером.

Слід розставити пари подалі одну від одної (з проміжками до 0,5 м), щоб вони не заважали один одному ловити. Гру треба починати з великими м’ячами, а потім в якості ускладнення можна дати м’ячі поменше. Якщо дітям важко буде ловити на такій відстані, можна його зменшити, і тоді одна лінія буде трохи до іншої ближче.

У цю гру можна грати і колективно, і індивідуально з окремими дітьми.

Вона цікава також для більш старших дітей, але для них доводиться збільшувати відстані між лініями і додавати ще по одній лінії з кожного боку.

У сучасному світі все менше залишається дітей, які грають або знають якісь веселі рухливі ігри, крім тих, що можна пограти на планшеті, смартфоні або приставці. Однак справжні дитячі ігри — це ті, в які діти, все ж, грають колективно, на вулиці або в дитячих ігрових кімнатах. Ті, в які вони можуть пограти в дитячому садку або на шкільній перерві.

Ігри, які зроблять дитинство дійсно щасливим і веселим, а не похмурим цифровим спогадом.

Тут дійсно потрібно швидко бігати, високо стрибати, спритно звиватися і блискавично реагувати на зміни в грі, а також, звичайно ж, бути дуже уважним і не позіхати. Ці ігри не йдуть ні в яке порівняння з іграшками на різних пристроях.

Тут потрібно тренуватися і розвивати навички в реальному світі і перемагати по-справжньому. Та й задоволення від живої гри буває набагато більше, ніж від бездумного і безмовного водіння пальцем по екрану, що ніяк не додає дитинству привабливості.

І нудно з такими іграми теж не стає, тому що їх існує величезна кількість. Втім, молоді батьки і вихователі, напевно, пам’ятають деякі ігри, які вони грали в дитинстві і як їм було від цього весело.

Якщо дитина занудьгував або втомився від однієї рухомої дитячої гри, завжди можна щось змінити або пограти в щось ще. І щоб був якийсь живий інтерес і змагальний елемент, іноді можна міняти правила гри. Це навіть привнесе освіжаючий контраст в дуже знайомі дітям розваги.

Рухливі ігри – це справжній драйв. Це коли класно граєш, перебуваючи постійно в русі разом з друзями та іншими дітьми. Це коли бігаєш, стрибаєш, повзаєш і вимазуєшся, але зовсім не втомлюєшся і не встигаєш навіть засумувати

Навіть сучасні діти повинні мати право на сьогоденняВеселе і щасливе дитинство, де можна познайомитися з іншими дітьми і навчитися грати в оточенні живих людей. Де дитина всебічне розвивається і не замикається в собі.

Дитячі ігри на вулиці – це коли дітям є що згадати, і коли вони приходять в невимовний захват. Веселяться, граються, танцюють і тримають своїх батьків в тонусі. У рухливі ігри грають і люблять грати дійсно щасливі діти, адже немає нічого крутіше і цікавіше, ніж справжня розвага.

дитячі ігри у дворі і на вулиці — користь…

Щоб дитина змогла гармонійно розвиватися фізично і морально, йому просто життєво необхідно постійно перебувати в русі, вихлюпуючи свою неприборкану енергію. Але щоб цей процес не відбувався безладно і мав хоча б якийсь практичний сенс-існують певні рухливі ігри. Активні розваги позитивно впливають на весь організм в цілому. Вони зміцнюють імунітет, а діти стають менш схильні до простудних захворювань.

Рухливі ігри розвивають опорно-руховий апарат, дихальну систему, покращують пам’ять і обмін речовин, заспокоюють нервову систему і взагалі дозволяють дитині розвиватися здоровим і міцним.

Завдяки необхідності різко прискорюватися і застигати на місці в певному положенні, дитина розвиває свою мускулатуру, а тому йому в майбутньому і надалі буде легше переносити певні навантаження на тіло і домагатися потрібних результатів у фізкультурі і спорті.

Крім того, це ще дуже весело. Діти розвивають комунікативні навички, спілкуючись зі своїми однолітками і освоюючи щось нове. Активна гра — це тісне соціальне середовище, де дітям на час необхідно згуртуватися для досягнення потрібного результату.

Крім якихось певних навичок, розвиваються і особисті якості. Загартовується характер. Діти граючи отримують і обмінюються увагою, якого їм іноді не вистачає, перебуваючи в замкнутих просторах і тісних колах.

В процесі гри чадо розслабляється, розкріпачується і відчуває собі емоційно комфортно серед інших дітей зі схожим або однаковим настроєм. Крім того, молода людина вчитися дисципліні і соціально адаптується до навколишнього середовища. Робота в команді, підтримка друзів і позитивні емоції роблять дитину впевненою в собі, вчать працювати на результат і допомагають у спілкуванні зі своїми однолітками. Сайт

Ігри розширюють межі свідомості, допомагають дитині мислити яскраво і чітко, фантазувати, уявляючи вигадані ігрові світи. У дітей розвивається творче мислення і з часом вони самі зможуть запропонувати нові умови гри або нові розваги.

Дитина вже буде знати, чим себе зайняти і не стане нудьгувати у вільний час. І вже точно не розгубиться в компанії незнайомих дітей, зумівши запропонувати їм пограти в цікаву гру. Багата і розвинена уява допомагає людині мислити неординарно і це завжди величезний плюс.

Швидкість, спритність, уважність, сила. Буквально кожна рухлива гра впливає на розвиток цих самих різних якостей. Розважаючись і граючи хлопці повинні постаратися задіяти різні органи чуття. Важливо все: слух, зір, тактильна чутливість, здатність орієнтації в просторі і багато іншого.

На різних етапах гри іноді потрібно проявляти кмітливість, хитрість і розважливість. Навіть без винахідливості в деяких рухливих дитячих іграх безумовно не обійтися. Кожна гра-це ще й свого роду змагання, де діти намагаються показати свої кращі якості і здібності.

Це підстьобує інших дітей навчитися чому-небудь також, як це вміє інша дитина. Гравці розвивають у себе волю до перемоги і звикають до того, що певні досягнення не залишаються без похвал і нагород. Дитина прагне бути краще, ніж він є. Швидше, вище, сильніше і розумніше.

Такі діти більш пристосовані і готові до життя, вміючи пристосовуватися до різних умов і правил гри, що безсумнівно важливо в майбутньому кожної молодої людини.

ігри дітям 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 років на вулиці і у дворі…

рухлива гра-хованки

Ймовірно, це найпопулярніша рухлива дитяча гра, відома дітям по всій земній кулі. Сенс її зрозумілий практично без всяких пояснень. Поки ведучий відвертається і вважає, притулившись до чого-небудь (найчастіше до дерева, з закритими очима), інші учасники ховаються і чекають поки їх знайдуть.

Той, кого знайдуть першим – водить наступну гру. Або ж тим, хто ховається і кого відшукали, потрібно ще себе «застукати» на місці, де вважав ведучий. Теж саме стосується і ведучого.

Відшукавши учасника, він повинен повернутися на своє місце, доторкнутися до певного предмета і сказати: «стукали-впали, (ім’я гравця)». Той, хто не встигне «застукати» себе або його останнім «застукає» ведучий – водить наступного разу. elec tronicjournal.net

рухлива гра-п’ятнашки

Ще одна популярна дитяча гра з розряду догонялок. Можна грати як в приміщенні дитячого садка, так і на вулиці. Діти вибирають ведучого (п’ятнашку). Всі від нього тікають, а його завдання – зловити хоч одного, заплямувати доторкнувшись.

Той, до кого вода доторкнеться – стає п’ятнашкою. Однак сенс гри в тому, що тікають діти можуть себе захистити, в залежності від правил гри. Варто гравцеві почати стрибати на одній нозі-у нього з’являється імунітет. Ведучий вже не може його заплямувати. Або ж забігти в» будиночок » (встати на якийсь предмет або забігти в окреслене коло). Але варто тільки дати заплямувати себе-гравці міняються ролями.

рухлива гра-салки (квач, кеч, латки, догонялки)

Дитяча рухлива гра. Найбільш поширений різновид п’ятнашек. Ведучий повинен наздогнати і доторкнутися (засалити) іншого учасника, який моментально стає ведучим і починає переслідувати інших.

Іноді при передачі колишньому наздоганяючому дається короткий тимчасовий імунітет, на те, щоб гравець встиг відскочити і зумів втекти від нового води, нарівні з іншими граючими дітьми. Інакше врятуватися не вийде.

Залежно від регіону, гра може називатися по-різному. Вона також називається ще як квач, кеч, догонялки або латки, проте формально це одна і та ж гра з однаковими правилами.

Давай влаштуємо дітям свято! щоб сильним, спритним бути. Ігри з мячем

рухлива гра-піжмурки

Дуже кумедна активна дитяча гра. Для неї потрібен хустку або шарф, щоб зав’язати ведучому очі. Визначити його можна за допомогою лічилки. Обраному гравцеві щільно зав’язують очі для того, щоб той не підглядав. Розкручують його, а потім діти розбігаються від нього в різні боки. Вода повинен зловити когось із хлопців, які уникають його, і впізнати, назвавши ім’я.

Якщо ведучий вгадує ім’я гравця, якого зловив, то останній стає водою. Іноді, згідно з правилами гри, ведучий може зажадати подати голос, а той, кого він вловив повинен відгукнутися. Але необов’язково вимовляти щось: можна нявкати, гавкати або просто видати якийсь звук, але тільки тричі і на прохання води.

рухлива гра-кішки-мишки

Колективна дитяча гра, яку можна грати як на вулиці, так і в приміщенні з достатнім простором. Вибираються двоє активних гравців — » кішка «і»мишка». Решта дітей стають в коло, тримаючись за руки, таким чином, щоб під ними можна було пробігти або перестрибнути. «мишка «стає в центр кола, а» кішка» — за ним. По сигналу починається гонитва. Завдання дітей в колі – перешкодити кішці наздогнати мишку.

Мишці піднімають «ворота», кішці – закривають. Кішка може розривати ланцюг, мишка-ні. Також мишка може залишати межі кола, але ненадовго і не далеко. Коли «мишка» спіймана, вона стає «кішкою«, а» кішка» стає в коло. Призначається нова мишка. Для більшого азарту в гру можна додати музику.

рухлива гра-кіт і миші

Існує й інша активна гра для дітей зі схожою назвою. Однак її сенс відрізняється. Грати в неї слід в кімнаті. Уздовж стіни встановлюються стільці (норки) для дітей (мишей), в одному з кутів сидить ведучий або вихователь (кішка).

Поки кішка нібито спить, миші гуляють по кімнаті, бігають, танцюють, веселяться. Але коли кішка прокидається, вона нявкає і починає наздоганяти мишей, які повинні сховатися в свої норки (сісти на стільці). Як тільки всі миші сховаються, кішка знову повертається на своє місце і засинає до наступного полювання.

Давай влаштуємо дітям свято! щоб сильним, спритним бути. Ігри з мячем

рухлива гра-гаряче-холодно

Це цікава дитяча гра. Для неї потрібно взяти певний предмет і потай від гравця (гравців) заховати його, а потім попросити знайти. Ведучий повинен відшукати річ за підказками присутніх і обізнаних дітей. Однак підказувати безпосередньо не можна, а лише використовувати слова «гаряче» «» холодно«, » дужеНас швидше?»
Два учасники гри-змагання встають спина до спини один до одного на відстані одного-дух кроків, між їх ніг ведучий кладе стрічку, канат або шматок мотузки. До початку гри учасникам необхідно підняти руки вгору над головою і відразу після сигналу » на старт, увага, марш!»необхідно швидко нахилитися вперед, і постаратися вихопити стрічку в свою сторону. Перемога присуджується тому учаснику, якому вдасться зробити це першим.

  • «змотай стрічку».
    Для гри знадобляться дві тканинні стрічки довжиною по 1,5 метра. Один кінець їх зв’язується, на вузол, який можна прикрасити бантом. Інші кінці намотуються на палички, щоб можна було їх скручувати. Після команди, двоє учасників починають скручувати їх, прямуючи один до одного. Перемагає той, хто першим дійде до центру.
  • «м’ячик на простирадлі».
    Підготуйте міцну простирадло і гумовий м’ячик середнього розміру. Діти встають в коло, і беруться за простирадло на рівні трохи вище пояса. М’яч повинен знаходитися рівно в середині простирадла. Тепер гравці поділяються на дві команди, через одного. Першій команді потрібно діяти таким чином, щоб, м’яч скотився на підлогу, природно кидати простирадло не можна, як і допомагати собі руками, друга команда відповідно повинна перешкодити цьому. Перемогла вважається та команда, яка домоглася своєї мети за певний час. Для встановлення час раунду, можна використовувати дитячу пісеньку.
  • «відбери м’яч».
    Двоє гравців стоять один на проти одного, взявши обома руками м’яч, їм необхідно забрати його один у одного.
  • «зірви хвіст».
    Групі гравців прикріплюють до поясу хусточки. Мета гри: необхідно зірвати хустинку суперника і не дати зірвати свій.
  • »спіймай тіньовий кульку».
    Проста гра в якій малюки змагаються в спритності, взявши ложку або пакетик і кульку для гри в настільний теніс. Хто-небудь з батьків по команді підкидає кульку вгору, а діти повинні зловити його в ложку або пакетик. Той, кому це вдасться, ставати переможцем.
  • «поставити ніс на місце».
    На листочку паперу необхідно заздалегідь зобразити фізіономію клоуна, у якій не дістає однієї деталі — носа. Ніс можна виліпити з пластиліну або намазати клеєм продаються клоунські носи. Лист міцно закріпити закріпити на порожній стіні. Кожен учасник гри, по черзі, з зав’язаними очима, повинен дійти до «портрета» і не підглядаючи встановити його на місце. Перемога присуджується тому, хто зробить це найбільш точно і правильно.
  • «попади в ціль».
    Як в справжньому баскетболі, діти змагаються в точності кидка предметів в картонну коробку або кошик.
  • «стрибки на одній нозі».
    Дістатися від старту до фінішу на одній нозі. Порушив це правило, повертається на старт.
  • «в якій руці».
    Гра може служити в якості жереба. Дорослий (щоб уникнути суперечка і стежити за чесністю змагання), ховає дві руки за спиною і просить в якій руці у нього приз. Діти по черзі вгадують, потрібну руку. Переможених немає, всі залишаються з призами.
  • «витягни свій приз».
    Розіграйте якусь іграшку. Для цього вам знадобляться стрічки з тканини і картонна коробка. Стрічки повинні бути зовні однаковими, щоб створити додаткову інтригу. До однієї з них прив’язується приз, а до інших близький за вагою овоч або фрукт. Діти беруться за стрічки і на рахунок » раз, два, три!»смикають їх. Той кому дістався приз вибуває. Гра ведеться до тих пір поки всі не отримають по призу.
  • «гаряча картопля».
    За сигналом діти починають перекидати один одному м’яч. За другим сигналом, вони припиняють, той в чих руках опинився м’яч вибуває, або отримує приз. Гра ведеться до одного переможці або до того моменту поки всі діти не отримають по призу. Слідкуйте, щоб діти спеціально не чекали сигналу з м’ячем в руках.
  • «зніми шапку».
    Всі діти надягають в’язані шапки. Тепер завдання кожного зірвати шапку з іншого учасника і зберегти свою.
  • «хто вище стрибне».
    Учасники перестрибують через натягнуту (не високо) мотузочку.
  • «з’їж яблуко».
    Діти на швидкість, без допомоги рук повинні спробувати з’їсти яблуко. Той хто з’їсть більше, за певний час ставати переможцем.
  • «магазин »

    Зіграйте з малюком в магазин. Для початку підготуйте товари, вирішите що будете продавати. Після цього підготуйте гроші і вітрини розклавши на них товар. Якщо у вас є іграшкова каса, чудово. Якщо ні, теж не біда, її можна зробити з декількох харчових контейнерів і калькулятора — головне включити уяву.

    Тепер визначитеся, хто ким буде. Нехай спочатку дитина буде покупцем який прийшов в магазин, а ви продавцем який його обслуговує. Так само ви крім основної ролі, можете ще й видавати завдання, що йде за покупками. Нехай він запам’ятовує, що ви просили його купити. Поступово можна збільшувати список покупок. Міняйте тематику магазину:» одяг«,» продукти «»іграшки». Якщо малюк вміє рахувати, то можна зробити «справжні» гроші і брати гроші за покупки і давати здачу.

    Рухлива гра «метелиця»

    Прекрасно підійде великої групи дітей або для ігор в дитячому саду. Рухлива гра припаде до смаку малюкам від трьох до п’яти років, адже вона дозволить бігати, стрибати гратися і долати, не складні перешкоди.

    Підготовка до рухомої гри «метелиця»

    Для гри підійде будь-який відкритий майданчик, без гострих кутів і небезпечних, крихких предметів. На ігровому полі необхідно вибудувати смугу перешкод. Гімнастичні кулі і м’ячі, стільці і табуретки, м’які іграшки. В якості перешкод, можна використовувати дорослих і дітей, які вирішили не брати в грі участь.

    Правила дитячої гри гра» метелиця «для дитячого садка

    Шляхом прочитання лічилки вибирається»метелиця». Завдання ведучого – метелиці) — зібрати інших учасників «сніжинок» і відвести їх в хороводі через смугу перешкод. Решта гравців рівномірно розподіляються по ігровому майданчику і чекають, поки їх підхопить «метелиця». Метелиця постійно розростається, так як до неї поступово приєднуються гравці виконують роль сніжинок. Завдання гри, щоб діти змогли пройти всі випробування не зачепивши або не застрягши не на одній перешкоді і не розірвавши ланцюжок. Можливо додати в гру додаткові дидактичні елементи, і завдання в яких потрібно буде проявити не тільки спритність, але і кмітливість.

    «вгадай, що в мішечку»

    Візьміть кілька іграшок і непрозорий мішок або пакет. Потім попросіть малюка відвернутися і не підглядати. Покладіть в цей момент в пакет одну з іграшок. Попросіть малюка повернутися, дайте йому помацати іграшку через тканину. Потім попросіть вгадати, що ви поклали в мішечок. У разі правильної відповіді, дістаньте іграшку з пакета і вручите приз за правильну відповідь. У разі помилки, дістанте іграшку і запропонуйте зіграти в гру ще один раз.

    «слухаємо улюблені пісеньки»

    Запитайте у дитини, які у нього найулюбленіші мультфільми, і станцювати під пісеньку головного героя або навіть допомогти йому співати її. Час від часу слухайте дитячі пісні і підспівуйте їм. Подивіться на нашому сайті, вітчизняні та зарубіжні мультфільми. Або послухайте пісні з них.

    Рухливі ігри для дітей 4-5 років

    П/і «совушка»

    Мета: вчитися нерухомо стояти деякий час, уважно слухати.

    Хід гри: гравці вільно розташовуються на майданчику. Осторонь (»в дуплі«) сидить або стоїть»сова». Вихователь каже:»день настає – все оживає». всі гравці вільно рухаються по майданчику, виконуючи різні рухи, імітуючи руками політ метеликів, бабок і т.д.

    Несподівано вимовляє: «ніч настає, все завмирає, сова вилітає». всі повинні негайно зупинитися в тому положенні, в якому їх застали ці слова, і не ворушитися. «сова» повільно проходить повз грають і пильно оглядає їх. Хто поворухнеться або засміється, того «сова» відправляє до себе в «дупло». Через деякий час гра зупиняється, і підраховують, скільки людей «сова» забрала до себе. Після цього вибирають нову «сову» з тих, хто до неї не потрапив. Виграє та «сова», яка забрала собі більше число гравців.

    П / і «бездомний заєць»

    Мета: швидко бігати; орієнтуватися в просторі.

    Хід гри: вибирається «мисливець» і «бездомний заєць». Решта «зайці «стоять в обручах – »будиночках». «бездомний заєць» тікає, а «мисливець» наздоганяє. «заєць «може встати в будиночок, тоді «заєць», що стояв там, повинен тікати. Коли «мисливець «зловив» зайця«, він сам стає ним, а» заєць « — »мисливцем».

    П/і «лисиця в курнику»

    Мета: вчити м’яко зістрибувати, згинаючи ноги в колінах; бігати не зачіпаючи один одного, вивертатися від ловить.

    Хід гри: на одній стороні майданчика окреслюється «курник». У ньому на сідалі (на лавках) сидять «кури».

    На протилежній стороні майданчика знаходиться нора лисиці. Все інше місце-двір. Один з гравців призначається «лисицею«, інші – »кури». За сигналом «кури» зістрибують з сідала,Інструкції-завдання, які мають до них пряме відношення.

    Ведучий каже:» сядьте всі ті, хто їв сьогодні кашу «або»стрибнете ті, хто любить морозиво». Зазвичай гра супроводжується веселими обговореннями, хто що любить або що їв. Це нестрашно, так як гра таким чином стимулює розвиток мови. Таким же чином можна вчити і повторювати назви кольорів: «підстрибніть на лівій нозі ті, хто надів зелене».

    Зобрази, як…

    Всі ми знаємо гру, коли дитина загадує слово, а іншим потрібно відгадати, що він зобразив. Але такі маленькі діти можуть загадувати тільки найпростіші речі, наприклад, тварин, тому що відгадати загадане буде непросто.

    Однак, щоб урізноманітнити гру, ви можете запропонувати дитині зображувати щоденні дії: наприклад, як він чистить зуби або грає в пісочниці, як ви водите машину. Відгадувати в такому випадку не потрібно. Якщо дітей кілька, всі вони можуть зображати задану дію по-своєму. Така проста гра зазвичай подобається дітям і розвиває не тільки фізичні здібності, а й уяву.

    Давай влаштуємо дітям свято! щоб сильним, спритним бути. Ігри з мячем

    Поїзд

    Це дуже весела рухлива гра для дітей, в якій абсолютно відсутній змагальний характер.

    Діти зображують поїзд, побудувавшись і тримаючись один за одного. Завдання гри-повторювати рухи за рульовим. Рульовий може ходити рівно, згортати, зупинятися, давати задній хід, співати пісні. Рульового слід періодично міняти.

    Мавпочки

    Ще одна гра, спрямована на повторення рухів. Скажіть дітям, що мавпочкам дуже подобається корчити пики і повторювати рухи за іншими. Запропонуйте одній дитині повторювати рухи і міміку за вами або іншим малюком. Ви можете як вибрати ведучого, так і запропонувати дітям працювати по парам.

    Кольорові сигнали

    Гра допоможе дітям навчитися концентруватися і запам’ятовувати прості інструкції. Зробіть з кольорового картону кілька простих сигналів, наприклад, гуртків різного кольору. Скажіть дітям, що по зеленому сигналу треба бігти, по червоному – завмирати на місці, а коли ви покажете жовтий – стрибати. Почніть з 2-3 сигналів, а коли дитина запам’ятає руху, вводити нові.

    Хто швидше

    Всі діти стоять в колі (його можна намалювати крейдою на асфальті). Ведучий загадує предмет, до якого всім (включаючи ведучого) потрібно якомога швидше добігти, торкнутися його і повернутися на місце в коло. Той, хто повернеться останнім, стає ведучим. За допомогою цієї гри ви можете повторити назви кольорів, запропонувавши добігти і доторкнутися до одного (або до 2-3, якщо грає трохи дітей) предметів певного кольору.

    Давай влаштуємо дітям свято! щоб сильним, спритним бути. Ігри з мячем

    Прості вишибали

    Всі ми знайомі з грою в вишибали. Одна дитина встає в центр, а двоє інших намагаються потрапити в нього м’ячем. Однак такі маленькі діти отримають задоволення, просто тікаючи від м’яча. Осаленному (той, в кого потрапили м’ячем) не слід вибувати з гри. Просто пропонуйте дітям мінятися місцями час від часу і кидати м’яч по черзі. І, звичайно, зверніть увагу на те, щоб м’яч був досить м’яким.

    Гаряче-холодно

    Ця гра улюблена дітьми в 3-4 роки.

    Сховайте предмет або іграшку і запропонуйте дитині знайти її за допомогою ваших інструкцій: ви будете говорити «гаряче», коли дитина близько, і «холодно», коли дитина віддаляється від предмета.

    Збираємо іграшки

    Візьміть кілька певних предметів. Поки діти рахують до 10, розкладіть предмети по кімнаті. Дітям потрібно якомога швидше зібрати всі предмети в кошик. Коли діти засвоять правила гри, ускладніть завдання: запропонуйте збирати предмети, стрибаючи, ляскаючи, ходячи на носочках, поповзом.

    Давай влаштуємо дітям свято! щоб сильним, спритним бути. Ігри з мячем

    Ігри в м’яч

    Діти в даному віці можуть освоювати різні види ігор з м’ячем: пропонуйте перекидати м’яч руками або ногою, забивати м’яч в «ворота» або закидати в кошик, як при грі в баскетбол.

    Спортивний інвентар

    Пам’ятайте, що діти в 3-4 роки вже можуть освоювати самокат, ролики, беговели і велосипеди з додатковими колесами з боків. Взимку-лижі і ковзани.

    У дитини обов’язково повинні бути різні м’ячі, скакалка, а також ви можете купити дитячі ракетки для бадмінтону і тенісу.