Як зробити сабвуфер в багажник! і зберегти багажне простір!

63

Кілька днів поспіль у мене було активне статеве життя. Досить посміхатися ви не так мене зрозуміли. Я фальшпол робив.

І це ще не все. Я задумав зробити сабвуфер в фальшпол!радує око, мій дерев’яний таз!

Відпустка не змусила себе довго чекати! недовго думаючи був замовлений розпил. Ну і як завжди » сім разів відміряй, і один хрін помилишся!»так і вийшло, міряв, міряв і помилився. Товщина стінки повинна бути не менше 20 мм. А я замовив 10 мм.через це було багато мороки. Але про це розповім пізніше.у житті кожного автовласника настає той день, коли потрібно демонтувати підлогу машини. Я робив це не поспішаючи і з належною повагою.я—«повільно знімаю задні сидіння!»білка! — «стривай, не так швидко!»я -» що сталося?»білка! — «ти у мене перший.»коротко як це було.)))))

Насамперед я все відмив. Далі потрібно було все знежирити. Процес клопіткий, але приємний.і пішла справа. Довго клеїв, там і тут. І зрозумів що потрібно було брати матеріал по дорожче. І з запасом.вібро-шумоізоляція дуже важлива. І на ній не можна економити!поверх вібри я проклеїв залишки сплена!

Настав час виправляти помилки в розрахунках. Після проклейки таза епоксидною смолою. Сушив більше доби! після чого, просочив в три шари епоксидної. У цій справі смоли не буває багато.

Для додання стінок жорсткості, обмотав сіткою зі скловолокна. І за новою просочив смолою.

Коли все висохло, розмітив отвір в дні фальшпола. Вирізав лекало точно за розміром тазика. Поклав всередину в запасного колеса, з підкладкою, на лекало приклеїв скотч двосторонній, розмістив, притиснув і готово. Приклеївши. Зовнішню окружність тазика змалював за лекалом, внутрішню зробив на 20 мм менше. І вирізав за допомогою електролобзика.

Зараз можна розповісти для чого, я зменшив в фальшполу отвір.прошу дивитися і насолоджуватися! ідея, яка заслужила «шнобелівську премію». Щоб знизити вібрацію потрібно, що? природно зробити його важче ну і міцніше, але якщо такий варіант не підходить. Потрібно міцно закріпити до чогось важкого і жорсткого!«тыдыщ!»будівельні шпильки, гайка, прокладка, контргайка і силікон!все геніальне просто!

Я проклеїв всю конструкцію зсередини віброізоляцією! (хорошою, не як в перший раз). Короб вийшов 440мм. На 490мм. На 70мм. З фанери 24мм., тазик з такої ж фанери! стінки короба склеїв смолою і прикрутив до фальшполу величезною кількістю шурупів. Вистачило б і меншої кількості, але я якось захопився і накрутив цілу купу!

Для того щоб прибрати всі паразитні хвилі (стоячі, біжать і тд.) обклеїв зсередини акустичним поролоном (його ще називають пірамідки). Вийшло дуже цікаво і красиво!

Кришка з двох листів фанери товщиною 10 мм.з’єднав з за допомогою епоксидної смоли і декількох саморізів.

В короб врізав термінал для підключення проводів.ось що вийшло.

Це проміжний варіант, з невдалим фазоінвертором.закріпив всю цю конструкцію, на завісу для воріт. А спереду на г-подібну залізяку!

Дно фальшпола проклеєна «спленом 4мм». Гасить майже всі торкання кузова, а решту роботи виконує жорстке кріплення.потім було багато метушні з розрахунками і налаштуванням «фазіка». У підсумку старий пішов на звалище, а за основу був узятий повітропровід 110мм. На 55мм.

Довжину не пам’ятаю, у зв’язку з перенастроюванням на слух, і підгонкою резонансної частоти динаміка і «фазика». Для зниження резонансної частоти динаміка я заповнив майже на 2/3 синтепоном в мішку з марлі.

Обклеїв саму трубу віброізоляцією, для позбавлення від резонансу пластика труби. І ось підсумок! вже чистий і обклеєний карпетом.

Ура! товариші! ура!

Ось і все!