Що буде, якщо кинути лом в унітаз поїзда

61

1 ось і мені стало цікаво і я вирішив докопатися до істини, повертаючись вчора з чергової поїздки по росії.

Просто впевнений, що людям з тонкою душевною організацією не варто заглядати під кат цього огляду.

Напевно і ви свого часу задавалися подібним питанням, ну, принаймні за статистикою запитів яндекса це один з найпопулярніших запитів в інтернеті, що починається зі слів «що буде якщо».

Я не знаю наскільки правдива ця історія, сам знайшов її в інтернеті, проте розповідь дуже недалеко від істини:
Спочатку, ми разом зі знайомим залізничником євгеном труїли байки з цього приводу і весело сміялися під час застілля над здивованими гостями. Потім хтось всерйоз дорікнув йому за ненауковий підхід, і було потрібно доказ, що станеться страшне. Що дійсно станеться щось.. .
Отже, ми вирушили на запасний шлях. Поблизу вокзалу ставити досліди не ризикнули, зате на роз’їзді знайшли і хороший рівну ділянку для розгону складу, і власне об’єкт досвіду — древній купейний вагон на 36 посадочних місць, з гербом срср на борту. В якості локомотива використовували не менш антикварний маневровий тепловоз. Хотілося б, звичайно, зібрати склад потужніший, але штовхач від товарняка відчіплювати не стали — йому залишався годину до відправки.
Отже, в кабіну тепловоза поліз машиніст. Ми з євгеном з комфортом влаштувалися в сортирі причепленого купейного вагона. Заготовили обрізок труби, лом і держак від лопати, щоб все це кинути в унітаз. Женька вручну перевів обидві стрілки, що ведуть на пряму ділянку і з’єднують шляхи з наступним великим роз’їздом.
— що, вип’ємо перед польотом? — запитав він, щосили сьорбаючи самогонку.
П’яний провідник в принципі не такий небезпечний, як п’яний машиніст, але коли на душу взяв алкоголь і машиніст, мені стало моторошно, і я теж випив склянку.
Машиніст завів мотор. Склад рушив так, що заскреготали прослизають диски. Маневровий тепловоз зумів розігнатися тільки до сімдесяти кілометрів на годину, хоча за суб’єктивними відчуттями були всі сто сорок.
— ну.. . З богом!! ! — перехрестився євген, закладаючи в дальняк держак від лопати і натискаючи педаль.
Почувся тріск. Провідник зігнувся від удару педаллю по нозі. Щось загуркотіло під підлогою і стихло.
— пронесло, — я отер піт з чола і чекав найстрашнішого.
— а тепер! — промовив зраділий і увійшов в роль великого випробувача євген.

Наш смертельно небезпечний номер! кидання брухту в унітаз поїзда на повному ходу!! !

Я вийшов з сортира і встав в отворі одного з купе. Женек вклав лом в унітаз, відійшов до дверей туалету. Тепер замість того, щоб натиснути на педаль, він вдарив по ній обрізком труби.. .
Пролунав страшний грім, ніби кілька десятків автомашин зіткнулися один з одним на повному ходу. Вагон затрясло, закачало, тріщали підлоги, все гриміло і вібрувало. Заверещали гальмівні колодки, і склад почав зупинку. Мої ноги боліли, тому що знизу я отримував методичні удари від підстрибуючого вагона. Євген весь цей час забористо матюкався, тримаючись за столик в купе.
— обійшлося!! ! — закричав я, коли потяг смерті нарешті зупинився.
— твою матір, могли й під укіс піти! — женька нарешті протверезів.
— ну що, натуралісти, живі? — запитав відважний машиніст, влазячи в тамбур.
При огляді туалету, ми виявили, що унітаз розколовся, пара кріпильних вушок зламалася, інші виворіт з болтами. Педаль випала з ущелини і погнута валялася поруч.
Зате найголовніший сюрприз нас очікував при виході з вагона. Один колісний диск на задній платформі деформувався, сусіднього з ним взагалі не було на місці, стирчав тільки повислий ремінь генератора.
Кілька бетонних шпал розкришилося, рейки по тій стороні, де проїхало деформоване колесо, нагадували гігантський напилок — все в насічках і вибоїнах. Загальна сума збитку, нанесеного залізниці, склала мільйон рублів. Але розгляду не відбулося. Ми, всі разом, дружно, замазали шпали цементним розчином, закрутили міцніше рейки, аварійний вагон повернули в глухий кут. Взагалі кажучи, він вже як мінімум десять років не експлуатувався, тому нікому не було діла до його несправності. Брухту, до речі, так і не знайшли».

Так ось, коли вчора я заглянув в унітаз електропоїзда, то виявив, що він працює вже зовсім за іншою технологією, один в один як в літаку. А на самому його дні встановлений розсікач, щоб у цікавих пасажирів навіть можливості не було повторити цей експеримент.

Це питання вже багато років не дає спокою особливо допитливим користувачам інтернету.

Точної відповіді на нього поки що не отримано, з причини того, що не знайшлося бажаючих ризикнути і перевірити дане питання на практиці. У теорії прорахувати можливі наслідки подібного експерименту також складно: в різних поїздах різні туалети, та й єдиного стандарту брухту не існує. Тому і версій підсумкового результату безліч: просто погнеться лом, розворотить туалет, зійде з рейок і т. Д.

Однак редакція «країни рад» може відповісти на питання «що буде, якщо кинути лом в унітаз поїзда на повному ходу?». відповідь: ничего хорошего. Навіть якщо ви уникнете фізичних втрат, то адміністративного, а можливо і кримінального покарання вам уникнути не вдасться.

Так що наша порада — використовуйте унітаз туалету поїзда за прямим призначенням. І лом теж.

А наостанок наводимо історію на задану тему. Втім, за достовірність розповіді ми не ручаємося.

Це питання, підняте одного разу, турбувало багатьох. Спочатку, ми разом зі знайомим залізничником петром толочкіним труїли байки на цей рахунок і весело сміялися під час застілля над здивованими гостями. Потім хтось всерйоз дорікнув йому за ненауковий підхід, і було потрібно доказ, що станеться страшне. Що дійсно станеться щось…

Отже, ми вирушили на запасний шлях. Поблизу вокзалу ставити досліди не ризикнули, зате на роз’їзді топляки знайшли і хороший рівну ділянку для розгону складу, і власне об’єкт досвіду — древній купейний вагон на 36 посадочних місць, з гербом срср на борту. В якості локомотива використовували не менш антикварний маневровий тепловоз. Хотілося б, звичайно, зібрати склад потужніший, але штовхач від товарняка відчіплювати не стали — йому залишався годину до відправки.

Отже, в кабіну тепловоза поліз машиніст щетинін. Ми з петром з комфортом влаштувалися в сортирі причепленого купейного вагона. Заготовили обрізок труби, лом і держак від лопати, щоб все це кинути в унітаз. Петька вручну перевів обидві стрілки, що ведуть на пряму ділянку і з’єднують шляхи з наступним великим роз’їздом.

Що, вип’ємо перед польотом? — запитав він, щосили сьорбаючи самогонку.

П’яний провідник в принципі не такий небезпечний, як п’яний машиніст, але коли на душу взяв алкоголь і машиніст, мені стало моторошно, і я теж випив склянку.

Василь щетинін завів мотор. Склад рушив так, що заскреготали прослизають диски. Маневровий тепловоз зумів розігнатися тільки до сімдесяти кілометрів на годину, хоча за суб’єктивними відчуттями були всі сто сорок.

Ну… З богом!!! — перехрестився півня, закладаючи в дальняк держак від лопати і натискаючи педаль.

Почувся тріск. Провідник зігнувся від удару педаллю по нозі. Щось загуркотіло під підлогою і стихло.

Пронесло, — я отер піт з чола і чекав найстрашнішого.
— а тепер! — промовив зраділий і увійшов в роль великого випробувача толочкін. — наш смертельно небезпечний номер! кидання брухту в унітаз поїзда на повному ходу!!!

Я вийшов з сортира і встав в отворі одного з купе. Петро вклав лом в унітаз, відійшов до дверей туалету. Тепер замість того, щоб натиснути на педаль, він вдарив по ній обрізком труби…

Пролунав страшний грім, ніби кілька десятків автомашин зіткнулися один з одним на повному ходу. Вагон затрясло, закачало, тріщали підлоги, все гриміло і вібрувало. Заверещали гальмівні колодки, і склад почав зупинку. Мої ноги боліли, тому що знизу я отримував методичні удари від підстрибуючого вагона. Толочкін весь цей час забористо матюкався, тримаючись за столик в купе.

Обійшлося!!! — закричав я, коли потяг смерті нарешті зупинився.
— твою матір, могли й під укіс піти! — петька нарешті протверезів.
— ну що, натуралісти, живі? — запитав відважний вася щетинін, влазячи в тамбур.

При огляді туалету, ми виявили, що унітаз розколовся, пара кріпильних вушок зламалася, інші виворіт з болтами. Педаль випала з ущелини і погнута валялася поруч.

Зате найголовніший сюрприз нас очікував при виході з вагона. Один колісний диск на задній платформі деформувався, сусіднього з ним взагалі не було на місці, стирчав тільки повислий ремінь генератора.

Кілька бетонних шпал розкришилося, рейки по тій стороні, де проїхало деформоване колесо, нагадували гігантський напилок — все в насічках і вибоїнах. Загальна сума збитків, завданих залізниці, склала мільйонРубель. Але розгляду не відбулося. Ми, всі разом, дружно, замазали шпали цементним розчином, закрутили міцніше рейки, аварійний вагон повернули в глухий кут. Взагалі кажучи, він вже як мінімум десять років не експлуатувався, тому нікому не було діла до його несправності. Брухту, до речі, так і не знайшли.

Олександр співак

Ця історія почалася в 2007 році. Тоді в одному з спільнот жж було поставлено питання, яке повністю звучить так: «що буде, якщо кинути лом в унітаз поїзда на повному ходу?». Він був заданий приблизно в червні-липні, а до кінця року став настільки популярним питанням, що вийшов в лідери в найпопулярніших пошукових системах «яндекс» і google серед інших запитів. Хоча люди старшого віку стверджують, що питання це з’являвся ще при срср, а все тому, що в туалеті поїзда часто можна було побачити лом і у деяких осіб чомусь виникало бажання його кинути в унітаз.

Припущення

  • на цей рахунок існує безліч версій, але відразу візьміть до уваги той факт, що все це лише припущення. Отже, ось що думають і говорять люди:
  • нічого не буде. Лом просто впаде на шпали, а поїзд піде далі по наміченому шляху.
  • лом вискочить назад і може погнутися.
  • унітаз розколеться на безліч дрібних шматочків, та так сильно, що до кінця шляху справляти нужду в нього не вийде.
  • якщо лом потрапить в частину рухомого складу, то, ймовірно, поїзд просто зійде з рейок і трапиться найреальніша катастрофа з втратою людських життів.
  • з ломом нічого не трапиться, оскільки він створений з занадто міцного металу.
  • лом може пробити гальмівну магістраль, що в свою чергу призведе до зупинки поїзда як на кілька годин.
  • нічого не буде, тому що в унітазі зовсім не звичайна діра, а так зване коліно. Зроблено це якраз з метою захисту від різних розумників.

«реальна » історія

А цю історію ми виявили на просторах рунета. Наскільки вона реальна, ми не знаємо, проте звучить вона не зовсім правдоподібно.

Отже, у нас є два головних персонажа. Назвемо їх леха і боря. На той момент обидва працювали на залізниці-машиністами. Питання про те, що ж станеться з ломом, їм задавали друзі тисячу разів і всякий раз вони жартували щодо нього. І ось одного разу наші персонажі зважилися все-таки провести експеримент, що б зрозуміти, що ж станеться і чи відбудеться взагалі?

Для цього леха і боря вирушили на запасні колії, де знаходився древній списаний пасажирський вагон. В якості штовхача вирішено було використовувати тепловоз. Само собою, досвід вирішено було ставити подалі від вокзалу-хіба мало чого?..

Один з персонажів залазить в кабіну тепловоза, а другий прямує у вагон до туалету. Хлопці заздалегідь підготували держак від лопати, лом і шматок металевої труби. Після невеликого розгону прийнято було почати експеримент. Спочатку в трубу полетів держак від лопати. Спочатку щось гримало десь під вагоном, після чого шум припинився. Наші герої з полегшенням зітхнули.

Тепер настав через брухту. Леха встав встав в отворі одного з купе, в той час як боря поклав лом в унітаз і шматком труби вдарив по педалі… Швидкість складу на той момент становила приблизно 70 кілометрів на годину. Пролунав такий грім, як ніби сталася аварія за участю декількох десятків автомобілів! навколо вагона був моторошний шум, все вібрувало, тріщало і тряслося. Через кілька секунд склад не поспішаючи почав зупинятися… До слова, боря до цього моменту встиг ретируватися з туалету.

Коли сталася повна зупинка, вирішено було оглянути туалетну кабінку. Як з’ясувалося, педаль випала зі свого паза, унітаз розколовся на кілька частин, а болти, на яких він тримався, зірвало. Однак це була одна з найменших бід. Ледве вийшовши з вагона, наші експериментатори виявили, що не вистачає одного колісного диска, інший виявився погнутим, рейки не деформувалися, але стали нагадувати величезний напилок через велику кількість насічок. Постраждали також кілька шпал. Що ж стосується брухту, то його знайти чомусь не вдалося.

Ще раз повторимося, ми не знаємо, чи реальна дана історія, проте повторювати вищеописане ні в якому разі вам не радимо, так як це може обернутися великими проблемами для вас.

Ось і мені стало цікаво і я вирішив докопатися до істини, повертаючись вчора з чергової поїздки по росії.

Просто впевнений, що людям з тонкою душевною організацією не варто заглядати під кат цього огляду.

напевно і ви свого часу задавалися подібним питанням, ну, принаймні за статистикою запитів яндекса це один з найпопулярніших запитів в інтернеті, що починається зі слів «що буде якщо».

Я не знаю наскільки правдива ця історія, сам знайшов її в інтернеті, проте розповідь дуже недалеко від істини:

Спочатку, ми разом зі знайомим залізничником євгеном труїли байки на цей рахунок і весело сміялися під час застілля над здивованими гостями. Потім хтось всерйоз дорікнув йому за ненауковий підхід, і було потрібно доказ, що станеться страшне. Що дійсно станеться щось.. .
Отже, ми вирушили на запасний шлях. Поблизу вокзалу ставити досліди не ризикнули, зате на роз’їзді знайшли і хороший рівну ділянку для розгону складу, і власне об’єкт досвіду — древній купейний вагон на 36 посадочних місць, з гербом срср на борту. В якості локомотива використовували не менш антикварний маневровий тепловоз. Хотілося б, звичайно, зібрати склад потужніший, але штовхач від товарняка відчіплювати не стали — йому залишався годину до відправки.
Отже, в кабіну тепловоза поліз машиніст. Ми з євгеном з комфортом влаштувалися в сортирі причепленого купейного вагона. Заготовили обрізок труби, лом і держак від лопати, щоб все це кинути в унітаз. Женька вручну перевів обидві стрілки, що ведуть на пряму ділянку і з’єднують шляхи з наступним великим роз’їздом.
— що, вип’ємо перед польотом? — запитав він, щосили сьорбаючи самогонку.
П’яний провідник в принципі не такий небезпечний, як п’яний машиніст, але коли на душу взяв алкоголь і машиніст, мені стало моторошно, і я теж випив склянку.
Машиніст завів мотор. Склад рушив так, що заскреготали прослизають диски. Маневровий тепловоз зумів розігнатися тільки до сімдесяти кілометрів на годину, хоча за суб’єктивними відчуттями були всі сто сорок.
— ну.. . З богом!! ! — перехрестився євген, закладаючи в дальняк держак від лопати і натискаючи педаль.
Почувся тріск. Провідник зігнувся від удару педаллю по нозі. Щось загуркотіло під підлогою і стихло.
— пронесло, — я отер піт з чола і чекав найстрашнішого.
— а тепер! — промовив зраділий і увійшов в роль великого випробувача євген.

Наш смертельно небезпечний номер! кидання брухту в унітаз поїзда на повному ходу!! !

Я вийшов з сортира і встав в отворі одного з купе. Женек вклав лом в унітаз, відійшов до дверей туалету. Тепер замість того, щоб натиснути на педаль, він вдарив по ній обрізком труби.. .
Пролунав страшний грім, ніби кілька десятків автомашин зіткнулися один з одним на повному ходу. Вагон затрясло, закачало, тріщали підлоги, все гриміло і вібрувало. Заверещали гальмівні колодки, і склад почав зупинку. Мої ноги боліли, тому що знизу я отримував методичні удари від підстрибуючого вагона. Євген весь цей час забористо матюкався, тримаючись за столик в купе.
— обійшлося!! ! — закричав я, коли потяг смерті нарешті зупинився.
— твою матір, могли й під укіс піти! — женька нарешті протверезів.
— ну що, натуралісти, живі? — запитав відважний машиніст, влазячи в тамбур.
При огляді туалету, ми виявили, що унітаз розколовся, пара кріпильних вушок зламалася, інші виворіт з болтами. Педаль випала з ущелини і погнута валялася поруч.
Зате найголовніший сюрприз нас очікував при виході з вагона. Один колісний диск на задній платформі деформувався, сусіднього з ним взагалі не було на місці, стирчав тільки повислий ремінь генератора.
Кілька бетонних шпал розкришилося, рейки по тій стороні, де проїхало деформоване колесо, нагадували гігантський напилок — все в насічках і вибоїнах. Загальна сума збитку, нанесеного залізниці, склала мільйон рублів. Але розгляду не відбулося. Ми, всі разом, дружно, замазали шпали цементним розчином, закрутили міцніше рейки, аварійний вагон повернули в глухий кут. Взагалі кажучи, він вже як мінімум десять років не експлуатувався, тому нікому не було діла до його несправності. Брухту, до речі, так і не знайшли».

Так ось, коли вчора я заглянув в унітаз електропоїзда, то виявив, що він працює вже зовсім за іншою технологією, один в один як в літаку. А на самому його дні встановлений розсікач, щоб у цікавих пасажирів навіть можливості не було повторити цей експеримент.

Ось навіть запиляв відео.

«що буде, якщо в унітаз поїзда на повному ходу кинути лом?»- найпопулярніше питання в яндексі і гуглі,Починається зі слів»що буде». Ймовірно, це спантеличує питання, відповідь на який цікавить настільки багатьох, вперше був заданий в співтоваристві useless_faq в червні 2007 р з тих пір періодично виникає в самих різних частинах рунета, породжуючи нехилі суперечки і неймовірні версії.

(залогиньтесь, щоб почистити сторінку. )

Основні версії

  • унітаз розколеться, якщо фаянсовий, і погнеться, якщо залізний, лом теж погнеться
  • розворотить туалет
  • лом оре землю, ламаючи шпали
  • поїзд зійде з рейок
  • відваляться або деформуються кілька коліс
  • лом не пройде, тому що в унітазі внизу не дірка, а коліно.

Основне питання сопромата

Передвиборча агітація с.тігіпка, кандидата в президенти україни. Загальна концепція кампанії-людина на плакаті відповість на всі питання. На інших білбордах, втім, питання інші-або риторичні, або цілком серйозні.

Перевірка

Якийсь йозеф маузер стверджував, що провів з товаришами цей досвід.

Що буде, якщо кинути брухт в унітаз поїзда на повному ходу

Це питання, піднятий одного разу, турбував багатьох. Спочатку, ми разом зі знайомим залізничником євгеном баргіним труїли байки з цього приводу і весело сміялися під час застілля над здивованими гостями. Потім хтось всерйоз дорікнув йому за ненауковий підхід, і було потрібно доказ, що станеться страшне. Що дійсно станеться щось…
Отже, ми вирушили на запасний шлях. Поблизу вокзалу ставити досліди не ризикнули, зате на роз’їзді топляки знайшли і хороший рівну ділянку для розгону складу, і власне об’єкт досвіду — древній купейний вагон на 36 посадочних місць, з гербом срср на борту. В якості локомотива використовували не менш антикварний маневровий тепловоз. Хотілося б, звичайно, зібрати склад потужніший, але штовхач від товарняка відчіплювати не стали — йому залишався годину до відправки.
Отже, в кабіну тепловоза поліз машиніст степаненко. Ми з євгеном з комфортом влаштувалися в сортирі причепленого купейного вагона. Заготовили обрізок труби, лом і держак від лопати, щоб все це кинути в унітаз. Женька вручну перевів обидві стрілки, що ведуть на пряму ділянку і з’єднують шляхи з наступним великим роз’їздом.
— що, вип’ємо перед польотом? — запитав він, щосили сьорбаючи самогонку.
П’яний провідник в принципі не такий небезпечний, як п’яний машиніст, але коли на душу взяв алкоголь і машиніст, мені стало моторошно, і я теж випив склянку.
Рафаїл степаненко завів мотор. Склад рушив так, що заскреготали прослизають диски. Маневровий тепловоз зумів розігнатися тільки до сімдесяти кілометрів на годину, хоча за суб’єктивними відчуттями були всі сто сорок.
— ну… З богом!!! — перехрестився євген, закладаючи в дальняк держак від лопати і натискаючи педаль.
Почувся тріск. Провідник зігнувся від удару педаллю по нозі. Щось загуркотіло під підлогою і стихло.
— пронесло, — я отер піт з чола і чекав найстрашнішого.
— а тепер! — промовив зраділий і увійшов в роль великого випробувача баргін. — наш смертельно небезпечний номер! кидання брухту в унітаз поїзда на повному ходу!!!
Я вийшов з сортира і встав в отворі одного з купе. Женек вклав лом в унітаз, відійшов до дверей туалету. Тепер замість того, щоб натиснути на педаль, він вдарив по ній обрізком труби…
Пролунав страшний грім, ніби кілька десятків автомашин зіткнулися один з одним на повному ходу. Вагон затрясло, закачало, тріщали підлоги, все гриміло і вібрувало. Заверещали гальмівні колодки, і склад почав зупинку. Мої ноги боліли, тому що знизу я отримував методичні удари від підстрибуючого вагона. Баргін весь цей час забористо матюкався, тримаючись за столик в купе.
— обійшлося!!! — закричав я, коли потяг смерті нарешті зупинився.
— твою матір, могли й під укіс піти! — женька нарешті протверезів.
— ну що, натуралісти, живі? — запитав відважний рафаїл степаненко, влазячи в тамбур.
При огляді туалету, ми виявили, що унітаз розколовся, пара кріпильних вушок зламалася, інші виворіт з болтами. Педаль випала з ущелини і погнута валялася поруч.
Зате найголовніший сюрприз нас очікував при виході з вагона. Один колісний диск на задній платформі деформувався, сусіднього з ним взагалі не було на місці, стирчав тільки повислий ремінь генератора.
Кілька бетонних шпал розкришилося, рейки по тій стороні, де проїхало деформоване колесо, нагадували гігантський напилок — все в насічках і вибоїнах. Загальна сума збитку, нанесеного залізниці, склала мільйон рублів. Але розгляду не відбулося. Ми, всі разом, дружно, замазали шпали цементним розчином, закрутили міцніше рейки, аварійний вагон повернули в глухий кут. Взагалі кажучи, він вже як мінімум десять років не експлуатувався, тому нікому не було діла до його несправності. Брухту, до речі, так і не знайшли.