Бензиновий двигун з компресора від холодильника

64

Вітаю всіх любителів саморобок і тих, хто просто заглянув на сайт в пошуках цікавих ідей. Сьогодні розповім вам, як один умілець, автор каналу» давайте чого-небудь навчимося » змайстрував зі звичайного компресора від холодильника компактний 4-х тактний двигун. На мій погляд, ідейка цікава і цілком має право на життя. У виготовленні відносно не складна, і не вимагає великої кількості матеріалів і тим більше якогось складного інструменту. Тобто зібрати такий агрегат може будь-хто, найголовніше-роздобути компресор. Зацікавив? тоді милості прошу, читаємо, дивимося (відео, як завжди внизу) і беремо ідею на замітку.

Матеріали:

* компресор від холодильника,* ланцюг (точно не впевнений, але начебто від мотоцикла),* болтики і гаечки,* пара штуцерів,* невеликий шматок листового метал товщиною 15 мм, * металева смуга шириною 25-30 см і товщиною 4-5 мм,* металевий куточок (або профільна труба) і обрізки дощок (для підставки-підстави),* два підшипника діаметром 22 мм (маркування 608z),* автомобільна свічка,* невеликий акумулятор на 12 в, * пара котушок, * зірочка (маркування 16т),* гумові шланги і мідні трубочки під них,* пара краників (під трубочки і шланги),* пароніт (або якийсь аналог для прокладки).

Інструменти:

* болгарка, * свердлильний верстат,* зварювальний апарат, * лещата, * розмічальний інструмент (маркер, керно, штангенциркуль і звичайний циркуль).

Крок 1.

На початку, автор бере компресор і розрізає його корпус болгаркою. З корпусу витягує всі нутрощі (мотор). Потім розрізає і прибирає металеву смугу. Після цього прибирає запчастини, від яких йдуть тр

Убкі. Потім надрізає гвинти і від’єднує котушку. Залишається тільки циліндр з поршнем.

Крок 2.

За допомогою нехитрого пристосування автор витягує ось таку деталь, як вона правильно називається, точно не знаю (може, хто підкаже в коментарях).

Крок 3.

Далі автор бере ось таку зірочку, маркування 16 т, вона якраз підходить під ланцюг. З зірочки автор знімає розміри і на листку креслить шаблон. Це буде ще одна зірочка, але вже 8 т.

Шаблон автор приклеює до металевої смузі. По мітках свердлить отвори. Потім, затиснувши заготовку в лещатах, обрізає зайве. Виходить ось така зірочка.

На цьому етапі автор встановлює на місце раніше витягнуту деталь, після сточує з поршня бобишку і обрізає зайве з корпусу.

Потім автор підбирає ось такий болтик, отвір в його тілі збільшує і обрізає капелюшок. Через отриману деталь автор фіксує зірочку 8 т гвинтом, додатково встановлює плоску деталь, чимось схожу на маятник.

Крок 4.

Тут ми бачимо як автор бере пластину товщиною 15 мм, обробляє по всіх поверхнях болгаркою і надає заготівлі потрібну форму, це буде як би голова, на ній буде встановлена свічка і клапана. Готову деталь автор приміряє на корпус в області поршня, по ній вирізає прокладку. Через неї на деталі ставить мітки і по ним свердлить наскрізні отвори. Потім знову прикладає деталь до корпусу і через отвори в ній ставить мітки на корпусі. Так само свердлить отвори і в них нарізає різьблення.

Крок 5.

На цьому етапі автор підготував свічку і два ось таких гвинта, вони будуть виконувати роль клапанів. Під гвинти і свічку автор свердлить отвори. В отворі під свічку автор нарізає різьблення. У всіх трьох отворах автор робить фаски. Отвори під гвинти автор збільшує на глибину 10 мм під капелюшки, потім калібрує гвинтами, протягнувши їх і затиснувши в шуруповерті.

Крок 6.

На цьому етапі необхідно просвердлити ще два отвори але вже в гранях. Це впускні випускні отвори. Спочатку автор креслить лінії їх напрямку, потім ставить мітки, і затиснувши деталь в лещатах, свердлить отвори.

Крок 7.

Далі автор встановлює на свої місця гвинти, зі зворотного боку нанизує на них пружинки і закручує гайки, спочатку звичайні, потім ковпачкові.

Потім бере два ось таких штуцера, від них йому потрібна тільки нижня частина. І встановлена вона буде так, як показано на фото.

Ще автору потрібна була пара ось таких цвяхів, але вони квадратного перетину, від них автор так само відрізає тільки нижню частину довжиною рівній довжині штуцерів.

Потім автор підбирає ще дві гайки. З підготовлених речей автор зварює дві ось такі деталі. Їх він накручує на довгий гвинт.

Крок 8.

На цьому етапі автор бере підшипники і металеві пластини. За розміром підшипників в пластинах свердлить свердлом з насадкою коронкою отвору. Потім обрізає зайве, виходять ось такі вушка, під підшипники. В їх ніжках автор свердлить отвори і нарізає в них різьблення. До речі відхід від однієї з вушок автор не викидає, він ще стати в нагоді (зверніть увагу на фото із зірочкою, цей шматочок буде в неї ввариваться).

Далі автор збирає всі підготовлені деталі на гвинти, як показано на фото.

Крок 9.

Тепер підготовлений вузол необхідно закріпити на раніше підготовленій пластині. Для цього автор виготовляє дві стоечки з металевої смуги і все зварює.

На гвинті автор виконує розмітку, як показано на фото. Потім в цих місцях автор напаює горбки. Так само вваривает кругляш в зірочку.

У гвинта з горбками автор спилює капелюшок, потім все обробляє болгаркою і шліфує. Відстань, точніше кут між горбками повинен бути 112 градусів.

Крок 10.

Далі автор нарізає різьбу в зірочці і в торці болта з горбками. Встановлює цей болт назад на місце, з одного боку, де була капелюшок, через шайбу вкручує болтик, а з іншого нанизує втулочку, накручує шестерню і закручує гайку. На клапана одягає захисні кембрики.

Крок 11.

На цьому етапі за допомогою зволікання шаблону по мітці виставляє зірочку. Потім встановлює ланцюг, з’єднує їй зірочки. Голову через прокладку фіксує на корпусі болтами. Так само все виставляє по мітках внизу.

Крок 12.

На цьому етапі автор через пластину встановлює котушку з магнітом, а на корпус вала приварює пластинку. При цьому вона повинна проходити через котушку в певний момент (дивимося по мітці на маятнику). Так само автор встановив на корпус, поверх ланцюга контрольний ролик (може він якось по іншому називається, але ті хто розбираються, зрозуміють про що мова).

Крок 13.

На цьому етапі автор приступає до складання всієї системи. Бере готову підставку (як вона зроблена, думаю зрозуміло, конструкція не складна). На ній автор закріплює двигун, на стійці. Двигун фіксується болтами.

Потім автор встановлює на свої місця патрубки (на відео цей момент більш зрозумілий). Їх він кріпить на двокомпонентний епоксидний клей, але це на мій погляд, не зовсім надійно, напевно краще було б припаяти їх. На трубках фіксує краники. Все кріпитися просто, це тому, що автор планує просто випробувати агрегат. Надалі всі з’єднання необхідно робити більш надійно. Все залежить від того, де буде застосований двигун.

В якості бака автор використовує звичайну скляну банку. В її кришці він свердлить отвори і фіксує в них (так само на клей) шланги для забору повітря і подачі паливної суміші в двигун.

З іншого боку кріпить котушку запалювання і акумулятор на 12 в.з’єднує все за схемою. Після всіх цих маніпуляцій запускає двигун. Завівся він звичайно не відразу, але все ж завівся. Все працює непогано. Можна доопрацювати деякі моменти, визначитися з тим, куди застосувати агрегат і все.

Ось власне і все, нижче відео процесу.

джерело (source)

Стаєте автором сайту, публікуйте власні статті, описи саморобок з оплатою за текст.детальніше тут.