Кішка і когтеточка-сенсорні лампи з дистанційним управлінням

5

Любителям кішок здалося природним, що автор зробив дві лампи на тему кішок. Вони будуть пов’язані, так що, коли одна людина включає лампу, загоряється і інша лампа.у лампи були вбудовані дві сенсорні кнопки. Перша кнопка включає лампу і регулює відтінок і насиченість кольору. Друга кнопка посилає колір на іншу лампу. Натисканням обох кнопок регулюється яскравість лампи.

Найцікавіше в кішці те, що у неї є суглоби, тому кожну деталь на кішці можна повертати! вона може вставати, сідати, лягати і рухати хвостом або головою.

крок 1. Натхнення автор хотів використовувати лампи в якості освітлення, не завжди включаючи другу лампу.у більшості ламп з дистанційним управлінням колір лампи включається випадковим чином, в цьому проекті лампа з можливістю регулювати колір.

Інші лампи з дистанційним не є автономними, а управляються за допомогою телефону або контролера. Автор хотів, щоб лампи могли бути повністю функціональними! просто доторкнувшись до лампи.

Багато лампи, використовують дуже простий корпус з акрилового листа і електричної частини. Автор хотів надати світильникам більш закінчений і висококласний вигляд з використанням пофарбованого дерева з унікальним дизайном!

Оскільки використовувати електропровідну фарбу занадто дорого, і результат не завжди виправдовує очікування. Для створення сенсорної (ємнісний) поверхні, ми придумали оригінальний метод вбудовування металу в дерев’яний корпус кожної лампи. А який металу, є у кожного? будь-які монети підійдуть! сенсорні кнопки на кішці-це котячі очі, кнопки когтеточки вбудовані в сам дерев’яний корпус.

Був використаний деревний брухт і матеріали з власних запасів, і загальна вартість склала близько 20 доларів, що значно дешевше, ніж парні лампи на ринку (180 доларів за дві)!

електроніка -2 модуля esp8266: були обрані модулі від hiletgo esp8266, так як esp8266 зазвичай працює від 3,3 в, але ця плата модифікована для роботи на 5 в і може бути запрограмована за допомогою micro usb.- сенсорні датчики ttp223b: важливо, щоб це була версія сенсорних датчиків «b», які синього кольору і мають металеву підкладку, до якої можна припаяти дріт. Червоні датчики ttp223 мають пластиковий сенсорний датчик, який не можна припаяти!- адресна світлодіодна стрічка ws2812b: 1-м 60 світлодіодів, але ви можете вибрати смугу з великими або меншою кількістю світлодіодів на метр. -з’єднувальні дроти: мама-мама-2 гвинтові клемні колодки-проводи 22 awg (3 проводка): для цього підійдуть обрізки проводів-2 конденсатора ємністю 25v 1000 мкф-2 джерела живлення 5 в 2а-4 монетки

матеріали для обробки дерева -морилка -лак-шпаклівка для дерева/пластик-столярний клей-біла фарба аерозольна

для кішки -12 шайб-2 болта завдовжки 2 дюйма (50,8 мм)-2 колпачковиє гайки-2 цвяха-лист дерева: використовувався лист з білої сосни, що залишився від минулого проекту, товщиною близько 50 х 10 х ½ дюйма (1270х254х12, 7 мм)

для когтеточки довгий дерев’яний блок: блок зі звичайної дешевої дошки розміром 80 х 3 х ½ дюйма (2032х 76,2х12,7 мм). Був куплений в звичайному будівельному магазині приблизно за 5 доларів. Більш якісна деревина буде фарбуватися легше, але коштує дорожче.

-кусачки для дроту — пристрій для зачистки проводів-паяльник-молоток-викрутка-свердла різних розмірів-струбцини-лобзик ручний-циркулярна пила-будь-яка орбітальна шліфувальна машина з наждачним папером із зернистістю 120 і 220

крок 4: когтеточка – пиляємо використовуючи лінійку, відзначте місця, де вам потрібно зробити надрізи, потім використовуйте торцювальну пилу або настільну пилу, щоб розрізати шматок дерева на п’ять 15-дюймових шматків (381 мм).

Потім, використовуючи настільну пилку, виріжте шматок акрилу шириною 3 дюйми (76,2 мм) і висотою 15 дюймів (381 мм). Акрил буде поміщений в отвір лампи, і, оскільки він буде матовий і розсіює світло, що виходить від світлодіодної стрічки, він же і приховає всю електроніку. Розпиліть на нього білу аерозольну фарбу, щоб отримати матовий ефект.

крок 5: когтеточка – надаємо форму використовуючи циркулярну пилу, вирізаємо кути до наступних деталей:

Один розріз 23 градуси на першому і четвертому шматку (вважаючи зліва внизу на діаграмі)два розрізи під кутом 23 градуси, що утворюють трапецію, на другому і третьому шматку.

Залежно від ширини вашої деревини кут зрізу у вас може бути більше або менше. У проекті використовувався кут в 23 градуси, але на деяких ділянках вийшли з великим кутом (30 і 40 градусів). Ви можете поекспериментувати, щоб побачити, які кути утворюють форму лампи, яка вам подобається.

Будьте обережні при розміщенні деталей, так як ви можете відрізати занадто багато від кожної деталі при додаванні кута.потім використовуйте пилу, щоб зробити діагональний розріз до відкривається частини (той, що в правому нижньому кутку на картинці). Це дозволить більшій кількості світла проникати через отвір. Використовуйте додану діаграму.

крок 6: когтеточка — додаємо приховані сенсорні кнопки у четвертому шматку дерева, просвердлите поглиблення розміром з монету, трохи глибше, ніж її товщина. Потім, просвердлите невеликий отвір по центру поглиблення.

Припаяйте шматок дроту (не менше 4 дюймів (101,6 мм)) до центру копійки. Повторіть операцію з іншою копійкою. Тобто у вас повинно бути дві монетки, до кожної з яких прикріплений провід. Протягніть дроти через отвір в поглибленнях і термо клеєм закріпіть монетку в поглиблення.

Припаяйте датчик ttp223b до кожного з проводів. На задній панелі датчика є металева область, спеціально призначена для пайки.

крок 7: когтеточка – склейка лампи складіть всі частини разом і закріпіть зовні клейкою стрічкою, щоб лампа почала набувати форму. Наклейте стрічку таким чином, щоб лампу можна було «розгорнути», потім нанесіть клей на кожну.

«згорніть» п’ять частин назад в їх остаточну форму і використовуйте додаткову смужку стрічки між частинами першої і п’ятої, щоб забезпечити надійну фіксацію і невелике натяг лампи.

Дайте столярному клею висохнути протягом двадцяти чотирьох годин.покрийте монетки фарбою під колір дерева, щоб приховати їх присутність. Крім того, додайте шпаклівку по дереву в будь-які очевидні отвори або тріщини в деревині. Дайте їй висохнути, як мінімум, протягом години.

крок 8: когтеточка-шліфування і фарбування відшліфуйте краю в місцях з’єднання деталей. Мета в тому, щоб створити гладку поверхню. Також підходить ручне шліфування.використовуючи ганчірку, протріть лампу уайт-спіритом і дайте їй висохнути протягом 15 хвилин. Потім, чистою тканиною протріть лампу морилкою по дереву так, щоб вона покрила всі зовнішні сторони лампи (включаючи верхню і нижню). Зачекайте 3 хвилини, потім витріть морилку чистою тканиною.

Нарешті, нанесіть пару шарів лаку на лампу, почекайте 15 хвилин між шарами, поки лак висохне.

крок 9: кіт – вирізаємо частини кота роздрукуйте шаблон частин кішки на папері ( форма додається) і виріжте їх ножицями. Обведіть шаблон на обраному вами аркуші дерева.

Деякі шаблони, необхідно обвести кілька разів, ці фрагменти позначені номером на шаблоні в центрі фрагмента. Переконайтеся, що ви обвели одну шию, одну задню частину голови, один хвіст, дві передні ноги, дві задні ноги, дві частини тіла, два вуха і чотири частини голови.використовуючи пилу, акуратно відріжте всі деталі. При необхідності відшліфуйте краю кожної деталі. Переконатися, що деталі однакового розміру. Якщо у вас є стрічкова пила, ви повинні використовувати її для вирізання всіх частин. Тому, що буде дуже важко вирізати їх за допомогою ручної пилки!

крок 10: кіт – свердлимо отвори для того щоб кішка могла змінювати своє положення, нам потрібно додати їй суглоби.

Перший суглоб знаходиться між першою задньою ногою, першою частиною тіла, хвостом, другою частиною тіла і другою задньою ногойвторой суглоб знаходиться між першою передньою ногою, першою частиною тіла, шиєю, другою частиною тіла і другою передньою ногою.щоб зробити з’єднання, затисніть необхідні деталі разом в правильному порядку (зазначено вище), потім просвердлите отвір у всіх п’яти деталях відразу. Переконайтеся, що свердло пройшло через всі частини.

крок 11: кіт — додавання сенсорних кнопок електроніка буде знаходитися в голові кішки, тому автор вирішив додати сенсорні кнопки з боків її голови. Кнопки будуть виглядати як очі кішки. Це виявився супер крутий вибір!

Аналогічно когтеточке, просвердлите поглиблення розміром з монетку, трохи глибше, ніж її товщина, з двох сторін голови. Вирішіть, де ви хочете, щоб були очі (високо або низько наГолова). У цьому проекті, що обидва ока знаходяться в правильному місці-одне око високо, а інший низько (це було бажання автора). Але найімовірніше ви виберете, більш популярний варіант, на одному рівні.просвердлите невеликий отвір по центру поглиблення.

Припаяйте шматок дроту (не менше 4 дюймів (101,6 мм)) до центру копійки, щоб у вас було дві монети з прикріпленим до кожної проводом. Протягніть дріт через отвір в поглибленні і термо клеєм вставте монетки в поглиблення.як і у випадку з когтеточкой, припаяйте датчик ttp223b до кожного з проводів.

крок 12: кішка — збираємо голову склейте частини голови разом так, щоб вони утворили усічену піраміду. Потім додайте столярний клей в ті частини, де шматочки стикаються, і дайте висохнути протягом двадцяти чотирьох годин.

Зібравши головку разом, ви можете вирізати акриловий розсіювач для світлодіодів. Використовуйте торцювальну пилу або ручну пилу, щоб вирізати шматок акрилу, який поміщається в голову. Розпиліть на нього білу аерозольну фарбу, щоб зробити його напівпрозорим.просвердлите отвір у задній частині головки для кабелю живлення.

крок 13: кішка — шліфування і фарбування як і у випадку з когтеточкой, ретельно пройдіть по заготівлях шліфувальною машинкою. Потім пофарбуйте кішку, використовуючи ту ж техніку фарбування, що і когтеточку. Нарешті, додайте шар лаку.

крок 14: збираємо кішку воєдино як тільки ви відшліфуєте і пофарбуєте шматочки кішки, ви можете зібрати кішку воєдино! 1: перша задня нога, перша частина тіла, хвіст, друга частина тіла, друга задня нога2: перша передня нога, перша частина тіла, шия, друга частина тіла, друга передня ногавставте 2-дюймовий болт (вам може знадобитися болт довше, залежно від товщини дерева) в отвори, які ви просвердлили для кожного з’єднання. Помістіть шайбу між кожною деталлю, щоб тертя між деталями було рівномірним. Загвинтіть ковпачкову гайку на кінець гвинта!

Щоб додати вухо, вбийте маленький цвях через вухо в бічну частину голови. Повторіть операцію з іншого боку.

крок 15: схеми електроніка для обох частин абсолютно однакова, це всього лише питання орієнтації двох наборів деталей у відповідних лампах.

Куди помістити світлодіодну стрічку: для когтеточки ми прикріплюємо світлодіодну стрічку на внутрішню кромку отвору.для кота помістіть світлодіодну стрічку навколо внутрішньої частини голови.

Збірка схеми: від’єднайте дріт від джерела живлення і підключіть заземлення джерела живлення до однієї клеми, а живлення — до іншої клеми на блоці.помістіть конденсатор 1000 мкф між землею та живленням.підключіть заземлення до gnd на світлодіодній стрічці та esp8266 (для цього може знадобитися паяльник).підключіть живлення до 5 в на світлодіодній стрічці і vin на esp8266.підключіть d2 на esp8266 до світлодіодної стрічки. Підключіть d0 до sig на одному з датчиків ttp223b і d1 до sig на іншому датчику ttp223.простіше підключити сенсорні датчики за допомогою esp, ніж безпосередньо з блоку (автор не зміг змусити їх працювати таким чином), тому підключіть gnd з gnd на esp8266 і vcc з 3,3 в на esp8266.провід для джерела живлення можна протягнути через потилицю кішки і під когтеточку.тепер, коли ланцюги підключені, ви можете вставити акрилові пластини в кішку і когтеточку, щоб приховати ланцюга (там багато проводів!). Для когтеточки ми прикріпили акрил на термо клей. Для кішки ми рекомендуємо прикріпити акрил за допомогою легко знімається стрічки або герметика, щоб ви могли вийняти акрил і налагодити проводку, якщо що-небудь трапиться.

крок 16: завантаження коду adafruit. Io: вам потрібно буде зареєструвати обліковий запис adafruit.io. Є відмінні інструкції від adafruit про те, як це зробити: https://learn.adafruit.com/welcome-to-adafruit-ioзатем створіть в adafruit новий канал з ім’ям»lamp». Це має бути написано саме так, щоб код міг отримати доступ до стрічки adafruit! стрічка — це те місце, куди ми будемо відправляти і отримувати значення кольору від кожної лампи.

Для завантаження коду вам буде потрібно встановити ide. Замініть в коді пару речей: 1. Замініть ім’я користувача adafruit io і введіть код своїм ім’ям користувача io і ключем.2. Замініть wifi_ssid і wifi_password в налаштуванні коду своєю мережею wi-fi і паролем.3. Замініть назву лампи правильною назвою лампи (catlamp або scratchingpostlamp).для esp8266 вам також потрібно буде встановити деякі бібліотеки. Ось чудовий підручник про те, що вам потрібно встановити .крім того, вам потрібно буде встановити fastled і arduinoota, щоб код працював. Ось керівництво по їх додаванню.нарешті, ви можете завантажити код на кожен esp8266!якщо все піде добре, індикатор буде блимати зеленим, коли ви включите його, щоб вказати, що він успішно підключився до wi-fi і adafruit. Ви можете перевірити, що він працює, включивши одну лампу і відправивши колір іншій лампі. Lampa-koshka.rar [24.12 kb] (завантажень: 0)

Ви можете зробити набагато більше. У цьому проекті зроблено всього дві лампи, але ви можете додати в свою мережу стільки ламп, скільки захочете. Будь-якої форми і розміру! крім того, ви можете змінити код, щоб додати функції, що виходять за рамки окремих кольорів, такі як веселка, градієнти, миготливі вогні… Все, що вас надихає!джерело (source)

Ставайте автором сайту, публікуйте власні статті, описи саморобок з оплатою за текст.детальніше тут.